eitaa logo
پژوهش یار
11.2هزار دنبال‌کننده
722 عکس
203 ویدیو
498 فایل
اولین بستر جامع پژوهشی؛ مدرسه علمیه امام جعفر صادقﷺ تایباد_خ.رضوی نرم‌افزار eitaa.com/pajouheshyar/3678 تارنما Pajouheshyar.com به قصد سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان ﷺ و سلامتی و پیشبرد منویّات حضرت آقا حفظه‌الله ارتباط @Alisadeghi_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
(شماره 6⃣) برنامه‌های پیشنهادی جهت برگزاری در هفته کتاب و کتاب‌خوانی،تقدیم می‌شود: الف.بخش مشارکتی 1⃣معرفی بهترین کتاب از دیدگاه طلبه؛ 2⃣معرفی کتابخانه‌های الکترونیکی معتبر از سوی طلبه؛ 3⃣تعریف راه‌های ایجاد علاقه و جذب به مطالعه و کتاب‌خوانی از سوی طلبه؛ 4⃣بروشورنویسی کوتاه پیرامون مطالب فوق. ــــــــــــــــــــ ب.بخش اجرایی 1⃣نشر منویّات رهبری(حفظه الله)پیرامون اهمیت کتاب‌خوانی؛ 2⃣بارگذاری کتب صوتی(در اینترنت،موجود است که به‌صورت بخش‌های کوتاه؛ حداکثر ۲۰ دقیقه‌ای، تنظیم شود و خلاصه‌ آن از طلاب، درخواست شود)؛ 3⃣کارگاه روش مطالعه؛ 4⃣نشست علمی بررسی علل و عوامل جذب جوانان به کتاب‌خوانی؛ 5⃣کارگاه مرجع‌شناسی؛ 6⃣کارگاه منبع‌شناسی؛ 7⃣نمایشگاه مجازی کتاب(غرفه مجازی) و نشر تازه‌های کتاب؛ 8⃣تنظیم برنامه برگزاری کلاس‌های درسی در محل کتابخانه و معرفی منابع تحقیقات دروس توسط اساتید؛ 9⃣تقدیر از کتابداران. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
(حفظه‌الله) حقیقت‌ آن‌ است‌ که‌ یکی‌ از ارزشمندترین‌ فرآورده‌های‌ بشری‌ و بزرگترین‌ ثروت‌های‌ بشر یعنی‌ دانش‌ و است‌. 📚۱۳۷۴/۰۶/۲۱ ــــــــــــــــــــ آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید. @Pajouheshyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13950809_18517_128k.mp3
2.26M
(حفظه‌الله) پیروان ولایت،بسم الله؛ انس با کتاب داشته باشیم چه کارگر چه معلم چه کارمند چه کاسب چه مرد چه زن در حال یادگرفتند باشید... یک وقتی را بگذارید برای کتاب خواندن. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حداقل های مطالعاتی جوان مومن انقلابی - ویرایش آبان 1399.pdf
133.3K
📕حداقل های مطالعاتی جوان مومن انقلابی 📖به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 🔻فهرستی مشتمل بر ده عرصه و پنجاه عنوان کتاب 🎁هدیه هفته کتاب و کتابخوانی 📚استاد و پژوهش‌گر محترم حوزه علمیه خراسان،حجت الاسلام و المسلمین محمد الهی خراسانی(زید عزه) از کانال معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouhesh‌Yar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
در تحقیقات درسی به چه کتابی مراجعه کنیم؟.mp3
1.75M
طلاب سطح یک دو و سه 1⃣برای یافت پاسخ تحقیقات درسی به چه کتبی مراجعه کنیم🤔 مدرس: حجةالإسلام رضوانی(زید عزه) از اساتید مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد. تنظیم و نشر به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی ــــــــــــــــــــ 🔵إن‌شاءالله روش‌ یافت منابع‌ الکترونیکی جهت پاسخ تحقیقات درسی در ارسال خواهد شد. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar تحت مدیریت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد؛ با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
کارگاه آموزش مجازی علمی پژوهشی و ISC با تدریس اساتید برجسته پژوهش علوم انسانی و اسلامی 🔰ارائه دانشگاهی 📅 زمان دوره: ۶ تا ۲۱ آذر ماه - در ۶ جلسه سه ساعته شناسه و کسب اطلاعات بیشتر : @Hadii_f313
33.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2⃣روش یافت منابع در فضای مجازی مدرّس: حجةالإسلام رضوانی(زید عزه) از اساتید مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد. تنظیم و نشر به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar تحت مدیریت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد؛ با کانال در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
25.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3⃣مقاله نویسی در فضای مجازی مدرس: حجةالإسلام رضوانی(زید عزه) از اساتید مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد. تنظیم و نشر به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar تحت مدیریت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد؛ با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
رویکرد پژوهش‌مدار در آموزش و نقش آن در پویایی علمی طلاب منظور از رویکرد پژوهش‌مدار در آموزش آن است که در همه سطوح و مقاطع آموزشی، به گونه‌ای باشد که طلاب به مطالعه کتاب‌های درسی اکتفا نکرده و خود با بررسی منابع موجود در موضوع‌های درسی، به گسترش دانش خویش بپردازند. در رویکرد پژوهش‌مدار،طلاب، را می‌آموزند و قادر خواهند بود که به شیوه‌ای علمی دانش خود را توسعه بخشند. بدیهی است که توسعه پایدار و همه جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی گسترش کمی وکیفی فعالیت‌های پژوهشی آن کشور است. اگر نگاهی دراز مدت به امر پژوهش داشته باشیم، شاید مهم‌تر از انجام پژوهش در زمینه‌های گوناگون، گسترش رویکرد پژوهش‌مدار در آموزش مقاطع مختلف تحصیلی باشد. که با تلاش خود می‌توانند به گسترش مرزهای دانش بپردازند. آموزش مؤثر روش‌های بهینه پژوهش، پژوهش‌های آینده خواهد بود. بدیهی است که گسترش پژوهش تعامل سازنده همه بخش‌های آموزشی و پژوهشی کشور است و هیچ یک از سازمان‌ها به تنهایی نمی‌توانند به بهبود وضع پژوهش در کشور کمک کنند. بنابراین، پیشرفت در این زمینه در این باره و به در زمینه‌های گوناگون است. ماندگاری‌ علم در نسبت به موقعی که علم را از استاد فرا می گیرد، یا با مباحثه به آن می رسد و یا آن علم را تدریس می کند، بیشتر است. من این را شخصاً تجربه کرده ام، و هر موقع اقدام به پژوهش در مورد موضوع علمی کردم، ماندگاری عمیق تر و رساتر مفاهیم علمی را شاهد بودم، و این نکته­ سبب ترغیب طلاب به امر پژوهش خواهد بود. چون باعث می شود طلبه کتب مختلفی را تورق کند و با موضوعات علمی مختلف آشنا گردد و با کمک گرفتن از اساتید، خودش را به تفکر درباره­‌ی آثار و نتایج پژوهش کردن سوق دهد تا شاکله­‌ی کلیِ مقاله اش پربارتر و غنی تر شود. علاوه بر این، به‌صورت مکتوب برای آیندگان از دیگر منافع کارهای پژوهشی است. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا