ناشناس:
من خودم ساز میزنم (گیتار میزنم)
ولی در کل اعتماد به نفسم خیلی خیلی برای دیگران زدن پایینه
اصلا وقتی میخوام برای دیگران بزنم هول میشم
چیزی رو که توی تنهایی عالی میزنم رو با کیفیت کمتری برای بقیه میزنم
برای بقیه افتضاح نمیزنم
یعنی خوبه
ولی اونجوری که تنهایی میزنم نیست برای همینه که همیشه ترس از برای دیگران ساز زدن دارم
.
چه عالی ک ساز میزنیییی
این بنظرم طبیعیه منم اینجوریم...
اگه دوست داشتی چندتا از کارایی که نواختی رو اینجا بفرست برامون شاید استرست هم کمتر بشه ما هم لذت ببریم
نمیدونم اصلا چرا ضبطش کردم...یا حتی چرا فرستادمش اینجا😭😂
فقط خواستم یه یادگاری از امشب اینجا باشه
هدایت شده از ، 𝐓𝗋𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀𝐕𝗂𝖽𝖾𝗈 ،
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
˖ ࣪⭑𝗝𝗼𝗶𝗻 : @TrendingVideo🤎 ִ ᥐʾ ָ֪֢˖ ࣪