چطوری برات اهنگایی که خوندیم رو بفرستیم؟ من خودم شعر مینویسم و سازش رو حالا هنگ درام یا گیتار یا ویالون و فلوت این چیزا میزنم خیلی دوست داشتم حداقل یه نفر به صدام گوش بده 🌱😀🙏😔
.
ناشناس آیدیتو بده...
چقدر هنر داری بشر🛐🥲
اگه خواستی اهنگا و ایناتو بفرست یا اصلا اینجا ادمینت کنیم هنر نمایی کنی🤌🏼
بچه ها از اونجایی که آمار اینجا اومده پایین...
اینو این طرف اون طرف فور کنید...
هر وقت که سینش از ۱۰۰ تا بیشتر شد آهنگی که از سوگند خوندمو میفرستم...
هاهاها(خنده شیطانی😈)
810.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نام اثر:وقتی کل کلاس تصمیم میگیرید با ساز هاتون یه اهنگ رو بزنید✨
هدایت شده از # قدقد
برادر فکر میکند صدایش خوب است. (برادر درست فکر میکند✨)
#عجب_صدایی 🎤🎼
●•@ghodghod ــــــــــــــــــــــــــــــــ