eitaa logo
اصول دین (زیر نظر استاد محمدی)
9.8هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1هزار ویدیو
170 فایل
پاسخ به سوالات اعتقادی پاسخ شخصی استاد محمدی به سوال شما ارسال سوال به @osooledin_110. (ادمین کانال)
مشاهده در ایتا
دانلود
25.4K
سلام استاد عزیز و خوبم استاد میخواستم بدونم آیا این مطلب ک در دنیای برزخی ما با همین همسرامون هستیم درسته جایی شنیدم ما ادامه زندگیمون رو باز با همسر خودمون در دنیای بعدی هستیم
52.4K
چرا فرزندان بعضی از پیامبران کافر یا ناخلف میشوند؟
122.8K
سلام وسواس شدیددرشست وشودارم راهنمایی کنیدلطفا
126.7K
باسلام وتشکر ازمطالب خوبتون چطور میشه رابه نیت نماز قضا بخونیم جای خوندم به جای چهار تادورکعت نماز شب نیت نماز قضاکنیم چه نمازی(ظهر عصر مغرب..) سوال بعدی دوتاصحبت گمعتبرعتبر از بزرگان وعلما شنیدم واقعی را دعا کنیم علما شهداو... یکی دیگه چهل نفر از اطرافیان وخانواده خود که هم صله رحم میشه هم نیاز به دعا دارند کدومش را انجام بدیم منظورم قنوت هست
69.4K
سلام استاد بزرگوار....ایا این که غروب سر خاک مرده نباید رفت درسته میگن مرده نمیتونه با بقیه بره..درسته؟ ؟ممنون
63.7K
سلام مگه یه تسهیلات برای ترغیب به ازدواج ازطرف دولت نیست ، چرا زوجین نباید اختیار فروش وام ازدواجشون به دیگری را داشته باشند؟ ازلحاظ فقهی ، حقوقی وشرعی چه مشگلی داره ؟
302.1K
باسلام و وقت بخیر. بحث زندگی های قبلی و اثرات آن بر زندگی این دنیا از بحث های داغ جوانان امروزی ست که براساس یکسری کتاب ها و آموزه ها میگن مشکلات و مصیبت هایی که داریم به دلیل انتخاب و رفتار نادرستی هست که در داشته ایم و تا زمانی که جبران نشود در زندگی های متمادی با مشکلاتی که موجب رشد روح شود مواجه خواهیم بود تا روح به تکامل نهایی برسد. نثلا از مراجعات روانپزشکی مثل موردی که خانم فوبیای آب داشته و وقتی هیپنوتیزم درمانی می شود عنوان می کند که قبل این زندگی زندگی دیگری داشته و در آنجا نهایت در اب غرق شده و ریشه ی فوبیای او این مطلب بوده و هست. موارد بسیاری پس از هیپنوتیزم و ارتباط روح با عالم بالا گزارش های مشابه داشته اند. نیز بحث دیگری ست که مطرح است و اینکه ما همزمان با این دنیا در مدارهای دیگری دارای زندگی های دیگری هستیم و عملکردها در هر زندگی بر دیگری موثر خواهد بود. ممنون میشم استاد در این موارد توضیحات و نگاه اسلامی رو بفرمایند.
365.3K
سلام استاد محمدی بزرگوار : مگر دستور دین اسلام‌نیست؟ مگر جز قانون جمهوری اسلامی ایران‌نیست ؟ چرا حضرت آقا و مسولین ازجمله رئیس‌جمهور بعد از اغتشاشات در خصوص هیچ اقدامی نمی کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
56K
سلام ادمین گرامی من سوالی ندارم ولی روز پدر رو ب استاد گرامییییی ..استاد عزیزمون ...تبریک‌بگید ...سایشون مستدام .عمرشون طولانی و بابرکت ‌...🌹
72.7K
سلام خدمت شما بزرگواران و استاد گرامی آرزوی طول عمر با عزت و برکت برای استاد بزرگوار و شما زحمتکشان این عرصه نورانی ببخشید ما یه مسجد داریم و حسینیه هم کنار مسجد که درِ حسینیه داخل مسجد باز میشود اگر درهمان حسینیه کسی شود محل اشکال هست؟
107.9K
سلام هر جا رو می گن بنگری است بعضی حیوانات خیلی زشت کریه هستند مثل کفتار پس اون چی؟
101.7K
سلام استاد من با خدا نگاه دارم چه کنم که این دیدگاه رو نداشته باشم؟
82.5K
سلام و احترام و ادب خدمت استاد عزیز و فرهمند 🌷🙏 استاد اینکه اشخاصی برای کمک میکنند و در کنار وسایلی که خریدند عکس میگیرند و میزارند فضای مجازی و افتخار میکنند... آیا اینها درست هست؟ یا اینکه انسان بایستی این ها رو نکند تا ثواب نزد خدا داشته باشد؟
88K
سلام و عرض ادب می خواستم بدونم دیدن هم مثل مابقی خواب هایی که ما می بینیم تحت تآثیر احوالات درونی ما و اتفاقات روزمره است؟ اصلا این خواب ها تا چه حد قابل استناده؟آیا واقعا ائمه همون شکلی هستند که توی خواب می بینیم یا نه؟
90.7K
و سوال بعد اینکه اگر ما صدقات رو بدیم به کسی که خودمون فکر میکنیم بهش میرسه ولی امکان داره ما اشتباه کنیم وصدقه به اون نرسه .آیا ثواب صدقه دادن از ما گرفته میشه وپوله ما صدقه حساب نمیشه و هدر رفته.منظور صدقه هست نه کمک مالی .چون ما به اسم صدقه وثواب صدقه میدهیم و می‌دونم که صدقه با کمک کردن تفاوت داره؟
85.6K
ببخشید فرق بین و چیه؟
348.7K
سلام خسته نباشید. استاد برادر من میگه چرا ادیسون رو کرد اما علیه السلام که امام بود اینکارو که تواییشم داشت ،برای بهتر شدن زندگی بشریت انجام نداد؟و یا کسان دیگر در نقش داشتن اما بقیه پیامبرا و امامان نه! راستش من علیرغم جوابایی که دادم نتونستم جواب قانع کننده براشون پیدا کنم میشه شما پاسخ بدید؟ 📌📌 کانال اصول دین پاسخ به سوالات اعتقادی توسط حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی⬇️⬇️ https://eitaa.com/joinchat/3602645023C15b0da7178 آدرس تلگرام https://t.me/osooledin1 💐💐💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
165.5K
چند روز قبل کلیپی دیدم که گفتن هرچه از به ما میرسه بخاطر اینه که خود ما یه کاری کردیم وَمَا أَصَابَكُمْ مِنْ مُصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُو عَنْ كَثِيرٍ یه کسی گفت اگر این درسته پس امام حسین علیه السلام که بیش ترازهمه دچاربلا ومصیبت شد! پس اونا نعوذ بالله گناه کارتربودن طبق این آیه؟
224.1K
سلام ببخشید این روزا بین جوونها شده که از نسل ها هستند و چرا باید از یک الگوبگیرند چون یک ایرانی اصیل آریایی هستیم چرا باید تابع و پیرو یک عرب که غیر ایرانیه باشیم در جواب چی بگیم تا توجیه بشن ؟
141.9K
از نماز و عبادت لذت نمی‌برم و اضطراب دارم
120.6K
امام علی(ع): بدانید انکه قران را دارد چیزی کم ندارد ، ان که قران را ندارد چیزی ندارد. پس دوای درد خویش را از قران بجویید، و برای غلبه بر مشکلات خود از آن یاری بخواهید. برخی افراد موقع غم و ناراحتی قران را همینطوری باز میکنند و یک صفحه را میخوانند و بسیار برایشان پیش می اید که به نوعی اشاره ای میشود به موضوعی که ایشان درباره ان غمگین بودند. میخواستم بدانم ایا این نوع از مراجعه صحیح هست یا خیر و اگر نیست منظور از این حدیث چیست. متشکرم
113.4K
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سؤال من این هست که چرا خدا که اینهمه بندگانش را دوست دارد به اجازه داد درون انسان نفوذ کند و او را دهد تا انسان از رحمت خدا و بهشت دور شود؟