eitaa logo
مهدی منصوری
1.6هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.1هزار ویدیو
21 فایل
﷽ 🔶 مؤسسه تبیین حقائق🔸 🌐 mtabeen.ir ✅ درس شرح تفسیر المیزان ✅ سخنرانی ها در مجامع عمومی وتخصصی و ایام تبلیغی ✅ جلسات تربیتی و سلوک علمی ✅ اصول و مبانی تربیتی 👤 ادمین: @rezamzn 🆔https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
مشاهده در ایتا
دانلود
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى🤲 الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهید✨ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیائِکَ 🥀سالروز شهادت مولانا علی بن موسی الرضا علیه السلام (به روایتی) تسلیت باد🥀 https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
إِنْ يَكُونُوا فُقَرَاءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ ـــــــــــــــــــــــ ✨🕋 ـــــــــــــــــــــــــ خدا رحمتش وسیع و نامتناهی است و به احوال بندگان آگاه است.. گاهی‌ هم‌ با‌ خدایت‌ خلوت‌ کن بگذار‌ اشك‌هایت‌ را‌ ببیند؛ کسی‌ بهتر‌ از او سراغ‌ داری؟! 🌱 https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ما برای اینکه بتوانیم قبل از انجام کار به یک طرح کلی و دیدکلی برسیم نیازمندیم یک سری ملاک ها را بدانیم؛ ⁉️آن ملاک ها چیست؟! ✅رشد ✅توحید و تقوا ✅اهمیت ها(کدام کار اهمیت بیشتری دارد) ✅صعوبت ها(اما صعوبت های در راستای هدف) ✳️کارها براساس فشاری که بر ما میگذارند به ما رشد می دهند... ❇️بعضی مواقع کارها بسیار سخت و اذیت کننده هستند اما باعث رشد و ارتقا و پیشرفت انسان می شوند... 🎙حجت الاسلام استاد مهدی منصوری https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
🔴 خلاصه اشکالات مطرح در برنامه جهان آرا راجع به لایحه عفاف و حجاب ۱. بدیهیات قانون نویسی رعایت نشده است ! ۲. نقش فراجا را به عکاس و رابط تقلیل داده است ! ۳. به جای طرح حجاب شرعی مسئله را به کشف حجاب تنزل داده است! ۴.معیار تکرار عمل نامعلوم است ! ۵.عدول از اقتدار نظام اسلامی و اندیشه و رفتار عملی امامین انقلاب ! ۶.نبود اقتدار و روح در لایحه و واگذاری آن به اعمال قدرت به جای اقتدار ! ۷. مسائل دینی را خرج قدرت کرده اند ! ۸. نویسندگان جنگ ترکیبی را قبول ندارند و متناظر نقشه و عمل دشمن لایحه نداده اند ! ۹. حجاب به عنوان نماد فرهنگ زده شده، حال اعتبار فرهنگ به اعتبار نما هاست ! ۱۰. حجاب از عنوان حکم شرعی به‌عنوان هنجار اجتماعی تقلیل یافته است! ۱۱. اشکال معرفتی: چشم انداز طرح مشکل دارد و نوک دماغی عمل شده است! ۱۲. انفعال و شتاب زدگی که آفت هر قانون نویسی است در این لایحه پررنگ است ! ۱۳. اختصاص لایحه به بانوان ! ۱۴.نامعلوم بودن حریم خصوصی (ماده ۸) ! ۱۵.کمک به دو قطبی واقعی ! ۱۶. حد کشف حجاب نامعلوم ! ۱۷. خالی کردن صحنه از مدافعان حریم با هوشمند سازی صرف ! ۱۸. نبود زیرساخت هوشمند و عدم شمول همه جایی دوربین ها ! ۱۹. اجازه علنی دادن به هنجارشکنان است ! ۲۰. قانون بدون روایت ! ۲۱. طرح سفارشی نوشته شده و باید به جمع نخبگانی سپرده بشود ! ۲۲. لایحه بدنبال قضازدایی است ! ۲۳. طرح انگار برای دوران گذار تابستان است ! ۲۴. شم اقتصادی طرح زیاد است و به بیانی دنبال جبران کسری بودجه ! ۲۵. تبعیض در بین افراد اینکه بعضی بتوانند جرم کشف حجاب را بخری و کار خودت را بکنی !!!! https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
عکس بالا : خانه شهید محمد قنبری عکس پایین : خانه شهید عجمیان https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
✳️ جریان تربیت ( 1 ) روش تربیت و آموزش و یادگیریِ در ترازِ انسان ، موقعی است که انسان در کسوتِ « فاعل » و « فعّال بودن » حاضر گردد . فعّال سازی درون از مهمترین بایسته های در تربیت و آموزش است . فعّال سازی ، همان تحرّک درونی و درگیری خودجوش است . باید موتور انسان روشن شود . یادگیریِ مناسب ، موقعی است که انسان به اقتدار دست یابد که آن منوط به صحنه گردانی خودِ انسان است . یادگیری موقعی محقق می شود که با آموزش ، ابعاد و ساحت های انسانی را درگیر نماییم و به عبارتی ابعاد انسانی را درگیر نمود . اگر درگیری صورت نگیرد ، نمی توان به حقِّ یادگیری و تربیت دست یافت . باید به درگیری و فعّال سازی انسان فکر کرد . درگیری ، امکان تحرّک انسان و جوشش درونی انسان را فراهم می آورد . از اینرو باید دید که درگیری چه موقعی تحقّق می یابد . https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
افشای راز پادشاه ! پادشاهی با وزیر و سرداران و نزدیکانش به شکار می رفت... همین که آن ها به میان دشت رسیدند پادشاه به یکی از همراهانش به نام جاهد گفت: جاهد حاضری با من مسابقه اسب سواری بدهی؟ جاهد پذیرفت و لحظه ای بعد اسب هایشان را چهار نعل به جلو تاختند تا از همراهانشان دور شدند. در این هنگام پادشاه به جاهد گفت: هدف من اسب سواری نبود، می خواستم رازی را با تو در میان بگذارم، فقط یادت باشد که نباید این راز را با کسی در میان بگذاری!! جاهد گفت: به من اطمینان داشته باش ای پادشاه.! پادشاه گفت: من حس می کنم برادرم می خواهد مرا نابود کند و به جای من بنشیند. از تو می خواهم شبانه روز مواظب او باشی و کوچکترین حرکتش را به من خبر بدهی. جاهد گفت: اطاعت می کنم سرور من. دو سه ماه گذشت و سر انجام یک روز جاهد همه چیز را برای برادر پادشاه گفت و از او خواست مواظب خودش باشد... برادر پادشاه از جاهد تشکر کرد و پس از مدتی پادشاه مرد و برادرش به جای او نشست... جاهد بسیار خوشحال شد و یقین کرد که پادشاه جدید مقام مهمی به او می دهد. اما پادشاه جدید در همان نخستین روز حکومت، جاهد را خواست و دستور کشتن او را داد.! جاهد وحشت زده گفت: ای پادشاه من که گناهی ندارم، من به تو خدمت بزرگی کردم و راز مهمی را برایت گفتم.! پادشاه جدید گفت: تو گناه بزرگی کرده‌ای و آن فاش کردن راز برادرم است، من به کسی که یک راز را فاش کند، نمی‌توانم اطمینان کنم و یقین دارم تو روزی رازهای مرا هم فاش می کنی https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
🌹«دحوالارض، نسیم رحمت الهی» 🔴امشب شب «دحوالارض» و فردا بیست و پنجم ذی‌القعده، روز «دحوالارض» و روز گسترش یافتن زمین از محل خانه کعبه است که برای اهل معنی و صاحبان سير و سلوك، يكى از روزهای مهم سال است لذا ضمن گرامیداشت این شب و روز بزرگ، به نکاتی اشاره می کنیم؛ ♦️فرصت‌های ویژه معنوی در زندگی بشر، نعمت‌های مغتنمی هستند که جسم و روح انسان را نوازش داده و موجبات شادمانی و آرامش بشریت در دنیا و آخرت می‌شوند؛ چنانچه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: «انَّ لِرَبِّکُمْ فی ایامِ دَهْرِکُمْ نََفَحاتٌ فَتَعَرَّضُوا لَها»: *«همانا در طول زندگی شما، نسیم‌های رحمتی از سوی پروردگارتان می‌وزد؛ پس به هوش باشید تا خود را در معرض آن‌ها قرار دهید»* (کافی، ج٣، ص٢١٢) ♦️بی‌شک یکی از این نسیم‌های رحمت الهی در طول سال، شب و روز دحوالارض است که برای اهل مراقبت اهمیت ویژه‌ای داشته و دارد، ولی متأسفانه کمتر مورد توجه عامه مردم قرار گرفته و بسیاری از مؤمنین به دلیل عدم آگاهی و شناخت لازم نسبت به این هدیه بزرگ الهی، خود را از این فرصت طلایی محروم می‌نمایند؛ لذا بر آن شدیم که در این مجال کوتاه در حد امکان از «دحوالارض» و عظمت و اعمال و احکام آن سخن بگوئیم؛ *✍️ دحوالارض، زمانی است که خداوند به جهان خاکی، حیات بخشیده و زمین را از زیر کعبه گسترانیده و پس از آنکه تمام سطح کره زمین به مدت طولانی در زیر آب فرو رفته بود، حضرت حق، اراده نمود تا کره زمین را برای زندگی انسان و سایر موجودات مهیا نماید؛ از این رو، بخش‌هایی از زمین، شروع به خشک شدن نمود تا کم کم به شکل امروزین درآمد و طبق روایات اسلامی، اولین نقطه‌ای که از زیر آب سر برآورد، مکان کعبه شریف و بیت‌اللّه الحرام بود که مفسران، آیه ٣٠ سوره نازعات «وَالْأَرْضَ بَعْدَ ذَٰلِكَ دَحَاهَا» را به همین واقعه تفسیر نموده‌اند و همچنین بر همین اساس شهر مكه را «اُمُّ‌ الْقُرا» يعنی مادر همه آبادی‌ها دانسته‌اند.* ✅ البته گذشته از واقعه دحوالارض، رویدادهای بزرگ دیگری نیز بر شرافت این شب و روز افزوده است که در روایات به چند مورد از آنها اشاره شده است: ⬅️ روز میلاد شیخ الانبیاء حضرت ابراهیم (ع)؛ ⬅️ روز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)؛ ⬅️ روز ساخت کعبه توسط حضرت ابراهیم و اسماعیل (ع) به همراهی حضرت جبرئیل (ع) و نصب سنگ حَجَرالاَسود؛ ⬅️ خروج رسول اکرم (ص) از مدینه به همراه هزاران نفر به سوی مکه، به قصد حجت‌الوداع؛ ⬅️ روز قیام قائم آل محمد (عج) طبق برخی روایات؛ ✍️ همچنین در این روز پرفضیلت، اعمال ويژه‌ای در روایات توصیه شده است که عبارتند از: 1️⃣ احیاء و شب زنده‌داری در شب دحوالارض که برابر با عبادت صد سال است؛ 2️⃣ روزه گرفتن در روز دحوالارض که از چهار روزی است که در تمام سال به فضیلت روزه گرفتن، ممتاز است و در روایت آمده که هر کس این روز را روزه بدارد، روزه‌اش کفاره هفتاد سال می‌باشد؛ 3️⃣ غسل روز دحوالارض که بسیار فضیلت دارد؛ 4️⃣ خواندن دو رکعت نماز در وقت چاشت (اول بالا آمدن آفتاب) که در هر رکعت بعد از «حمد»، پنج مرتبه سوره «الشمس» خوانده و بعد از سلام نماز بگوید: «لاحَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»، سپس دعا کند و بخواند «یَا مُقِیلَ الْعَثَرَاتِ أَقِلْنِی عَثْرَتِی یَا مُجِیبَ الدَّعَوَاتِ أَجِبْ دَعْوَتِی یَا سَامِعَ الْأَصْوَاتِ اسْمَعْ صَوْتِی وَ ارْحَمْنِی وَ تَجَاوَزْ عَنْ سَیِّئَاتِی وَ مَا عِنْدِی یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ» 5️⃣ خواندن دعایی است که شیخ در «مصباح» فرموده: «اللَّهُمَّ دَاحِیَ الْکَعْبَةِ وَ فَالِقَ الْحَبَّةِ...»؛ که انشاالله با مراجعه به کتاب شریف مفاتیح‌الجنان، این دعا را به صورت کامل بخوانید؛ 6️⃣ به‌جا آوردن زیارت حضرت رضا (علیه السلام) که یکی از بهترین و با فضیلت‌ترین اعمال مستحبی در این روز است. 🔆همچنین در روایات آمده که در این شب و روز، هزار هزار رحمت الهی نازل می‌شود و اگر در آن، گروهی به ذكر خدا بپردازند، خداوند حاجتشان را پيش از آن‌كه متفرق شوند برآورده می‌سازد. «انشاالله» *مفاتیح الجنان، اعمال ماه ذی‌القعده https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 عظمت شب 🌱 مرحوم آیت الله ناصری: شب ۲۵ ذی القعده (امشب) شبی است که هر کسی درِ خانه خدا برود ، محروم بر نمی‌گردد . https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏷 همه ی هستی ام امام رضاست...💚 السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا✋ https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴متاسفانه انسان ها نمی‌خواهند قواعد زندگی را بیاموزند به همین دلیل با شکست مواجه می‌شوند... 🔶باید قواعد را بیاموزیم و بدانیم هر چیزی قاعده خاص خودش را دارد... 🔷به میزانی که قواعد را نیاموزیم به این معنا نیست که بی قاعده زندگی می کنیم،هیچ گاه بی قاعده زندگی نمی‌کنیم بلکه برای خودمان قاعده می سازیم‌... 🔻زندگی قاعده های خاص خودش را دارد: 🔶یک جا نباید خسته شد وبلعکس یک جا باید خسته شوید... 🔷یک جا نباید ناراحت شد و بلعکس یک جا باید ناراحتت شد... 🔶باید قاعده ها را کشف کنید تا بفهمید کجا باید شاد شد،کجا باید ناراحت شد،کجا باید بدوید،کجا باید خسته شد و کجا باید حرف زد... 🔴متاسفانه مدرسه ها تبدیل شده اند به یک سوادهای مهارت گونه و قاعده ها دستشان نیست و لذا دانش آموزان زندگی کردن را نمی آموزند‌‌... 🔷پدر،مادر باید در دل الفبا یاد دادن به فرزندشان قاعده های زندگی را بیاموزند‌‌‌... 🎙حجت الاسلام استاد مهدی منصوری https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
46.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند پخش شده از شبکه افق صدا و سیما استفاده از ژلاتین خوکی در پاستیل ها شکلات ها داروها انواع ژله و........ https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
امام حسین جانم هیچ‌پزشکی‌تجویزی‌برای‌ قلب‌شکستہ‌نداشت‌خوب‌می‌دانند درمان،فقط‌تویی... السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ✋ https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
26.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️فهم سیستمی شبکه ای دوای خیلی از دردهاست‌ که انسان‌ها باید به این فهم برسند... 🌱فهم هایی که انسان‌ها باید به آن برسند: ❇️فهم مقایسه ای ❇️فهم فرایندی ❇️فهم تحلیلی ❇️فهم سیستمی شبکه ای 💫فهم سیستمی شبکه ای یک فهم کلان نگر است،فهم از بالاست،همراه با یک دید کلی است... ✨انسان باید تلاش کند و زحمت بکشد تا به این فهم برسند... 💫اگر به فهم سیستمی شبکه ای رسیدی میتوانی ارتباط اجزای این سیستم را بیابی‌... ✨اگر به فهم سیستمی شبکه ای رسیدی تازه اون موقع است که با خود میگویی ای داد اشتباه فهمیدم‌‌... 🎙حجت الاسلام استاد مهدی منصوری https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
26.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️اگر فهم سیستمی نباشد چه میشود؟! 1⃣آسیب ها را نمی‌فهمیم 2⃣درمان ها را نمی‌فهمیم 3⃣راه درمان‌ها را نیز نمی‌فهمیم 4⃣ابزار درمان ها را نمی‌فهمیم 5⃣روش درمان ها را نمی‌فهمیم 6⃣همیشه در اعتراض هستیم 7⃣صبر و حوصله نداریم 8⃣فرایند ها را تشخیص نمی دهید 9⃣تابع تمایلات می شویم ⁉️میدانید چرا انسان ها میزان شکرشون پایین است؟! ❌فهم سیستمی ندارند.. ❎نسبت به حوزه زنان،نسبت به حوزه مردان،نسبت به حوزه انسان،نسبت انسان با جهان فهم سیستمی نداریم... 🎙حجت الاسلام استاد مهدی منصوری https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
شکست‌وقتی‌است‌که‌ماوظیفه خودمان‌راانجام‌ندهیم...! -شهید‌حسن‌باقری🌿 https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
حكيمی به دهی سفر کرد… زنی که مجذوب سخنان او شده بود از حكيم خواست تا مهمان وی باشد. حكيم پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد. کدخدای دهکده هراسان خود را به حكيم رسانید و گفت: این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید!حكيم به کدخدا گفت: یکی از دستانت را به من بده!!! کدخدا تعجب کرد و یکی از دستانش را در دستان حكيم گذاشت. آنگاه حكيم گفت: حالا کف بزن!!! کدخدا بیشتر تعجب کرد و گفت: هیچ کس نمی‌تواند با یک دست کف بزند؟! شیخ لبخندی زد و پاسخ داد: هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند! https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
انسان دو نوع معلم دارد؛ "آموزگار" "روزگار" هر چه با شیرینی از اولی نیاموزی دومی با تلخی به تو خواهد آموخت...! https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
🔴پیام پر معنا بمناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی 📜✍پیام امام خمینی (س) که در حقیقت پاسخی به نیاز اساسی روستاهای کشور برای بازسازی بود، در ۲۶ خرداد ۱۳۵۸ به این شرح انتشار یافت: «بسم‌الله الرحمن‌الرحیم ما در مشکلات باید متوسل بشویم به ملت. ملتی که- بحمد اللَّه- مهیا برای کمک و فداکاری بوده و هستند. با فداکاری ملت- بحمد اللَّه- مراحلی را که بسیار اهمیت داشت پشت سر گذاشتیم، موانع مرتفع شد، خائنین رفتند، و اگر تتمه‏ای هم باشد، با همت ملت خواهند رفت. لکن این دیوار شیطانی بزرگ که شکست، پشت آن دیوار خرابی های زیاد هست؛ و ما باید به همت ملت آن خرابی ها را ترمیم کنیم. ناچاریم که به ملت متوجه بشویم برای سازندگی؛ برای اینکه ترمیم کنیم این خرابی ها که در طول مدت حکومت جائر پهلوی در مملکت ما حاصل شده است. و- بحمد اللَّه- ملت ما راجع به سازندگی... این مهیا بودن خودشان را اعلام کرده‏اند. دانشجوهای عزیز، متخصصین، مهندسین و بازاری، کشاورز، همه قشرهای ملت، داوطلب برای این است که ایرانی که به طور مخروبه به دست ما آمده است بسازند. از این جهت، باید ما بگوییم یک جهاد سازندگی، موسوم کنیم این جهاد را به «جهاد سازندگی» که همه قشرهای ملت، زن و مرد، پیر و جوان، دانشگاهی و دانشجو، مهندسین و متخصصین، شهری و دهاتی، همه با هم باید تشریک مساعی کنند و این ایران را که خراب شده است بسازند. و البته آن جاهایی که بیشتر خرابی هست؛ مثل آنجاهایی که روستاها، جاهایی که مساکن عشایر هست، دهات دورافتاده که تقریباً هر کدام از گروهها می‏آیند، شکایت از وضعشان دارند، می‏گویند برق نداریم، خانه نداریم، آب نداریم، اسفالت نداریم، بهداری نداریم؛ و همه هم صحیح می‏گویند. بنا، بر این بوده است که این طور ایران را خراب کنند. و الآن که- بحمد اللَّه- آن سد شکسته‏ شد، برای مرحله ثانی، که مرحله سازندگی است، ما دستمان را پیش ملت دراز می‏کنیم، و از ملت می‏خواهیم که همه در این نهضت شرکت کنند و همه دست برادری به هم بدهند و این سازندگی و جهاد سازندگی را شروع کنند. و البته مأمورین دولت در هر جا- آنها هم- مردم با آنها تشریک مساعی کنند. در تحت نظر اشخاص کارشناس، مأمورین دولت کارها را انجام بدهند. و روحانیونی که در همه جا در بلاد- بحمد اللَّه- هستند، در این امر آنها هم تشریک مساعی کنند، نظارت کنند. ... ان شاء اللَّه خداوند به همه ملت و به همه کسانی که در این راه تشریک مساعی می‏کنند و این وظیفه اخلاقی- شرعی را ادا می‏کنند، به همه توفیق عنایت کند. همه موفق باشند که در این جهاد شرکت کنند و آن خرابه‏ها را بسازند، و برادران خودشان را کمک کنند؛ که شاید هیچ عبادتی بالاتر از این عبادت نباشد. بلکه من می‏خواهم از اشخاص که برای زیارت ها، برای مکه معظمه، برای مدینه منوره می‏خواهند بروند لکن به طور استحباب می‏خواهند بروند، من می‏خواهم از آنها هم تقاضا کنم که شما برای ثواب می‏خواهید بروید مکه مشرف بشوید، می‏خواهید بروید مدینه منوره، عتبات عالیات مشرف بشوید؛ امروز ثوابی بالاتر از اینکه به برادرهای خودتان کمک کنید [نیست‏] و این سازندگی را همه با هم شروع کنید که ایران خودتان درست ساخته بشود، و برادرهای خودتان نجات پیدا بکنند. خداوند به همه شما اجر عنایت می‏کند، و همان ثوابی را که شما از زیارتها می‏خواهید خداوند به شما در این جهاد خواهد داد.» (صحیفه امام، ج‏۸: ص ۱۷۹ و ۱۸۰) 👇👇👇 پیام را به دقت بخوانید و ببنید مرحوم امام رحمه‌الله علیه به جهت اعتماد و ایمانی که به مردم دارد چگونه بنای بر این دارد که ظرفیت مردم را آزاد سازد ؟ مرحوم امام بنای بر این را دارند که مردم را به صحنه آورند تا محل و موقعیت ظهور ایمان به خدای متعال شوند و مردم با ایمانی که دارند صحنه گردان زندگی خود گردند . ایشان مردم را می‌بینند و به قدرت و خلاقیت و استقلال مردم اعتماد دارند و بی اعتنا به ظرفیت های مردم نیستند . این از جمله رویکردهای مهم در مدیریت جامعه و تربیت ایمانی جامعه می باشد . https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
27.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️تاریخی که باعث شناخت موقعیت نشود بی فایده است... 🔸باید کاری کنید عدالت خواهی،حساسیت‌ها و بی تفاوت نبودن ها از اول در جان بچه شکل بگیرد،به شرطی که طوری تاریخ را برایش بگویید که به شناخت موقعیت برسد نه اینکه فقط تاریخ یادآور گذشته باشد... 🔸باید طوری تاریخ گفته شود که شخص به شناخت موقعیت برسد و بداند موقعیتش چیست و چکار باید بکند و به وضعیت حساب شده ای دست بیابد... 🔸باید طوری تاریخ برای کودکان ۸ ساله گفته شود که وقتی داستان حضرت موسی برای او گفته می شود بتواند خودش را در آن موقعیت بیابد و اگر جای شخصیت داستان قرار گرفت بداند در آن موقعیت چکار می‌کند... 🎙حجت الاسلام استاد مهدی منصوری https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
⁉️اگر خدا میخواست همیشه از دریچه نگاه خودش و اندازه خودش با ما برخورد کند چه می‌شد!؟ ‼️اگر پدر و مادر بخواهند از نگاه خود با کودکانشان تعامل کنند موفق می شوند؟؟؟ کودک در ۷ سال دوم نسبت به برنامه های جمعی واکنش مثبت نشان می‌ دهند زیرا تنوع و نشاط این موقعیت را درک می‌کنند و می‌توانند توانایی خودشان را به نمایش بگذارند..‌. 🔰باهم میشنویم 👇👇👇
کودک و ادب جلسه ۱۳،استاد منصوری.mp3
15.31M
متن خوانی و گفتگوی کتاب کودک و ادب جلسه سیزدهم ۱۴۰۲/۳/۲۸ 🎙حجت الاسلام و المسلمین استاد مهدی منصوری 🆔https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67