eitaa logo
صدای ما
25 دنبال‌کننده
10 عکس
68 ویدیو
0 فایل
نمیدونم https://harfenashenas.ir//message.php?name=OurVoice https://daigo.ir/secret/7423384610 لینک ناشناس... اگه شما هم دوست داشتین صداهاتونو به اشتراک بذارید یا اگه حرفی سخنی داشتین...
مشاهده در ایتا
دانلود
ناشناس: من خودم ساز میزنم (گیتار میزنم) ولی در کل اعتماد به نفسم خیلی خیلی برای دیگران زدن پایینه اصلا وقتی میخوام برای دیگران بزنم هول میشم چیزی رو که توی تنهایی عالی میزنم رو با کیفیت کمتری برای بقیه میزنم برای بقیه افتضاح نمیزنم یعنی خوبه ولی اونجوری که تنهایی میزنم نیست برای همینه که همیشه ترس از برای دیگران ساز زدن دارم . چه عالی ک ساز میزنیییی این بنظرم طبیعیه منم اینجوریم... اگه دوست داشتی چندتا از کارایی که نواختی رو اینجا بفرست برامون شاید استرست هم کمتر بشه ما هم لذت ببریم
هدایت شده از  آوایِ موج
از طرف ما تقدیم به شما مرسی که شرکت کردی🌱🤍
بچه ها پیشنهادی ندارین بخونم؟
صدای ما
بچه ها پیشنهادی ندارین بخونم؟
یه آرپژ بی کیفیتمون نشه؟
نمیدونم اصلا چرا ضبطش کردم...یا حتی چرا فرستادمش اینجا😭😂 فقط خواستم یه یادگاری از امشب اینجا باشه
صدای ما
آبی🌝
اِبی تورو میگه آبی