فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شبکه CNN آمریکا از آموزش صدها نفر دختر در اقلیم کردستان عراق برای اغتشاش در ایران رونمایی کرد
cnn.com/videos/world/2022/10/17/iraq-kurdistan-iran-dissidents-intl-elbagir-tsr-pkg-vpx.cnn
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئو تصاویر هوایی از تجمع امروز مردم اصفهان در میدان نقش جهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
چهار محور راهبردی جهاد تبیین
ــــــــــــــــــــــــ
حجتالاسلاموالمسلمین یوسفیان:
محتوا در جهاد تبیین چهار محور راهبردی دارد که عبارتند از:
۱. تبیین مفاهیم عالی اسلامی و مبانی انقلاب
۲. تبیین آرمانها واهداف نظام اسلامی
۳. پیشرفتها ودستاوردها
۴. تبیین و روایت درست از حوادث
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨افراد در تصویر را شناسایی کنید
و به آیدی زیر پیام دهید
@Admin_safa
📌 آنجایی که فکرش را نمیکنید به سراغتان خواهیم آمد
🔰سازمان اطلاعات فراجا
@S_Etelaat_faraja
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تایم لپس جمعیت راهپیمایی کرج
🔹 مردم کرج اینان نه اون اراذل اوباش، ماشاءالله
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
هدایت شده از دارالقرآن بسیج کشور🏴
بسم الله الرحمن الرحیم
🔆 بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج
💠 در بخش های
✅ فردی ✅ خانوادگی ✅ گروهی ✅ ایده پردازی قرآنی
ثبت نام تا 20 آبان
لینک های ثبت نام:
https://quranbsj.ir
⭕بخش فردی
https://survey.porsline.ir/s/dz7z6yH
⭕ بخش خانوادگی
https://survey.porsline.ir/s/89tPrTm
⭕ بخش گروهی
https://survey.porsline.ir/s/gbrp2rT
⭕ بخش ایده پردازی قرآنی
https://survey.porsline.ir/s/IDs8xJs
🔻آیین نامه در کانال دارالقرآن بسیج کشور می باشد ، لطفا قبل از ثبت نام مطالعه نمایید.
#مسابقات_قرآن_بسیج
@quran_salehin
هدایت شده از دارالقرآن بسیج کشور🏴
آیات موضوعی 9 الی 14 سال.pdf
157.4K
🖇 پیوست آیین نامه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت
#مسابقات_قرآن_بسیج
@quran_salehin
هدایت شده از دارالقرآن بسیج کشور🏴
قرائت تقلیدی.pdf
203.6K
🖇 پیوست آیین نامه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت
#مسابقات_قرآن_بسیج
@quran_salehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اولین فیلم از دستگیری عامل حمله به نیروهای فراجا در کرج
پ.ن:
🔺پسرجان ، دخترجان
🔹علی کریمی و علی دایی و بقیه سلبریتی ها الان یا تو کاخ و ویلاهاشون هستند یا سرکار و دنبال تجارتشون
شماها کجایید ؟ وضعیتتون چیه ؟
زندان ، منتظر حکم ، منتظر اعدام ، منتظر چندسال زندان و ......
🔸بخاطر چی ؟
بخاطر جوگیر شدن بخاطر حرف چندتا سلبریتی که اصلا امثال شماها یک صدم درصد هم براشون مهم نیستید و بهتون فکرم نمیکنن !
🔹واقعا اوج بدبختیه که بخاطر حرف چارتا سلبریتی مجازی ، چارتا ادم خودفروخته اونور آبی و ...... خودتونو و خانوادتونو به این بدبختی بندازید
🔸حیف که گوشی ندارن بخونن وگرنه این حرفای مارو الان اون کسانی میفهمند که اول جوونیشون حکم زندان و اعدام و این چیزا براشون اومده یا منتظرن که بیاد
🔹آیا اتفاقی برای این نظام و انقلاب افتاد ؟
چیزی جز بدبخت کردن خودتون نصیبتون شد ؟
💢راستی علی کریمی در یک حرکت جهادی و انتحاری یه متن شعر پست کرد و از اغتشاشگران از پشت گوشی حمایت کرد و دوباره رفت تو استخرش به آب تنیش برسه ! ! ! ! ...
🔺ماموستا خدایی: سخنان خطیب مسجد مکی تهدید علیه امنیت ملی است
امام جمعه اهل سنت شهرستان بانه:
🔹متاسفانه روز گذشته خطیب مسجد مکی زاهدان در خطبههای نماز جمعه سخنانی به زبان آورد که نه تنها بوی تفرقه میدهد، بلکه به نوعی تمامیت ارضی این کشور و نظام را زیر سئوال میبرد و به نوعی تهدید امنیت ملی کشور محسوب میشود.
🔹این سخنان به نوعی تشویق مردم به قانون گریزی است. این سخنان نقشههای دشمنان را برای اجرا تسهیل میکند.
#جهاد_تبیین
#وهابي_سني_نيست
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آقای_عبدالحمید_هشدار در خانه اگر کس است یک حرف بس است. امیدواریم مسئولان منطقه ای با تدبیر بیش تری درباره آقای عبدالحمید از این پس تصمیم بگیرند و بدانند که ایشان زود هوا برش می دارد پاسخ استاد رفیعی به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فیلمی جدید از حمله به فرمانداری خاش که به وضوح پروژه کشتهسازی توسط داعشیهای وطنی را نشان میدهد
#پایان_مماشات | #ثامن | #لبیک_یا_خامنه_ای
به ما بپیوندید:
eitaa.com/salehinrasad
🕋 #احکام_شرعی 🕋
حکم شرعی بیرون بودن چند تار مو
بیرون گذاشتن موی سر (حتی به مقدار چند تار مو) از چادر یا روسری در انظار عمومی و دید نامحرم، حرام است.
🌷 در حرمت نگاه به موی زن فرقی بین تمام یا قسمتی از آن وجود ندارد و بر زنان مسلمان واجب است تمام موهای سر را از نامحرم بپوشانند و مواظب باشند از زنان غیر مسلمان و بی بند و بار پیروی نکنند.
👈 #اصرار_بر_گناه_صغیره
🌷ا گر کسی از گناه صغیره مانند بدحجابی و رعایت نکردن پوشش شرعی، توبه نکند و تصمیم داشته باشد دوباره آن را تکرار کند، مرتکب گناه کبیره شده است؛ از این رو نباید تصور شود که بیرون گذاشتن چند تار مو یا آرایش و زینت در مقایل نامحرم گناهی است که خدای متعال آن را نادیده خواهد گرفت.
بد حجابی و هر گناهی که کوچک شمرده شود با ایمان و عمل صالح سازگار نیست و مداومت بر آن بدترین گناهان است، چنانچه حضرت امیرمؤمنان علی علیه اسلام فرمود:
"بدترین گناهان آن است که صاحبش آن را کوچک شمارد."
و نیز فرمود:
"از اصرار بر گناه بپرهیز که بزرگترین جرم هاست."
🚩 اجتماعبزرگ هیآتمذهبی
و امتحزبالله
در بزرگداشت شهدایمظلوم
حرممطهر#شاهچراغ(ع)
و شهدایمظلوم #مدافع_امنیت
📌 |دوشنبه ۱۶آبانماه ۱۴۰۱|بعدازنماز مغربوعشاء|
🗓 |تهران|میدان۱۵خرداد|مسجدارگ|
🇮🇷
بسم الله
🔊گفتگوی صوتی هادیان سیاسی فعال کشوری
🍃🌹🍃
🎙سخنران: استاد نوید کمالی - جانشین سازمان بسیج رسانه کشور
✅ موضوع: مهارت های گفتگو با نسل z (نسل ۸۰ و ۹۰)
باتوجه به اغتشاشات اخیر
🕤 زمان: فردا- دوشنبه ۱۶ ام آبان ماه ساعت ۲۱:۳۰
❌ مکان: کانال تحلیل صوتی هادیان سیاسی
https://rubika.ir/tahlil_samen
♦️معاونت سیاسی نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین♦️
🔻فریادهایی در ستایشِ برهنگی:
برای «لذّتِ بدننمایی»!
🖋 مهدی جمشیدی
۱- فلسفۀ زندگی، «لذّت» نیست
انگارهای که حامی «برهنگی» است، از اصالت «لذّت» استقبال میکند و بر آن تکیه دارد. در اصالت لذّت، زندگی انسان به اندازهای مطلوب است که خوشایند باشد و خوشایندی نیز چیزی جز «لذّت» نیست. زندگی، برای لذّت است و لذّت، «هرچه بیشتر» باشد، بهتر است. ازاینرو، انسان، زندگیِ اجتماعی را برمیگزیند تا در سایۀ آن، خوشیها و لذّتهای بیشتری نصیبش شود. در این نگاه، هیچ سخنی دربارۀ «کمال» و «انسانیّت» و «ارزش» و «سعادت» و «معنویّت» در میان نیست؛ چراکه همۀ این امور، «توهمها» و «شبهواقعیّتها»یی هستند که در برابر «لذّتِ حداکثری»، مانعتراشی میکنند. تنها قیدی که پیش روی لذّت من است، لذّت دیگران است؛ یعنی لذّت من تا آنجا محترم و منطقی است که لذّت دیگران را نخراشد. بیش از این، هیچ معیار و قاعدهای وجود ندارد که بخواهد انسان را به سمتسوی خاصی «هدایت» کند، بلکه این «شهوت» و «میل» و «خواستۀ» خودِ فرد است که باید مبنا و اساس قرار بگیرد و فرمان بدهد.
۲- بدن، همۀ «وجودِ من» نیست
برهنگی، امری معطوف به بدن است و معتقدان به برهنگی، بدن را میستایند و تنها به بدن میاندیشند. بدن در این نگاه، همهچیز است و انسان جز بدن، هیچ نیست و اگر هم واقعیّت دیگری در میان باشد، این بدن است که اصالت دارد و باید به آن پرداخت و غیربدن را به حاشیه راند. انسان، مساوی است با بدن و تمام مناسبات اجتماعی نیز بدن تکیه دارند. از طرف دیگر، چون بدن، متعلّق به من است و تنها من میتوانم دربارۀ آن تصمیم بگیرم، میتوان رهاسازی بدن و برهنگی را انتخاب کنم. نفیِ غیربدن، یا فروکاهیدن آن، بر تحقیر روح و بُعد معنوی انسان را این رویکرد دلالت دارد؛ چنانکه بدن، فصل مشترک میان انسان و حیوان و انسان از جهت بدنی، همان حیوان است. آنچه که موجب تمایز، بلکه برتری انسان بر حیوان میشود همان شرافت روحی و لایۀ معنوی و قدسیِ وجود انسان است. تمدّن غربی از هر جهت، یک تمدّن بدنمحور و بدناندیشه است و این واقعیّت، ریشه در جهانبینیِ مادّی آن دارد؛ در متن این نگرش، معنا و معنویّت و امور قدسی، خیالات شخصی و بیپایه هستند که در بهترین حالت، دردها و خلاءهای درونی انسان را تسکین میدهند، بیآنکه هیچ بهرهای از حقیقت برده باشند.
۳- جامعۀ برهنه، «عفیف» نیست
فلسفۀ «پوشش»، حفظ «عفت» است و بدون پوشش، عفت و پاکدامنی و حیا و اخلاق به تاراج خواهد رفت. آنان که میان پوشش و عفاف، فاصله میافکنند و پوشش را «لازمۀ عفاف» قلمداد نمیکنند، میدانند که میان این دو، «پیوستگی قهری» و «ارتباط تکوینی» وجود دارد و جامعۀ برهنه، هرگز طعم عفاف را نخواهد چشید؛ چنانکه تمدّن غربی از آن هنگام که مسیر برهنگی را در پیش گرفت، در چالۀ «فحشا» و «هرزگی» و «فساد اخلاقی» فرو افتاد و تباه شد. پوشش، همچون «پوسته»ای است که از «هستۀ» عفاف، حفاظت میکند. اگر این پوسته شکافته شود، هسته نیز در امان نخواهد ماند. هیچ راه و روش دیگری برای عفاف و پاکدامنی اجتماعی، نمیتواند جایگزین پوشش شود و خلاء آن را برطرف سازد. بنابراین، عبور از حجاب، پایان عفاف و درنوردیدن مرزهای اخلاق و ارزشهای عالی است.
۴- برهنگی، برآمده از «میل جامعه» نیست
جامعۀ ایران چه در دورۀ پیشااسلام و چه در دورۀ پسااسلام، هیچگاه به سوی برهنگی حرکت نکرده و برهنگی را ارزش قلمداد نکرده است. در هیچ نقطهای از تاریخ ایران، نمیتوان رد پایی از برهنگی یافت و بر اساس آن ادّعا کرد که پوشش، پیشنهاد اسلام به زنان ایرانی بوده است. زنان ایرانی حتّی در دورۀ پیشااسلام نیز مایل به برهنگی و خونمایی و بدنمحوری نبودند و جامعه را به طرف بیاخلاقی و پردهدری و هرزگی سوق ندادند. ازاینرو، باید گرایش به پوشش را جزو «تمایلات عمیقِ تاریخیِ جامعۀ ایران» دانست. بااینحال، در دورۀ تاریخی اخیر در اثر تماس فرهنگی با غربِ متجدِّد و حاکمیّت تجدّد آمرانۀ رضاخانی، جامعۀ ایران گرفتار «تکانههای فرهنگی» شد و برهنگی در لایههای از جامعه نفوذ یافت. پس برهنگی، امری «وارداتی» و «بیگانه» است. البتّه حتّی غرب نیز در دورۀ تجدّد به برهنگی رو آورد و آن را توجیه نظری کرد، وگرنه در دورۀ پیشاتجدّد، اینگونه نبود که برهنگی در غرب، رسم رایج و عمومی باشد. آنچه که امروز در غرب مشاهده میکنیم، حاکی از تحوّلات چند سدۀ اخیر است و نمیتواند گویای تمام تاریخ غرب باشد.
@salehinrasad