eitaa logo
پایشگر
388 دنبال‌کننده
27.7هزار عکس
16.9هزار ویدیو
411 فایل
کانال نظارت بر مسوولان 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/onlin313 گلچینی از داغ ترین و بهترین خبر ،فیلم و تحلیل های مطالبه گران @ONLIN313
مشاهده در ایتا
دانلود
😳آیا اسپرم واکسینه نشده ها بیت کویین بعدی هست؟! 👌تجارت اسپرم حیوانات اصیل الان بعنوان یک سرمایه گذاری بیلیارد دلاری محسوب می‌شود. @eslamteb 🌐 برای حل مشکل بیماری که به قول خود مسوولان نهایتا ۳ درصد مرگ و میر داره وتازه در طب بومی ما درمان های قطعی داره ببینید دنیا را به چه سمتی می برند!!!!!!!!! تفکر هزینه نداره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دکتر کلوس کهنلین داروساز برجسته آلمانی: اغلب مرگ های کرونایی بدلیل روش درمانی غلط است نه ویروس کرونا. کورتیزون باعث سرکوب واکنش سیستم ایمنی بدن می شود. رمدسویر خطرناک و سرطان زاست و برای چنین ویروسی با نشانه سرفه و آبریزش بینی چنین دارویی مبالغه آمیز است. پ.ن بیشترین ضریب فوتی کرونا و نیز بیشترین مقالات روش درمانی کرونا مربوط ایران است. آیا وزارت بهداشت ایران با مدیریت سعید نمکی بیماران کرونایی ایرانی را تبدیل به موش های آزمایشگاهی برای چاپ مقاله و خود نمایی بین المللی کرده است؟ #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
#نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
✴️ اطلاعیه ویژه مشاوره جهت درمان فوری بیماری 🔹قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ (سبأ ۴۶) 🔸 جمعی از مشاوران و متخصصان طب سنتی و اسلامی متحد شدند و خالصا لوجه الله و بدون هیچ چشم داشتی تمام توان خود را به میدان گذاشته اند و به صورت فراگیر و گسترده راهنمای شما مردم عزیز خواهند بود. 🔹عزیزانی که حال خوبی ندارند قبل از مراجعه به بیمارستان حتما یکبار با مشاوران ما صحبت کنید. درمان شما قطعی هست. نهایتا دو روز فرصت کافی است برای درمان شما 🔅با هر علائم بیماری و در هر رده سنی 👈قبلا نسخه را به صورت عمومی منتشر کردیم اما چون باید بر اساس طبع و مزاج شما نسخه تجویز شود، باز هم کسانی که نگرانی دارند میتوانند با مشاوران ما صحبت کنند ✅نوبت دهی فقط برای بیماران کرونایی است. ‼️لطفا برای بیماری غیر از کرونا هست نوبت نگیرید! 🔅اولویت این هست که با تمام توان کمک به جمع شدن این اوضاع کنیم ان شاء الله. نوبت دهی سریع و فوری و به صورت روزانه خواهد بود👌 🔴 آیدی منشی های نوبت دهی: 1. @Maoen7 2. @Kadehane 3. @zsamiri 4. @Akram_ya_zahra_315 📍فقط و فقط به یک منشی پیام بدهید و نوبت بگیرید 💥 تیم تخصصی جواهرالحیاة https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba ࿐❁🍀❒◌🦋◌❒🍀❁࿐
🌷سلام. وقتتون بخیر 🔴یک درخواستی داریم از اطباء، پزشکان و درمانگران و هر کسی که با بیماران کرونایی خیلی سروکار داشته: 🔸👈لطفا یک شرح حال کامل علائم مزاجی و بالینی از ابتدای بیماری تا انتهای درمان( یا فوت) را توضیح دهید. 📍به عبارت دیگر مکانيسم رفتاری بیماری از ابتدای درگیری تا خروج کامل را تحلیل کنید و شرح دهید. صفر تا صد این بیماری چگونه است، از روز اول تا روز آخر به ترتیب اعضای بدن چگونه درگیر میشوند 🎙ترجیحا توضیح را به صورت صوتی ارسال کنید 👤ارسال نظرات: @Rahnama_Javaher ▪️توضیحات خوب و کامل در کانال به اشتراک گذاشته می‌شود https://eitaa.com/joinchat/3658612752C778c1803ba ═══🦋 ⃟❖═══════════
40.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بصیرت #تله_جمعیت 🖋 آمار و ارقام دقیق و وحشتناک این فیلم رو حتما مطالعه بفرمایید 😭😱😭😱😭😱 از شرم و خجالت انسان باید حداقل عرق کنه😢 ✅ حجت الاسلام و المسلمین استاد وافی 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
🔴 درخصوص واکسن های ژنی فایزر و یا مودرنا و اخباری که از قصد وزارت بهداشت برای واردات این واکسن ها به گوش می رسد (https://b2n.ir/d10863) توجه تون رو به این مقاله، از تایمز آف اسراییل (https://b2n.ir/n37617)، جلب می کنم که در آن به صراحت گفته شده که واکسن های ژنی از قبیل مودرنا ( و یا فایزر)، باعث تغییر ژنتیک انسان و تبدیل بشر از حالت عادی، به موجودی تغییر ژنتیک یافته می شود. ❌❌❌Transhumanism❌❌❌ پروژهء جدیدی است که هدف آن، تغییر گونه های انسانی با استفاده از فنآوری های زیستی💉💉💉 است. شیطان، در ابتدای آفرینش، در بیان بلاهایی که سر بشر خواهد آورد، 1 نکته رو گفته بود که بعد از هزاران سال، امروز بهش جامهء عمل پوشاند: و امر کنم تا خلقت خدا را تغییر دهند (سورهء نساء، آیه119) ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به چگونگی تزریق دروغین در این ویدیو بنگرید. ‼️یهودیان از دریافتِ واکسنِ «کشتار به نام کرونای خیالی» معاف هستند. کادر درمانی و به‌ویژه تزریقات‌چی‌ها بر اساس آموزشی که در این‌باره به آنان داده شده است، از تکنیک‌هایی شبیه به تردستی استفاده می‌کنند تا این معافیت یهودیان را مخفی سازند؛ حتی اگر با دقت از لحظات تزریق واکسن به آنان تصویربرداری کنید. ‼️ ترور بیولوژیک مخصوص ایرانی هاست و‌کسی هم تحقیق نمیکند! هدف ایران است ! بقیه دنیا صحنه سازیست برای اینکه تو باور کنی و واکسن بزنی و نسل شیعه منقرض شود ! قربانی شدن عده ای در سایر کشورها ، هزینه ایست که صهیونیست های قاتل به راحتی پرداخت میکنند ! #رئیسی عزیز یا باید این موضوع را بفهمد یا به او بفهمانیم ! #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا قیام کنید !
🔴دکتر «لوسیو مارروکو» رییس بخش واکسیناسیون کرونا در یکی از بیمارستان‌های ایتالیا با خودکُشی به زندگی خود پایان داد. [مأخذ خبر] 🤔پرسمان : آیا او از این‌که با (https://24horaspuebla.com/2021/01/09/se-suicida-el-jefe-de-vacunacion-contra-covid-19-de-un-hospital-en-italia/)تزریق واکسن به مردم موجب مرگ و یا ابتلای آنان به فلج و سایر عوارض شده بود، عذاب وجدان داشت؟ آیا وجدان دیگر پزشکان خائن نیز سرانجام به درد خواهد آمد؟ فکر نکنم... چیزی به نام وجدان داشته باشند ! #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
قیام و تحصن طب سنتی.m4a
4.14M
🔴🔴🔴 سخنی با پزشکان طب سنتی و بومی برگرفته از اسلام عزیز ... برای نجات از شرایط موجود و دعوای مخالفان و موافقان واکسن اجباری و کروناهراسی و.... قیام کنید ! حتما این درخواست بسیار عقلائی و کارآمد را منتشر کنید تا به گوش همه اطباء عزیزی که در مطب و یا خانه خود به نجات تعداد معدودی بیمار بسنده کرده‌اند ، برسد ! آینده دنیا از آن شیعه و امام زمان عجل الله تعالی فرجه هست وقتی دنیا بفهمد اسلام عزیز با دادن کدها و کلیدهای اصلی سازنده تمام علوم حتی علم پیشیگری و درمان بیماریهاست و به تمام معنا باقرالعلوم است ! طب سینائی و بومی و سنتی خود را به دنیا معرفی خواهیم کرد ! صهیونیزم جهانی و مهره هایش در ایران را شکست خواهیم داد ! ما #واکسن صهیونی نمیزنیم ! #نه_به_واکسن_اجباری این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر حسن اکبری متخصص آسیب شناسی سلولی و نکات جالبی که در مورد کرونا مطرح کردند لطفا کلیپ را گسترده انتشار بدین تا همه بهره ببرند. مجله طب اسلامی #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
Corona - Teb Eslami Irani - 2nd edition.pdf
1.48M
🔴 ویژه: پروتکل کامل درمان کرونا از دیدگاه طب اسلامی - ایرانی ✅ حاصل تجربه‌های ارزشمند دهها طبیب و درمانگر در طی یک سال و نیم گذشته 👈 توصیه می‌شود حتی اگر درگیر این بیماری نیستید، این کتابچه را مطالعه و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان و شفا و بهبودی همه بیماران کرونا، برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. 🔹 اللهم اشف کل مریض🔹 #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عقیم شدن با واکسن کرونا😱😱 کاملا علمی و تخصصی 👌👌 به گوش رئیسی عزیز برسونید ما کاملا عقلائی و علمی مخالف واکسن اجباری هستیم ! #نه_به_واکسن_اجباری #واکسن اجباری ممنوع این آمار فوتی‌های کرونا مربوط به عوارض واکسن و داروهای تجویز شده توسط سازمان جهانی بهداشت است که بیشتر بودجه و عواملش توسط صهیونیست تأمین میشود ! این بیماری با داروها و روش های صحیح به آسانی درمان میشود ولی واکسن ها برعکس باعث جهش ویروس و پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد شد ! اطباء طب سنتی و متخصصان مخالف واکسن لطفا #قیام_کنید !
🦋حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم 🦋 امام کاظم(ع): همانا خدا را در زمين بندگانی‌ست كه برای رفع نيازهای مردم می‌كوشند. اينان در روز قيامت در امان هستند.» 🦋کتاب کافی، ج۲، ص۱۹۶
♥️ روح الله رستمی: مدالم را به مردم و رهبری تقدیم می‌کنم دارنده مدال طلای وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو با تقدیم مدالش به مردم و رهبرمعظم انقلاب گفت: برای این مدال سختی‌های زیادی کشیدم و خوشحالم که نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کردم😊👏🇮🇷✌️
لطفا پشت رهبری قایم نشوید اینکه واکسن کرونا مضر و کشنده هست و حتی باعث جهش های کشنده کروناست سخن متخصصین هست که بایکوت رسانه ای شدن هم در رسانه های استکبار هم در رسانه های مثلا انقلابی آیا برای شما سوال نشده چرا WTO که سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی هست و در قضیه نسل کشی دهه شصت به بهانه کنترل جمعیت همراه و برنامه ریز بوده و وزارت کشتار جمعی بهداشت نوکر حلقه به گوش اوامر سازمان بهداشت جهانی هست در قضیه واکسیناسیون هم همداستان و همدست شده اند چند وقت دیگه که گند قضیه در اومد لابد رهبر باید معذرت خواهی کند مثل قضیه کنترل جمعیت یک بار شعور انقلابی داشته باشید @ONLIN313 😱😱😱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف جنجالی الکساندرا کورتز، عضو مجلس نمایندگان آمریکا : اگر آمار واقعی فقر در آمریکا اعلام شود، آبروی ما در جهان می‌رود
🔴 فوری و مهم 🔺️مرگ ۳۲۰۰۰ نفر در برزیل پس از تزریق واکسن های فایزر، آسترازنکا و بایونتک طی پنج ماه گذشته! 🔺️ این پست را برای کسانی که میگویند عدم واردات واکسن خارجی باعث افزایش مرگ و میر است بفرستید...❗ 📕منبع: https://www.globalresearch.ca/over-32000-people-dead-brazil-following-covid-19-vaccines-according-official-media-report/5753558 😱😱😱
لطفا پشت رهبری قایم نشوید اینکه واکسن کرونا مضر و کشنده هست و حتی باعث جهش های کشنده کروناست سخن متخصصین هست که بایکوت رسانه ای شدن هم در رسانه های استکبار هم در رسانه های مثلا انقلابی آیا برای شما سوال نشده چرا WTO که سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی هست و در قضیه نسل کشی دهه شصت به بهانه کنترل جمعیت همراه و برنامه ریز بوده و وزارت کشتار جمعی بهداشت نوکر حلقه به گوش اوامر سازمان بهداشت جهانی هست در قضیه واکسیناسیون هم همداستان و همدست شده اند جالب نیست که مینو محرز ،مردانی،مرندی همه در قضیه نسل کشی دهه شصت به بهانه کنترل جمعیت از سازمانصهیونیستی بهداشت جهانی جایزه گرفته اند چند وقت دیگه که گند قضیه در اومد لابد رهبر باید معذرت خواهی کند مثل قضیه کنترل جمعیت یک بار شعور انقلابی داشته باشید 😱😱😱