پژوهش یار
#روشنویسندگی #سادهنویسی چطور بهسادگی حرف بزنیم، روی کاغذ بیاوریم و با دیگران شریک شویم؟🤔 سادهنو
#نویسندگی
#قدم_اول در سادهنوشتن
قدم اول در سادهنوشتن، #صداقت است،صداقت با خودمان.
اما صداقت در یک نوشته
به چه معناست🤔
نوشتهای که صداقت دارد، دقیقاً شبیه حرفهایی است که به یک دوست میزنیم: راحت و بیپرده، با کمترین میزان سانسور!
#مثلاً اگر میخواهیم راجع به روز خاصی بنویسیم که در آن غمگین یا افسردهحال بودهایم، آن را پنهان نکنیم؛ اگر عصبانی بودهایم، انکارش نکنیم؛ اگر اتفاقی افتاده که بهدلیلی از آن خجالتزده شدهایم، آن را به چشم یک نکتهٔ فکاهی یا طنز در نوشتهمان به کار ببریم، نوشته را سانسور نکنیم!
#خواننده حتی اگر کتابخوان نباشد، آنقدر باهوش هست که #فرق نوشتهٔ صادقانه و سانسورشده را بفهمد.
نوشتههای سانسورشده، در پشت یک سری کلمات و پیرایههای ادبی گم میشوند. معمولاً #لُبِ_کلام در آنها روشن نیست. از همان سطرهای اول نوشته معلوم است که نویسنده بیشتر قصد بازی با کلمات را دارد تا رساندن منظورش را. توی حرفهایش نصیحت است، نتیجهگیری است؛ اذعان به ضعف، تنهایی، غم، یا بیان آنچه دقیقاً دوست دارد شنیده شود، وجود ندارد؛ طوری که مخاطب مجبور میشود بهزحمت کلمات و اصطلاحات را کنار بزند تا شاید مقصود کلام را دریابد.
📚منبع نوشتار
#قدمهایبعدی_در_ادامه
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#سلسلهاطلاعاتپژوهشی
شماره 2⃣2⃣
#بیشتر_یا_بهتر_بدانیم
بنویسیم «صص» یا «ص»؟🤔
در انگلیسی، وقتی مطلبی را نقل مستقیم میکنند، در صورتی که آن مطلب در یک صفحه آمده باشد، از حرف p و در صورتی که از دو یا چند صفحۀ متوالی آمده باشد، در ارجاعدهی از pp استفاده میکنند؛
عدهای این شیوه را عیناً به فارسی منتقل کردهاند؛ به این ترتیب که هرگاه ارجاع به یک صفحه است، از «ص» و هرگاه ارجاع به دو یا چند صفحۀ متوالی است، از «صص» استفاده میکنند:
(مطهری،داستان راستان، ۱۳۹۹، ص۱۷۰)
(مطهری،بیست گفتار، ۱۳۹۹، صص۳۵ـ۴۱)
اما استفاده از «صص» بهقیاس pp بهنظر نادرست میآید.
#دلیلش این است که در انگلیسی p را page میخوانند و pp را pages؛
اما در فارسی چنین نیست که «ص» را «صفحه» و «صص» را «صفحهها» بخوانند؛ بلکه میان این دو فرقی نمیگذارند و هر دو را «صفحه» میخوانند.
برای مثال،دو ارجاع بالا را اینطور بر زبان میآورند:
(مطهری،داستان راستان، ۱۳۹۹، ص۱۷۰)
(مطهری،بیست گفتار، ۱۳۹۹، ص۳۵تا۴۱)
بنابراین،#پسندیدهتر این است که این خلاصهنوشتها را مطابق تلفظ بنویسیم و بهجای «صص» همیشه «ص» بگذاریم.
امروزه در بسیاری از شیوهنامههای داخلیِ ایران، این شیوه#پذیرفته شده و به کار میرود.
📚منبع نوشتار
ـــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
animation(1).gif
326.5K
#جزوه شماره4⃣
روشهای مطالعه
#محتوا:
۱.روشهای مطالعه؛
۲.بعضی از راهبردهای مطالعه؛
۳.راهکارهای غلبه بر دوباره خواندن غیرضروری؛
۴.راهکارهای غلبه بر ترس از درک کم؛
۵.راهکارهای غلبه بر موانع درک و نگهداری در حافظه؛
۶.راهکارهای غلبه بر موانع تمرکز حواس.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#خبر_پژوهشی
ماده واحده چیست🤔
اعطای #ماده_واحده، حرکتی برای جهش علمی بیشتر
✅ بحث ماده واحده حرکتی تأسیسی نیست بلکه امور پژوهشی با عناوین مختلف دنبال میشد اما الان این حوزه به عنوان یک نهاد مجوز دهنده، شناخته میشود تا جهش علمی لازم، اتفاق بیفتد.
ماده واحد چیست🤔
🔸تسری ماده واحده به حوزه علمیه خراسان، چه مزیتی برای این حوزه دارد
🔻از چه زمانی ماده واحده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حوزه علمیه خراسان تصویب شد🤔
🔺نقش ماده واحده در #پیشرفت_علمی_طلاب و حوزه علمیه خراسان چیست🤔
📚آیا تصویب ماده واحده برای حوزه خراسان در تأسیس رشته های تخصصی و تأسیس پژوهشکدههای علمی نقشی دارد.🤔
تصویب ماده واحده برای حوزه خراسان، چه تأثیری برای نهادهای حوزوی و مراکز پژوهشی خراسان می تواند داشته باشد🤔
❓#پاسخ_سؤالات فوق را از سوی معاون محترم پژوهش حوزه علمیه خراسان و از اینجا، مطالعه بفرمایید.
📚برگرفته از کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس
@howzehpajohesh
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#خدمتیجدید
با سلام
ضمن تشکر از همراهی شما پژوهشگران و علاقهمندان به پژوهش؛
با توجه به حذف برخی از فیلمهای آموزش کانال، #صفحه_آپارات_کانال_پژوهشیار،
ایجاد شد.
در این صفحه، فیلمهای آموزشی را به مرور، بارگذاری خواهیم کرد.
آدرس صفحه:
https://www.aparat.com/pajouheshyar
فیلمهایی که تا الان، بارگذاری شده است:
آموزش نرم افزار جامع الاحادیث؛
آموزش وبلاگنویسی؛
آموزش درج خودکار فهرست؛
آموزش نرم افزار پژوهیار؛
آموزش نرم افزار جامع اصول فقه.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#ساختار_شناسی
#مقالهعلمی(شماره 6⃣)
#ادامه بدنه مقاله
۶.شما در مرحله "طراحی تحقیق" #سؤالات_فرعی متناسبی را در راستای سؤال اصلی پژوهش خود،انتخاب کردهاید و پس از آن در مرحله "اجرای تحقیق" خود به پاسخهای آنها، دست یافته اید. این سؤالات فرعی با اصلاحاتی میتواند همان عناوین داخلی مقاله شما باشند. یعنی پاسخ به هر سؤال
فرعی میتواند ذیل یک عنوان داخلی در مقاله شما درج شود.
ــــــــــ
۷.در هر #عنوان_داخلی نیز میتوانید در صورت نیاز از عناوین جزئیتری استفاده کنید.
این روش تا رسیدن به سؤال سادهای که پاسخ آن تنها به چند پاراگراف نیاز دارد، قابل پیگیری است.
فراموش نکنید نکته اساسی در اینجا، روشن بودن منطق حاکم بر ساختار مقاله است.
ــــــــــ
۸.معمولا #تعداد_کلمات کل مقاله که معمولا شامل مقدمه و نتیجه هم میشود؛ از سوی مرکز یا مجلهای که فراخوان مقاله داشته است، مشخص میشود.
توصیه میکنیم که این محدودیت و سایر دستورالعملهای نگارشی خاص آن مرکز و یا مجله را حتماً رعایت کنید.
ــــــــــ
۹.سعی کنید #با_کمترین_کلمات، بیشترین محتوای علمی را در راستای حل مسأله تحقیقتان ارائه دهید.
بنابراین از تکرار مطالب بهطور جدی بپرهیزید و از آوردن مطالبی که مطمئن نیستید با مسأله تحقیق شما مربوط شود، اجتناب کنید.
ــــــــــ
۱۰.نگارش جملههای صحیح، #پایهنگارش یک متن علمی است. کافی است یک یا چند جمله از متن شما به لحاظ دستوری و یا علمی مستحکم نباشد، همین مقدار میتواند آنچنان تأثیر ناخوشایندی بر
مخاطب بگذارد که کل مقاله شما را تحت الشعاع قرار دهد و وزانت علمی مقاله شما را تضعیف کند.
پس در نوشتن هر جمله از مقاله خود، دقت کنید.
📚برگرفته از فلش کارت ساختار مقاله علمی،سید مهدی موسیزاده
#بخش_بدنه_ادامه_دارد.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#نشستعلمی
معاونت پژوهش و فرهنگی مرکز تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) #اردکان برگزار میکند:
✅ سلسله نشستهای علمی-پژوهشی انتخابات
🔻 موضوع:
چرایی و چگونگی جلب مشارکت گسترده در انتخابات
🔸 با حضور استاد:
✅ جناب آقای سید روح الله مصطفوی (مدرس و کارشناس سواد رسانه)
#دومینجلسه 👇👇
زمان: چهارشنبه ۵ خردادماه
⏰ ساعت ۹:۳۰
🔻 به صورت حضوری در مرکز تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان
🔺 و #مجازی از طریق لینک:
https://www.skyroom.online/ch/a2046004/entekhbata
✅ با گزینه مهمان
#به_درخواست مرکز تخصصی فقه و اصول شهرستان اردکان
/پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با #نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن،#سهیم باشید.
#نویسندگی
#قدم_دوم در سادهنوشتن
قصهگویی
#خوانندهٔ_امروزی دیگر نه وقت دارد و نه حوصله تا به حرفهای کلیشهای و درددل و نصیحتهای نویسنده گوش کند. برای همین، قصهگفتن میتواند #چارهٔ_کار باشد.
قصهگویی اغلب هر مخاطبی را سر ذوق میآورد.
باعث میشود برای چند دقیقه هم که شده، خودش را دعوت کند به خواندن و گوشدادن به یک ماجرا، حادثه یا قصهٔ کوتاه.شاید علتش این است که قصههای شخصی، هیجانانگیزترند، یا شاید هم چون ما آدمها ذاتاً کنجکاو و ماجواجوییم یا چون چنین قصههایی، حسی از همدردی را در ما زنده میکنند.
(البته منظور، تجسس نیست)
قصههای شخصی جالباند. آدم دوست دارد تا آخرشان را بخواند. #ولی_نویسندهٔ_خوب، کار را به قصهگویی خلاصه نمیکند؛ یعنی اجازه نمیدهد که نوشتهاش تنها برای سرگرمی و تفریح خوانده شود. معنا چیزی است که نوشتهٔ عامیانه و پرمغز را از هم جدا میکند. همان طور که گفتم، نوشتهٔ ساده این توانایی را دارد که همزمان سرگرمکننده و پرمغز باشد.
#جُستارها و #ناداستانها (non-fiction) از همین شیوه استفاده میکنند. آنها معنا را در ظرف سادهٔ قصهگویی میریزند. جستارهای خوب آنقدر زیرکانه و قوی پیریزی میشوند که من و شمای مخاطب را بدون آنکه بدانیم و بفهمیم، به داخل میکشانند. باعث میشوند برویم توی داستان شخصی یک آدم و با او و شادی و غم و هیجانش همذاتپنداری کنیم.
پس تا اینجای کار میتوان گفت که صادقانه قصهگفتن از قدمهای ابتدایی سادهنویسی است.
بیایید «معنا» و این را که چطور مخاطب میتواند با نوشتهٔ ما ارتباط برقرار کند، بگذاریم برای بعد.
برای #تمرین، بیایید ماجرایی را که توی همین هفتهٔ گذاشته، جایی توی مسیر خانه، کار، مهمانی، وقت ناهار یا در زمان آشپزی و رانندگی و… تحتتأثیر قرارمان داده، بازگو کنیم.
ممکن است امانتداری یا کمک به نیازمندان یا مثلاً دورشدن مردم از هم و غرقشدن در تکنولوژی و اینها مدنظر شما باشد؛ اما فعلاً زمان قصهگویی است. در ادامه راجع به معنا بیشتر صحبت خواهم کرد.
و دیگر اینکه نگران این نباشید که ممکن است قصهتان یک موضوع تکراری یا نخنما باشد. همین که قصهای میگویید مربوط به خودتان، آن را از دیگر قصههای مردم جهان متمایز میکند.
یادمان باشد که بهکاربردن اسامی اشخاص حتی اگر مستعار(#محترمانه) باشد، یا نامهای خیابانها و غذاها و…، نوشته را شخصیتر و صمیمیتر و صادقانهتر میکند.
📚منبع نوشتار (با کمی تصرف)
#قدمهایبعدی_در_ادامه
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#پژوهش (شماره9⃣)
#موانع_آسیب
آسیبهای پژوهشها در حوزه دین
2⃣ آسیب های روان شناختی:
#مورداول
۲.۱ ترس از ابراز عقیده و نظریه پردازی:
پژوهشگر باید شجاعت ابراز عقیده و نظریه پردازی مستدل را داشته و دارای اعتماد به نفس قوی باشد تا بتواند گامی در علم به پیش نهد.
گاهی عوامل درونی، مثل سستی اراده یا عدم اعتماد به نفس و ترس از شکست موجب میشود که پژوهشگر سالها نظریه خود را اعلام نکند یا در ابراز عقیده، تقیه و مخفی کاری کند.
البته عوامل بیرونی نیز در این کار مؤثر است که در زمره آسیبهای جامعه شناختی و اجرایی، بیان خواهند شد. روشن است که این آسیب، مانع جدّی در راه پیشرفت و تولید علم است.
📚جزوه پژوهش و حوزه،تولید کانال.
#ادامه_دارد_إنشاءالله
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
animation(1).gif
326.5K
#پیشنهادویژه
#باز_ارسال
راهنمای اجرای پژوهش کلاسی
به ضمیمه #نمونهمسائل پژوهشی ادبیات،فقه،اصول،کلام و علوم قرآن
شیوهاجراییپژوهشهایکلاسی
(ویژه سطح یک)
✅برای سهولت دسترسی به متن مدنظر،عنوان مدنظر که در فهرست مطالب وجود دارد را انتخاب نمایید.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#پژوهش (شماره🔟)
#موانع_آسیب
آسیبهای پژوهشها در حوزه دین
2⃣ آسیب های روان شناختی:
#مورددوم_سوم
۲.۲روحیه سطحی نگری در تحقیق
پژوهش با ژرف نگری، رشد مییابد و بالنده میشود. برخی از پژوهشگران روحیهای تسامحی و سطحینگر دارند. این روحیه به پیشرفت علوم، ضربهای غیر قابل جبران، وارد می کند.
ــــــــــــــــــــ
۲.۳ضعف روحیه نقدپذیری و نقّادی
پژوهشگر باید روحیهای نقّادانه داشته باشد و بر هر دلیل و مسئلهای، علامت سئوال بگذارد تا بتواند مشکلات را بشناسد و آنها را حل کند.
به همان اندازه نیز لازم است پژوهشگر، نقدپذیر باشد؛ یعنی دلایل منطقی و اشکالات مخالفان خود را با شرح صدر، مورد بررسی قرار دهد و اگر صحیح است، بپذیرد.
برخی از پژوهشگران دارای این دو روحیه نیستند؛ از این رو به پژوهشهای خود آسیب جدی وارد میکنند و از رشد خود و جامعه علمی، جلوگیری میکنند.
📚جزوه پژوهش و حوزه،تولید کانال.
#ادامه_دارد_إنشاءالله
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
جزوه تدریس پژوهش و حوزه،تنظیم خردادماه 99 علی صادقی+تایباد.pdf
1.31M
#پیشنهاد_تدریس
#ویژه_اساتید(شماره5⃣)
#تولید_کانال
#باز_ارسال
◀️تاریخچه پژوهش در حوزه؛
◀️رویکرد پژوهشی؛
◀️اهمیت و ضرورت پژوهش؛
◀️فرایند پژوهش؛
◀️ویژگیهای یک پژوهشگر موفق؛
◀️رابطه پژوهش و توسعه کشور؛
◀️آسیبشناسی پژوهش در حوزههای علمیه؛
◀️عوامل رشد و افول پژوهش در حوزههای علمیه؛
◀️معرفی پایگاههای علمی_پژوهشی؛
معرفی ابزارهای علمی_پژوهشی؛
و... .
ــــــــــــــــــــ
جهت دسترسی به نرم افزار اندروید این جزوه،به اینجا، مراجعه شود
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1️⃣معرفی کانال پژوهشیار؛
ـــــ
2️⃣ذکر مزایایی کانال
که این کانال رو با کانالهای مشابه، #متمایز میکند.
ارائه دهنده: صادقی/پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد و خادم شما در کانال پژوهشیار
🕰مدت تقریبی ارائه: ۵ دقیقه
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار،تحت مدیریت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#اخلاق_پژوهش(شماره3⃣)
۳.احترام به پژوهشگران سابق
پژوهشهای نو و جدید ـ در حقیقت ـ نتیجه و محصول زحمات و پژوهشهای پیشینان و دانشمندان گذشته است.
پژوهشگران و محققان در هر دورهای با بهرهگیری از یافتهها و پژوهشهای محققان گذشته میکوشند تا کاروان علم و دانش و اندیشه را پیش ببرند و افقهای جدیدتری به روی خود و بشریت بگشایند. به همین جهت بر هر محقق و پژوهشگر شایسته و بایسته اخلاقی است که از دانشمندان و علمای گذشته به نیکی یاد کرده و زحمات و تلاشهای آنها را فراموش نکند
و به تعبیر دیگر مراتب اساتید را مراعات نماید؛ زیرا دانشمندان و محققان اسبق، اساتیدِ پژوهشگران سابق بودند و پژوهشگران سابق نیز اساتید و راهنمایانِ اندیشوران امروز .
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) فرمود: هرکس عالم و دانشمندی را گرامی بدارد مرا گرامی داشته و هر کس مرا گرامی بدارد خدا را گرامی داشته است... (جامع الاخبار،ص ۳۹)
📚جزوه پژوهش و حوزه، تولید کانال
ــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
animation(1).gif
326.5K
#راهکار
#بسیار_کاربردی
#پیشنهادویژه
راههای رسیدن و رساندن به مسئله
۱۶۸ راه
ــــــــــ
گزينش مسئله براي تحقيق، اولين گامي است که گاهي براي بسياري از دانشپژوهان و دوستداران پژوهش به
صورت يک مشکل و معضل در ميآيد.
مسئله بايد يکي از دغدغههاي خود محقق باشد نه اينکه آن را از ديگران
بگيرد.
برخي از زمينهها و عوامل مسئلهيابي در این جزوه، ذکر شده است.
📚نگارنده جزوه: حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن اسلام پور کریمی (زیدعزه)
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#اطلاعیه_پذیرش
#پذیرش_دانشپژوه
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) از میان #خواهران، برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع #دکتری رشتههای جامعهشناسی، روانشناسی، فلسفه تعلیم و تربیت، و مدیریت دولتی #دانشجو میپذیرد. (نوبت دوم)
دفترچه راهنما و آدرس ثبت نام
📚به درخواست کانال پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا به آدرس
@rihu_ac_ir
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
با سلام
ضمن تشکر از همراهی پژوهشگران معزز و علاقهمندان به پژوهش؛
در پایگاه تحقیقات کامپیوتری نرم افزارهای اسلامی نور، #بخشی برای دسترسی و دریافت آموزش نحوه استفاده از نرم افزارها و فیلم وبینارهای پژوهشی، اختصاص داده شده است که ما نیز در ادامه و با هشتگهای #معجزهقرن،به این مهم، خواهیم پرداخت إنشاءالله.
جهت دسترسی به کلیه آموزشها و فیلم وبینارهای پژوهشی به اینجا، مراجعه شود.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
animation(1).gif
326.5K
#ویژه_اساتید
#باز_ارسال
جزوه روش تدریس سطح یک
۴۰ نکته طلایی برای تدریس در سطح یک با رویکرد انگیزهدهی طلاب به سمت پژوهش
📚نگارنده جزوه: حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن اسلام پور کریمی (زیدعزه)
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
#اطلاعیهاختصاصی
#معاونانپژوهشمدارس
#تخفیفاختصاصی
#هدیه شماره 3⃣
🎁🎁بهپاس همراهی...
هدیهای دیگر به همراهان معزز کانال پژوهشیار
با سلام
ضمن تشکر از همراهی پژوهشگران عزیز؛
با نویسنده معزز کتاب "آموزش پژوهش تمرینی" که هماکنون دبیر جشنواره علامه حلی(رحمةالله علیه) استان مازندارن را نیز هستند، گفتگو داشتیم و بزرگواری فرمودند و تعدادی از این کتاب را #بهعنوانهدیه برای معاونان پژوهش مدارس،اختصاص دادهاند.
ضمن تشکر از بذل محبت ایشان، معاونان معزز پژوهشی که تمایل دارند، #جهتدریافتکتاب بهصورت هدیه به شناسه خادم کانال پژوهشیار،مراجعه بفرمایند.
@Javanenghelab
تعداد کتاب،محدود است.
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
پژوهش یار
#اطلاعیهاختصاصی #معاونانپژوهشمدارس #تخفیفاختصاصی #هدیه شماره 3⃣ 🎁🎁بهپاس همراهی... هدیهای
این مورد رابرای دومین مرتبه است که پیگیری کردیم و الحمدلله مؤلف محترم و بزرگوار فرمودند که امکان اهدا چند نسخه دیگر نیز فراهم است.
#کارگاه_پژوهشی
#آفلاین
عنوان وبینار:
پژوهش آسان با ارتباطدهی بین منابع
ارائه دهنده:استاد
حجت الاسلام و المسلمین
سید مصطفی طباطبایی
🕰مدت تقریبی: ۴۸ دقیقه
⚠️به علت اینکه حجم فیلم، بالای ۵۰ مگابایت، جهت دسترسی به آن به اینجا مراجعه شود
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.