#رهبری_و_رسانه
#پیشنهاد_انتشار
«اگر افسران ما متدین و انقلابی و پرکار باشند پیروز این این نبرد خواهیم بود.»
🔸مقام معظم رهبری ۱۳۹۵/۲/۱
پ.ن:
انقلاب اسلامی از لحظه تولد تا همین امروز در حال مبارزه و جنگ با تمام مستکبرین جهان است.
جبهه نبرد در هر زمان متفاوت است و متناسب با نوع نبرد نیروی کارآمد نیز تعریف خاص خود را دارد.
جنگ رسانه ای امروز هم نیاز به افسران هوشیار، آموزش دیده، متدین و پرکار دارد.
حال سوال این است که ما چقدر برای این جنگ آماده شده ایم؟ چقدر آموزش دیده ایم؟
یا شاید این گونه سوال مطرح شود، ما که خود مسلط به این جنگ هستیم، چند نفر را از این جنگ نامرئی آگاه کردیم و چند نفر را در این میدان مسلح به سلاح آگاهی کردیم؟!
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
#پوستر_رسانهای #عکس_و_مکث
«طرف مقابل از همه امکانات خود به ویژه فضای مجازی استفاده میکند تا ایمان اسلامی نسل جوان و نسلهای بعدی را متزلزل کند، بنابراین باید برای حفظ و عمق بخشی به ایمان اسلامی در جامعه به عنوان یکی از زمینه های اقتدار، اهتمام ویژهای داشته باشیم.»
🔸مقام معظم رهبری
ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
7.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پرسش_و_پاسخ
کد سوال: sGbL
متن سوال:
چرا ما مذهبی ها در عرصه تولیدات رسانه ای ضعیف عمل میکنیم؟
#استاد_صالحی پاسخ میدهند.
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
📕| معرفی کتاب «فعالیت های انسان دوستانه سلبریتی ها»
📝قطع به یقین، میتوان گفت که ظهور رسانههای اجتماعی در فراگیریِ مفهوم «سلبریتی» نقش اصلی را داشته است. بدین معنا که تجربه پیشین ما از مسئله «شهرت» و افراد «مشهور» یا «معروف» کاملاً متفاوت از وضعیت کنونی ماست و اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست یا حتی یک «ستاره» در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی میشود؛ به گونهای که این مفهوم با کسب درآمد برای یک شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است. درواقع، اساساً سلبریتی به کسی گفته میشود که میتواند در خدمت «فروش بیشتر» یا «پیروزی» در یک کارزار سیاسی قرار گیرد. استفاده از سلبریتیها، بهمنزله بخشی از راهبردهای بازاریابی، رویهای معمول در شرکتهای بزرگ است و این شرکتها با استفاده از آنان نشانهای تجاری خود را ارتقا میبخشند. شرکتها هم سرمایههای درخور توجهی را برای تولید سلبریتیها خرج میکنند و هم به واسطه بصریسازی جذابیت سلبریتیها سرمایه زیادی به دست میآورند. درواقع، مفهوم سلبریتی به رسانه گره خورده است و بدون پشتیبانی رسانهها نمیتوان انتظار شکلگیری سلبریتیها را داشت. اگرنه، مسئله «شهرت» تاریخی فراتر از رسانههای جمعی و رسانههای اجتماعی دارد.
[جهت دانلود و خرید کتاب کلیک کنید]
#معرفی_کتاب
#سلبریتی
#شهرت
➖➖➖➖➖
|تشکل فرهنگی عروج|
🌹ورَبُّكَ يَعْلَمُ مَا تُكِنُّ صُدُورُهُمْ وَمَا يُعْلِنُونَ
❤️و خدای تو به آنچه خلق در دل پنهان کنند و یا آشکار سازند به همه آگاه است❤️
📚آیه ۶۹ سوره قصص
💠تفسیر کوتاه آیه👇
◀️ یعنی خداوند تو آنچه را که مردم در باطن سینه خود مخفی می کنند و نیز آنچه را که اظهار می نمایند می داند چون او مخزن اسرار مردم و سینه های آنهاست و علم اونامحدود است . لذا او عالم به گناهان ظاهری و شرک باطنی و معاصی آنهاست و باحکمت خود برای آنان اعمالی را اختیار کرده تا به این وسیله آنها را پاک و مطهر نماید.
📚 » تفسیر المیزان – خلاصه
#آیات_نور #تفسیر_نور #صبح_نور
➖➖➖➖➖➖➖
Iتشکل فرهنگی عروجI
نارضایتی سلبریتی ها از رفتارهای خود
🖌 به نظر می رسد پوشش های ضد فرهنگی برخی از این شخصیت های الگوساز غربی که مورد تایید خود غربی ها هم نیست، کاملا حساب شده باشد.
🎙 "هر وقت کسی از من می پرسه، آیا من برای یک فیلم لخت میشم، اگر من بگم این چیزیه که من باهاش راحت نیستم، اونا میگن مزخرفه! تو قبلا هم این کار رو کردی".
این جمله ایست که یکی از همین شخصیت ها بعد از منتشر شدن عکس های برهنه اش، در مصاحبه با مجله ی «آلور» بیان کرد.
📚پیشوایان هرزه، ص32
#محتوای_مفید_رسانه_ای
#سلبریتی
#صهیونیزم
➖➖➖➖➖➖➖
Iتشکل فرهنگی عروجI
#رهبری_و_رسانه
#پیشنهاد_انتشار
«اگر زحمات شما نباشد، این لحظهها هرگز ماندگار نمیشود... شما آنرا حفظ میکنید، و در اختیار افکار مردم قرار میدهید. بدون این دوربینها، قلمها و دلسوزی های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
🔸مقام معظم رهبری ۱۳۸۰/۸/۲۳
پ.ن:
تا به حال در مورد جنگ روایت ها چیزی شنیده اید؟
جنگ روایت ها از قدیم الایام بوده و تا به امروز نیز استفاده می شود.
امروز بستر اصلی جنگ روایت ها در خبرگزاری ها و به دست خبرنگاران و سردبیران است.
لطفا در مورد موارد زیر تحقیق کنید:
1. جنگ روایت ها
2. اخبار جعلی
3. شایعه
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
#پوستر_رسانهای #عکس_و_مکث
🔺تروریسم سایبری‼️
🔹ترور به سبک آمریکایی
ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
10.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#گیگول #سوادرسانه #کلیپ_رسانهای
📚رسانه، کلیشه بدن
پ.ن:
یکی از تکنیک های رسانه ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطبین استفاده از کلیشه سازی است.
امروزه انواع مختلفی از کلیشه سازی در جنگ های شناختی و عملیات های روانی استفاده میشود.
در این قسمت از گیگول قرار است در مورد کلیشه بدن بیشتر اطلاع پیدا کنیم.
____▫️
🌐کانال تشکل فرهنگی عروج
🎥| صحبتهای داغ رائفی پور درباره ارتباط سلبریتیها با سفارت فرانسه و آلمان
[جهت مشاهده ویدئو کلیک کنید]
#سلبریتی
🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸