eitaa logo
استاد مهدی طائب
8هزار دنبال‌کننده
317 عکس
211 ویدیو
53 فایل
❇ تنها کانال رسمی استاد مهدی طائب ✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب 🖥 آدرس سایت: http://ostad-taeb.ir 📱 ارتباط با ادمین: @Admin_Ostad
مشاهده در ایتا
دانلود
34.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه سوم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📺 پخش زنده درس خارج فقه استاد طائب با موضوع فقه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲ از صفحه اینستاگرامی تاریخ‌تطبیقی به نشانی: www.instagram.com/tarikh_org ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📝 یادداشت| تبار‌شناسی در بنی امیه(بخش نخست) ✍️ شاید ادعای گزافی نباشد اگر بگوییم دومین خاندان تأثیرگذار در جریانات صدر اسلام، پس از ، هستند. ✍️ انتساب بنی‌امیه به عبدشمس، با تردید جدّی روبه‌روست. قرائنی در دست است که دلالت آشکار یا ضمنی بر و بودن این خاندان دارد. ✍️ بنی‌امیه و یهود یا هر دو از یک ریشه‌اند و یا لااقل هردو در یک مسیر و سیاست، گام برمی‌دارند و با یک‌دیگر، مشارکت و همکاری دارند. 1️⃣ رابطه خصمانه غیرعادی با ✍️ یکی از مواردی که ما را نسبت به عدم ارتباط خانوادگی امیه با و مطمئن می‌سازد، رابطه خصمانه عجیب و غریب اوست. ✍️ هم با هاشم درگیر شد و هم با ؛ و در هر دو مورد شکست خورد! کار به اینجا ختم نگردید و این خباثت، در نسل وی ماندگار گردید. ✍️ امام (ع) می‌فرمایند «ما و خاندان سفیان، دو خاندان هستیم که در راه خدا باهم دشمن شدیم. ما گفتار خدا را تأیید می‌کردیم و آن‌ها تکذیب. ابوسفیان با (ص) و معاویه با (ع) و یزید با امام (ع) جنگیدند و (در آخرالزمان) سفیانی با (عج) خواهد جنگید.» 📌 ادامه یادداشت در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/915272 🆔 @TarikhBasiratAfza
4_5827903508342376082.mp3
10M
🎙صوت جلسه چهارم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه چهارم.pdf
109.5K
📝 متن جلسه چهارم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
44.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه چهارم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفت‌وگو| حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن نویسنده و محقق حوزوی؛ 📎 نقش یهود در تاریخ اسلام 🔰 براساس اخبار یهودیان به سه دلیل از به آمدند؛ 1️⃣ زمانی که بخت‌النص به شام حمله کرد، آمدند. 2️⃣ زمانی که رومی‌ها شام و فلسطین را به تصرف خود درآوردند، آمدند. 3️⃣ برای درک پیامبر آخرالزمان آمدند. ✍️ یکی از بزرگترین انگیزه‌های آمدن آن‌ها درک، شناخت و شناسایی پیامبر آخر الزمان و محل بعثت پیامبر بود و دلیل این‌که چرا آن‌ها به مکه نیامده‌اند اینست که مردمی کشاورز بودند برای همین مدینه برای آن‌ها مساعد بود. 🎙 شیخ طوسی می‌گوید: ابن عباس گوید «یهودیان قبل از بعثت رسول خدا از طوایف اوس و خزرج استفتاح و طلب پیروزى به خاطر ظهور محمد می‌کردند وقتى که خداوند محمد را از میان عرب برگزید و از طائفه ٍ انتخاب ننمود روى برگرداندند.» ✍️ پس از آن که پیامبری حضرت (ص) مورد استقبال قرار گرفت، یهودیان حسادت کردند و با پیامبر به عداوت پرداختند. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/653246 🆔 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه پنجم.mp3
10.42M
🎙صوت جلسه پنجم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه پنجم.pdf
117.9K
📝 متن جلسه پنجم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
44.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه پنجم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
✂️ برشی از یک کتاب | دشمن شدید، دفتر دوم 📎 عملیات روانی یهود در مبارزه با اسلام ✍️ یهودیان در صدر اسلام برای مبارزه با این دین مبین، از چندین نوع استفاده می‌کردند. 1️⃣ سجده بر بت‌های ✍️ پس از هجرت (ص) به مدینه، گروهی از بزرگان یهود به مکه رفتند. مشرکان از آنان پرسیدند: دین ما بهتر است یا دین محمد؟ عالمان یهود گفتند: دین شما. 2️⃣ انگیزش خشم جاهلی ✍️ یهودیان می‌دانستند که اتحاد قبایل داخلی مدینه، یعنی اوس و خزرج، در رشد و گسترش اسلام تأثیر بسیار دارد؛ با یادآوری خشم آنان را در برابر یک‌دیگر برمی‌انگیختند. 3️⃣ ایجاد تردید ✍️ تعدادی از آنان قرار گذاشتند که اول روز به آنچه بر محمد(ص) نازل شده، به زبان ایمان آورند و آخر روز به آن کافر شوند و بگویند (ص) کسی نیست که ما گمان می‌کردیم. 4️⃣ تمسخر ✍️ قرآن می‌فرماید «از آن‌ها که پیش از شما کتاب(آسمانی) داده شدند(یعنی و همچنین) از آن‌ها که راه شرک پیش گرفتند سخنان آزار دهنده فراوان خواهید شنید.» 📌 ادامه مطلب در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/394327 🆔 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه ششم.mp3
9.39M
🎙صوت جلسه ششم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ببینیم | نظر استاد طائب در مورد معدوم کردن جوجه‌های یک روزه ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه ششم.pdf
114.5K
📝 متن جلسه ششم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
42.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه ششم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
جلسه هفتم استاد طائب.mp3
10.63M
🎙صوت جلسه هفتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📝 یادداشت| تبارشناسی یهودیت در بنی‌امیه(بخش دوم) ✍️ آنچه در نسل نمود بسیاری دارد، فراوانی روابط نامشروع در این نسل است. فراوانی چنین امری در یک خاندان، حاکی از جایگاه نداشتن و دون‌‌پایه و بی‌اصل و ریشه بودن آن‌هاست. 2️⃣ خاندانی با روابط پیچیده!! 🎙 وقتی حاضران در جلسه معاویه، به دشنام دادن به شاعر پرداختند و او را «زاده زن یهودی» خطاب کردند، شاعر یهودی گفت: اگر دشنامتان را رها نکنید، من هم درباره به شما خواهم گفت. معاویه هم از حاضران خواست ساکت شوند تا زبان او بر وی بسته شود و سپس بحث را عوض کرد! 3️⃣ غیراصیل بودن بنی‌‌امیه 📜 (ع) در نامه‌‌ای به معاویه نوشتند: امیه، همانند و حرب، همانند و ابوسفیان، همانند نیستند. مهاجران نیز همانند آزادشدگان و نسب‌داران، همانند کسانی که خود را به دیگران منتسب کرده‌‌اند، نیستند. 📌 ادامه یادداشت در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/145029 🆔 @Tarikh_org
دفاع بیولوژیک - جلسه هفتم.pdf
210.8K
📝 متن جلسه هفتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد‌ طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
39.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هفتم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📝 یادداشت| سیره (ع) در حفظ حاکمیت مرکزی اسلام ✍️ دشمنان اسلام به سرکردگی سازمان با نفوذ خود در اسلام و ایجاد اختلاف و تفرقه در بین امت بعد از وفات (ص)، خطی انحرافی را برای از بین بردن کامل اسلام ایجاد کرده بودند. ✍️ چنان‌چه حاکمیت مرکزی متزلزل و تبدیل به حکومت ملوک‌الطوایفی و چندگانگی در حاکمیت و تفرقه در امت اسلام می‌گردید، بالطبع دیگر تأثیرگذاری (ع) نیز در سراسر بلاد اسلامی امکان‌پذیر نبوده و در نهایت، فروپاشی اسلام و محو آن که مقصود نهایی دشمنان اسلام بود، رقم می‌خورد. ✍️ بعد از حادثه عاشورا و ، خطر احتمال فروپاشی حکومت مرکزی اسلام در ، با قیام‌های متعددی که در اقصی نقاط دنیای اسلام اتفاق افتادند، وجود داشت. ✍️ از طرف دیگر، وجود نابسامانی در شام حاکی از خطر عظیمی بود که را در آن ایام تهدید می‌کرد. این امری بود که نباید اتفاق می‌افتاد؛ زیرا که را به دنبال داشت. 📌 ادامه یادداشت در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/231211 🆔 @Tarikh_org
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام والمسلمین ، پژوهشگر عرصه : 📎 مهاجرت یهودیان به برزیل 🎙 موج اول مهاجرت به برزیل به زمان جنگ و هلندی‌ها باز می‌گردد. یهودی‌ها به سبب مصلحت‌اندیشی که داشتند از پرتغالی‌ها طرفداری و موفق شدند را از برزیل اخراج کنند. 🎙 موج دوم مهاجرت یهودیان به پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد. اغلب یهودیان مهاجر در این موج اهل روسیه و لهستان بودند. آخرین آمارهای جهانی جمعیت برزیل را ۲۰۹ میلیون نفر اعلام می‌کنند که از این جمعیت ۴۰۰هزار نفر یهودی هستند. 🎙 در برزیل با رفتارهای شدیداً برخورد می‌شود؛ طبق قانون رسمی این کشور، چنانچه فردی فعالیت یا سخنرانی بر ضدیهودیت و ضدصهیونیسم داشته باشد به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد. 🎙 رسانه‌های برزیل هرگونه اتفاقی که منجر به قتل یا حادثه خشنی شود را به نسبت می‌دهند و بابت انتشار اینگونه اخبار کذب مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند. 🎙 برزیل را می‌توان حیات خلوت صهیونیست‌ها در جهان نامید؛ فاصله زیاد با کشورهای اسلامی موجب شده تا معارف کمتری به جامعه و مردم این کشور تزریق شود. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/996821 🆔 @Tarikh_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | خاطره از ملاقات با برای تعیین وضعیت جاسوسان 📆 تاریخ: ۹۹/۲/۶ ✅ تاریخ‌تطبیقی، تاریخی بصیرت‌افزا 👉 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه هشتم 1.mp3
10.72M
🎙صوت جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه هشتم.pdf
123.8K
📝 متن جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
35.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هشتم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb