eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
18.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
301 ویدیو
767 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
اطلاعیه شمار ۵ 🔸️(تمدید زمان برگزاری انتخابات)🔸️ ✍ با اهدای سلام وخداقوت و تقدیر وتشکر از همراهی وهمکاری همه عزیزان،همکاران،مدیران،مربیان،دانش آموزان،و اولیای گرامی در روند برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔻 به اطلاع می رساند : ️باتوجه به تماسها و درخواستهای مکرر مدیران محترم ودانش آموزان عزیز از سراسر کشور مبنی بر درخواست تمدید زمان انتخابات و موافقت مدیر کل محترم فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش، باهدف ایجاد رضایت خاطر بیشتر دانش آموزان ، انتخابات در روزهای جمعه ، شنبه ویکشنبه (نهم ،دهم ویازدهم آبانماه ۹۹) تا ساعت ۲۱ یکشنبه تمدید میگردد. 🔸️مدیران محترمی که تاکنون موفق به ثبت مشخصات داوطلبان نشده اند، از طریق دکمه ورود به مدرسه من در وسط صفحه اصلی شاد وارد شده و مشخصات داوطلبان را وارد وثبت نمایند،ومدیرانی که کمتر از ۵ نفر داوطلب وارد کرده و دکمه ثبت نهایی را زده اند میتوانند مجدد مشخصات مابقی داوطلبان را وارد نمایند. 🔸️لازم به یاد آوریست تاکنون حدود ۱۴۵۰۰ مدرسه لیست داوطلبان را نهایی کرده و۱۸۲۷۱۲ هزار داوطلب عضویت ثبت شده است همچنین قریب به یک میلیون و۴۰۰هزار آرای ماخوذه ثبت گردیده است، 🔸️برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی،تندرستی و موفقیت داریم. 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🔸️«در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در سامانه شاد می توانید با واحد پشتیبانی شاد به شماره 02143081 تماس بگیرید .» ✅ @schoolbanks ➖➖➖➖
💥💥💥مراحل شروع سال تحصیلی متوسطه اول برای شروع سال تحصلی ۱۳۹۹/۱۴۰۰ابتدا یک ذخیره هلپر گرفته ونگارش رادریافت کرده بعد وارد دانا میشود ازقسمت تهسیلات بروزاوری اصلاح حروف کرده وروی مدرک تحصیلی رفته وکارنامه های ۱۳۹۸/۹۹رانتخاب کرده ولی چاپ نکنید بعد نقل وانتقال رفته وارسال به سیستم.متمرکز راانتخاب وارسال نمایید وبعد تایید بگیرید وبعدازاین سال راببندید وعملیات شروع سال راسال۱۳۹۹/۴۰۰رانتخاب کرده وبعدش توسازماندهی وثبت نا م دوره ضمن سال ۹۹/۴۰۰بازانتخاب نمایید ودانش اموزان راازسناد دریافت کنید بعد توسازمان مدرسه معرفی کادر اداری می رویدقسمت جدید زده مسولیت را دبیر یا معاون اجرایی یا مدیر هرپستی بود مشخص کرده وکدکارمند اگه بودش پیدا می کنیدروش می زنی تا ابی شودبعد تایید کرده ووقتی امد تولیست اصلی تیک مربع را می زنی وتایید می کنی وهمه همکاران را به همین منوال انجام می دهی ولی معاون اجرایی را دوبار یه بار به عنوان معاون اجرایی تعریف می کنید وباردیگرمتصدی ثبت نمرات وچنانچه دبیری تو معرفی کادر اداری نبود یعنی جدیدا امدباز می رویدسازماندهی وثبت نام گزینه چهارم مشخصات معلمین وکارکنان مدرسه انجا تعریف می کنید با کد پرسنلی ونام و نام خانوادگی وعنوان پست را وتاییدمی کنی وباز میایی می روی سازماندهی وثبت نام سازمان مدرسه معرفی کادراداری باز جدید وکد کارمند را پیدا می کنی وتایید می کنی وبعدا ازاین میروی توسازماندهی مدرسه معرفی پایه ها کلاسها روی کلاس می زنی ابی میشود بعد سمت چپ اصلاح مشخصات کلاس را روش می زنی تا دروس نمایش داده شود بعدش جلودرسها یه تیک ابی کم زنگ هست روش می زنی دبیران نمایش داده میشود هر دبیری مربوط به هردرسی هست انتخاب می کنی پایه به پایه وپایبن تایید می زنی باز مجدد یه تایید کلی می زنی اینجا دبیران به دورس معرفی شدند بعدش اتوماتیک به لسیت دبیران منتقل میشوند وکاربرای سال جدید اماده می باشد بعدش میروی روی چاپ لیست کلاسی گزینه اول را انتخاب کرده هر پایه یا همه پایه هارا انتخاب کرده وتیک می زنی گزینه لیست بی نمره را انتخاب کرده وبعد لیست نمرات نوبت اول را تیک زده وبعد تایید چاپ لیست رازده ولیست ها نمایش داده میشود وسمت چپ گزینه چاپگررا انتخاب کرده ولیست ها دیگه چاپ میشوتد وتحویل همکاران می دهید برای واردکردن نمرات مستمر ونوبت اول ونوبت دوم هم به همین منوال هست🌺🌺 ✅ @schoolbanks
🔰نکاتی در مورد ادامه تحصیل فرهنگیان و اعمال مدرک: به استناد بخشنامه ۱۱/۷۱۰ مورخه ۹۴۰۶۱۷ مدرک تحصیلی همکاران در دو حالت قابل اعمال می باشد: ۱. رعایت بند یک مقطع بالاتر ۲. مرتبط بودن رشته تحصیلی مدرک قبلی با رشته تحصیلی قبولی در دانشگاه 🔸همکاران متقاضی ادامه تحصیل از نظر داشتن و یا نداشتن تعهد: مراحل اقدامات همکارانی که دارای تعهد خدمتی و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان می باشند، ۱. مراجعه به کارگزینی و ارائه درخواست ۲. اخذ نامه "معرفی جهت اخذ تعهد محضری مجدد" به انضمام فرم ۵۰۲ و کپی تعهد محضری اولیه ۳. مراجعه به اداره کل-بخش امور اداری-شعبه ترفیعات و حقوق و مزایا جهت بررسی مدارک و معرفی به دفترخانه جهت ۴. مراجعه به دفترخانه و سپردن تعهد ۵. مراجعه به اداره کل و ارائه یک رونوشت سند تعهد محضری به کارشناسی ارتباط با پردیس های دانشگاهی جهت صدور نامه به دانشگاهی که مدرک قبلی را در آن اخذ شده و ارسال ریزنمرات و ... از دانشگاه قبلی به دانشگاه جدید به صورت محرمانه ۶. مراجعه به کارگزینی محل خدمت و ارائه یک رونوشت از سند تعهد محضری مجدد و اخذ فرم شماره ۲(فرم موافقت با ادامه تحصیل) 🔸همکاران فاقد تعهد: ۱. مراجعه به کارگزینی محل خدمت و دریافت فرم شماره ۲ (فرم موافقت با ادامه تحصیل) ❌ملاک ادامه تحصیل و اعمال مدرک همچنان بخشنامه ۱۱/۷۱۰ مورخه ۹۴۰۶۱۷ می باشد و رعایت مفاد بخشنامه مذکور از سوی کارگزینی لازم الاجراست. @schoolbanks
❌باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی (بجز موضوع ذکر شده در بند 1) می توانندحداکثر تا تاریخ 99/08/23 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. 🆕 @schoolbanks پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 99/08/23 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. 3- ضمناً متقاضيان در صورت لزوم مي توانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور و يا در روزها و ساعات اداري با شماره تلفن 42163-021  مطرح نمایند
✅نکاتی مهم درخصوص دریافت تاییدیه تحصیلی جهت پذیرفته شدگان دانشگاهها ✍ تهیه و تنظیم: مسعود شجاعی 👤 کارشناس آموزش و سنجش ✅ کلیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 99 می‌بایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را بدقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. ✅ پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. ❌ جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتها و ادارات آموزش و پرورش نمیباشد. 📌 پذیرفته‌شدگان دانشگاه شخصا میتوانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند. 🔐🔑 جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز میباشد: 👇 ♦️اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی) ♦️داشتن شماره‌تلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی ♦️ مشخص‌بودن نام دانشگاه استعلام گیرنده تاییدیه تحصیلی (دانشگاه پذیرفته شده) ♦️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی ( مبلغ 2300 تومان بابت هزینه صدور تاییدیه) 📮 چند نکته و تذکر خیلی مهم: ✳️ در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه استعلام گیرنده، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی مینمایند. ✳️ پس از انجام مراحل ثبت درخواست،شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی در سامانه، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند. ✳️ این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می شود. ✳️ این تاییدیه به صورت الکترونیکی برای دانشگاه استعلام گیرنده ارسال می شود و بهیچ عنوان نیازی به حضور متقاضی به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت تاییدیه نمیباشد.(ادارات آموزش و پرورش از دادن تاییدیه به صورت دستی به متقاضی معذورند.) ✳️ در ثبت کلیه اطلاعات مربوطه دقت شود. ( انتخاب دقیق نظام آموزشی و مقطع ،اطلاعات هویتی ،فارغ التحصیلی،دانشگاه استعلام گیرنده و...) ✅ @schoolbanks ✳️ درصورت ثبت اشتباه هر یک از موارد، علاوه بر برگشت خوردن تاییدیه و عدم صدور آن، فرآیند صدور تاییدیه زمانبر خواهد شد و متقاضی علاوه بر ثبت دوباره تاییدیه،متحمل هزینه جدید خواهد شد. ✳️ در این سامانه گواهی تاییدیه تحصیلی فعلا برای ثبت نام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و همچنین متقاضیان تاییدیه تحصیلی دانشگاهها و دفاتر دارالترجمه های رسمی صادر می شود و پس از آن به تدریج بقیه سازمانها و موسسات نیز در آن اضافه خواهد شد. 🆕 @schoolbanks 🍒 با آرزوی سلامتی و تندرستی
💢 تمدید انتخابات شورای دانش آموزی تا ۱۱ آبان ماه 🔹 باتوجه به تماس‌ها و درخواسته‌های مکرر مدیران و دانش‌آموزان از سراسر کشور مبنی بر درخواست تمدید زمان انتخابات، باهدف ایجاد رضایت خاطر بیشتر دانش‌آموزان، انتخابات در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (نهم، دهم و یازدهم آبان ماه ۹۹) تا ساعت ۲۱ یکشنبه تمدید می‌شود. 🔹 مدیرانی که تاکنون موفق به ثبت مشخصات داوطلبان نشده‌اند، از طریق دکمه ورود به مدرسه من در وسط صفحه اصلی شاد وارد شده و مشخصات داوطلبان را وارد و ثبت کنند، و مدیرانی که کمتر از ۵ نفر داوطلب وارد کرده و دکمه ثبت نهایی را زده اند می‌توانند مجدد مشخصات مابقی داوطلبان را وارد کنند. 🔹 تاکنون حدود ١۴ هزار و ۵٠٠ مدرسه لیست داوطلبان را نهایی کرده اند و ۱۸۲ هزار ۷۱۲ داوطلب عضویت ثبت شده است. 🔹 تا کنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار آرای ماخوذه ثبت شده است. 🔹 در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در سامانه شاد می‌توانید با واحد پشتیبانی شاد به شماره ٠٢١۴٣٠٨١ تماس بگیرید. ➖➖ ✅ @schoolbanks
نکاتی مهم درخصوص دریافت تاییدیه تحصیلی جهت پذیرفته شدگان دانشگاهها ✅ کلیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 99 می‌بایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس: https://emt.medu.ir اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را بدقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. ✅ پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. ❌ جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتها و ادارات آموزش و پرورش نمیباشد. 📌 پذیرفته‌شدگان دانشگاه شخصا میتوانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند. 🔐🔑 جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز میباشد: 👇 ♦️اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی) ♦️داشتن شماره‌تلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی ♦️ مشخص‌بودن نام دانشگاه استعلام گیرنده تاییدیه تحصیلی (دانشگاه پذیرفته شده) ♦️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی ( مبلغ 2300 تومان بابت هزینه صدور تاییدیه) 📮 چند نکته و تذکر خیلی مهم: ✳️ در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه استعلام گیرنده، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی مینمایند. ✳️ پس از انجام مراحل ثبت درخواست،شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی در سامانه، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند. ✳️ این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می شود. ✳️ این تاییدیه به صورت الکترونیکی برای دانشگاه استعلام گیرنده ارسال می شود و بهیچ عنوان نیازی به حضور متقاضی به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت تاییدیه نمیباشد.(ادارات آموزش و پرورش از دادن تاییدیه به صورت دستی به متقاضی معذورند.) ✳️ در ثبت کلیه اطلاعات مربوطه دقت شود. ( انتخاب دقیق نظام آموزشی و مقطع ،اطلاعات هویتی ،فارغ التحصیلی،دانشگاه استعلام گیرنده و...) ✳️ درصورت ثبت اشتباه هر یک از موارد، علاوه بر برگشت خوردن تاییدیه و عدم صدور آن، فرآیند صدور تاییدیه زمانبر خواهد شد و متقاضی علاوه بر ثبت دوباره تاییدیه،متحمل هزینه جدید خواهد شد. ✳️ در این سامانه گواهی تاییدیه تحصیلی فعلا برای ثبت نام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و همچنین متقاضیان تاییدیه تحصیلی دانشگاهها و دفاتر دارالترجمه های رسمی صادر می شود و پس از آن به تدریج بقیه سازمانها و موسسات نیز در آن اضافه خواهد شد. ✅ @schoolbanks
✍به اطلاع مدیران محترم مدارس می رساند درصورتی که تا کنون موفق به رای گیری و رفع مشکل فنی اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه خود نشده اند ،موانع ومشکل را به همراه کد مدرسه به شماره فنی شاد ۰۹۲۰۲۱۴۵۸۳۸ پیامک کنید تا اقدام لازم انجام گیرد مدیران محترم مدارس، از تماس با شماره مذکور خودداری نموده ومشکل و موانع انتخابات شوراهای دانش آموزی را ارسال نمایند،تا در فرصت باقی مانده نسبت به رفع ایراد فنی اپلیکیشن آن مدرسه اقدام شود🔸️۲۱۴۵۸۳۸ ۰۹۲۰ 🔷 @schoolbanks
4_5830466057629862751.pdf
1.85M
🔴🔴0⃣0⃣2⃣نمونه سوال آزمون دوره آموزشی با عنوان «مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبكه شاد» 💎استان :کردستان 🔎با قابلیت جستجو 🖋ویرایش:اول ⬅ فرمت: PDF ❌❌سوالات صرفا جهت آشنایی 🔸 با كد آموزشی 99506834 🔹 به مدت :24ساعت ⚛تاریخ آزمون پایان دوره : شنبه 1399/08/10 ⏰تایم اول: ساعت 8:00 لغایت9:00 ⏰تایم اول: ساعت 11:00 لغایت12:00 ⏰تایم اول: ساعت 13:00 لغایت14:00 ⏰تایم اول: ساعت 14:00 لغایت15:00 ⏰تایم اول: ساعت 17:00 لغایت18:00 📚 نمره قبولی: 12 از 20 ⏳ مدت آزمون: 20دقیقه 🖊 تعداد سوالات: 20 سوال 💯 نمره منفی ندارد ✅ @schoolbanks
بنا به درخواست همراهان گرامی از این تاریخ فیلم های تدریس ارسالی معلمین محترم مقطع ابتدای در کانال زیر بار گذاری خواهد شد . کانال معلمت👇 https://eitaa.com/joinchat/1542324275C2bd1a99ba0
📚 مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکورسراسری 99 و چند توصیه مهم و ضروری ✍ تهیه و تنظیم مطالب: مسعود شجاعی 👤 کارشناس آموزش و سنجش ✳️ مختص فارغ التحصیلان نظام آموزشي جديد 3-3-6 1-اصل ‌مدرك ‌‌يا گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه با امضای معاون اجرایی و مهر و امضاي مدير آموزشگاه 2-فرم 602 سامانه امین (گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه‌هاي دهم تا دوازدهم) از آموزشگاه محل تحصيل با مهر و امضاي مدير آموزشگاه (بهتر است معاون اجرايي هم امضاء بزند). 3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر آموزشگاه محل تحصیل (پايه دهم تا دوازدهم) با مهر و امضاء آموزشگاه محل تحصیل ✅ ✅ چند توصیه مهم و ضروری: 👇 📌 لطفا امضاء فقط با خودکار و یا روان نویس مشکی انجام شود. 📌 مدارسی که معاون اجرایی ندارند،مدیر محترم در گواهینامه موقت و کارنامه ها،بجای معاون اجرایی امضاء نماید. 📌 قطعا اصل گواهینامه پایان تحصیلات فارغ التحصیلان خرداد و شهریور 99، هنوز در بسیاری از مناطق آموزشی آماده نشده است،لذا در این مقطع جهت ثبت نام، گواهینامه موقت دیپلم، مورد قبول دانشگاهها میباشد. 📌 دانش آموزان از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت اصل گواهینامه و سایر مدارک اکیدا خودداری نمایند و مستقیما به آموزشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند. 📌 جهت ثبت نام در دانشگاههای داخل کشور،تمامی کارنامه های تحصیلی و دیپلم موقت با امضاء معاون اجرایی و مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، دارای اعتبار میباشد و نیازی به تایید و مهر و امضاء مسئولین اداره آموزش و پرورش نمیباشد.لذا دانش آموزان و اولیا محترمشان در این خصوص، از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش خودداری نمایند. 📌 درصورتیکه اصل گواهینامه پایان تحصیلات توسط ادارات آماده شده باشد و تحویل دبیرستان شده باشد، دانش آموزان دختر میتوانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، آنرا از آموزشگاه محل تحصیل دریافت نمایند.. ❌ دانش آموزان فارغ التحصیل پسر، بخاطر مسایل نظام وظیفه نمیتوانند اصل گواهینامه پایان تحصیلات را از آموزشگاه دریافت نمایند.(تحویل اصل گواهینامه تابع ضوابط و مقررات خاصی میباشد.) ✅ @schoolbanks 📌 پیشنهاد میشود معاونین اجرایی و مدیران مدارس، مدارک لازم را از سیستم دریافت نموده و پس از مهر و امضاء و سایر امور لازم،آنها را در پرونده دانش آموز قرار دهند تا درصورت مراجعه دانش آموز،بدون معطلی پاسخگوی دانش آموز باشند. 📌پیشنهاد میشود که مسئولین آموزشگاه،همراه با سایر مدارک تحصیلی،کارنامه فارغ التحصیلان مهر و امضاء شده را نیز تحویل دانش آموز دهند. 📌پیشنهاد میشود دانش آموزان فارغ التحصیل،هنگام مراجعه به آموزشگاه محل تحصیل،کلیه مدارک تحصیلی خود را (به جزء اصل گواهینامه در مدارس پسرانه) با رعایت کلیه مقررات و ضوابط تحویل بگیرند. 📌مدیران محترم دقت فرمایند که در هنگام تحویل مدارک تحصیلی به دانش آموزان،مراتب دقیقا در دفتر رسید مدارک تحصیلی بصورت جزئی و تک به تک درج شود و در دفتر رسید مدارک ،از ذکر کلمه "تمام مدارک تحصیلی" اکیدا خودداری شود. 📌بهتر است دانش آموزان پس از دریافت مدارک تحصیلی از آموزشگاه و قبل از تحویل آن به دانشگاهها و سایر مراجع، در اولین فرصت چند سری کپی کامل جهت بایگانی شخصی خودشان داشته باشند و حتی الامکان تصاویر با کیفیتی از مدارک مربوطه داشته باشند. 📌 دانش آموزان در نگهداری کلیه مدارک تحصیلی،خصوصا اصل گواهینامه پایان تحصیلات، دقت لازم را داشته باشند.صدور المثنی گواهینامه اصل در بسیاری از موارد امکانپذیر نمیباشد و در موارد استثناء نیز، تابع ضوابط و مقررات سخت و پیچیده میباشد و مشمول هزینه بوده و زمانبر میباشد. 📌 لطفا پس از دریافت مدارک از آموزشگاه، از ضدعفونی کرن کردن و پاشیدن الکل و سایر مواد بر روی مدارک اکیدا خودداری شود. انجام اینکار اشتباه باعث مخدوش شدن مدارک میشود. 📌 از تا کردن و پانچ نمودن مدارک تحصیلی اکیدا خودداری نمایید. 📌لطفا جهت حفظ سلامتی خودتان و دیگران در این ایام کرونایی، از مراجعات بی مورد به مدارس و ادارات خودداری نمایید. 🍒 با آرزوی سلامتی و تندرستی 🆕 @schoolbanks
✅ ۲ خبر مهم برای کنکوری های ۹۹ ؛ از کارشناسی تا ارشد ◀️ پذیرفته شدگان نهایی و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تا ساعت ۲۴ امروز ۱۲ آبان فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست اشتباه در انتخاب رشته در کنکور ارشد ۹۹ به صورت الکترونیکی اقدام کنند ◀️ همچنین کنکوری های سال ۹۹ کارشناسی نیز می توانند «درخواست اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی رشته انتخابی» را به سازمان سنجش ارائه کنند. ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔶 @schoolbanks
📌برگزاری دوره آموزش مجازی ویژه مدیران مقطع ابتدایی و متوسطه اول (برنامه ویژه مدرسه) 💠با سلام و احترام ♦️به اطلاع می رساند مركز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری با همكاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی دوره ضمن خدمت 24 ساعته آموزش مجازی "برنامه ویژه مدرسه" با كد 91401983 را به صورت الكترونیكی برای مدیران محترم مقطع ابتدایی و متوسطه اول در یک مرحله اجرا می‌نماید. 1- ثبت نام از 99/07/19 لغایت 99/7/26 در سامانه LTMS فعال می باشد. 2- برنامه زمانی آزمون‌ها در سامانه LTMS درج خواهد شد. ✅ @schoolbanks
🛑باید وضعیت استخدامی ۸۰ هزار شاغل آموزش و پروش تعیین تکلیف شود حاجی میرزایی درخصوص تامین نیروی انسانی از طریق ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی گفت: ابتدا باید وضعیت استخدامی ۸۰ هزار نفر از افرادی که در آموزش و پرورش شاغل هستند و هنوز تعیین تکلیف نشده اند مشخص شود، سپس به هر میزان که نیاز به نیروی انسانی بود بر حسب استان، منطقه وجنسیت، ظرفیت‌های لازم را در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی ایجاد خواهیم کرد. 🔅 🔅 🔅 🔅 🔅 🔅 🔅 ✅ @schoolbanks
🛑یادآوری مجدد ✅ امکان درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته برای کنکوری ها فراهم شد 🆕 @schoolbanks کنکوری های سال ۹۹ می توانند «درخواست اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی رشته انتخابی» را به سازمان سنجش ارائه کنند. سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند باید مطابق با دستورالعمل زیر از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ آبان اقدام کنند. پذیرفته شدگان باید پس از ورود به سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون سراسری و سال ۹۹ را انتخاب و تایید کند  سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی اشتباه در انتخاب رشته نسبت به ثبت درخواست خود با ذکر دلیل اشتباه تا تاریخ ۲۳ آبان ۹۹ اقدام کنند. تذکر مهم ۱: به درخواستهایی که به هر طریق بعد از اتمام مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. تذکر مهم ۲: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام آزمون سراسری اقدام کنند. تذکر مهم ۳: امکان ثبت درخواست و بررسی در این مورد منحصرا پس از انتشار کارنامه نهایی در تاریخ ۱۵ آبان ۹۹ و مشاهده و بررسی وضعیت انتخاب رشته مندرج در کارنامه نهایی توسط داوطلبان امکانپذیر خواهد بود. با توجه به اینکه نتیجه بررسی منحصرا از طریق پیامک ارسال می شود، بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود. زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در این خصوص، در صورت عدم موافقت با درخواست داوطلب را نخواهد داشت.  پس از بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم، نتیجه به نحو مقتضی ( از طریق پیامک ) به داوطلب اطلاع داده خواهد شد. درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین داوطلبان باید اکیدا از ارسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری کنند. ✅ @schoolbanks
کارنامه نهایی کنکور منتشر شد/آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان از فردا 🔺کارنامه نهایی داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. 🔹پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد از تاریخ فردا ۱۴ آبان به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم اقدام به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی آنها از تحصیل تلقی خواهد شد. ✅ @schoolbanks
✅ کارنامه سبز چیست ؟ ✅کارنامه سبز کنکور سراسری و یا کارنامه نهایی کنکور ، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش کمی پس از انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری منتشر می شود.اما این کارنامه به چه کاری می آید ؟ و اصلا چرا اسم این کارنامه را کارنامه سبز گذاشته اند!! کارنامه سبز در واقع مشخص می کند که داوطلبی که انتخاب رشته خود را انجام داده است و در یک رشته محل پذیرفته شده است ، در چه رشته محل های دیگری نیز می توانست پذیرفته شود!!! خب تا اینجا متوجه شدید که می توانید از کارنامه سبز کنکور سراسری خود به این برسید که در چه کد رشته محل هایی که انتخاب کرده بودید می توانستید قبول شوید! اما این موضوع چه کاربردی دارد ؟ در ادامه به آن می پردازیم!. ⭕️کاربرد کارنامه سبز کنکور سراسری⭕️ ✅ @schoolbanks 🔴 بهتر است ابتدا یک ابهام برطرف شود . کارنامه سبز کنکور سراسری برای دو گروه هیچ کاربردی ندارد ! گروهی که در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده اند و نتیجه آن ها مردود اعلام شده است و گروهی که اصلا  انتخاب رشته انجام نداده اند. این موضوعات مشخص است اما برخی کارنامه سبز  را چیزی مانند تکمیل ظرفیت می دانند که برای برطرف شدن ابهام این موضوع بیان گردید. ⛔️کاربرد اساسی این کارنامه برای داوطلبانی است که می خواهند تغییر رشته و یا شاید تغییر دانشگاه البته بعد از گذراندن تعداد واحدهایی که دانشگاه مشخص خواهد کرد!
🔰 داوطلبان قبول شده در دانشگاه توجه 👇 🆕 @schoolbanks نکاتی مهم درخصوص دریافت تاییدیه تحصیلی جهت پذیرفته شدگان دانشگاهها ✅ کلیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری 99 می‌بایست قبل از ثبت نام الکترونیکی و یا ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی، با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir اطلاعات مورد نیاز فرمهای مربوطه را بدقت تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. ✅ پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج نموده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. ❌ جهت ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتها و ادارات آموزش و پرورش نمیباشد. 📌 پذیرفته‌شدگان دانشگاه شخصا میتوانند به این سامانه وارد شده و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند. ◾️ جهت پرکردن اطلاعات فرمها درسامانه مذکور موارد زیر مورد نیاز میباشد: 👇 ♦️اطلاعات کامل هویتی و فارغ التحصیلی (قابل دسترسی در گواهینامه پایان تحصیلات و یا دیپلم موقت و یا کارنامه فارغ التحصیلی) ♦️داشتن شماره‌تلفن همراه فعال متقاضی (و یا پدر و مادر) جهت دریافت پیامک تاییدیه و پیگیریهای بعدی ♦️ مشخص‌بودن نام دانشگاه استعلام گیرنده تاییدیه تحصیلی (دانشگاه پذیرفته شده) ♦️ داشتن کارت بانکی معتبر و رمز دوم جهت پرداخت الکترونیکی ( مبلغ 2300 تومان بابت هزینه صدور تاییدیه) 📮 چند نکته و تذکر خیلی مهم: ✅در این سامانه متقاضیان تاییدیه تحصیلی با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه استعلام گیرنده، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی مینمایند. ✅پس از انجام مراحل ثبت درخواست،شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. متقاضی می تواند از طریق گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی در سامانه، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند. ✅این درخواست در مناطق آموزش و پرورش بررسی می شود و در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی متقاضی، بر اساس مدارک و مستندات موجود در آموزش و پرورش، گواهی تاییدیه تحصیلی صادر می شود. ✅این تاییدیه به صورت الکترونیکی برای دانشگاه استعلام گیرنده ارسال می شود و بهیچ عنوان نیازی به حضور متقاضی به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت تاییدیه نمیباشد.(ادارات آموزش و پرورش از دادن تاییدیه به صورت دستی به متقاضی معذورند.) ✅در ثبت کلیه اطلاعات مربوطه دقت شود. ( انتخاب دقیق نظام آموزشی و مقطع ،اطلاعات هویتی ،فارغ التحصیلی،دانشگاه استعلام گیرنده و...) ✅درصورت ثبت اشتباه هر یک از موارد، علاوه بر برگشت خوردن تاییدیه و عدم صدور آن، فرآیند صدور تاییدیه زمانبر خواهد شد و متقاضی علاوه بر ثبت دوباره تاییدیه،متحمل هزینه جدید خواهد شد. ✅در این سامانه گواهی تاییدیه تحصیلی فعلا برای ثبت نام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و همچنین متقاضیان تاییدیه تحصیلی دانشگاهها و دفاتر دارالترجمه های رسمی صادر می شود و پس از آن به تدریج بقیه سازمانها و موسسات نیز در آن اضافه خواهد شد.
🔹فرایند صدور گواهی ضمانت (كسرازحقوق ) برای بازنشستگان محترم از مورخه 1399/08/07 ازطریق مراجعه به درگاه خدمات الكترونیكی صندوق به نشانی sabasrm.ir (درج شماره دفتركل-شماره ملی-شماره حساب شخصی)صورت می پذیرد. ✅ @schoolbanks
37.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهنمای بارگذاری لیست اکسل بیمه در سامانه رفاهی refahi.teo.ir 🆕 @schoolbanks
🌺🙏🌺🙏 مراحل ثبت نام دانش آموزان در جشنواره خوارزمی 👇👇👇 ✅با کد ملی و رمز عبور مدیر وارد می شویم ✅ از بین ماژول ها ماژول جشنواره ها و مسابقات را انتخاب می کنیم ✅دو گزینه داره، گزینه مدیریت اعضای کمیته ها را انتخاب می کنیم ✅ در قسمت جشنواره نوجوان خوارزمی قسمت مدیریت که که سه خط هست را انتخاب می کنیم. ✅در صفحه بعد باز روی مدیریت کلیک می کنیم. ✅کد ملی شخصی که مسئول ثبت نام هست وارد می کنیم و سپس نقش کمیته اجرایی را انتخاب می کنیم. ✅همگام را بسته و با کد ملی و رمز عبور همون فرد که به عنوان کمیته اجرایی انتخاب کردیم وارد می شویم( که همان رمز فیش حقوق هست) ✅هنگام ورود نقش کمیته اجرایی رو انتخاب می کنیم و اسم مدرسه. ✅روی جشنواره ها و مسابقات کلیک می کنیم و جشنواره خوارزمی روی علامت i کلیک می کنیم. ✅اولین مورد پژوهش هست، روی آدمک کلیک می کنیم، این بخش به صورت گروهی دو نفره می باشد ✅نامی برای گروه انتخاب می کنیم (مثلا پژوهش) این اسم رو می تونیم برای گروههای بعدی هم تکرار کنیم سپس روی گزینه《 افزودن عضو به گروه》 کلیک می کنیم و کد ملی دانش آموز رو وارد میکنیم موقت ثبت میشه. مجددا روی گزینه《 افزودن عضو》 و در پایان گزینه 《 ثبت نام در جشنواره》 رو می زنیم. 🛑🛑🛑 دقت کنید تا گزینه《ثبت نام در جشنواره》 که در انتهای سمت چپ صفحه ست، رو نزنید ثبت نام نمیشن. ✅ برای مشاهده ثبت نام شدگان، در قسمت ثبت نام شدگان روی گزینه《ارسال اثر و پیگیری ثبت نام 》 رو می زنیم که قابل مشاهدون هستن ✅ @schoolbanks
✔️ سلام وعرض ادب چندسالیست که مسابقات وجشنواره در سایت همگام ثبت میشودوهمه مراحل اعم از ثبت نام دانش آموزان،ارسال مستندات،نتایج و...دراین سامانه انجام میشود... ✔️ مراحل کارل ( برای همه مسابقات وجشنواره ها،اعم ازپرورشی یا وورزشی) بایک مثال توضیح میدهم.. فرض کنید مدیرمدرسه اید..ازطرف اداره بخشنامه میشودکه جشنواره خوارزمی رابرگزار کنید..اولین مرحله،جلسه بامعاونین است..بعد باتوجه به وقت وتخصص وتشخیص مدیر، یک یاچندمعاون یادبیرفناوری مثلا،مسؤول برگزاری وثبت نام ودریافت کارهای دانش آموزان میشوند...به این افراد کمیته اجرایی گویند.. این کمیته بسته به وقت وسلیقه، یا فرمی میسازد و میدهد به دانش آموزان کلاس که انتخاب موضوع کنند و...یا خودشون بچه ها رامیشناسندواسم مینویسند... حالادوسه سال این مراحل در همگام انجام میشود.. مدیر کمیته اجرایی را انتخاب میکند.. باکاربری خودش وارد وازقسمت کاربران با انتخاب کدملی معاون یادبیر، به ایشان نقش میدهد..اعضای کمیته(که میتونند یک یاچندنفرباشند) باکاربری خودوارد میشوند،کنار پروفایلشون علامت دو فلش را انتخاب و نقش کمیته را انتخاب میکنند.. لیست و ای که مدیربراشون فعال کرده،رامیبینند... حالا میتونند سرگروه انتخاب کنند..عضو انتخاب کنند..و... و حتی میتونند به دانش أموزان اعلام کنند خودشون باپنل وارد وثبت نام کنند.(اگه مسابقه گروهی هست مثل ورزشی) میتونند عضو تعیین کنند.. 💢 پیشنهاد باتوجه به اینکه خیلی دانش آموزان نت ندارندیاممکنه تعلل در ثبت نام کنند،پیشنهاد میشه لیست تیم و....از بچه ها بگیرید وخودتون ثبت نام کنید... ✔️ این کل فرایند وروال ثبت نام جشنواره ها ومسابقات هست..حالا یکی ممکنه خودش برای همه ثبت نام کند..یکی کارگاه دارد ودانش آموزان را آموزش میدهندکه خودشون ثبت نام کنند..برخی کدورمز دانش آموزان میدهندکه خونه یا کافی نت ثبت نام کنندو.... اینها بستگی به سلیقه وحوصله وامکانات مدرسه دارد.. ☑️ مسؤولیت تمام مراحل بامدیر واعضایی هست که مدیربه عنوان کمیته اجرایی معرفی واجازه داده است.. باتشکر(محمد آزاد) ➖➖➖➖ 🔷 @schoolbanks
💢معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد: ♨️تعیین تکلیف اسامی حق التدریسان مشمول استخدامی تا هفته آینده 🔻معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارسال اسامی برای دوره دانشگاه فرهنگیان، حدود ۷ یا ۸ روز آینده از سوی ادارات کل استان‌ها صورت می‌پذیرد. 🔻 قاسم احمدی لاشکی در گفتگوی اختصاصی  خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در راستای اجرای قانون الحااقی تبصره 10 ماده 17 تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس که شامل چهار گروه شرکتی‌ها، خرید خدماتی‌ها، پیش دبستانی‌ ها، آموزش دهنده‌ها و آموزشیاران است، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش کار خودش را آغاز کرده است و منتظر بودیم برگزاری آزمون نهضتی‌ها طبق همان قانون بودیم که این هم انجام شد و بنابراین ما در وزارت‌خانه باید پروسه ورود این قبول ‌شدگان به انضمام دو گروه پیش‌دبستانی‌ها و خرید خدمات را به دانشگاه فرهنگیان آماده کنیم. 🔻وی ادامه داد: طبق ابلاغیه قانون، این گروه باید تا پایان برنامه ششم نهایی شوند و بر این اساس ما فقط از امسال تا پایان سال 1400 فرصت داریم. 🔻معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان امور استخدامی کشور امسال 25 هزار و 497 نفر ردیف استخدامی به وزارت آموزش و پرورش داده است و ما بر اساس همین باید از بین نفراتی که اکنون طبق لیست موجود مشمول هستند باید هر چهار گروه را روانه دانشگاه فرهنگیان کنیم. 🔻وی تصریح کرد: این عده در حال حاضر جذب نمی‌شوند بلکه فعلاً باید فقط به دانشگاه فرهنگیان بروند و دوره این دانشگاه را باید حتما با موفقیت سپری کنند و پس از اتمام این دوره و نهایی شدن نمره قبولی، می‌توانند استخدام شوند. 🔻احمدی لاشکی بیان کرد: سهیمه استان‌ها نیز امسال از قبل مشخص شده است و به عنوان نمونه این سهمیه برای استان مازندران 2 هزار و 202 نفر را شامل می‌شود که از این تعداد، امسال 699 نفر سهیمه استخدامی دارند. 🔻وی با اشاره به اینکه تقریباً همه استان‌ها به یک شکل است و یک سوم امسال و دو سوم دیگر سال بعد جذب می‌شوند، عنوان کرد: برابر اطلاعی که داریم کل مشمولان این طرح در کشور حدود 59 هزار نفر هستند که 25 هزار و 497 نفر امسال راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و برای این بخش نیز شاخصه‌هایی تعریف شده است و بر اساس این شاخصه‌ها افراد دسته‌بندی می‌شوند و به ترتیب امتیاز جمع می‌کنیم. 🔻معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورشافزود: همان طوری که ما سهمیه‌ها را به استان‌ها اعلام کردیم، اکنون استان‌ها هم باید سهمیه‌های شهرستانی و مناطق  رو مشخص کنند و بر اساس این شاخصه‌ها، افراد مشخص می‌شوند و هر کسی که بالاترین امتیاز و نمره را داشته باشد جزو 25 هزار و 497 نفر قرار می‌گیرند و امسال راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و کسانی که امتیازشان با استان و شهرستان همخوانی نداشته باشند در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد. 🔻وی اظهار داشت: اینکه برخی استان‌ها بخواهند سلیقه‌ای عمل کند امکان‌پذیر نیست و نمی‌توانند این کار را انجام دهند زیرا شاخصه‌ها مشخص است و بر اساس آن باید عمل شود و بنابراین هیچ‌گونه دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد و سفارشات لازم نیز به مدیران استانی صورت گرفته است و استان‌ها هم باید بر اساس معیارها و شاخصه‌هایی که به آنها ابلاغ شده است و طبق زمان‌بندی عمل کنند. 🔻احمدی لاشکی با بیان اینکه سنوات نیز شامل آنهایی می‌شود که در مدارس دولتی در ماقبل 91 فعالیت داشتند، گفت: ارسال اسامی برای دوره دانشگاه فرهنگیان نیز به نظر می‌رسد تا 7 یا 8 روز آینده از سوی ادارات کل استان تعیین تکلیف می‌شود. __________ 🔶 @schoolbanks
4_5837101820756887846.pdf
540.7K
نمونه سوال آزمون دوم دوره آموزشی با عنوان «مهارت های تدریس در فضای مجازی و شبكه شاد» 🔎با قابلیت جستجو 🖋ویرایش:اول ⬅️ فرمت: PDF ❌❌سوالات صرفا جهت آشنایی 🔸 با كد آموزشی 99506834 🔹 به مدت :24ساعت 📚 نمره قبولی: 12 از 20 ⏳ مدت آزمون: 20دقیقه 🖊 تعداد سوالات: 20 سوال 💯 نمره منفی ندارد 🌐 Ltms.medu.ir 🔶 @schoolbanks
با سلام یکی از عمده مشکلات بین کاربران شاد، عدم احراز هویت و به دنبال آن، عدم نمایش گروه و کانالهای کلاس یا مدرسه بوده و بیشتر همکاران و دانش آموزان مراجعه کننده به سامانه راهبران بابت این موضوع پرسش هایی داشته اند. جهت اطلاع و اقدام همکاران لازم است تا در صورت وجود مشکل یاد شده، موارد زیر بررسی گردد: ۱- شماره همراه دانش آموز یا همکار، در پروفایل شان در سناد تایید شده باشد. ۲- شماره همراه ثبت شده در قسمت آدرس، مشخصات دانش آموز ارتباطی با شاد ندارد. ۳- شماره همراه ثبت شده در سناد الزاما تیک ✅ سبز رنگ و عبارت تایید شده داشته باشد. ۴- شماره همراه ثبت شده در موارد زیر بایستی یکسان باشد: الف: پروفایل شخصی دانش آموز یا همکار در سامانه سناد. ب : در قسمت ثبت شماره همراه در زمان انجام احراز هویت در برنامه شاد. ج : در پروفایل شخصی دانش آموز یا همکار در برنامه شاد. د : در زمان ارسال درخواست احراز هویت در برنامه شاد. ه : در گوشی همراه و در زمان دریافت پیامک کد ارسالی از شاد. ⭕️به طور مثال اگر شماره همراه تایید شده کاربر در سامانه سناد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ ثبت و تایید شده است، این شماره بایستی در تمام قسمت ها و زمان ثبت نام و احراز هویت و دریافت کدتایید شاد، یکسان باشد. ♨️در صورتی که در هرکدام از مراحل یا قسمت های ذکر شده شماره وارد شده با سایر موارد و مراحل مطابقت نداشته باشد، ثبت نام، احراز هویت، نمایش گروه و کانال درسی و... با مشکل روبرو خواهد شد. 🟦 @schoolbanks
🔰نکاتی درباره معافیت تحصیلی پسران: دانش آموزی که به سن ۱۸سالگی برسد مشمول محسوب می شود.اگر در حین تحصیل در مدرسه باشد یکماه قبل از این که هجده سالش تمام شود برایش درخواست معافیت تحصیلی از طرف مدرسه صادر می شود ودانش آموز با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه۱۰ معافیت تحصیلی به مدت یکسال می گیرد. اگر تا بیست سالگی پیوسته در مدرسه دولتی ،غیردولتی ،بزرگسالان وراه دور به صورت حضوری درس بخواند مشمول معافیت تحصیلی می گردد. دانش آموز تا یکسال بعد از فارغ التحصیلی فرصت داردتا وضعیت خود را از لحاظ وظیفه عمومی مشخص کند. اگرتا فاصله یکسال در دانشگاه پذیرفته شدوثبت نام نمود به میزان دوران دانشجویی(با درخواست دانشگاه ومراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه۱۰) برای وی معافیت تحصیلی صادر می شود. میرزازاده.کارشناس سنجش @schoolbanks
کاربران ◀️ با اینکه در کنکور ۹۹ انتخاب رشته کرده ام و روزانه قبول شدم میتونم کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنم؟ اگه ممکن، مراحل شو برام توضیح بدید.⁉️ ✅پاسخ مشاور: بله شما میتونید در کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنید و برای این امر باید درخواست مجوز کنکور۱۴۰۰ ثبت کنید که مراحل اون به این صورت: 🔰ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org 🔰 انتخاب گزینه ورود به سیستم از منوی سمت چپ سازمان سنجش 🔰 درج نام کاربری و رمز عبور(ایجاد پروفایل کاربری) 🔰 انتخاب گزینه درخواست جدید 🔰 انتخاب نوع آزمون سراسری ، سال و انتخاب گزینه اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای بررسی اولویت بعدی 🔰 درج شماره پرونده و داوطلبی 🔰درخواست مجوز برای کنکور ۱۴۰۰ 🔰 شرح درخواست(ارائه دلایل تون برای شرکت مجدد در کنکور) @schoolbank با تشکر از اقای یحیی نژاد مشاور تخصصی کنکور استان خراسان رضوی( شهرستان بجنورد)🙏