eitaa logo
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
9.5هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
313 ویدیو
206 فایل
🧕کاویانی هستم؛دکتری تعلیم‌‌و‌تربیت،کارشناسی‌ارشد تربیت اسلامی،سطح‌ سه تفسیر 💯اینجا با تکنیک‌های‌ مهم #پژوهشگری و #توسعه_فردی‌ آشنا می‌شی ⛔️کپی ممنوع من اینجام👇 https://daigo.ir/secret/5754903235 سایت pajohesh-esfahan.ir ادمین تبادل‌وتبلیغ @Virasty13
مشاهده در ایتا
دانلود
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
؛❀༄✿﷽࿐ ☆ موضوع: شاخصه های اعتقادی زنان اسوه در قرآن با محوریت تفسیر المیزان ☆☆ چكيده اسوه شخصیتی ا
. لطفا این نمونه چکیده رو مطالعه بفرمایید نه یک بار که چند بار و اشکالات و محاسنش رو جایی یادداشت بفرمایید تا راجع بهش بحث کنیم👌 البته به شرط حیات ان شاءالله ❣️⃟༈࿐ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎗نمایش یا پنهان کردن علامت های فرمتینگ در ورد 🎗زمانی که با فشردن کلید Enter در انتهای یک یا چند جمله، پاراگراف فعلی را کامل و پاراگراف جدیدی ایجاد می‌کنید پاراگراف با یک نشانه مشابه با یک حرف P برعکس (به صورت ¶) به پایان می‌رسد. 🎗 این علائم و سایر کاراکترهای مربوط به فرمتینگ (مانند فاصله ها و تب ها) به صورت پیشفرض پنهان هستند. با این وجود شما می‌توانید در صورت نیاز علامت های فرمتینگ را در ورد آشکار کنید.🤔 🎗نمایش نشانه های پاراگراف، فاصله و … می‌تواند در شناسایی اشتباهات یا درک ساختار سند به کاربر کمک کند. برای مثال ممکن است هنگام عدم نمایش این نشانه ها به اشتباه تصور کنید یک خط، پایان پاراگراف فعلی است. اما هنگام نمایش این نشانه‌ها موقعیت پاراگراف ها، فاصله‌ها، تب‌ها و … به شکل دقیق قابل تشخیص خواهد بود. 🎗برای نمایش نشانه های فرمتینگ کافیست روی دکمه Show/Hide ¶ در بخش Paragraph از زبانه Home کلیک کنید تا در حالت روشن یا فرورفته قرار بگیرد. 🎗با فعال کردن این دکمه تمامی علامت های فرمتینگ در اسناد ورد (شامل نشانه پاراگراف ها، فاصله ها، تب ها و …) مشابه با تصویر بالا نمایان می‌شود. 🎗برای پنهان سازی این نشانه ها می‌توانید هر زمان که مایل بودید مجددا روی همین دکمه کلیک کنید تا ورد شما به حالت عادی برگردد. 🎗برای از بین بردن این فاصله های اضافی، نشانگر ماوس را در سمت چپ یک Break یا فضای خالی و دقیقا کنار علامت ¶، قرار دهید و دکمه Delete را بزنید. فاصله یا فاصله های اضافی محو خواهند شد. 👌 ➣•°•° ↬@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏 .
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
🎗نمایش یا پنهان کردن علامت های فرمتینگ در ورد 🎗زمانی که با فشردن کلید Enter در انتهای یک یا چند جم
. سلام و ادب وقت همگی بخیر ‌ ツ 🌱 دوستان یه نکته بگم راجع به این ترفند... 🌱 دیدین یه موقع هایی توی وردتون(خصوصا وقتی از جایی دیگه مثل اینترنت کپی پیست می کنین) یه فاصله های عجیب غریب و گاهی یک صفحه ای بین مطالب تون می افته که رو اعصاب هست و به هیچ طریق نمی تونید خط بعد رو، به خط قبل پیوند بدین!؟؟ 🌱 این ترفند به درد چنین وقتهایی می خوره! 👌 خواهش می کنم😉 قابلی نداشت ‌ ツ 💕⃟؎•°‌•✿❥ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
. لطفا این نمونه چکیده رو مطالعه بفرمایید نه یک بار که چند بار و اشکالات و محاسنش رو جایی یادداشت بف
. ؛࿇﷽࿇ ♡ عرض سلام و ادب و احترام دارم محضر بزرگواران حاضر در گروه ♡ خصوصا اساتید محترم و معززی که قابل دونسته و از ابتدای تشکیل کانال، با حضورشون باعث افتخار اینجانب بوده اند. بنده ی کوچکترین، درس پس می دهم محضرشون. ● و اما بحث شیرین چکیده نویسی ♡ از اونجایی که چشم برزخی من 😉 می گه تعداد کمی از دوستان، فرصت کرده اند این تمرین رو انجام بدهند، به یاری خدا فردا معایب و محاسن این چکیده رو با هم کار می کنیم تا بزرگوارانی که هنوز فرصت نکرده اند، از تعطیلات آخر هفته استفاده کرده و چکیده رو مطالعه بفرمایند. ♧♧ دوستان ♡ من معتقدم... مهارت پژوهشگری دقیقا مثل مهارت آرایشگری یا آشپزی یا خیاطی یا گلدوزی یا خطاطی و ... هست!! 🧐 ● هر چقدر بیشتر با چشم دقت نظر داشته باشین، با فکر تمرکز کنید و با دست عملیاتی، بیشتر موفق خواهید شد! ♡ یه آرایشگر، یه خطاط، یه خیاط... فقط با دقت و تمرکز و تکرار و تکرار و تکرار، موفق و متبحر در هنرش خواهد شد!! ♧♧ اینطور هست یا نیست!؟!؟ ♡ پس ... اگر می خواهید یک پژوهشگر ماهر بشین، لطفا همراهی کنید تا ان شاءالله زودتر به نتیجه برسید. ♡ و اگررررر... آمده این ببینین داخل کانال کاویانی چی می گذره که فَبِهااااا 😅 ● منتظر همراهی تون و نوشتن تکالیف تون هستم ‌ ツ ♥️⃟༈࿐ @pajohesh_esfahan .
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
. ؛࿇﷽࿇ ♡ عرض سلام و ادب و احترام دارم محضر بزرگواران حاضر در گروه ♡ خصوصا اساتید محترم و معززی که
. ☘️ یه تقلب بهتون می رسونم😉 هشتگ رو در کانال جستجو کنید. بعد پست ها رو مطالعه بفرمایید. بعد تطبیق بدین با این چکیده. بعد ببینید چه مواردی رو رعایت کرده، چه مواردی رو رعایت نکرده! 💕⃟؎•°‌• ツ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ❀؛﷽؛❀ 🦠 استفاده از آثار دیگران در نگارش اثر جدید: نقل قول مستقیم و غیرمستقیم (۳) ☑️ حالت‌های نقل قول مستقیم: نخست لازم است بدانیم، براساس سبک‌های استنادی زمانی که تعداد کلماتی که از دیگران عیناً نقل می‌کنیم، بیشتر یا کمتر از حد معینی برسد، با دو حالت نقل قول روبه‌رو می‌شویم: 1️⃣ نقل قول کوتاه: هنگامی که تعداد کلماتی که عیناً از آثار دیگران نقل می‌کنیم کمتر از حد تعیین‌شده از سوی سبک‌های استنادی باشد، باید از قانون استفاده از نقل قول کوتاه تبعیت کنیم. در این حالت علاوه بر استناددهی دقیق باید در فارسی از گیومه «» و در متون انگلیسی از کوتیشن " " استفاده کنیم و استناد هم هرگز نباید فراموش شود. 2️⃣ نقل قول طولانی: زمانی که تعداد کلماتی که عیناً از آثار دیگران نقل می‌کنیم بیشتر از مقدار تعیین‌شده از سوی سبک استنادی باشد، از قوانین نقل قول طولانی (که در جدول فوق، آورده شده است) استفاده می کنیم. معمولاً در صورتی که ناگزیر به نقل مستقیم بیش از ۴ سطر از یک متن هستیم یا به نظر عده‌ای اگر تعداد کلمات بیشتر از مقدار مشخصی کلمه باشد، باید علاوه بر استناددهی دقیق، از تورفتگی استفاده کنیم و دیگر نیازی به علامت نقل‌قول نیست؛ البته، امروزه که سامانه‌های مشابه‌یاب در حوزۀ نگارش و پژوهش وارد شده‌اند، باید علاوه بر تغییر شکل و اندازه نقل قول، از علامت نقل قول هم استفاده کنیم. 🦠 عباسیان، زهره (۱۳۹۷). استفاده از آثار دیگران در نگارش اثر جدید: نقل قول مستقیم و نقل قول غیرمستقیم 🦠🦠ادامه ندارد😉 ╔══❖•°✤🦠 ✤°•❖══╗ @pajohesh_esfahan ╚══❖•°✤🦠 ✤°•❖══╝
. 📎 کارگاه آموزشی مجازی (برخط) 📎 مدیریت منابع با استفاده نرم افزار اِندنوت 📎 مدرس: دکتر داود مهرابی 📎 تاریخ شروع: ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ 📎 مکان: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی(آنلاین) 📎 تاریخ ثبت نام: از ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ تا ۱۳ تیر ۱۴۰۲ 📎 طول دوره: ۴ساعت (۱ جلسه ۴ ساعته ) ۱ روز 🧷 برای ثبت نام در این دوره: 🌐http://Mata.ihcs.ac.ir/event/fa/event/629 🧷 برای ثبت نام در سایر دوره ها: 🌐 http://Mata.ihcs.ac.ir 🆔 @pajohesh_esfahan ┗━━━🖇🔖🖇━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
؛❀༄✿﷽࿐ ☆ موضوع: شاخصه های اعتقادی زنان اسوه در قرآن با محوریت تفسیر المیزان ☆☆ چكيده اسوه شخصیتی ا
. سلام و احترام عصر آدینه تون بخیر و نورانی خوب... با اجازتون بریم سر وقت بررسی چکیده ی پیش رو 🏷 به نظرم اول محاسن چکیده رو بگیم بهتر هست: 🔖مطالب چکیده، کپی صرف از مقاله نیست و شخص نویسنده، با قلم خودش جملات رو ترکیب کرده.(هر چند ضعیف هست) 🔖هر چند چکیده معایبی داره ولی تقریبا ابهام نداره! و خواننده فی المجموع می فهمه در مقاله چه اتفاقی افتاده! 🔖فعل ها همه به صورت غائب به کار برده شده! 🏷 و حال معایب این چکیده: 🔖دو خط اول این چکیده به مفهوم شناسی پرداخته، در صورتی که در چکیده نیازی نیست مفهوم شناسی آورده بشه! 🔖در جمله ی اول چکیده، از جمله ی راهنما استفاده نشده! 🔖در چکیده، پیشینه ی بحث نمی آید! لذا دو مقاله ای که ذکر شده باید حذف بشه. 🔖در چکیده باید نمایی از تحقیق به مخاطب عرضه شود. لذا باید در سه چهار خط به یافته های تحقیق اشاره میشد. برای این کار می تونیم به صورت خلاصه به تیترهای مقاله اشاره کنیم. البته این کار باید با ظرافت و علمی انجام بشه. 🔖هر چند محقق به روش خود در چکیده اشاره کرده، لیکن روش کتابخانه ای یعنی چه؟؟ کتابخانه روش تحقیق است یا ابزار تحقیق!؟ 🔖در این چکیده به سوال اصلی و هدف تحقیق اشاره ای نشده! @pajohesh_esfahan ══ ⃟⃟ ⃟❀༻☆༻☆❀ ⃟⃟ ⃟⃟ ══