eitaa logo
اصول دین (زیر نظر استاد محمدی)
9.8هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1هزار ویدیو
170 فایل
پاسخ به سوالات اعتقادی پاسخ شخصی استاد محمدی به سوال شما ارسال سوال به @osooledin_110. (ادمین کانال)
مشاهده در ایتا
دانلود
80.7K
سلام استاد محمدی با عرض تبریک ماه خدا ماه گرامی رجب به چه کسی گفته میشه؟
131.8K
مرگ در شب جمعه
95.9K
سلام خدا قوت ممنون از زحمات شما سوال اگر کسی بماند ورغبت ومیلی به ازدواج ندارم آیا گناهه و مرتکب حرام شده
167.5K
سلام استاد گرامی. دریکی از فرازهای دعای جوشن کبیر می خوانیم یا راحم ، با این همه آواره و گرسنه در یمن، افغانستان و سوریه... چگونه جمع میشه، وظیفه شخصی و اجتماعی ما نسبت به این کشورها چیست؟
231.7K
سلام علیکم خداقوت معصوم بودن رسول الله (ص) و دوازده امام (ع) بدلیل اینکه مسئولیت تشکیل حکومت و رهبری جامعه رو داشتند قابل پذیرش هست و تبعات فقدان این اعتقاد کاملا ملموس هست. سوال بنده این هست که اعتقاد به حضرت صدیقه طاهره (س) و ولایت ایشون چه نقشی توی اعتقادات شیعه داره و فقدان این باور چه خللی به اعتقادات شیعه وارد می‌کنه؟ سلام الله علیها
125.3K
سلام علیکم خداقوت آیا از اینکه تجلی کاملترین مرد و زن به ترتیب حضرت رسول (ص) و صدیقه طاهره (س) شدن و طبعا مقام رسول الله (ص) از مقام دخترشون بالاتر هست، میتوان نتیجه گرفت که بیشتر از تجلی صفات الهی هست؟
289.4K
شبهه احمد الیمانی امام سیزدهم
72.3K
سلام علیکم آیا بعداز فوت همسر یک خانم باید فرزندان اورا کامل پرداخت کنند؟
62.3K
سلام ما یه حدیث داریم که میگه " طلب العلم فریضه " علم جویی واجب دینی است . خب من یه سوالی دارم اینجا کلمه ی خیلی کلی اومده چیه ؟ به علم خاصی اشاره داره ؟
249.9K
سلام وخدا قوت در زمان وجود دارد؟ چرا روی می گذارند بعد خاک میریزن؟ چرا نمیتونن با هم ازدواج کنن؟ 📌📌 کانال اصول دین پاسخ به سوالات اعتقادی توسط حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی⬇️⬇️ https://eitaa.com/joinchat/3602645023C15b0da7178 آدرس تلگرام https://t.me/osooledin1 💐💐💐
138.2K
سلام علیکم وقتی دارم کار خیر یا فعالیت واجب اجتماعی سیاسی فرهنگی خصوصا، انجام می دم و واقعا از خودم مایه می زارم همش بدلم استرس و اضطراب وارد می شه که ای بابا پرونده ما که خرابه الان بمیرم چه تضمینی هست بخشیده بشم و آخرتم درست بشه من جهادی هم بکنم بازم انگار جهنم به انتظارمه و بهشت از من خیلی دوره این کارها رو ول کنم بچسبم به زندگی علکی دلمو برای اینکه بخشیده بشیم خوش نکنم فعالیت دینی و...نکنم اول و آخرش هر کار بکنم یه عذاب هست منو میگیره
170.2K
سلام علیکم ..استاد عزیز در قرآن آمده است که وقتی ملائک بخدا میگویند آیا باز موجودی خلق کرده اید که دوباره در زمین کشتار کند و خداوند در جواب میگوی من آنچه را که میدانم شما نمیدانید و یعنی اختیاری به این موجود دادم تا به لقاءاللهی برسد . سوال اینکه آیا موجودات قبلی بی اختیار بودند یا با اختیار کشتار میکردند و چرا ؟
82.5K
اگر فامیل نزدیک جواب تلفن نمیده چرا باید خودم رو سبک کنم و رابطه داشته باشم؟
95K
سلام‌ در ماه رجب تعداد مشخصی از اومده اگر ما بدون شمارش هر وقت یادمون باشه آنها را تکرار کنیم ایا همان ثواب را داره یا باید که تعداد مشخص بگیم؟
400201.mp3
11.79M
رادیو معارف هشت ● اقل و اکثر اعتباری و استقلالی ● احکام جزایی اسلام بدون حکومت اجرا نمی‌شود 📌📌 کانال اصول دین پاسخ به سوالات اعتقادی توسط حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی⬇️⬇️ https://eitaa.com/joinchat/3602645023C15b0da7178 آدرس تلگرام https://t.me/osooledin1 💐💐💐
📸 صبح امروز؛ حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید آرمان علی‌وردی 💻 Farsi.Khamenei.ir
67.8K
سلام وقت بخیر سوالم اینه که کسی که در گذشته نماز و داره الان بخواد بره روزه هاش درسته پذیرفته هست پیش خدا یا نه؟
198.3K
🔻روش های حمله وآثار گناه در زندگی ما چگونه است؟ 🔻سرنوشت کسایی که میگن خدا و امام زمان قبول داریم ولی گناه میکنند( نماز نخوندن و بدحجابی و..) چیست؟ 🔻چگونه میتوانیم باشیم و ایشان را خوشحال کنیم؟ (چرا اطاعت از رهبری واجب است؟)
71.9K
چرا نمیتواند یا مرجع تقلید بشود ؟
222.8K
چرا خدا در کودکی مادرم را گرفت دلتنگ آغوش مادرم هستم این بی عدالتی نیست؟
178.8K
سلام علیکم فرمودند:منظور اين است كه بشر در عالم هر چه را مى‌بيند، ساخته‌هاى نفس خود است.اگر توجه به خورشيد مى‌كند و آن را مثل مجموعه‌اى تصوّر مى‌كند،به ساخته‌ى نفس خود توجّه كرده است،و گرنه خورشيد را نمى‌تواند دريابد،و هكذا در امور ديگر. این به چه معناست که درک میکند؟
79.4K
سلام و عرض ادب سوالم از خدمت استاد این است که اگر در منزل با موبایل یا تلویزیون دعای توسل یا ندبه یا هر دعای دیگری گذاشته تا خوانده شود و ثواب آن را به اموات هدیه کنیم به اون مرده ثوابش میرسد یا خیر حتما باید خودمون بخونیم؟
210.5K
پدرم مریض بود هر چقدر نذر و نیاز و و صدقه یود انجام دادیم اما پدر از دنیا رفت اعتقاداتم را دارم از دست می دهم
77.7K
در صف نانوایی بودم به جای دو نفر از دوستان هم نان گرفتم خانم پشت سر من گفت حلال نمی‌کنم کار بدی کردم؟