🛑🔵امكان دسترسی مدیران جهت تایید مستندات علمی و حرفه ای همكاران
بدینوسیله به اطلاع می رساند ؛ همكاران محترمی كه مدارك و مستندات علمی و حرفه ای خود را در سامانه ltms " بخش مستندات علمی و حرفه ای " بارگذاری نموده اند ، می بایست طبق مراحل ذیل جهت تایید مدارك خود اقدام نمایند :
1- ابتدا با كلیك بر روی آیكن " رتبه بندی معلمان " نسبت به انتخاب محل تایید مدارك خود اقدام نمایند .
2- همكارانی كه در چند واحد آموزشی مشغول به انجام وظیفه می باشند واحد سازمانی اصلی خود را با توجه به بیشترین ساعت حضور انتخاب نمایند .
3- با انتخاب واحد سازمانی اصلی تمام مدارك برای آن واحد آموزشی ارسال خواهد شد .
4- همكاران با دردست داشتن اصل مدارك به مدیر واحد آموزشی مراجعه نموده و مدیران محترم بعد از بررسی مدارك نسبت به تایید مدارك معلمان اقدام نمایند .
5- مدیران مدارس و همكاران كادر اداری می بایست جهت تایید مدارك خود به كارگزینی منطقه محل خدمت خود مراجعه نمایند .
6- مدیران مدارس در صورت فراموشی رمز خود می توانند با مراجعه به كارشناسی ضمن خدمت نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند .
#تذكر : با توجه به آنكه دریافت مستندات علمی و حرفه ای همكاران در این سامانه جهت تولید یك بانك اطلاعاتی می باشد و قرار است از این تاریخ به بعد در سامانه های مختلف ( رتبه بندی ، ارزشیابی و ... ) از آن استفاده شود . لذا همكاران می توانند از ابتدای سنوات خدمتی خود تمامی مدارك مربوط را بارگذاری نمایند . بدیهی است میزان استفاده از این مدارك بستگی به دستورالعمل های ارسالی دارد و مابقی فقط در سامانه بایگانی خواهد شد
ـــــــــــــــــــــــــ
#کانال_فرهنگیان
🌹با ما بروز باشید.👇
@newsfarhangian
غیررسمی| اطلاعیه واریز حقوق خرداد ماه
▫️ پرداخت حقوق خرداد ۱۴۰۱ شاغلین از عصر روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ در سراسر کشور به صورت پایا آغاز خواهد شد.
▫️ واریزی کلیه همکاران طبق احکام جدید در سال ۱۴۰۱ می باشد .
🔻 کانال اجرایی مدارس
🔹 @schoolbanks
#جهشهای_تحصیلی
با سلام
در قضیه #جهش تحصیلی نکات زیر را رعایت فرمایید:
۱.فقط جهش هایی که به رای کمیسیون خاص نیاز داشته باشد به کارشناسی سنجش مربوط می باشد. (فقط پایه اول به سوم ابتدایی و برای بار چندم در دوره ابتدایی و جهش یازدهم البته با شرایط)
۲.برای صدور رای کمیسیون درخواست کتبی شخص متقاضی ، صورتجلسه کمیسیون مدرسه ، مدارک هویتی ، کارنامه های تحصیلی و روکش کارشناسی مقطع مورد نیاز است.
۳.امتحانات جهش باید در بازه زمانی شهریورماه انجام گردد لذا انجام این آزمون غیر از شهریور ماه تخلف است و مشروط به نتیجه آزمون کامل آن پایه برای ارتقا می باشد.
۴.مابقی جهش ها غیر از بند یک در مدارس با صورتجلسه شورای مدرسه و مستندات انجام می گردد.
در ضمن تاکید می گردد پس از تکمیل پرونده های کمیسیون جهش بدون فرستادن شخص متقاضی همه را یکجا هفته ای به کارشناسی آموزش تحویل دهید تا روکش آنرا تنظیم نموده و آموزش پرونده ها را به کارشناسی سنجش برای صدور رای کمیسیون خاص تحویل دهد.
🟣 @schoolbanks
4_5873069113844173354.zip
20.27M
♻️آخرين تغييرات موجود در نگارش 29.5 (14010328)
· نگارش دوره اي و آخرين تغييرات در دريافت از سامانه سيدا
از آن جایی که مدارس متوسطه اول راه دور برای دریافت کارنامه و انجام عملیات فارغ التحصیلی و هم چنین مدارس کاردانشی که هنوز ثبت نام دانش آموزان نظام قدیم دارند توسط دانا صورت می گیرد پس نیاز هست که نگارش های جدید دریافت و برنامه را به روز نگه داشت.
🟣 @schoolbanks
✅️ مراحل نوبت گیری جهت سنجش پایه اول ابتدایی
🔸️بعد از تکمیل پیش ثبتنام دانش آموز در سایت سیدا مراحل نوبت گیری دانش آموز جهت سنجش انجام می شود
🔹️مراحل
#مرحله_اول
بعد از ورود به سامانه جدید سنجش به آدرس
sanjesh.healthehr.ir
و وارد کردن مشخصات ( کاربری و رمز در سایت جدید کد ملی مدیر میباشد ) گزینه نوبت گیری سنجش را بزنید .
#مرحله_دوم
در سایت جدید سنجش ، مشخصات دانش آموز مجدد باید بطور کامل وارد و ثبت شود . برای اینکار از منوی سمت چپ وارد قسمت ( ثبت و ویرایش اطلاعات دانش آموز ) شوید و در کادر بالا کد ملی دانش اموز را وارد و جستجو کنید . بعد از ثبت تمامی اطلاعات خواسته شده در پایین صفحه دکمه ذخیره را بزنید . ( در صورت اشتباه وارد کردن یکی از موارد اطلاعات ذخیره نمی شوند پس در وارد کردن تمامی اطلاعات دقت شود )
#مرحله_سوم
بعد از انجام مرحله دوم مجدد از منوی سمت چپ وارد قسمت نوبت گیری سنجش شوید و در کادر سفید کد ملی را وارد و جستجو کنید . با انتخاب گزینه نوآموز بدو ورود مراحل ثبت نوبت سنجش را انجام دهید .
🔴 #نکته_مهم
در صورتی که دانش آموز در دوره پیش دبستانی سنجش شده باشد نیاز به پیش ثبتنام و نوبت گیری ندارد .
-------------------------------
🟣 @schoolbanks
کانال اجرایی مدارس
♻️مدارک لازم برای ثبتنام کلاس اولیها
نوآموزانی که متولد ۳۰ مهر و قبل از آن هستند، میتوانند در پایه اول ابتدایی ثبتنام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است.
متولدین نیمه اول ۹۵ و نیمه دوم ۹۴ میتوانند در پایه اول دبستان ثبتنام کنند.مدارس ابتدایی امسال میتوانند کودکان متولد ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ را در کلاس اول ثبتنام کنند، یعنی نوآموزانی که متولد ۳۰ مهر و قبل از آن هستند، میتوانند در پایه اول ابتدایی ثبتنام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است.
مدارک مورد نیاز برای ثبتنام دانشآموز در پایه اول دبستان بدین شرح است:
اصل و کپی شناسنامه دانشآموز
اصل و کپی کارت واکسیناسیون مهمور به مهر تکمیل است
۴ قطعه عکس جدید دانشآموز، پشت نویسی شده
تحویل کارت سنجش مهمور شده به مهر پایگاه سنجش
در صورت گذراندن دوره پیشدبستانی ارائه مدرک الزامی است
تکمیل فرم ثبتنام
اصل و کپی شناسنامه مادر و پدر
اصل و کپی کارت ملی مادر و پدر
اصل و کپی مدرک محل سکونت (بنچاق یا سند تکبرگ) اجارهنامه به نام پدر و مادر همراه با کد رهگیری
اصل و کپی آخرین فیش آب و برق
اصل و کپی حضانت فرزند در صورت فوت یا متارکه والدین
برای ثبتنام فرزندان فرهنگیان اصل حکم کارگزینی الزامی است
خانواده ها میتوانند در صورت عدم رعایت مقررات توسط مدرسه، شکایت و یا گزارش خود را از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش به نشانی
www.shekayat.medu.ir
🟣 @schoolbanks
🔹با سلام فیش حقوقی خرداد ماه شاغلین از طریق سایت زیر قابل مشاهده می باشد . حقوق خرداد ماه بدون اضافه کاری بوده و فردا فقط باقیمانده ی حق التدریس بهمن ماه به حساب همکاران ذینفع واریز می گردد.
👉 https://profile.medu.ir
کانال اجرایی مدارس
@schoolbanks
📣🔴آزمون "انتخاب و انتصاب مدیران مدارس سال ۱۴۰۱
⚛️تاریخ آزمون ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
⏰ ساعت آزمون : ۱۰:۰۰-۱۱:۳۰
🔻مدت آزمون : ۷۰ دقیقه
🔻تعداد سوالات :۷۰ سوال
🔻نمره منفی : ندارد
🌐 Ltms.medu.ir
━━━💠🍃🌸🍃💠━━
🔵 @schoolbanks
کانال اجرایی مدارس
🔵 اطلاعیه واریز ۳۵ درصد حق التدریس بهمن ماه ۱۴۰۰
⌛️به گزارش کانال اجرایی مدارس ، حق التدریس ۳۵ درصد باقی مانده بهمن ۱۴۰۰ امروز چهارشنبه یکم تیرماه به حساب همکاران ذینفع واریز خواهد شد .
۱۴۰۱/۰۴/۱
♾♾♾♾♾♾♾♾♾
کانال اجرایی مدارس
🟣 @schoolbanks
♻️شرایط اجباری و اختیاری بیمه دانا برای آقایان و خانم ها
@schoolbanks
🔵 راهنمای ویرایش نمرات تایید نهایی شده توسط مدیر
✍ همانطور که میدانید با تغییرات جدیدی که در سیدا بوجود آمده، ثبت نمره فقط توسط معلم امکان پذیر است و پس از ثبت، مدیر نمرات را بررسی کرده و تایید نهایی را اعمال میکند.
اما به هر ترتیب اگر نمرات به اشتباه ثبت شده باشند و معلم بخواهد نمرهای را ویرایش کند میبایست ابتدا مدیر نمرات را از حالت تایید شده خارج کرده و به معلم برای ویرایش ارجاع دهد.
برای ویرایش نمرات مراحل زیر را دنبال کنید:
1⃣ وارد پنل سیدا مدیر شده و از قسمت عملیات ضمن سال، بخش لیست کلاس و ورود نتایج، گزینه ورود نتایج بر اساس کلاس را اجرا کنید
2⃣ کلاس، درس و نوبت مورد نظر را انتخاب کنید
3⃣ در کنار لیست اسامی، تیک نمرهای را که قصد ویرایش آن را دارید بزنید البته در عنوان لیست امکان انتخاب همه اسامی وجود دارد
4⃣ روی دکمه تایید نمرات کلیک کنید
5⃣ پس از کلیک روی تایید پنجره کوچکی باز شده و از شما میخواهد پیام مناسبی برای معلم ارسال کنید
6⃣ بعد از این کار، لیست نمرات برای معلم باز شده و امکان ویرایش و ثبت فراهم میگردد
❌ نکته مهمی که عزیزان باید توجه کنند این است که تغییرات در سامانه سیدا لحظهای بوده و ممکن است هر آن تغییرات جدیدی اعمال شده و این راهنما از اعتبار ساقط شود، لذا انتظار میرود عزیزان سریعا نمرات را با این روش اصلاح نمایند
♾♾♾♾♾♾♾♾♾
🔵 @scoolbanks
اطلاع رسانی فوری💯
توجه
با سلام و احترام 🌹
معاونین اجرایی مدارس لطفا تا ۴۸ ساعت آینده تمام پرونده های دریافتی ثبت نام پایه اول ورودی را در سامانه سیدا ثبت نمایید.
با تشکر ـ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش
🟣 جهت دریافت آخرین و کاملترین اخبار به کانال اجرایی مدارس بپیوندید.
🟢 @schoolbanks
🔅در مورد تبصره یا تکماده این مورد در نظر داشته باشید که دروسی که نمره سالانه آنها بالای هفت باشد شرایط تبصره را دارد و داشتن شرایط تبصره به منزله این هست که اگر دانش آموز در بقیه دروس قبول شود و در چهار درس(دو درس داخلی و دو درس نهایی و یا چهار درس داخلی فنی و کاردانش) شرایط تبصره را داشته باشد سیستم اتوماتیک این فرد را فارغ التحصیل اعلام می کند حالا برخی دانش آموزان که تعداد دروس واحد مانده بیشتری دارند در تابستان دروسی که شرایط تبصره را دارد انتخاب واحد نکرده و امتحان نخواهند داد و بقیه دروس را انتخاب واحد خواهند کرد در صورت قبولی در این دروس سیستم با احتساب این دروس تبصره این فرد را فارغ التحصیل اعلام خواهد کرد .
♾♾♾♾♾♾♾♾♾
🟣 @schoolbanks
💢بروزرسانی سابقه خود در سامانه LTMS
▫️جهت بروزرسانی سابقه لازم است تا به ترتیب راهنمای داده شده عمل نمایید :
1⃣ ورود به بخش ارتباط با مرکز پشتیبانی
2⃣ انتخاب گزینه «ثبت درخواست جدید»
3⃣ انتخاب گزینه «از شرکت پشتیبان سامانه»
4⃣ انتخاب گزینه «رشته شغلی و سابقه من بروزرسانی گردد»
▫️ پس از انجام این مراحل به صورت اتوماتیک سابقه شما در سامانه ضمن خدمت بروزرسانی خواهد شد. برای بررسی سابقه خود می توانید به بخش «اطلاعات فراگیر» در سامانه ضمن خدمت مراجعه نماید
▫️ در صورتی که سابقه همچنان تصحیح نشده بود شخصا به واحد امور اداری «کارگزینی» مراجعه نمایید
▫️شایان ذکر است تنها در صورتی که سابقه شما بالای ۲۹ سال باشد فرم مربوط به بازنشستگی در بخش فرم های اطلاعاتی سامانه نمایش داده خواهد شد.
🟣 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄
🌺🍃سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها مبارک باد✨
@schoolbanks
📢 به اطلاع همکاران محترمی که در در آستانه بازنشستگی قراردارند می رساند که حق بیمه آنها و افراد تحت تکفلشان صرفا تازمانی که شاغل می باشند 91600 تومان بوده و از زمانی که حکم بازنشستگی آنها صادر گردید تنها در صورتی که حق بیمه را بطور کامل( 275 هزارتومان به ازای هر نفر پرداخت نمایند) میتوانند تحت پوشش بیمه دانا قرار گیرند.
▫️بدیهی است که بازنشستگان محترم سال 1401 در صورت عدم تمایل به ادامه قرارداد بیمه دانا( با پرداخت حق بیمه بصورت کامل) پس از دریافت حکم بازنشستگی میتوانند از قرارداد بیمه خارج شوند.
کانال اجرایی مدارس کشور
🟣 @schoolbanks
♻️قابل توجه مدیران و معاونین اجرایی متوسطه دوم
اگر دانش آموز ترک تحصیل قبل از نوبت دارید که هیچ نمره ای ندارند حتما دانش آموز را به صورت موقت از حالت ترک تحصیل خارج کنید
نمرات مستمر نوبت اول رو برای این دانش آموز 98 درج کنید تا به امین ارسال شوند
در غیر این صورت به امین ارسال نمی شوند
بعد از ارسال به امین با کارشناس سنجش تماس بگیرید تا در امین منطقه ترک تحصیل اعمال کنند
لطفا اقدام شود تا بعدا مجبور به دوباره کاری هم برای خودتان نشوید و هم برای کارشناس سنجش
نکته : مدارس فنی و کار دانش
علاوه بر دورس عمومی
باید دروس مهارتی را هم جاری رد و پودمان ها رو هم در قسمت مستمر عدد1 و شایستگی را عدم احراز شایستگی درج کنند برای دانش آموزان ترک تحصیل
متوسطه اول نیازی به این موارد ذکر شده ندارد
🟣 @schoolbanks
اخبار امور اداری فرهنگیان
📢 به اطلاع همکاران محترمی که در در آستانه بازنشستگی قراردارند می رساند که حق بیمه آنها و افراد تحت
#توجه
باسلام و احترام. به اطلاع بازنشستگان محترم سال ۱۴۰۱ می رساند در سامانه بیمه دانا ثبت نام ننمایند در غیر این صورت حق بیمه به صورت کامل (۱۲ ماه سال) یعنی مبلغ ۳۳۰۰۰۰۰۰ ریال از حقوقشان کسر میگردد و باعث متضرر شدن همکاران خواهد شد .
@schoolbanks
💢 پاسخ به برخی سوالات پرتکرار همکاران در خصوص بیمه تکمیلی
۱ - آدرس سایت :
https://apps1.dana-insurance.ir/
۲ - جهت ورود به سایت نام کاربری کد ملی و رمز عبور شماره پرسنلی می باشد.
۳ - شرایط پوشش فرزندان ذکور به شرح ذیل :
▫️تا ۲۲سال تحت تکفل
▫️تا ۲۵ سال به شرط دانشجو بودن تحت تکفل
▫️تا ۲۶ سال دانشجو دکتری تحت تکفل
▫️بعد از ۲۶ سال و تا ۳۵ سال غیر تحت تکفل
▫️موارد تحت تکفل بابت هر نفر ۹۱۶۰۰
تومان
▫️موارد غیر تحت تکفل هر نفر ۲۷۵۰۰۰ تومان
۴ - همکاران خانم درصورت پوشش کل فرزندان میتوانند همسر خود را بیمه کنند. یعنی پوشش همسر به تنهایی امکان پذیر نیست.
۵ - پوشش یکی از دو والدین به تنهایی امکان پذیر نیست.
۶ - همکاران مرد باید کل اعضای تحت تکفل را ثبت کنند. امکان پوشش گزینشی فرزندان یا همسر نیست.
۷ - بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی، روستایی و ایرانیان به عنوان بیمه گر پایه مورد قبول است.
۸ - فرزندان شهدا که بیمه دی دارند، برای تحت پوشش قرار دادن فرزندان، باید خود نیز تحت پوشش بیمه دانا قرار بگیرند.
۹ - درصورتی که همسر کارکنان مذکر شاغل در سازمان دیگری بوده و از آن طریق دارای بیمه مکمل باشد، پوشش وی اختیاری است. | کانال اجرایی مدارس
@schoolbanks
۱۰ - کارکنانی که در طول قرارداد بازنشسته میشوند، از تاریخ بازنشستگی پوشش ایشان پایان می یابد.
۱۱ -خانواده کارکنانی که در طول قرارداد فوت میکنند، میتوانند با پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد و تایید اداره آموزش و پرورش به پوشش خود ادامه دهند
۱۲ - درصورتی که زوجین فرهنگی باشند، میبایست بصورت مجزا ثبت نام کنند.
۱۳ - پوشش سمعک در کل کشور ۱۰۰۰ نفر می باشد که با تایید وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت.
۱۴- مراکز طرف قرارداد بیمه دانا به دو صورت برای بیمه شدگان محترم قابل رویت میباشند:
▫️روش اول ورود به پورتال بیمه دانا به آدرس : www.dana-insurance.com
و کلیک بر روی گزینه مراکز ارائه خدمات و سپس مراکز درمانی است.
▫️روش دوم ورود به اپلیکیشن همراه دانا میباشد که این اپلیکیشن در نرم افزار بازار موجود است.
۱۵ - در هنگام ثبت نام با هر خطایی مواجه شدید، یک بار صفحه را بسته و مجدداً اقدام به ثبت نام فرمائید.
♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾
کانال اجرایی مدارس
🟣 @schoolbanks
4_5911209102037486820.pdf
4.67M
‼️قابل توجه همکاران محترم؛
✅ راهنمای باز کردن نمرات توسط مدیر جهت ویرایش معلمان و دبیران
📚راهنمای نحوه باز کردن ویرایش ثبت نمرات توسط مدیر برای معلمانی که نیاز ب آخرین ویرایش دارند📚📚
با تشکر ـ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش
🔵 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر آموزشوپرورش: رتبهبندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال میشود و همه معوقات تا به امروز هم پرداخت خواهد شد.
@schoolbanks
#غیر_رسمی
▫️بر اساس شنیده ها مقرر شده است مبلغ پانصد هزار تومان به عنوان کمک رفاهی ویژه عید سعید قربان برای هر یک از فرهنگیان حقوق بگیر ( فرهنگیانی که در تیر ماه شاغل بوده و حقوق دریافت کرده اند ) واریز شود
➖➖
کانال اجرایی مدارس
🔵 @schoolbanks
♻️شرط تبدیل وضعیت معلمان جدیدالاستخدام
تمامی افراد جدیدالاستخدام (بهاستثنای متعهدین خدمت و سایر مشمولین دارای قانون خاص) به صورت پیمانی بهکارگیری خواهند شد و تبدیل وضعیت آنها منوط به کسب امتیازات رتبه مربی معلم و با رعایت سایر قوانین مربوط خواهد بود و ارزیابی آنها صرفاً پس از دو دوره ارزیابی سالانه صورت میپذیرد.
به استناد ماده۷ آییننامه، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت موظف است پس از اجرای دوره ارزیابی، برای هر یک از شرکتکنندگان، کارنامه احراز شایستگی با محتوای نقاط ضعف و قوت ایشان، صادر و همراه با الزامات و توصیههای آموزشی و برنامههای توانمندسازی در قالب سامانه جامع مسیر رشد معلم، به ایشان ارائه کند. شرکت در ارزیابیهای دورههای بعدی منوط به طی موفقیتآمیز الزامات مندرج در این آییننامه از سوی ارزیابیشدگان است.
در ماده ۸ به تکلیف وزارت آموزشوپرورش با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور بهمنظور اجرای فرایند رتبهبندی معلمان نسبت به طراحی و استقرار سامانه رتبهبندی بهمنظور دریافت مدارک و مستندات با رعایت مقررات مربوط، حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این آییننامه اشاره شده است. کلیه فرایندهای مربوط ازجمله ارائه مدارک و مستندات از سوی مشمولان و همچنین ارزیابی و اعمال امتیاز از سوی هیئت ممیزه و اعتراض و رسیدگی به آن بهصورت الکترونیکی و از طریق سامانه مزبور خواهد بود.
ماده ۱۳ بهصراحت ذکر کرده است که شرکت در فرایند رتبهبندی معلمان، حقی برای متقاضی ایجاد نمیکند و صرفاً در صورت کسب حدنصاب امتیازات تعیینشده ناشی از معیارهای قانونی و قرار گرفتن در هر یک از رتبهها با تأیید هیئت ممیزه ذیربط، موجب برخورداری معلم از مزایای قانونی رتبهبندی خواهد شد .
🟣 @schoolbanks
🟩هدایت تحصیلی متوسطه اول
ورود به هریک از شاخه ها و رشته های تحصیلی نیازمند کسب حداقل نمرات دروس تخصصی پایانی نوبت دوم(نمره خرداد یا همان نمره برگه خردادماه)مربوط به آن رشته می باشد.
به عبارت دیگر درصورت عدم کسب حداقل میانگین دروس تخصصی در سه پایه هفتم،هشتم و نهم(هفتم و هشتم با ضریب۱و نهم با ضریب۳)برای رشته ها سایر عوامل و ملاک های هدایت تحصیلی آن دانش آموز در تنظیم نمون برگ هدایت تحصیلی بی اثر خواهد بود.
❎ورود به رشته ریاضی فیزیک
🔴 درس ریاضی۱۴
🔵 درس علوم۱۳
💠 ورود به رشته علوم تجربی
🔴 درس ریاضی۱۳
🔵 درس علوم۱۴
📚ورود به رشته ادبیات و علوم انسانی
🟢 درس زبان و ادبیات فارسی ۱۴
🟠 درس مطالعات اجتماعی۱۳
🔵 درس عربی۱۲
🕋رشته علوم و معارف اسلامی
🟠درس معارف اسلامی۱۴
🟡درس عربی۱۳
🟢درس زبان و ادبیات فارسی۱۲
⚱🖼ورود به فنی حرفه ای(صنعت و هنر)
🔺 درس ریاضی و علوم۱٠
🔹 درس کار وفناوری و هنر۱۲
🚑🚒 🧰ورود به فنی حرفه ای(خدمات)
🔺 درس ریاضی۱٠
🔸 درس کار و فناوری و هنر۱۲
🚜🌾🌾ورود به فنی حرفه ای(کشاورزی)
🔺 درس علوم۱٠
🔸 درس فناوری و هنر ۱۲
🛠⛽️🔋🛢ورود به کار دانش(صنعت)
🔻درس ریاضی و هنر۱٠
🔹 درس کار و فناوری۱۲
🧰🏺⚱ورود به کار دانش(خدمات و هنر)
🔸 درس ریاضی۱٠
🔹 درس فناوری و هنر ۱۲
🚜🌾🌾 ورود به کار دانش(کشاورزی)
🔹درس علوم و هنر۱٠
🔸درس کار وفناوری ۱۲
مثال:اگر دانش آموزی در درس ریاضی سال هفتم نمره ۱۷،در ریاضی سال هشتم نمره ۱۵ برای خرداد کسب کند و در سال نهم نمره ۱۱بگیرد میانگین این سه نمره با توجه به ضریب1 سال هفتم و هشتم و ضریب3 سال نهم می شود:
17*1+15*1+11*3=65
65÷5=13
این دانش آموز حدنصاب نمره ریاضی را برای رشته ریاضی فیزیک کسب نکرده است.
علاوه براین دانش آموزانی که علاقه دارند به یکی از رشته های شاخه نظری هدایت شوند(ریاضی فیزیک،علوم تجربی،علوم انسانی،معارف اسلامی)باید علاوه بر کسب نمره حدنصاب،کف نمره منطقه(تراز نمره)را هم کسب کنند؛یعنی با توجه به ظرفیت پذیرش ناحیه یا منطقه محل سکونت،نمره کسب کنند.
به طور مثال اگر ظرفیت ثبت نام دهم رشته تجربی ۱۲۰نفر باشد،این تعداد از بالاترین نمره شروع و تا کف پایین ترین نمره از ۱۲۰نفر ادامه می یابد و شرایط ورود به رشته را در ناحیه یا منطقه تعیین می کنند و در فرم شماره ۷ هدایت تحصیلی الف را کسب می کنند که جواز ثبت نام به دهم است.بنابراین دانش آموزان باید هر سه سال هفتم،هشتم ونهم از کف نمره منطقه پایین تر نباشند.
کف نمره بستگی به رقابت دانش آموزان ممتاز دارد.
@schoolbanks
💢 مراحل ارسال اطلاعات از سیدا به امین ودریافت کارنامه کلی از امین و انجام امور فارغ التحصیلی
❇️مرحله اول:
🔹ابتداواردسامانه سیدا شوید.
سال و دوره تحصیلی، خردادماه ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باشد.
🔹ازقسمت مدیریت وتسهیلات ، ارسال به امین را کلیک کنید.
⚠️دراین صفحه اگر با گزارش خطا روبرو شدید ،روی جزئیات کلیک کنید ومشکل درس ودانش آموزی را که خطا گرفته ، رفع کنید.
✅ بعداز رفع خطا ،گزینه ارسال به امین را بزنید.
❇️ مرحله دوم:
🔶 واردسامانه امین شوید.
🔹از قسمت سایر سیستم ها ،عملیات مدرسه متوسطه دوم رو انتخاب نمایید.
دقت کنید سال و دوره تحصیلی، روی خردادماه ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باشد و به ترتیب زیر عمل کنید:
🔹عملیات اصلی
🔹 عملیات سیدا
🔹دریافت اطلاعات ازسیدا
🔹روی گزینه «دریافت اطلاعات» بزنید.
♦️درصورتی که درسامانه سیدا اطلاعاتی را تغییرداده اید ، ابتدا «بروزآوری اطلاعات» را انجام و سپس دریافت اطلاعات را بزنید.
✔️بقیه مراحل طبق روال قبلی طی مراحل زیر انجام می شود:
❇️عملیات اصلی
🔹وضعیت مدرسه
#نکته: برای محاسبه کارنامه کلی لازم است ابتدا با استفاده از گزینه وضعیت مدرسه در عملیات اصلی، کلید "محاسبه کارنامه" ، کارنامه سال تولید شود. به طوری که وضعیت کارنامه های سال "کامل پایان دوره" باشد. در غیر اینصورت کارنامه کلی ناقص خواهد بود و یا نمایش داده نمی شود.
🔹شروع محاسبه کارنامه دوره ، تا به حالت «تمام شده» در بیاید.
🔹سپس شروع محاسبه کارنامه کلی از قسمت عملیات اصلی و محاسبه کارنامه کلی تا به حالت «تمام شده» در بیاد.
❇️دریافت کارنامه کلی از قسمت « گزارشها ،با انتخاب آخرین گزینه.
👌در صورت داشتن دانش آموزان فارغ التحصیل، نسبت به مدیریت تصاویر آنها سپس ارسال اطلاعات فارغ التحصیلان از قسمت عملیات اصلی و عملیات ارسال فارغ التحصیلان به پایگاه فارغ التحصیلان.
❇️ انجام عملیات فارغ التحصیلی در پایگاه فارغ التحصیلان.
🔵 @schoolbanks