eitaa logo
عروج | حاج عباس صالحی
5.6هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
487 ویدیو
16 فایل
تشکل فرهنگی عروج برگزار کننده دوره‌های رسانه‌ای ثبت‌نام در دوره‌ها: @orooj_sup سایت ما: www.orooj.org ارتباط با ادمین کانال: @orooj_admin 🔰 بازنشر محتوای کانال به هر شکلی که دوست دارید حتی بدون آیدی و اسم ما، قطعا اجر دنیوی و اخروی دارد، پس بسم الله ...
مشاهده در ایتا
دانلود
«فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.» 🔸مقام معظم رهبری ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📙|۱۵۰ سال است می‌خواهیم بدانیم سلبریتی‌ها چطور سلبریتی شدند 📝 چرا خیلی از آدم‌ها این همه به سلبریتی‌ها اهمیت می‌دهند؟ هر نسلی همان‌طور که باور دارد رابطهٔ جنسی را اختراع کرده، فکر می‌کند خلق سلبریتی هم کار خودش بوده است. از متولدان قرن بیست‌ویکم بپرسید که چه چیزی تعیین‌کنندهٔ فرهنگ سلبریتی است تا بر رسانه‌های دیجیتال انگشت بگذارند. رسانه‌هایی که به دارندگان گوشی هوشمند امکان داده ظرف چند ثانیه «لایک» بزنند و ریتوییت کنند و زیر پست‌های کیم کارداشیان کامنت بگذارند. تئودور آدورنو و دانیل بورستین، منتقدان فرهنگی میانهٔ قرن [بیستم]، بدبین‌تر بودند: نظر آن‌ها این بود که ستاره‌ها را رسانه بر مردم بی‌فکر تحمیل کرده است. بعدتر و در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، اندیشمندانی از قبیل جکی استیسی و هنری جنکینز مردم را مسئول دانستند که ستاره‌ها را می‌سازند یا نابود می‌کنند. در دوره‌های رونق و شکوفایی، زندگی‌نامهٔ سلبریتی‌ها معمولاً شهرت و آوازه را به استعداد و اقبال و سخت‌کوشی گره می‌زنند و در دوره‌های خطر و بی‌ثباتی، از خودویرانگریِ افراد مشهور بیشتر می‌شنویم. [جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید] ➖➖➖➖➖ |تشکل فرهنگی عروج|
📕| معرفی کتاب «خدایان بدکردار» 📝فرهنگ شهرت و شهرت طلبی، پدیده‌ای فراگیر است که با سرعتی بالا توسعه می‌یابد. شهرت اگر نه در تمام جنبه‌ها که در اکثر جنبه‌های زندگی انسانی، نفوذ کرده است. ورزش، سیاست، سرگرمی و اقتصاد، همه تحت تاثیر این فرهنگ قرار گرفته‌اند. اما در زمانی که فرهنگ شهرت همه‌گیر می‌شود، تمایزی که میان خود و امر الهی وجود داشت، محو می‌شود. سلبریتی‌ها به شمایل تبدیل می‌شوند و ستاره‌های آسمانی، نجات بخش و رستگاری دهنده. اما همانطور که شاهد تغییر در استعاره‌ها و تشبیهات با سلبریتی‌ها هستیم، شاهد تغییر معنایی که آن‌ها حمل می‌کنند نیز هستیم. [جهت دانلود و خرید کتاب کلیک کنید] ➖➖➖➖➖ |تشکل فرهنگی عروج|
🌹يسْتَعْجِلُ بِهَا الَّذِينَ لا يُؤْمِنُونَ بِها وَ الَّذِينَ آمَنُوا مُشْفِقُونَ مِنْها وَ يَعْلَمُونَ أَنَّهَا الْحَقُّ أَلا إِنَّ الَّذِينَ يُمارُونَ فِي السَّاعَةِ لَفِي ضَلالٍ بَعِيدٍ 🌹 ❤️کسانی که به قیامت ایمان ندارند درباره آن شتاب می‌کنند؛ ولی آنها که ایمان آورده‌اند پیوسته از آن هراسانند، و می‌دانند آن حق است؛ آگاه باشید کسانی که در قیامت تردید می‌کنند، در گمراهی عمیقی هستند❤️ 📚آیه ۱۸ سوره شوری ✅پیام ها👇 ۱- شتاب‌زدگى ما، در تدبير الهى نقشى ندارد و نارواست. «يَسْتَعْجِلُ» ۲- بيان دو ديدگاه و مقايسه ميان آنها عامل رشد و انتخاب بهتر است. «لا يُؤْمِنُونَ بِها وَ الَّذِينَ آمَنُوا» ۳- ايمان بايد بر اساس علم باشد. وَ الَّذِينَ آمَنُوا … يَعْلَمُونَ‌ … ۴- ايمان به معاد سبب ايجاد خوف از آن مى‌شود. (زيرا قيامت محل بروز حوادث هولناك است.) «آمَنُوا مُشْفِقُونَ» ۵- علم و ايمان و خوف در كنار هم مفيدند، اگر يكى از آنها نباشد كارساز نيست (چنانچه ابليس و بلعم باعورا و فرعون علم داشتند امّا ايمان و خوف نداشتند.) «وَ الَّذِينَ آمَنُوا مُشْفِقُونَ مِنْها وَ يَعْلَمُونَ أَنَّهَا الْحَقُّ» 📚 تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی ➖➖➖➖➖➖➖ Iتشکل فرهنگی عروجI
مشترکات ظاهری سلبریتی های غربی 🎭 در میان ویژگی های ظاهری شخصیت های الگوساز نوجوانان موارد مشترکی به چشم می خورد که عبارتند از: ▪️ اندام هایی با جذابیت جنسی به ویژه برای خانم ها؛ ▫️ پوشیدن لباس های بسیار متنوع، نیمه برهنه و محرک؛ ▪️تنوع در نوع آرایش صورت و مو؛ ▫️ در نظر گرفتن ذائقه ی مخاطب (حتی توجه خاص به ذائقه ی شرقی؛ افرادی با پوست گندمی یا سبزه و موهای مشکی و تیره). 📚پیشوایان هرزه، ص13 و 14 ➖➖➖➖➖➖➖ Iتشکل فرهنگی عروجI
«یکی از امتیازات خلق سوال است؛ سوال خیلی چیز با برکتی است، در گذشته این همه سوال به وجود نمی‌آمد. سوال و شبهه از ذهن خلاق انسان متولد میشود... در سوال‌ها متوقف نمانید؛ بروید سراغ جواب. باید پاسخ منطقی و محکم و صحیح باشد.» 🔸مقام معظم رهبری ۱۳۹۶/۶/۶ پ.ن: تمام افرادی که امروزه با نسل جدید در ارتباط هستند در یکی از ویژگی های این نسل اتفاق نظر دارند، اما آن ویژگی «پرسشگر بودن و به دنبال جواب های استدلالی ‌ محکوم بودن» است. امام خامنه ای نیز به طلاب و فعالان فضای مجازی دقیقا این نکته را گوش زد میکنند. اولا اگر کسی سوال کرد از او دلگیر نشوید، او را توبیخ نکنید. این کار باعث میشود دیگر سوالات و شبهات خود را با شما مطرح نکند و در جایی دیگر به دنبال جواب سوالات خود باشد. دوما سوالات و شبهات فضای مجازی را شناسایی کنید و به آن ها پاسخ هایی استدلالی و محکم بدهید تا سوال کننده قانع شود. سوما از بستر فضای مجازی برای پاسخگویی و شناسایی شبهات استفاده کنیم که قطعا این ابزار در عصر حاضر بهترین وسیله برای رساندن پیام به دیگران است. ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
🔸«به فتنه‌های مجازی حواسمان باشد... حماسه حضور را در فضای مجازی تکرار کنیم.» ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
11.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚بازنمایی رسانه‌ای 🔹رسانه‌ها میتونن برداشت و درک متفاوتی از موضوعات رو به ما القا کنن. پ.ن: رسانه‌ها می توانند برداشت و درک متفاوتی از موضوعات رو به ما القا کنند. این یکی از خطرناک ترین کاربردهای رسانه است که متاسفانه امروزه بسیار، بسیار زیاد در اطراف ما وجود دارد. به عبارت دیگر، رسانه های میتوانند دروغی بگویند که با حقیقت هیچ تفاوتی ندارد. چطور؟ این قسمت از گیگول به این موضوع مهم می پردازد. ____▫️ 🌐کانال تشکل فرهنگی عروج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎥| چرا ازدواج نمی‌کنند؟ - سلبریتی‌ها پاسخ می‌دهند [جهت مشاهده ویدئو کلیک کنید] 🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸
مواجهه رسانه ملی با سلبریتی.pdf
893.2K
📔 |بحران خودساخته؛ تأملی در نحوۀ مواجهه رسانۀ ملی با پدیدۀ سلبریتی 🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸