eitaa logo
انتشارات پژوهشگران پارسه
2.6هزار دنبال‌کننده
190 عکس
20 ویدیو
2.3هزار فایل
انتشارات پژوهشگران پارسه یک کتابخانه آنلاین دارای جزوات،کتابهای الکترونیکی ونمونه سئوالات کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سفارش پروژه ها و پایان نامه ها-چاپ و نشر کتاب با کمترین هزینه و بیشترین تخفیفات - شماره پروانه نشر 18525
مشاهده در ایتا
دانلود
Hghyght-shmarh-3-27-azr-1399_Ketabnak_108960.pdf
11.86M
حقیقت - شماره ۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / نشریه روزانه حقیقت جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران راوی صدیق محیط زیست: گزارشی از مراسم بزرگداشت مهوش شیخ الاسلامی فیلمی بزرگ درباره پرنده کوچک: گفتگویی خواندنی با فتح الله امیری و نیما عسگری فقط عکس است که می ماند: گفتگو با پویان کاظمی درباره چگونگی ساخت فیلم عجیب و جالبش مستند باید سرگرم کننده هم باشد: گزارشی از کارگاهی که چهره مشهور آمریکایی در روز دوم جشنواره برگزار کرد و...
Asvl-dhganh_Ketabnak_37012.pdf
382.2K
ستاره بزرگ عرفان/ ستاره بزرگ عرفان: سید نجم الدین کبری نویسنده:شیخ نجم الدین کبری مترجم:عبدالغفور لاری
Bazaryaby-hvshmndanh-anlain_Ketabnak_109919.pdf
16.61M
کتاب بازاریابی هوشمندانه آنلاین / نویسنده:استیو مقدم کتاب “بازاریابی هوشمندانه ی آنلاین” اثری از استیو مقدم با همکاری سمیه امیری و تارا کمانگر می‌باشد. بازاریابی آنلاین، روشی برای ارتباط برقرارکردن با مشتری است که با ظهور اینترنت، شروع شد و امروزه، در کنار سایر روش‌های بازاریابی قرار گرفته است. همچون سایر کتاب های مجموعه " بیزینس هوشمندانه"، موضوع این کتاب نیز با نگاه هوشمندانه و از زوایای مختلف بررسی شده است تا با شناخت آن و بر اساس وضعیت و شرایط خود، بهترین برنامه ممکن را برای خود تدوین کنید؛ ابتدا جذابیت ‏های حضور آنلاین بیان شده و سپس، فرآیند برنامه بازاریابی آنلاین شامل ساختار برنامه، روش های اجرای آن، ارزیابی و اصلاح برنامه به تفصیل توضیح داده شده است.
Bazaryaby-hvshmndanh-ayont_Ketabnak_117426.pdf
14.76M
بازاریابی هوشمندانه ایونت/ نویسنده:استیو مقدم در سالهای اخیر، برگزاری ایونت به یک بیزینس پرطرفدار تبدیل شده است. ایونت هم مثل هر بیزنس دیگری، نیاز به معرفی و بازاریابی مناسب دارد تا اهداف برگزاری آن با جذب مخاطبان کافی و مناسب، یعنی شرکت‌کننده و بازدیدکننده محقق شود. جذب مخاطب، ایجاد منابع مالی برای برگزاری ایونت و کسب درآمد از فروش خدمات آن، نیاز به داشتن استراتژی، برنامه و روش‌های عملیاتی بازاریابی دارید. در این کتاب با نگاهی هوشمندانه به انواع روش های بازاریابی ایونت پرداخته شده است. منظور از نگاه هوشمندانه این است که به این مسئله از جوانب مختلف نگریسته می‌شود و نتیجه آن، پیدا کردن راه‌‌حل­ های جدید براساس شرایط ایونت خودتان است.
Ketab-bazaryaby-daramd_Ketabnak_130700_1.pdf
1.78M
کتاب بازاریابی درآمد /نویسنده:یاگنش واران گانش مترجم:محسن علیجان نژاد چگونه یک موتور بازاریابی درآمد قابل پیش بینی و تکرارشونده ایجاد کنیم که کار کند؟ از متن کتاب: مهم نیست که فناوری بازاریابی شما چقدر پیچیده است، بودجه بازاریابی شما چقدر است یا چند نفر در سازمان بازاریابی خود دارید. شما باید بدانید که چه چیزی به ایجاد درآمد کمک میکند (مستقیم یا غیر مستقیم)، چه چیزی موثر است و چه چیزی بی فایده است و باید از بین برود. بسیاری از مدیران فکر می کنند که یک کمپین بازاریابی عالی و پر هزینه که از یک محصول عالی پشتیبانی میکند همیشه کارساز خواهد بود. لزوما اینطور نیست. خیلی وقت ها بزرگترین برندها با صرف هزینه های گزاف طی کمپینهای بازاریابی لوکس و پر طمطراق عرضه می شوند اما هیچ نتیجه ملموسی حاصل نمی شود. می بینید که آنها میلیونها دلار را صرف جشن گرفتن در یک رویداد بزرگ پرواز با هواپیمای اختصاصی و غیره می کنند. بله اینها کره چشم را جذب می کند. بله به شما نگاه مثبت عمومی می دهد. اما منجر به چه چیزی می شود؟ آیا به جذب مشتری کمک می کند؟ خوب ممکن است. اما سوال اینجاست که آیا نتیجه قابل اندازه گیری است؟ آیا ما میتوانیم نتیجه درآمدی آن را پیش بینی کنیم؟...
ebook10550[www.takbook.com].pdf
32.42M
دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر _ جلد ۱ فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در ۱۲ ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده که امید آن می رود این گروه یا دیگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ی پرباری از آن را به بازار نشر ایران تقدیم نمایند. فیلیپ کاتلر یکی از معتبرترین افراد در زمینه بازاریابی است. او پروفسور ممتاز مورد تأیید اس. سی. جانسون اند سـان در زمینـه بازاریابی بین الملل بوده و در دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورت وِست تدریس میکند. او مدرک کارشناسی ارشـد را از دانشـگاه شیکاگو و مدرک دکترا را از دانشگاه ام آی تی در زمینه اقتصاد دریافت کـرد. دکتـر کـاتلر نویسـنده کتـاب مـدیریت بازاریـابی نیـز میباشد که ویرایش سیزدهم آن در حال حاضر بـه چـاپ رسـیده اسـت. ایـن کتـاب، معـروفتـرین و پـر اسـتفاده تـرین کتـاب در دانشکده های مدیریت است. او بیش از ۲۰ کتاب موفق دیگر و بالغ بر ۱۰۰ مقاله در نشریات معتبر به چاپ رسـانده اسـت. وی تنهـا کسی است که تا به حال ۳ بار موفق به دریافت جایزه آلفا کاپا سای شده که برای بهترین مقاله چاپ شده در ژورنـال آو مارکتینـگ اعطا میگردد. همچنین نام او به عنوان اولین فرد دریافت کننده دو جایزه مهم نیز ثبت شده است: جایزه
1487440835.pdf
1.15M
خلاصه کتاب اصول بازاریابی/ فلیپ کارتر
Kotler-Marketing Management .pdf
3.22M
کتاب اصول بازاریابی کاتلر به زبان اصلی
market-research_[www.ketabesabz.com].pdf
797.9K
کتاب مروری بر تحقیقات بازاریابی
EnglishBooK1402.pdf
10.05M
کتاب زبان عمومی آزمون دکتری شامل نکات تستی و سئوالات
سئوالات زبان دکتری مجموعه های مختلف سال 1403