eitaa logo
پارادایم
91 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
15 فایل
🔹اهداف کانال پارادایم : ➖ترویج تمدن اسلامی / تشیع ➖نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه ➖نقد و به چالش کشیدن سلطه حاکم بر جهان ➖نشر واقعیات تمدن غرب ➖نقدعملکرد مدیران باحفظ حرمت ها ➖ انتشار اخبار و اطلاعات روز در ابعاد مختلف
مشاهده در ایتا
دانلود
922.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ دشمن به‌دنبال بی‌اثر کردن است! 🚩 امیرالمومنین علی(ع) را اول بی‌اثر کردند، بعد فرق مبارک‌شان را شکافت‌ند... 🔻توطئه وحشتناک دشمن در کمین انقلاب و کشور! 👆
مۍگوئيم : «اللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِيرالْمُؤْمِنِين(ع)» یعنی خدایا قاتلین امیرالمومنین علی(ع) را لعنت کن! گرچه ابن ملجم، اميرالمومنين(ع) را شهيد کرد، اما یک شخص نبود، در حقيقت نماینده‌ۍ يڪ جريان بود . . همه‌ۍ آن‌هايی ڪه در آن برنامه بودند و اطلاع داشتند و در برنامه ريزی و توطئه نقش داشتند آنها هم جزو قاتلين هستند! ❌كسی كه راضی به گناه باشد، او هم جزو باند گناهكاران است❗️
♡ ♡ از زمیـن خوردن ڪسـى شاد مشـو ڪه نمیدانــے گردش روزگار براے تو چـه در آستیـن دارد ... - امام علے(؏) ♡ ‌ ‌◉━━━━━━─────── ↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆
🌸🍃🌸 🍃🌸 🌸 🌸🍃 🌷بسم الله الرحمن الرحیم🌷 اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلَكَ وأنـْزِل علیّ فیهِ بَرَكاتِكَ وَوَفّقْنی فیهِ لِموجِباتِ مَرْضاتِكَ واسْكِنّی فیهِ بُحْبوحاتِ جَنّاتِكَ یا مُجیبَ دَعْوَةِ المُضْطَرّین... خدایا بگشا به رویم در این ماه درهاى فضلت و فرود آر برایم در آن بركاتت را و توفیقم ده در آن براى موجبات خوشنودیت و مسكنم ده در آن وسط‌هاى بهشت اى اجابت كننده خواسته‌ها و دعاهاى بیچارگان... 🌸 🍃🌸 🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ‍ 🌾ایام ضربت خوردن مولاى متقيان 🕊علی علیه السلام تسلیت باد 🌾امروز من برایت خدا را آرزو دارم 🕊خدا را که داشته باشید 🌾انگار تمام جهان را دارید 🌾طاعات وعبادات شما قبول حق التماس دعا🙏
🌺 حضرت علی(علیه السلام) فرمودند: 🌷 چند چيز بنده را 🍃 به رضوان خدا ميرساند: 🔹 زياد 🔹نرمی و خوش اخلاقی 🔹و صدقه زياد 🌱🌸 @parardaem
🔸یمن: درصورت نابودی آتش‌بس، ریاض و ابوظبی منتظر پاسخ‌های دردناک باشند 🔹سخنگوی انصارالله یمن هشدار داده پاسخ صنعاء به از دست‌رفتن فرصت آتش‌بس، پاسخی شدیداً دردناک از ریاض تا ابوظبی خواهد بود و نیروهای مسلح یمن آماده ایستادگی و مقابله با هر دشمنی از سوی ائتلاف سعودی هستند.
🔴 پناه بر خدا از توجیهات مسخره در ایام فتنه ۸۸ وقتی به هاشمی رفسنجانی گله می کردند که چرا دخترش فائزه در فلان شب وسط اغتشاشات تهران حضور داشته؟ جواب داده بود : فائزه به من گفته برای خرید ساندویچ به آن جا رفته است!! رفقا یادتان می آید چقدر از این توجیه مسخره حالمان به هم خورد و از هاشمی عصبانی بودیم؟؟!! فقط خواستم در ایام یادآوری کنم که خیلی باید مراقب باشیم تا خودمان هم گرفتار این توجیهات مسخره نشویم که حال مستضعفین از ما نیز به هم خواهد خورد ... ✍"قاسم اکبری"
🔴 از تویوپت تا لکسوس! سال ۱۹۳۹ میلادی، ژاپن دو شرکت خودروساز آمریکایی جنرال موتورز و فورد را از خاک خود بیرون کرد تا صنعت خودروی ملی ایجاد کند. ژاپنی‌ها می دانستند که هیچ کشوری از نظر صنعتی به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه یک صنعت خودروی پیشرفته داشته باشد. و می‌دانستند که تا خودروساز خارجی در کشورشان حضور دارد، خبری از صنعت خودروی ملی نخواهد بود. پس از شانزده سال حمایت تمام قد دولتی و صرف هزینه‌های سنگین، شرکت تویودا (تویوتای فعلی) سال ۱۹۵۵ خودروی تویوپت را تولید کرد. این خودرو اما تبدیل به نماد سرخوردگی صنعتی مردم ژاپن شد. به آمریکا صادر شد اما آمریکایی ها آن را عودت دادند. ۲۵ سال گذشت و صنعت خودروی ژاپن به جایی نرسید. کار به جایی رسید که منتقدان صنعت خودروی ملی، خواهان بازگشت خودروسازان خارجی شدند. اما این گفتمان نتوانست غالب شود و گفتمان تولید ملی همچنان به مسیر طاقت فرسای خود ادامه داد.  اگر امروز می بینیم که شرکت تویوتا برند نخست خودروسازی جهان است، باید بدانیم این موفقیت نه از طریق مشارکت با فورد و جنرال موتورز به دست آمده و نه یک شبه حاصل شده است. تویوتا مسیری طولانی برای رسیدن به این نقطه پیموده است. خودروسازی در کشور ما به همان مرضی دچار است که زمانی خودروسازی ژاپن گرفتار بود. آنها فورد زده بودند، ما پژو زده‌ایم! آنها از شر بیگانه خلاص شدند و ۶۰ سال بعد لکسوس را تاسیس کردند. یک تصور غلط درباره صنعت خودروی ایران وجود دارد و آن اینکه "خودروسازان ما تحت حمایت شدید دولت هستند". این گزاره از اساس اشتباه است و آن را باید به این شکل اصلاح کرد: "خودروسازان فرانسوی و مشخصا پژو-سیتروئن و رنو تحت حمایت شدید دولت ایران هستند". امتیازات متعددی چون انحصار و... که تصور می‌شود برای خودروسازان ایرانی وجود داشته، در واقع برای خودروسازان فرانسوی بوده است. خودروسازان ما خودرو نساخته‌اند. خودروی فرانسوی را برای فرانسوی‌ها سر هم کرده و به ایرانی‌ها فروخته‌اند. یکی دو سال پیش برای بازدید از خط تولید یک شرکت خودروسازی رفته بودم. مسئول یکی از خطوط مونتاژ می‌گفت قطعات ما در گمرک گیر کرده است. گفتم چرا؟ گفت چون روی تمام قطعات وارداتی، آرم یک قطعه‌ساز داخلی حک شده و گمرک می‌گوید این چجور کالای داخلی است که دارد وارد می‌شود؟! مشکل دیگر صنعت خودروی ما، همین مافیای قطعه‌سازی است که در واقع واردکننده قطعات و مونتاژ کار است، اما خود را تولیدکننده جا زده است. در یک کلام، ما خودروسازی نداریم، در یک سطح مونتاژ قطعات داریم، در سطحی دیگر، مونتاژ خودرو.# این مسئله نه در سطح ایران خودرو و سایپا قابل حل است، نه حتی در سطح وزارت صمت. مسئله، یک مسئله ملی است و بسیج همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی، صنعت دفاعی(سرریز فناوری‌های تحصیل شده در صنایع دفاع) و... را می‌طلبد و این اقدام فرابخشی، صرفا با فرماندهی شخص رئیس‌جمهور ممکن است. ما اگر از شر مونتاژکاری خلاص شویم و عزم تولید کنیم، یقین بدانیم در مدتی بسیار کوتاه‌تر مسیر پیشرفت این صنعت را خواهیم پیمود. جایی که ما امروز قرار داریم، به قله بسیار نزدیک تر از جایی است که ژاپن در آن روزها قرار داشت. پیشرفت، صبر و تلاش و هزینه و مجاهدت می‌خواهد. با مصرف کردن خودروی خارجی از محل صادرات نفت یا با مونتاژ پژو و رنو ما هرگز طعم شیرین پیشرفت را نخواهیم چشید. لیبرال‌های ایرانی که مخالف تولید داخلی‌اند، از پیشرفت فقط خوشگذرانی با پول نفت و تولید بیگانه را می‌فهمند. ما همچون ژاپن که فورد و جنرال موتورز را بیرون کرد، پژو و رنو را بیرون نکردیم. به ما وعده خودروساز شدن با مشارکت خارجی را دادند، اما وابسته و عقب‌مانده نگه‌مان داشتند. الحمدلله که با تحریم‌ها فرانسوی‌ها از ایران رفتند. کاش صبر و اراده‌ای که در مسئولان و مردم ژاپن بود... برای پیمودن مسیر پیشرفت در مردم و مسئولان ما هم به وجود آید. آیا روزی می‌رسد که امثال مهندس آرین به مدیریت خودروسازی ما منصوب شوند و ظرفیت‌های مالی، دانش بنیان و دانشگاهی کشور موظف شوند در خدمت این صنعت راهبردی قرار گیرند تا خودروی پیشرفته ایرانی تولید شود؟ مردم ما هم دلسوزند، هم صبور، هم فهیم. اگر این عزم را در مسئولان کشور ببینند، اگر بسیج ظرفیت‌ها و اراده‌ها را ببینند، اگر پیش روی آنها چشم‌انداز دقیقی ترسیم شده و زمان‌بندی مشخصی پیش چشم‌شان باشد، شک نکنیم برای پیشرفت خودروسازی ایران از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. ✍ سید یاسر جبرائیلی
در سکوتی ک دلت دست دعا باز نمود یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز التماس دعای فراووان در این شب خاص خدا🌹🙏
▫️بحار الأنوار : في الحديثِ القُدسِيّ : أهلُ طاعَتي في ضِيافَتي ، و أهلُ شُكرِي في زيادَتي ، و أهلُ ذِكرِي في نِعمَتي ، و أهلُ مَعصِيَتِي لا اُؤْيِسْهُم مِن رَحمَتي ، إن تابُوا فَأنا حَبِيبُهُم ، و إن دَعَوا فأنا مُجيبُهُم ، و إن مَرِضوا فَأَنا طَبيبُهُم ، اُداوِيهِم بالمِحَنِ و المَصائبِ ، لاُِطَهِّرَهُم مِنَ الذُّنوبِ و المَعايبِ .[بحار الأنوار: 77/42/10.] ▫️بحار الأنوار : در حديث قدسى آمده است : فرمانبردارانِ من ميهمان منند، و سپاسگزارانِ من، نعمتشان افزوده شود و ياد كنندگانِ من، برخوردار از نعمت منند ، و نافرمانانِ خود را از رحمتم نوميد نمى كنم ، اگر توبه كنند، من حبيب آنهايم و اگر مرا بخوانند، پاسخشان دهم و اگر بيمار شوند، من طبيبشان باشم ، با رنجها و مصيبتها درمانشان كنم، تا از گناهان و عيبها پاكشان سازم . ▫️▫️ ▫️ ◽️