eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
302 ویدیو
767 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
همه چیز درباره صندوق تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی، کدامشان بهتر است؟ برخی از تفاوت های دو صندوق با توجه به قوانین موجود که البته تغییر آن در آینده دور از ذهن نیز به نظر نمی رسد به شرح زیر می باشد: ۱- از مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه نه درصد از اقلام مشمول کسور کارمند به عنوان سهم بازنشستگی و همچنین دو درصد برای دفترچه خدمات درمانی وی کسر می گردد. اما تامین اجتماعی ماهانه هفت درصد از کارمند به عنوان سهم بازنشستگی و درمان دریافت می نماید. لذا پرداختی فرد به تامین اجتماعی پایین تر می باشد. ۲- صندوق بازنشستگی کشوری با هر افزایشی مبلغ آن را به عنوان مقرری ماه اول دریافت می کند. اما مشمولین بیمه تامین اجتماعی مبلغی به عنوان مقرری ماه اول ندارند و با صدور هر نوع حکم حقوقی، افزایش خود را از همان ماه اول دریافت می کنند. ۳- برای مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در ایام بیماری و مرخصی استعلاجی با هر نوع استخدام، پرداخت حقوق و مزایای کارمند بر عهده دستگاه می باشد، اما مشترکین صندوق تامین اجتماعی {به استثنای کارمندان رسمی} در بیماری بیش از ۳ روز و مرخصی معذوریت جهت دریافت حقوق می بایست به تامین اجتماعی مراجعه نمایند. تامین اجتماعی در ایام مرخصی استعلاجی و معذوریت حقوق را به صورت دو سوم و سه چهارم با طی روند اداری پرداخت می نماید. ۴- کسانی که قبل از استخدام سوابق بیمه پردازی خصوصی به تامین اجتماعی دارند چنانچه تمایل دارند از سوابق بیمه ای قبلی خود برخوردار باشند بهتر است همچنان مشترک صندوق تامین اجتماعی باشند. ۵- کارمندی که به تامین اجتماعی بیمه می پردازد پس از بازنشستگی ارتباطشان با دستگاه محل خدمت به طور کامل قطع می گردد. اما کارمند بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی فعلا دستگاه محل خدمت وی به عنوان رابط با سازمان بازنشستگی بوده و می تواند  پس از بازنشستگی همچنان از برخی از تسهیلات دستگاه خود مانند وام و … استفاده نماید. ۶- تامین اجتماعی در پرداخت حقوق بازنشستگی سقف پایین تری نسبت به بازنشستگی کشوری دارد لذا افرادی مانند اعضا هیات علمی و قضات می بایست در صندوق بازنشستگی کشوری مشترک شوند. ۷- حقوق بگیران تامین اجتماعی قشر وسیعی از کارگران و کارمندان می باشند که به نظر می رسد در ترمیم های حقوقی که طول سالهای بازنشستگی اعمال می گردد افزایش کمتری نسبت به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در بلند مدت داشته باشند. در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری در ترمیم های حقوقی به گزینه هایی چون سابقه، طبقه، سوابق مدیریتی فرد، رتبه و مدرک تحصیلی که در سامانه های صندوق بازنشستگی ثبت است توجه می نماید. ۸- افرادی که مشترک تامین اجتماعی می باشند می توانند در سال های آخر خدمت نسبت به پرداخت بیمه از کارگاهی دیگر جهت بالا رفتن حقوق بازنشستگی خود اقدام کنند. که این امر برای مشترکین صندوق بازنشستگی میسر نمی باشد. توضیح: پرداخت بیمه از کارگاه دوم به تامین اجتماعی با حق بیمه کارگاه اول جمع نمی شود، بلکه به عنوان یک حقوق مستقل دیگر بر مبنای n سی ام پرداخت بیمه جداگانه محاسبه و به حقوق بازنشستگی حاصل از کارگاه اول اضافه می شود. ۹-افرادی که مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می باشند مبنای محاسبه برای احتساب سنوات مدت خدمت وظیفه انجام شده درصدی از موارد مشمول کسور با اولین حکم رسمی یا رسمی آزمایشی می باشد. لذا هرچه تاریخ اولین حکم استخدام آنها قبل تر و با حقوق کمتر باشد، هزینه کمتری را متقبل خواهند شد. در صورتی که محاسبات تامین اجتماعی در زمان اقدام با آخرین حکم حقوقی لحاظ می گردد. ۱۰- محاسبه حقوق بازنشستگی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری با اعمال آخرین ضریب حقوقی (سال بازنشستگی) لحاظ می شود و این از امتیازاتی هست که مشترکین بیمه تامین اجتماعی از آن برخوردار نیستند.  یقینا نمی توان یکی از صندوق ها را بر دیگری ارجح دانست، هرکدام مزایای خاصی دارند. ➖➖〰️➖➖ 🟣 @schoolbanks
مراحل پیش ثبت نام شاهد در پادا : 1️⃣ ورود به سامانه پادا 2️⃣ انتخاب ثبت نام‌شاهد 3️⃣ ورود اطلاعات اولیه 4️⃣ تکمیل فرم های اطلاعاتی پیش ثبت نام 5️⃣ انتخاب مدرسه 6️⃣ تکمیل فرم‌امتیاز بندی 7️⃣ تایید نهایی پیش ثبت نام ✅ *مراحل تایید ثبت نام شاهد* 1️⃣ تایید مدرسه 2️⃣ تایید منطقه 3️⃣ تایید استان 4️⃣ تایید وزارت 5️⃣ ثبت نام نهایی http://Pada.Medu.ir @schoolbanks
💢مدیران مدارس مجاز به عقد هیچ‌گونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزی نیستند. ▫️بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش دریافت کل مبلغ هزینه لباس فرم فقط توسط تولیدکننده بر اساس قیمت‌های اعلام شده اتحادیه و نرخ نامه مورد تایید ادارات صنعت، معدن و تجارت و به طور مستقیم از اولیا خواهد بود. ▫️تبصره ۱: ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی موظف به هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت جهت دریافت نرخ‌نامه تولید لباس فرم و ابلاغ آن به مدارس هستند. ▫️تبصره ۲: مدیران مدارس بر اساس بند ۱۵ از شرح وظایف انجمن اولیا و مربیان مدرسه مبنی بر برنامه‌ریزی، تصمیم گیری، اقدام و نظارت بر سرویس حمل و نقل و تهیه پوشش و لباس فرم دانش‌آموزان، با هماهنگی شورای مدرسه و با رعایت معیارهای مندرج در ماده ۸۵ آیین نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل آن نسبت به تمهید مقدمات و فعال‌سازی انجمن اولیا و مربیان مدرسه برای تامین لباس فرم دانش‌آموزان صرفا از طریق تولیدکنندگان مجاز که مشخصات آنها توسط اتحادیه مربوط اعلام می‌شود، تا اول مرداد ماه اقدام کنند. ▫️تبصره۳: به جهت عدم تحمیل هزینه های اضافی به خانواده‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌های سالم و قابل استفاده سال‌های پیش استفاده کرده و والدین در صورت تمایل با رعایت رنگ و مدل مصوب مدرسه می‌توانند خود نسبت به دوخت و تهیه لباس فرزندشان اقدام کنند. ▫️تبصره ۴: مدیران مدارس موظف‌اند پس از انعقاد تفاهم‌نامه بین انجمن اولیا و مربیان مدرسه و تولید کنندگان مجاز بر اساس نرخ تمام شده پارچه و دوخت (ابلاغی از سوی اتحادیه های مربوط) با اطلاع‌رسانی به والدین نسبت به معرفی آنها به تولیدکنندگان مجاز برای تهیه لباس فرم اقدام کنند. ▫️تبصره ۵: لباس فرم دانش آموزان، بر اساس مشخصات مورد درخواست مدارس و با قیمت کارشناسی اعلام شده از سوی اتحادیه مربوطه، توسط تولید کنندگان مجاز ارائه خواهد شد؛ افزودن و دریافت هر مبلغی مازاد بر نرخ اعلام شده تحت عناوینی چون نظارت و مدیریت بر تهیه و توزیع لباس فرم مجاز نیست. کانال اجرایی مدارس 🔵 @schoolbanks
4_5834951412236160323.zip
26.79M
‼️ قابل توجه همکاران محترم؛‌ ✅ آخرین نسخه نرم افزار حسابداری مدارس به صورت پرتابل (به نصب نیازی ندارد) ♻️ مراحل استفاده :‌ 1️⃣ با این نسخه دیگر نیازی به نصب نرم افزار حسابداری ندارید و فقط باید فایل مربوطه را از حالت زیپ خارج کرده، سپس به پوشه Hesbabdari بروید. 2️⃣ نرم افزار SchoolAccounting را باز کنید و سپس بر روی گزینه "تعریف آموزشگاه" کلیک کنید. 3️⃣ پس از تعریف مدرسه خود میتوانید کارهای حسابداری خود را انجام دهید. 🔵 @schoolbanks
موضوع در خصوص زمان و مكان برگزاري آزمون انتخاب و انتصاب مديران سلام عليكم با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد ، در اجراي بخشنامه شماره 4600/8421/78 - 1401/03/09 اداره كل متبوع ، آزمون انتخاب و انتصاب مديران روز سه شنبه 1401/03/31 راس ساعت 10 صبح به صورت هماهنگ كشوري برگزار مي گردد. با عنايت به اين كه آزمون به صورت حضوري و با گوشي همراه متصل به اينترنت برگزار خواهد شد، داوطلبين گرامي نسبت به داشتن بسته اينترنتي خود در روز آزمون اطمينان حاصل نمايند . * همراه داشتن گوشي تلفن همراه متصل به اينترنت و كارت ملي هوشمند براي متقاضيان الزامي است. *شايسته است متقاضيان 30 دقيقه قبل از شروع آزمون در محل برگزاري حضور داشته باشند. ➖➖〰️➖➖ کانال اجرایی مدارس 🟣 @schoolbanks
🔹وزارت آموزش و پرورش در مسیر اجرای رتبه بندی... 🔻با توجه به تصویب کلیات آیین نامه در هیات وزیران، مجوز اجرای رتبه بندی به وزارت آموزش و پرورش اعطا شده است .. 🔻وزارت آموزش و پرورش می تواند مقدمات اجرای رتبه بندی را فراهم نموده و آن را اجرا کند ... سایر موارد مطرح شده خللی در اجرای رتبه بندی ایجاد نمی کند .. 🔵 @schoolbanks
🔴اطلاعيه ثبت نمرات مهارت هاي ارتقايي ◀️به اطلاع فراگيران محترم مي رساند نمرات دوره مهارت هاي ارتقايي در تاريخ ١٤٠١/٣/١٧ ثبت در سامانه Ltms شده است. از همراهي و همكاري فراگيران محترم كمال تشكر را داريم. @schoolbanks
♻️مراحل باقی مانده تا اجرای کامل رتبه بندی: ۱- ابلاغ آیین نامه از سوی رییس جمهور به وزارت آموزش و پرورش ۲- تشکیل هیئت های ممیزه و رتبه بندی معلمان ۳- صدور احکام پی نوشت: در حالت خوشبینانه و اگر با تعلل از سوی دولت و وزارت مواجه نشویم رتبه بندی از تیر ماه در فیش حقوقی معلمان خواهد بود . 🟣 @schoolbanks
⭕️ فعال شدن گزینه محل تایید مدارک رتبه بندی در سامانه ltms ✅مستندات رتبه بندی در مدرسه ای که بیشترین ساعت موظف را دارید، بررسی خواهد گردید. ➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اجرایی مدارس 🟣 @schoolbanks
🔅معاون حقوقی آموزش و پرورش: به نظرم رتبه‌بندی یکشنبه نهایی شود 👤احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل اجرائی کردن این طرح از سوی وزارت وجود دارد و با توجه به مهلت داده شده منتظر هستیم که دولت تاییدیه این پیش‌نویس را به ما ابلاغ کند، به نظرم برای یک‌شنبه هفته آینده می‌شود آن را نهایی کرد. وزیر به تمامی استان‌ها و ۷۵۰ رئیس اداره کار تنظیم اطلاعات معلمان زیرمجموعه خود را بر اساس امتیاز ابلاغ کرده است. ما در این طرح موظفیم که ۸۰۴ هزار معلم را بر اساس امتیازاتی که کسب می‌کنند به گروه‌های پنج‌گانه آموزشیارمعلم، مربی معلم، استادیار معلم و دانش‌یار معلم و استاد معلم تقسیم کنیم. 🔵 @schoolbanks
✔️۸۰ هزار نیرو به بدنه آموزش و پرورش اضافه خواهیم کرد 👤وزیر آموزش و پرورش: 🔺برای جبران کمبودها بیش از ۸۰ هزار نیرو به بدنه آموزش و پرورش اضافه خواهیم کرد تا کمبودها را حتی الامکان جبران کنیم. 🔹 برای تدریس، با کمبود نیرو مواجهیم اما امکان تبدیل روحانیون طرح امین به معلمان پرورشی را نداریم چراکه اولویت ما با تامین نیروی آموزشی است. 🟣 @schoolbanks
💢 خبر مهم وزیر کار درباره معوقات بازنشستگان/ حقوق کدام بازنشستگان ۶ میلیون تومان می‌شود؟ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 🔹 مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز در ماه‌های تیر و مرداد واریز می شود. 🔹 در خصوص حداقل حقوق بازنشستگان، از کارافتادگان و مجموع مستمری بازماندگان سازمان تأمین اجتماعی که به موجب قوانینی از جمله مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی نباید از حداقل مزد کارگری کمتر باشد، با رعایت قوانین مربوط و لحاظ مصوبه شورای عالی کار، میزان دریافتی آنان معادل حداقل حقوق و دستمزد کارگران شاغل تعیین و با افزایش ۵۷.۴ درصدی همراه خواهد بود، به نحوی که از ۵.۵۸۰.۰۰۰ تومان کمتر نباشد. 🔹 در رابطه با مستمری از کارافتادگان جزئی و نیز سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است به همان نسبت و مبتنی بر مصوبه فوق افزایش خواهد یافت. @schoolbanks
🔹خانه های معلم در سراسر کشور جهت اطلاع همکاران ارجمند و عزیز حتما لازمتون میشه ذخیره کنید ‌ بسیاری از خانه معلم ها رزرو اینترنتی ندارند و میبایست از طریق تلفن فرآیند رزرو را انجام داد / آدرس های خانه معلم های کل کشور ردیف استان شهرستان شماره تلفن کد آدرس ۱ تهران تهران ۵۵۴۰۴۰۵۳ ۰۲۱ میدان حر – خ کمالی -خ کاشانی ۲ تهران ۲۲۴۲۰۸۶۳-۵ ۰۲۱ بزرگراه چمران- ابتدای درکه -مجاور ضلع غربی دانشگاه بهشتی ۳ تهران ۶۶۰۵۰۰۵۵ ۰۲۱ خیابان آزادی روبروی دانشگاه صنعتی شریف – جنب آموزشگاه عاصمی ۴ اصفهان اصفهان ۶۲۴۸۱۰۰ ۰۳۱۱ سه راه حکیم نظامی – خ دانش ۵ اصفهان ۴۴۲۷۱۱۱۹ ۰۳۱۱ خ کاوه – خ جابر انصاری – خ آذر ۶ اصفهان ۵۵۶۷۸۹۸ ۰۳۱۱ خ پروین – خ معراج فجر۳ ۷ اصفهان ۲۶۰۷۷۰۷ ۰۳۱۱ هشت بهشت شرقی – خ میثم (باغ کاشفی ) ۸ آذربایجان شرقی تبریز ۵۵۵۳۵۹۰ ۰۴۱۱ هفده شهریور جدید – تقاطع طالقانی- ایستگاه لاله زار ۹ تبریز ۵۵۶۹۷۶۹ ۰۴۱۱ خیابان طالقانی – بالاتر از مصلی ۱۰ قم قم ۷۷۰۱۰۱۲ ۰۲۵۱ خیابان ساحلی – جنب بانک کشاورزی ۱۱ قم ۷۷۱۱۸۸۳-۵ ۰۲۵۱ خیابان ساحلی – بعد از استانداری ۱۲ فارس شیراز ۲۲۸۲۲۸۷-۹ ۰۷۱۱ چهار راه حر ۱۳ شیراز ۲۲۷۱۰۲۹ ۰۷۱۱ خیابان ارم ۱۴ شیراز ۲۳۴۶۰۹۶ ۰۷۱۱ خیابان شهید ذوالانوار ۱۵ شیراز ۲۳۴۳۶۰۰ ۰۷۱۱ خیابان معدل شرقی ۱۶ یزد یزد ۸۲۴۷۰۲۹ ۰۳۵۱ خیابان کاشانی نرسیده به پارک هفت تیر ۱۷ یزد ۸۲۵۰۰۴۱ ۰۳۵۱ خیابان فلاحی – خ عدالت ۱۸ طبس ۴۲۲۲۳۵۱ ۰۳۵۳ بلوار امام زاده بلوار ۲۲بهمن شمالی تقاطع بلوار سمت راست ۱۹ طبس ۴۲۲۸۳۶۷ ۰۳۵۳ بلوار معلم میدان معلم ۲۰ کرمان کرمان ۳۱۲۷۰۰۱-۵ ۰۳۴۱ میدان شهدا خیابان شهدا ۲۱ کرمان ۲۱۱۰۲۷۲ ۰۳۴۱ بلوار جمهوری اسلامی روبروی دانشکده فنی ۲۲ بم ۲۲۱۹۹۶۱ ۰۳۴۴ میدان امام حسین (ع) ۲۳ راور ۳۷۲۶۴۰۳ ۰۳۴۲ خیابان امام ابتدای کوچه شهید نیکایی جنب حوزه علمیه ۲۴ سمنان سمنان ۳۳۲۱۹۱۷ ۰۲۳۱ میدان کوثر بلوار ارم ۲۵ سمنان ۳۳۴۱۱۹۹ ۰۲۳۱ میدان ارگ روبروی بیمارستان امداد سابق کوچه طالقانی ۱۸ ۲۶ شاهرود ۲۲۲۶۳۱۹ ۰۲۷۳ خیابان امام خمینی خیابان سازمان ۲۷ دامغان ۵۲۴۱۹۵۲ ۰۲۳۲ خیابان شهید مفتح جنب هلال احمر ۲۸ اردبیل اردبیل ۲۲۴۲۰۰۲-۲۲۴۴۹۵۹ ۰۴۵۱ خیابان دانش جنب سازمان آموزش و پرورش ۲۹ سرعین ۲۲۲۳۸۰۱-۳ ۰۴۵۲ خیابان معلم روبروی مرکز بهداشت ۳۰ آذربایجان غربی ارومیه ۳۴۴۷۲۷۰-۳۴۴۸۷۴۶ ۰۴۴۱ بلوار شهید بهشتی روبرو دانشگاه آزاد اسلامی کوی شماره ۳۱ ۳۱ ایلام ایلام ۳۳۳۲۹۷۰ ۰۸۴۱ میدان کشوری بلوار مدرس جنب آموزش و پرورش ۳۲ ایلام ۳۳۵۶۶۹۹ ۰۸۴۱ بلوار جنوبی امام خمینی جاده مهران ۳۳ بوشهر بوشهر ۲۵۲۲۲۹۰-۲۵۲۷۰۰۹ ۰۷۷۱ خیابان ورزش جنب دانشگاه آزاد ۳۴ چهارمحال و بختیاری شهرکرد ۲۳۴۳۳۸۰-۱ ۰۳۸۱ میدان دفاع مقدس جاده دانشگاه آزاد ۳۵ شهرکرد ۲۲۴۰۷۰۷ ۰۳۸۱ دروازه سامان خیابان پیروزی مجتمع ادارات خانه معلم سازمان ۳۶ کردستان سنندج ۶۶۲۲۱۰۱ ۰۸۷۱ خیابان پاسداران – شالمان ۳۷ قزوین قزوین ۳۳۳۷۹۶۶-۲۳۴۵۳۸۶ ۰۲۸۱ خیابان نواب شمالی جنب تربیت معلم ۳۸ کرمانشاه کرمانشاه ۸۲۴۸۷۰۱-۸۲۲۵۹۱۱ ۰۸۳۱ بلوار شهید بهشتی پایین تر از سه راه ۲۲ بهمن ۳۹ لرستان خرم آباد ۳۲۰۱۱۸۳ ۰۶۶۱ میدان ۲۲بهمن ۴۰ خراسان سبزوار ۴۴۴۷۲۴۴ ۰۵۷۱ نرسیده به میدان ملاصدرا جنب آموزش و پرورش ۴۱ فردوس ۲۲۲۴۳۴۸ ۰۵۳۴ خیابان دادگستری ۴۲ کاشمر ۸۲۳۴۹۳۲ ۰۵۳۲ بلوار سید مرتضی جنب آموزش و پرورش ۴۳ تربت حیدریه ۲۲۲۲۵۷۷ ۰۵۳۱ خیابان باغ سلطانی ۱۹ ۴۴ بیرجند ۴۴۳۱۴۴۲ ۰۵۶۱ خیابان معلم قدس شرقی ۴۵ قاینات ۵۲۲۲۴۸۵ ۰۵۶۲ خیابان معلم جنب مصلی ۴۶ گناباد ۷۲۹۲۸۴۷-۸ ۰۵۳۵ سه راهی دلوئی روبروی دانشکده پزشکی ۴۷ نیشابور ۲۲۲۸۶۰۴ ۰۵۵۱ خیابان فردوسی شمالی نبش مدرس ۴۸ نیشابور ۲۲۲۲۱۴۳ ۰۵۵۱ جنب آرامگاه خیام ۴۹ سرخس ۵۲۲۲۹۸۲ ۰۵۱۲ بلوار طالقانی شرقی جنب هتل ابریشم ۵۰ مشهد۱ ۵۰۱۰۰۵۵-۵۰۱۰۰۶۶ ۰۵۱۱ بلوار وکیل آباد بلوار فارغ التحصیلان۱۰ ۵۱ مشهد۲ ۸۵۱۶۹۶۱-۸ ۰۵۱۱ خ امام رضا (ع) نبش عنصری ۵۲ مشهد۳ ۶۰۷۷۷۹۰-۱ ۰۵۱۱ انتهای بلوار سجاد خ امین ۴ ۵۳ مشهد۴ ۲۷۶۹۶۶۲ ۰۵۱۱ خیابان خواجه ربیع بلوار مجلسی غربی ۵۴ مشهد۵ ۷۶۳۳۰۵۰ ۰۵۱۱ میدان فلسطین جنب مدرسه امیر علی شیر نوایی ۵۵ زنجان زنجان ۴۲۶۵۹۲۰ ۰۲۴۱ جاده گاوازنگ ابتدای شهرک کارمندان خیابان اول غربی ۵۶ خوزستان اهواز ۵۵۱۲۱۸۷-۵۵۱۲۴۱۹ ۰۶۱۱ پاداد شهر خیابان ۱۴ ۵۷ آبادان ۴۴۲۸۹۷۴ ۰۶۳۱ لین ۱۵ بوارده شمالی (دورود هم داره 06643236666) 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 🟣 @schoolbanks
بسمه تعالی با توجه به گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و جهت رفاه حال همكاران محترم، سامانه گواهی حقوق(ضمانت) تحت وب راه اندازی شد و از این به بعد مراحل درخواست و صدور گواهی حقوق بصورت الكترونیكی و غیرحضوری انجام خواهد شد . همكاران محترم می توانند با مراجعه به سامانه gavahi.eamedu.ir نسبت به درخواست و چاپ گواهی حقوق یا ضمانت اقدام نمایند. نكات لازم برای استفاده از این سامانه : 1-نام كاربری كد پرسنلی و رمز عبور به صورت پیش فرض كدملی همكار می باشد. 2- در اولین ورود نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمائید. 3-شماره تلفن همراه همكاران در سامانه ثبت شده در صورت اشتباه بودن به شعبه حسابداری اطلاع داده شده تا اصلاح گردد. 4- برای امضا و چاپ گواهی ضمانت جدید، نیازی به مراجعه حضوری به اداره نمی باشد و صرفاً پس از اتمام اقساط ، جهت حذف گواهی همكار باید به شعبه حسابداری مراجعه نماید . 5-لازم است قبل از مراجعه به سامانه اطلاعاتی از قبیل نام بانك،شعبه بانك،میزان وام دریافتی،میزان اقساط ماهانه ونام ونام خانوادگی وام گیرنده را در دست داشته باشید. 6-مجموع اقساط وام هایی كه خود همكار دریافت یا ضمانت كرده است حداكثر میتواند به اندازه 80% خالص دریافتی حقوق همكار باشد( مثلاً اگر خالص دریافتی همكار 5 میلیون تومان باشد، مجموع اقساط وام ها حداكثر میتواند 4 میلیون تومان باشد). 🟣 @schoolbanks
36539561460300.pdf
10.83M
‼️ قابل توجه اولیای محترم ؛ ✅ *راهنمای "پیش ثبت نام مدارس شاهد" در دو نسخه برای دانش آموزان پایه هفتم ایرانی و اتباع در سامانه پادا منتشر شد.* 📌 *بنابر اطلاعیه صادر شده مرکز، در این راهنما تمامی روند پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است تا اولیای محترم هیچ گونه سردرگمی در این رابطه نداشته باشند و با استفاده از یک گوشی یا رایانه متصل به اینترنت پیش ثبت نام فرزند خود را انجام دهند.* ⏺ همچنین در آخرین بخش این راهنما مواردی که ممکن است به صورت سوالات متداول برای اولیا در مراحل ثبت نام پیش بیاید پاسخ داده شده است. *با تشکر* ـ *مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش* 🔹کانال اجرایی مدارس 🟧 @schoolbanks
‼️ قابل توجه تمامی همکاران محترم؛ ✅ به اطلاع می رساند روند پیش ثبت نام پایه اول در سامانه سیدا از روز پنج شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ در سیدا آغاز خواهد شد و همچنین اعلام می دارد راهنمای کامل نحوه انجام پیش ثبت نام در سیدا تا قبل از شروع پیش ثبت نام در کانال مرکز فناوری وزارت منتشر خواهد شد. 🔆 همکاران محترم عملیات شروع دوره و سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را نیز در همان زمان شروع پیش ثبت نام میتوانند انجام دهند. ⚠️ اما به جهت جلوگیری از بار ترافیکی سنگین سامانه به جهت همزمانی ثبت نمرات و پیش ثبت نام پایه اول در کشور فرآیند ثبت نام از روز شنبه و ساعت ’۷:۳۰ صبح شروع و تا ساعت ’۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت و پس از آن امکان ثبت نمره در سامانه سیدا برای همکاران فراهم خواهد بود. بدان معنی است که در زمان انجام پیش ثبت نام در سامانه امکان ثبت نمره در هیچ یک از مقاطع تحصیلی فراهم نخواهد بود و همچنین در زمان ثبت نمره، امکان انجام عملیات مربوط به پیش ثبت نام پایه اول قابل انجام نخواهد بود. ♻️ همکاران محترم توجه فرمایید که این خبر یک اطلاعیه و اعلان رسمی از طرف مرکز فناوری می باشد و به جهت جلوگیری از مشکلات آتی خواهشمند است این خبر را در تمامی گروه ها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید. با تشکر ـ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش 🟣 @schoolbanks
‼️ قابل توجه همکاران محترم؛‌ ✅ به منظور رفع ایراد ثبت نمرات انضباط و شایستگی های عمومی توسط مدیران مدارس، منوی جدیدی به سیدا اضافه شده است که این امکان را به مدیر میدهد تا نمرات این دروس را خودشان وارد کنند. | سیدا بانک ♻️ به منظور اینکار باید مراحل زیر را انجام دهید :‌ 1️⃣ از منوی مدیریت — انتصاب و دسترسی — پرسنل مدرسه در دوره جاری — ایجاد را زده و برای مدیر مدرسه یک نقش معلم تعریف کنید. 2️⃣ به منوی عملیات ضمن سال — انتخاب واحد (درس) — تخصیص درس به معلم مراجعه کنید و در مقابل دروس شایستگی های عمومی (یا انضباط در متوسطه) برو روی دکمه ویرایش کلیک کرده و آن را به مدیر تخصیص دهید.| سیدا بانک 3️⃣ به منوی عملیات ضمن سال — لیست کلاس و ورود نتایج — ورود نتایج از طریق نتایج کلاس (معلم) مراجعه کنید. 4️⃣ از فیلد های باز شده کلاس و نوبت مورد نظر را انتخاب کنید و سپس نمرات دانش آموزان را وارد نمایید. ⚠️ همکاران محترم توجه نمایید از این منو فقط باید نمرات درس انضباط و شایستگی های عمومی ثبت شود و از تخصیص دروس دیگر جدا” خودداری فرمایید. | سیدا بانک همچنین عدم انجام تمامی مراحل باعث خواهد شد به نتیجه مطلوب نرسید. 🟧 @schoolbanks
✔️قابل توجه همکاران محترم،نظربه اینکه دفترچه کاغذی بیمه حذف شده واحیانا تاریخ دقیق اعتبار بیمه را نمی دانید،حتما تاریخ اعتبار را چک کنید،درغیر این صورت تمام هزینه های درمان آزاد محاسبه می گردد، متاسفانه بیمه سلامت اعتبار بیمه را ،به صورت سیستمی تمدید نمی کند(؟)، وقتی شما به مراکز درمانی مراجعه می کنید،غافلگیر می شوید،اگر به دفترچه دسترسی ندارید،با این کد دستوری ازتاریخ اعتبار مطلع شوید، ( *۱۶۶۶# . ستاره ۱۶۶۶ مربع) ودرصورت نداشتن اعتبار به پیشخوان مراجعه کنید. 🔹کانال اجرایی مدارس 🔻@schoolbanks
مهم و فوری  🛑دریافت اطلاعات كسانی كه در آستانه بازنشستگی هستند  همكاران محترم با سلام و احترام در اجرای بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی در واحدهای آموزشی / اداری و ارسال اطلاعات به سازمان بازنشستگی كشور، با توجه به اجرایی شدن نظام رتبه بندی ( ماده 9 قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب 15 / 12 / 1400 مجلس شورای اسلامی ) این مركز در نظر دارد به منظور برنامه ریزی برای سال تحصیلی 1402 – 1401 آمار دقیقی از معلمانی كه در آستانه بازنشستگی هستند تهیه نماید . لذا موجب امتنان است همكارانی كه دارای 29 سال سابقه و بالاتر می باشند از قسمت " فرم های اطلاعاتی " نسبت به تكمیل فرم اقدام نمایند . بدیهی است افرادی كه فرم را پر ننمایندمسئولیت آن برعهده خود شخص خواهد بود. : همكاران ابتدا از منوی " ارتباط با مركز پشتیبانی " درخواست جدید را زده و با انتخاب آیكن " از شركت پشتیبان سامانه " نسبت به بروزرسانی حكم و ابلاغ خود اقدام نمایند . : وزارت آموزش و پرورش آمار دقیق پرسنل بازنشسته را دارد ولی از آنجایی كه نیاز دارد بداند كدام یك از همكاران تمایل به ادامه همكاری را دارند ، نسبت به تهیه این فرم اقدام نموده است . : این فرم فقط برای افراد بالای 29 سال سابقه ارسال شده است . مركز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری کانال اجرایی مدارس @schoolbanks
🔺مهلت مقرر ورود به کلاس اول افزایش یافت 🔹تاریخ تولد متعارف پیش دبستانی و پایه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱: ♻️ پایه اول :‌ متولدین ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ ♻️پیش دبستانی دوم : متولدین ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ♻️پیش دبستانی اول :‌ متولدین ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ‼️ نکته مهم و قابل توجه مخصوص سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲-۱۴۰۱) :‌ - مطابق تبصره ۱ ماده ۲۹ آیین نامه اجرایی مدارس، دانش آموزان متولد ۹۵/۰۷/۰۲ تا ۹۵/۰۷/۳۰ می توانند با درخواست اولیا و تایید شورای مدرسه در پایه اول ابتدایی ثبت نام نمایند. - مطابق تبصره ۲ ماده ۲۹ آیین نامه اجرایی مدارس کودکان شش سال تمام (متولد ۹۴/۰۷/۰۲ تا ۹۵/۰۷/۰۱)‌ به تشخیص اولیا و با درخواست کتبی به جای پایه اول در پیش دبستانی ثبت نام نمایند. کانال اجرایی مدارس @schoolbanks
🛑🔵امكان دسترسی مدیران جهت تایید مستندات علمی و حرفه ای همكاران بدینوسیله به اطلاع می رساند ؛ همكاران محترمی كه مدارك و مستندات علمی و حرفه ای خود را در سامانه ltms " بخش مستندات علمی و حرفه ای " بارگذاری نموده اند ، می بایست طبق مراحل ذیل جهت تایید مدارك خود اقدام نمایند : 1- ابتدا با كلیك بر روی آیكن " رتبه بندی معلمان " نسبت به انتخاب محل تایید مدارك خود اقدام نمایند . 2- همكارانی كه در چند واحد آموزشی مشغول به انجام وظیفه می باشند واحد سازمانی اصلی خود را با توجه به بیشترین ساعت حضور انتخاب نمایند .  3- با انتخاب واحد سازمانی اصلی تمام مدارك برای آن واحد آموزشی ارسال خواهد شد .  4- همكاران با دردست داشتن اصل مدارك به مدیر واحد آموزشی مراجعه نموده و مدیران محترم بعد از بررسی مدارك نسبت به تایید مدارك معلمان اقدام نمایند .  5- مدیران مدارس و همكاران كادر اداری می بایست جهت تایید مدارك خود به كارگزینی منطقه محل خدمت خود مراجعه نمایند .  6- مدیران مدارس در صورت فراموشی رمز خود می توانند با مراجعه به كارشناسی ضمن خدمت نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند . : با توجه به آنكه دریافت مستندات علمی و حرفه ای همكاران در این سامانه جهت تولید یك بانك اطلاعاتی می باشد و قرار است از این تاریخ به بعد در سامانه های مختلف ( رتبه بندی ، ارزشیابی و ... ) از آن استفاده شود . لذا همكاران می توانند از ابتدای سنوات خدمتی خود تمامی مدارك مربوط را بارگذاری نمایند . بدیهی است میزان استفاده از این مدارك بستگی به دستورالعمل های ارسالی دارد و مابقی فقط در سامانه بایگانی خواهد شد ـــــــــــــــــــــــــ 🌹با ما بروز باشید.👇 @newsfarhangian
غیررسمی| اطلاعیه واریز حقوق خرداد ماه ▫️ پرداخت حقوق خرداد ۱۴۰۱ شاغلین از عصر روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ در سراسر کشور به صورت پایا آغاز خواهد شد. ▫️ واریزی کلیه همکاران طبق احکام جدید در سال ۱۴۰۱ می باشد . 🔻 کانال اجرایی مدارس 🔹 @schoolbanks
با سلام در قضیه تحصیلی نکات زیر را رعایت فرمایید: ۱.فقط جهش هایی که به رای کمیسیون خاص نیاز داشته باشد به کارشناسی سنجش مربوط می باشد. (فقط پایه اول به سوم ابتدایی و برای بار چندم در دوره ابتدایی و جهش یازدهم البته با شرایط) ۲.برای صدور رای کمیسیون درخواست کتبی شخص متقاضی ، صورتجلسه کمیسیون مدرسه ، مدارک هویتی ، کارنامه های تحصیلی و روکش کارشناسی مقطع مورد نیاز است. ۳.امتحانات جهش باید در بازه زمانی شهریورماه انجام گردد لذا انجام این آزمون غیر از شهریور ماه تخلف است و مشروط به نتیجه آزمون کامل آن پایه برای ارتقا می باشد. ۴.مابقی جهش ها غیر از بند یک در مدارس با صورتجلسه شورای مدرسه و مستندات انجام می گردد. در ضمن تاکید می گردد پس از تکمیل پرونده های کمیسیون جهش بدون فرستادن شخص متقاضی همه را یکجا هفته ای به کارشناسی آموزش تحویل دهید تا روکش آنرا تنظیم نموده و آموزش پرونده ها را به کارشناسی سنجش برای صدور رای کمیسیون خاص تحویل دهد. 🟣 @schoolbanks
4_5873069113844173354.zip
20.27M
♻️آخرين تغييرات موجود در نگارش 29.5 (14010328) · نگارش دوره اي و آخرين تغييرات در دريافت از سامانه سيدا از آن جایی که مدارس متوسطه اول راه دور برای دریافت کارنامه و انجام عملیات فارغ التحصیلی و هم چنین مدارس کاردانشی که هنوز ثبت نام دانش آموزان نظام قدیم دارند توسط دانا صورت می گیرد پس نیاز هست که نگارش های جدید دریافت و برنامه را به روز نگه داشت. 🟣 @schoolbanks
✅️ مراحل نوبت گیری جهت سنجش پایه اول ابتدایی 🔸️بعد از تکمیل پیش ثبتنام دانش آموز در سایت سیدا مراحل نوبت گیری دانش آموز جهت سنجش انجام می شود ‌ 🔹️مراحل بعد از ورود به سامانه جدید سنجش به آدرس sanjesh.healthehr.ir و وارد کردن مشخصات ( کاربری و رمز در سایت جدید کد ملی مدیر میباشد ) گزینه نوبت گیری سنجش را بزنید . در سایت جدید سنجش ، مشخصات دانش آموز مجدد باید بطور کامل وارد و ثبت شود . برای اینکار از منوی سمت چپ وارد قسمت ( ثبت و ویرایش اطلاعات دانش آموز ) شوید و در کادر بالا کد ملی دانش اموز را وارد و جستجو کنید . بعد از ثبت تمامی اطلاعات خواسته شده در پایین صفحه دکمه ذخیره را بزنید . ( در صورت اشتباه وارد کردن یکی از موارد اطلاعات ذخیره نمی شوند پس در وارد کردن تمامی اطلاعات دقت شود ) بعد از انجام مرحله دوم مجدد از منوی سمت چپ وارد قسمت نوبت گیری سنجش شوید و در کادر سفید کد ملی را وارد و جستجو کنید . با انتخاب گزینه نوآموز بدو ورود مراحل ثبت نوبت سنجش را انجام دهید . 🔴 در صورتی که دانش آموز در دوره پیش دبستانی سنجش شده باشد نیاز به پیش ثبتنام و نوبت گیری ندارد ‌ . ------------------------------- 🟣 @schoolbanks کانال اجرایی مدارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️مدارک لازم برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها نوآموزانی که متولد ۳۰ مهر و قبل از آن هستند، می‌توانند در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است.  متولدین نیمه اول ۹۵ و نیمه دوم ۹۴ می‌توانند در پایه اول دبستان ثبت‌نام کنند.مدارس ابتدایی امسال می‌توانند کودکان متولد ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ را در کلاس اول ثبت‌نام کنند، یعنی نوآموزانی که متولد ۳۰ مهر و قبل از آن هستند، می‌توانند در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است. مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام دانش‌آموز در پایه اول دبستان بدین شرح است:   اصل و کپی شناسنامه دانش‌آموز اصل و کپی کارت واکسیناسیون مهمور به مهر تکمیل است ۴ قطعه عکس جدید دانش‌آموز، پشت‌ نویسی شده تحویل کارت سنجش مهمور شده به مهر پایگاه سنجش در صورت گذراندن دوره پیش‌دبستانی ارائه مدرک الزامی است تکمیل فرم ثبت‌نام اصل و کپی شناسنامه مادر و پدر اصل و کپی کارت ملی مادر و پدر اصل و کپی مدرک محل سکونت (بنچاق یا سند تک‌برگ) اجاره‌نامه به نام پدر و مادر همراه با کد رهگیری اصل و کپی آخرین فیش آب و برق اصل و کپی حضانت فرزند در صورت فوت یا متارکه والدین برای ثبت‌نام فرزندان فرهنگیان اصل حکم کارگزینی الزامی است خانواده ها میتوانند در صورت عدم رعایت مقررات توسط مدرسه، شکایت و یا گزارش خود را از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش به نشانی www.shekayat.medu.ir 🟣 @schoolbanks
🔹با سلام فیش حقوقی خرداد ماه شاغلین از طریق سایت زیر قابل مشاهده می باشد . حقوق خرداد ماه بدون اضافه کاری بوده و فردا فقط باقیمانده ی حق التدریس بهمن ماه به حساب همکاران ذینفع واریز می گردد. 👉 https://profile.medu.ir کانال اجرایی مدارس @schoolbanks
📣🔴آزمون "انتخاب و انتصاب مدیران مدارس سال ۱۴۰۱ ⚛️تاریخ آزمون ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ⏰ ساعت آزمون : ۱۰:۰۰-۱۱:۳۰ 🔻مدت آزمون : ۷۰ دقیقه 🔻تعداد سوالات :۷۰ سوال 🔻نمره منفی : ندارد 🌐 Ltms.medu.ir ━━━💠🍃🌸🍃💠━━ 🔵 @schoolbanks کانال اجرایی مدارس