🚨 آیت الله . . . یا سلطان جنگل ⁉️
✍️ اگر شایعات جنگل خواری و فساد مالی باند نورمفیدی در استان گلستان کذب است با کذابین برخورد قضایی بکنید تا با آبروی روحانیت بازی نکنند، و اگر کذب نیست این منافین فاسد را مجازات کنید تا با آبروی نظام و اسلام بازی نکنند.
✔️ دلم به حال طلبههایی میسوزد که قربانی اصلی این شایعات و یا سپر بلای فساد برخی آخوندهای فاسد میشوند.
♦️ حوزویان گرامی، حتما در مورد اقدامات آقای نورمفیدی در استان گلستان تحقیقی بکنید و کاملا هوشیار باشید.
#️⃣ #پیرو #نورمفیدی #سلطان_جنگل
🌐 @Peirovir
هدایت شده از روزنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| دو طیف متعارض از #انقلابیون در کلام امام خامنهای
#انقلابیون_وجاهت_طلب را بیشتر بشناسیم...
@rozaneebefarda
🔘 انقلاب اسلامی یعنی دگرگونی ساختارهای طاغوتی...
♦️ چرا رَوندِ انقلاب اسلامی پشتِ درِ بانکها متوقف شد؟
✔️ آیا کسانی که انقلاب را تمام شده میدانند مقصر هستند؟
📖 صحیفه امام خمینی ره / جلد 18 / صفحه 434 👇
🔷 اما مسئله بانک از مسائل مهمی است که چنانچه ربا از بانک حذف نشود، مشمول آیه شریفه و روایات کثیره میشویم که آیه شریفه میفرماید کسانی که ربا میخورند اینها اعلام جنگ با خدا و پیغمبر میکنند.
🔶 این تعبیر در کم جایی واقع شده است که اعلان جنگ است بین کسانی که میخواهند ربا بخورند با خدا و پیغمبر.
🔷 اگر چنانچه ربا در یک کشوری مثل کشور ما خدای نخواسته، باز در بانکش، در تجارتش، در بین مردمش باشد، ما نمیتوانیم بگوییم که ما جمهوریمان جمهوری اسلامی است، محتوای جمهوری، اسلامی است.
🔶 پس اصلاح بانک هم یکی از امور بسیار مهم است، چنانچه اصلاح اقتصاد و مالیات و امثال ذلک هم بسیار اهمیت دارد.
🌐 @Peirovir
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 پرونده لزوم بهبود معیشت طلاب
📝 درآمد
🖋 علی مهدوی (سردبیر)
🔹 طی درخواست مکرر مخاطبان عزیز مناهج، مبنی بر پرداختن مجدد به موضوع معیشت طلاب، تحریریه مناهج پیگیری موضوع معیشت را در دستور کار خود قرار داد؛ لذا نهمین پرونده «مناهج» با عنوان «لزوم بهبود معیشت طلاب» قصد دارد، هم مطالبه طلاب را به سمع و نظر بزرگان و مدیران حوزه علمیه برساند و هم به موضوعات مرتبط با معیشت بپردازد.
🔹 آنچه تلاش شده در این پرونده مطرح شود:
- گزارش معیشت طلاب (نسبت دخل و خرج)
- راهکارهای افزایش شهریه
- پیشنهاد اصلاح نظام شهریه
- آینده شغلی طلاب
- ورود یا عدم ورود طلاب به مشاغل مغایر با طلبگی
- بحران معیشتی و مهاجرت معکوس طلاب
- نسبتسنجی معیشت با کیفیت علمی تحصیلی طلاب
- شبهه عدم توازن ورودی طلاب با نقدینگی دفاتر
- صبر و محجوبیت طلاب در ایستادگی بر تکلیف
- پیام طلاب و خانواده طلاب
- درخواست چارهاندیشی از مراجع عالیقدر و شورای عالی
🔹 از تمامی عزیزانی که با ارسال پیامها و یادداشتهای خود، مناهج را در پرداختن هرچه بهتر به این موضوع، یاری میکنند، پیشاپیش کمال تشکر و قدردانی را داریم و منتظر مطالب ارسالی شما عزیزان هستیم.
〰〰〰〰〰
🗂 پرونده لزوم بهبود معیشت طلاب
#معیشت_طلاب
#مناهج
@Manahejj
هدایت شده از حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
100سال پیش چه اتفاقی افتاد؟
ماجرایی که نمیخواهند شما بدانید!
این تصاویر کاملا واقعی است...
✅#آنتی_آمد_نیوز
بیشترین آسیب جنگجهانی اول به ایران رسید...
قحطی بزرگ و خوردن گوشت آدمها
@howzehenghelabi
🔘 آتش به اختیار نباید زیست تشکیلاتی را هدف بگیرد
1️⃣ اول: وقتی فرمان آتش به اختیار را کسی صادر می کند به نیرو های تحت فرمان خود آزادی عمل ویژه ای داده است، اما این به معنای آزادی عمل بی قید شرط نیست بلکه آزادی عمل در منظومه ی گفتمانی صادر کنند فرمان است، فلذا باید توجه داشت که اگر نیرو های تحت فرمان به منظومه فکری فرمانده خود التفات لازم را نداشته باشند ممکن است در این آتش به اختیار هزینه تراشی کنند.
2️⃣ دوم: توجه به مقطع زمانی صدور فرمان آتش به اختیار بسیار مهم است، فرمانده در چه زمانی این استراتژی را در پیش می گیرد؟ در شرایط عادی یا شرایط خاص؟ پر واضح است که این فرمان، فرمان شرایط غیر عادی می باشد، چون در شرایط عادی امور از مجاری تعیین شده خود باید پیش برود. و اینجا است که باید سوال ها پرسیده شود که مشکل کجا است؟ و چه شده که این فرمان صادر گشته است؟
3️⃣ سوم: نگاه ما به فرمان آتش به اختیار نباید به عنوان یک راهبرد دائمی باشد بلکه باید در ضمن عملیات آتش به اختیار . . . بکوشیم که شرایط به حالت عادی برگشته و امور از مجاری خود پیگیری شوند. امام خامنه ای خود فرموده اند که بنده معتقد به نظم سازمانی هستم. فلذا در این شرایط نباید بگذاریم زیست تشکیلاتی فعالیت ها آسیب ببیند.
4️⃣ چهارم: حرکت در افق دید و چشم انداز فرمانده . . . نیاز به شناخت مبانی فکری و فهم درست کلام و دستور وی در مقاطع زمانی و مکانی مختلف دارد، تا سوای نَص و ظاهر دستورات وی کُنهِ ماجرا و سایر اراده های فرمانده از دستورات را نیز دریابیم، تا خدای ناکرده با برداشت های سطحی در عمل به دستورِ خاصی سایر مسائل را زیر پا نگذاریم.
5️⃣ پنجم: یکی از پیام های لایه های زیرین این فرمان آتش به اختیار این است که فرمانده به نیروهای تحت فرمان خود اعتماد دارد و نیرو ها توانسته اند به عیاری از کفایت و بلوغ فکری برسند که تصمیم گیر شرایط حسساس باشند، که این خود دستاوردی بزرگ است که در قشر جوان حزب الله و انقلابی باید فراگیر شده و بستر های رشد و گسترش آن فراهم گردد.
👤 #حسین_کاوه ✍️
#️⃣ #پیرو #آتش_به_اختیار #زیست_تشکیلاتی
🌐 @Peirovir
هدایت شده از قیام
💠 تشکل طلبگی قیام
🔘 قلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَ فُرَادَى . . . . . قرآن کریم سورۀ مبارکۀ سبأ آیۀ شریفۀ 46 . . .
♦️ بگو شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم و آن اینکه؛ دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید.
🌐 @QYAMIR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استندآپ کمدی در مورد حجاب‼️
📛اونم تو آمریکا❗️واقعا دیدن داره👁
🌐 @Peirovir
🚨 چرا حسن عباسی بازداشت شد؟ +متن دفاعیه
🌐 http://rajanews.com/node/325701
🔘 گروه سیاسی-رجانیوز: شاید روحانی و کابینهاش در ظاهر از انتقاد پذیری دولت صحبت کرده و به نوعی ژستِ صبورانه و مظلومانه به خود میگیرند، اما زمان عمل که میرسد، در برخورد با منتقدین به دیکتاتوری تمام عیار تبدیل میشوند.
به گزارش رجانیوز، مرداد ماه سال گذشته بود که «حسن عباسی» فعال سیاسی اجتماعی کشور برای تفهیم اتهام، به دادسرا احضار شد.
تفهیم اتهام نسبت به شائبهی رابطهی کانال ضد انقلاب «آمدنیوز» و وزیر اطلاعات؛
ماجرا از آن قرار بود که در اوج اغتشاشات ضد انقلاب در دیماه سال ۹۶(یازدهم دیماه)، «حس عباسی» در یکی از سخنرانیهای خود، به نقش محوری «آمدنیوز» در ایجاد آشوبهای دیماه سال ۹۶ اشاره کرده و از شخص وزیر اطلاعات پرسیده بود که چه ارتباطی بین او و کانال ضد انقلاب «آمدنیوز» وجود دارد؟
چرا که بنا به گفته خود «حسن عباسی»، این کانال ضد انقلاب به جز وزیر اطلاعات و رئیس جمهور، از رهبر انقلاب گرفته تا نهادهای نظامی کشور را مورد تخریب قرار داده است.
پس از احضار عباسی به دادسرا، دادگاه شکایت شخص وزیر اطلاعات از وی در اسفندماه سال ۹۷ برگزار شده و «حسن عباسی» به تحمل هفت ماه حبس محکوم شد.
در تیر ماه سال جاری نیز دادگاه تجدید نظر رای قبلی را تایید کرده و در نتیجه روز گذشته(۲۲ مرداد ۹۸) «حسن عباسی» به جرم گفتن پنج جمله انتقادی خطاب به وزیر اطلاعات، روانه زندان شد.
وزیر اطلاعاتی که در سال 95 در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «دولت لبهای کسانی را که انتقاد میکنند میبوسد و از نقد آنها استقبال میکند»
عباسی در سخنرانی خود گفته بود: «رفته به چی چی نیوز راه انداخته و از بالا تا پایین نظام رو به سخره می گیره؛ البته وقتی میرسه به وزیر محترم اطلاعات، با تقديرات ویژه یاد میکند. هنوز هم وزیر اطلاعات به ما جواب نداده [پیرو پرسش نمایندگان از ایشان] چرا چی چی نیوز فلان شده، پسر فلانی در وزارت نفت، به وزیر اطلاعات که میرسه اینقدر تقدیر می کنه؟ خب آیا ما میتونیم شک کنیم که وزیر اطلاعات پشت سر چی چی نیوزه؟! چون لااقل دو تا فحش هم به وزیر اطلاعات می داد، اون که مقام معظم رهبری رو، مراجع تقلید رو، همه رو به سخره می گیره!»
البته حسن عباسی اولین نفری نبود که این سوال را از وزیر اطلاعات مطرح کرد. بنا به گفته حسن عباسی در لایحه دفاعیهاش، «فضای ملتهب جامعه در آن هفته(بازه زمانی هفتم الی چهاردهم دیماه 96) و فضای آشوب و بلوا در اقصی نقاط کشور متأثر از تحریک ضدانقلاب بود و انتظار افکار عمومی، مواجهه جدی با کانال هایی در شبکه های اجتماعی بود که از داخل کشور اطلاعات را گردآوری کرده و در خارج منتشر مینمودند(که وظیفه وزارت اطلاعات است).
در سطح افکار عمومی از ماهها قبل، هم در رسانه ها و هم در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این شائبه مطرح بود که چرا آمدنیوز به وزیر اطلاعات احترام و التفات ویژه دارد.»
شاهد مثال «حسن عباسی» برای این گفته خود، که معتقد است نحوه برخورد کانال معاند «آمدنیوز» با رئیسجمهور و وزیر اطلاعات شبهه آفرین است، سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرداد ماه سال ۹۶(پنج ماه قبل از حوادث دیماه) از علوی، درباره ارتباط وی با «آمدنیوز» است. علوی در آن جلسه گفته بود: «آمدنیوز رسانه ضد انقلاب فاحش نیست.»
علاوه بر این، حسن عباسی در تایید فرضیه فوقالذکر خود، به صحبت حسن روحانی درباره آمدنیوز نیز اشاره کرده است. بنا به آنچه که در لایحه حسن عباسی آمده، روحانی در اسفند ماه سال ۹۶(دو ماه پس از حوادث دیماه) در جلسه هیئت دولت گفته بود: «مگر آمدنیوز چه کاری میکند یا از کدام خط قرمز رد شده که به بهانه ارتباط با این رسانه، اطلاعات سپاه و قوهقضائیه تعدادی از فعالان سیاسی را بازداشت کردهاند؟»
حسن عباسی برای این ادعای خود، یک جامعه آماری 18 ماهه از اخبار و مطالب «آمدنیوز» در ارتباط با مسئولین بلند پایه کشور و نهادهای نظامی را نیز به لایحه دفاعیه خود اضافه کرده است که در انتهای این گزارش میتوانید متن کامل این دفاعیه را بخوانید.
شائبه ارتباط حسنه وزیر اطلاعات با آمدنیوز از زمانی به صورت جدی مطرح شد که این کانال معاند، در یکی از پستهای خود، به تعریف و تمجید از «حضور بی تکلف علوی» در شهر قم پرداخته بود.
🌐 @Peirovir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حجتالاسلام قنبریان: 🔸 اشرافیت در حکومت اسلامی همیشه مذهبی است.
🔷 اگر بخواهید روی مگامالها و ویلاهای لواسان دست بگذارید، اول باید به حوزههای علمیه اشرافی گیر بدهید.
♦️آقا...! اِذا فسد الخیّاط، فَسَدَ القَبا؛ امّا اِذا فَسَدَ العالِم، فَسَدَ العالَم . . .
🌐 @Peirovir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 مطالبه تمّار انقلاب استاد حسن عباسی از وزیر اطلاعات روحانی و رئیس سابق قوه قضائیه آقای صادق آملی لاریجانی . . .
✍️ پی نوشت: عمار انقلاب لقب استاد حسن رحیم پور ازغدی است.
🌐 @Peirovir
🔘 سهلانگاری خطرناک
♦️ غفلت حوزوی و دار انگلیسی/3
🔷 تساهل و تسامح با #نفوذیها سمی مهلک برای فضای سیاسی کشور است. سمی که در گذشته به خاطر لطافت روح یا سادگی یا اشتباه محاسباتی برخی بزرگان در فضای سیاسی کشور منتشر شد و آسیبهای جبرانناپذیری به کشور زد. نمونه؛ مماشات #بزرگان_مشروطه با نفوذیها بود که در نهایت موجب شهادت دیدبان مشروعیت؛ شیخ فضل الله و انحراف مشروطه شد:
🔶 « این نکته را هم عرض بکنم؛ همهی علما در قضیهی #مشروطیت با یکدیگر همنظر بودند؛ یعنی بین مرحوم #شیخ_فضلاللَّه و مرحوم #بهبهانی و مرحوم #طباطبایی در فکر و نظر تفاوتی وجود نداشت؛ اما دیدشان نسبت به واقعیتها و بهاصطلاح روشها و تاکتیکهایی که فکر میکردند باید عمل کنند، متفاوت بود.
🔷 مرحوم شیخ فضلاللَّه انحراف را دیده بود؛ نمیشود گفت سید محمد طباطبایی یا مرحوم حاج سید عبداللَّه آن را ندیده بودند؛ چرا، آنها هم میدیدند؛ منتها فکر میکردند باید با آن مماشات کرد تا بشود بر آن غلبه کرد؛ یعنی یک نوع #سهلانگاری در برخورد با نفوذیهای مشروطه در آنها مشاهده میشد، اما در مرحوم شیخ فضلاللَّه این معنا وجود نداشت؛ به همین جهت هم شیخفضلاللَّه از همان زمان تا الان مورد تهاجم قرار گرفته است. (مقام معظم رهبری؛ انتشار در تاریخ: ۱۳۸۳/۰۵/۱۱)
👤 مقام معظم رهبری با تعابیر مختلف و متعدد در خصوص #پروژه_نفوذ هشدار دادهاند. پروژهای که در #حوزه_علمیه_قم نیز به صورت جدی در حال پیگیری است. با عبرتی که حوزه علمیه در جریانات مختلف از جمله مشروطه گرفته است؛ آیا مماشات با نفوذیهای حوزه علمیه قم که بعضا ژورنالیستاند و هیچ صبغه روحانی هم ندارند؛ جایز است؟
🌐 @Bonyadtarikh
🏢 بنیاد تاریخپژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
🌐 @Peirovir
🚨 شاهد از غیب رسید . . . سودای مرجعیت
✍️ وقتی یادداشت سودای مرجعیت رو نوشتم خیلی اعتراض کردند و آن را اشتباه و حتی تهمت خواندند، اما الان که عملیات های روانی و مهندسی های رسانه ای برای برجسته و مطرح کردن آقای علوی بروجردی در قامت مرجعیت صریح تر شده است یکی، یکی حرفشان را پس می گیرند.
M 👇 یادداشت سودای مرجعیت👇
🌐 https://eitaa.com/peirovir/320
♦️ در این دوران که عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات، و مدیریت افکار توسط رسانه ها میباشد بیم آن میرود که برخی از معممین کم تقوا و سواد با پروپاگاندا و رپرتاژ و دوپینگ رسانهای خود را به عنوان مرجع به افکار عمومی تحمیل کنند. #روزنامه_19دی
🌐 @Peirovir
💠 کانال روزنه ای به فردا
🔘 دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر 🔘
♦️ توصیه ای ناب برای حزب اللهی ها و انقلابیون، خصوصا حوزویان ♦️
🌐 @rozaneebefarda
هدایت شده از روزنه
🔻اطلس تحولات مرتبط با بیانات آیتالله یزدی
💥اختصاصی/پست ویژه
در این تصویر، ابعاد عملیات روانی پیچیده اصلاحطلبان و اعتدالگرایان را خواهید دید....
#شجره_خبیثه_رسانهای
🔹روزنه؛ جامع ترین رسانه حوزوی در انعکاس متن و حواشی اتفاقات اخیر قم
@rozaneebefarda
هدایت شده از خبرگزاری رسا
🔸نامه #طلاب_انقلابی حوزه علمیه به حضرات آیات #یزدی و #آملی_لاریجانی حفظهما الله
🔹بسم الله الرحمن الرحیم
«و أَطيعوا الله و رسوله و لاتنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین»
🔹 حضرات آیات یزدی و آملی لاریجانی، طلاب حوزه علمیه با توجه به شرایط بوجود آمده و سوء استفاده #ضد_انقلاب از آن، مطالبی را محضرتان عرض خواهند کرد:
1️⃣ سزاوار نیست مباحثات طلبگی حضراتی چون شما که استوانههای نظام هستید به عرصه جامعه کشیده شود؛ چراکه همانگونه که شاهد هستیم عواقب آن دامنگیر #اسلام، #روحانیت، #انقلاب و #نظام خواهد شد.
2️⃣ مباحثات طلبگی همیشه بر محور استدلال استوار بوده است؛ نه تخریب و تضعیف و تقبیح طرف مقابل.
3️⃣ با توجه به پیش رو بودن انتخابات (مجلس و سپس ریاست جمهوری) و تمام تلاش ضد انقلاب برای #تخریب_شورای_نگهبان و هدم #نظارت_استصوابی، اصلا به صلاح نیست که اختلافات و منازعات به متن جامعه رسوخ نماید.
🔻حضرت آیتالله یزدی:
🔹شما از دیرباز از دنیا و تعلقات دنیوی گذشتید و در شهر و روستا، در تبعید و ناخوشی و در همه احوال، یار صدیق و با وفای #حضرت_روح_الله بودید و تا آخر هم امام امت به شما ارادت داشت. اما چند نکتهای هم محضر شما شایان ذکر است:
1️⃣ شایسته بود در مورد نامهای که از اساس تکذیب شده، بیشتر فحص و تحقیق میکردید.
2️⃣ شایسته است لحن تعابیر و انتقادات خود را با کمال سعه صدر بیان دارید؛ تا مبادا گرگهایی که دندان تیز کردهاند برای نظام، از بیانات شما، خوراک خود را برگیرند.
3️⃣ متن بیانیه #جامعه_مدرسین مبنی بر سندیت نداشتن استنادات غیر رسمی و منتسب به حضرتعالی، کافی نبود؛ لذا شایسته بود مطالب منتشر شده که حاوی شیطنتهای رسانهای بود، قویا تکذیب شود تا دیگر شاهد مسمومیت و تشنج فضای فعلی نباشیم.
🔻واما آیت الله آملی لاریجانی:
🔹شما در زمره علمای انقلابی و متعلق به بیت گرانقدری هستید؛ اما نکاتی شایان ذکر است:
1️⃣ با توجه به اینکه روز گذشته دفتر جامعه مدرسین سخنان منتشر شده و منتسب به آیتالله یزدی را فاقد سندیت دانست، توقع میرفت حضرتعالی سعه صدر بیشتری نشان دهید و نه تنها مراعات شرایط را بنمایید؛ بلکه احترام بزرگتری آیتالله یزدی را همچنان نگه دارید.
2️⃣ اگر با شخص آیتالله یزدی و یا سخنان ایشان مسأله دارید، چرا پای ارکان نظام و انقلاب باید به میان آید؟! در سخنان حضرتعالی -که البته شاید از روی تعجیل و ناراحتی بوده- اتهامات غیر مستند نبود؟! سخن از #دفتر_خبرگان و لطایف الحیل گرفتن آنجا، سخن از برنامهریزیهای صداوسیما و نهادهای دیگر، اتهامات اثبات نشده درباره برخی مسؤولین و ...؛ از شما که یک دهه بر مسند قضا تکیه داشتید، برخوردی اصولیتر و دقیقتر توقع میرود.
3️⃣ قبول کنید نمیتوان از طرفی وکیل متولی یک مدرسه علمیه بود و از طرف دیگر، همه بار مسؤولیت ساخت و ساز آن را و اینکه اشرافی هست یا خیر را از خود مبرا دانست. هرچند ای کاش خیلی پیشتر از این و با آرامش خاطر همین توضیحات را به جامعه طلاب میرساندید. همین مورد هم میرساند که حضرتعالی باید تعامل بیشتر و بهتری با رسانهها، طلاب و مردم داشته باشید.
4️⃣ خوب میدانید که استعمار چه تلاش گستردهای برای حذف آیتالله یزدی از خبرگان نمود، جا داشت با تأنی بیشتری وارد میدان میشدید؛ تا مبادا خوراک ضد انقلاب فراهم شود.
5️⃣ حتی اگر انتقادات شما به شخص آیتالله یزدی وارد باشد، نباید لبه تیز نقد، جایگاه مقدس جامعه مدرسین را هدف قرار دهد. امروز که عدهای با سودای مرجعیت، دنبال تحقق اهداف خود هستند، چه نهادی غیر از جامعه مدرسین، توان مقابله و دفع #مدعیان_مرجعیت که امام امت در سال پایانی عمر خود اشاره کرد را دارد؟! ایشان فرمودند: «إنشاءالله در بین جامعه مدرسین و طلاب انقلابی اختلافی نیست، اگر باشد بر سر چیست؟ بر سر اصول یا بر سر سلیقهها؟ و آیا ایادی استکبار، روحانینماهایی را که تا حدمرجعیت تقویت نموده است، فرد دیگری را بر حوزهها حاکم نمیکنند؟»
♨️در آخر از هردو عالم انقلابی درخواست میشود با انتشار بیانیهای مشترک به همه مخاصمات پایان داده و نشان دهند که خوشحالی فعلی ضد انقلاب چیزی جز یک خواب زودگذر نبوده و ارکان جمهوری اسلامی از بن، مستحکم و بی خدشه است؛ کما اینکه مسؤولین آن نیز متعهد به اسلام و انقلاب هستند. لذا در این عرصه مجالی برای جولان خناسان و وطن فروشان ضد انقلاب نیست. همچنین به جد باید با منتشر کننده سخنان آیتالله یزدی برخورد قضایی شود؛ تا دیگری جرأت نکند با اعتبار و آبروی نظام بازی کند.
🆔 @rasanews_agency
پیرو
🔸نامه #طلاب_انقلابی حوزه علمیه به حضرات آیات #یزدی و #آملی_لاریجانی حفظهما الله 🔹بسم الله الرحمن ا
✍️ فقط ای کاش خناسان رسانه ای و کسانی که آتش بیار معرکه شده بودند نیز مورد خطاب جدی این نامه قرار می گرفتند.
🔘 قتل در تهران؛ سکوت در نجف
♦️ غفلت حوزوی و دار انگلیسی/4
🔷 غفلت برای هر فرد و هر زمانی مضر است امّا اگر آن فرد جزء بزرگان و تصمیمسازان باشد ضرر غفلت صدها برابر خواهد شد. در زمان #مشروطه یکی از اصلیترین مراکز تصمیمسازی #حوزه_علمیه_نجف بود که تحت تأثیر #جوسازیهای_انگلیسی قرار گرفت در نتیجه مقابله مؤثری با طرح اعدام #شیخ_فضل_الله نکرد و در نهایت مشروطه نیز که با پیشآهنگی روحانیت جلو رفته بود از دست علمای نجف نیز خارج شد:
🔶 «يك عدهاى كه نمیخواستند كه در اين كشور #اسلام قوه داشته باشد، و آنها دنبال اين بودند كه اينجا را آن وقت به طرف اروپا بكشند. آنها جوسازى كردند به طورى كه مثل مرحوم آقا شيخ فضل اللَّه كه آن وقت يك آدم شاخصى در ايران بود و مورد قبول بود همچو جوسازى كردند كه در ميدان علنى، ايشان را به دار زدند و پاى آن هم كف زدند.
🔷 و اين يك نقشهاى بود براى اينكه اسلام را منعزل كنند و كردند. و از آن به بعد ديگر نتوانست مشروطه يك مشروطهاى باشد كه #علماى_نجف مىخواستند. حتى قضيه مرحوم آقا شيخ فضل اللَّه را در نجف هم يك جور بدى منعكس كردند، كه آنجا هم صدايى از آن درنيامد. اين جوى كه ساختند در ايران و در ساير جاها، اين جو اسباب اين شد كه آقا شيخ فضل اللَّه را با دست بعضى از روحانيون خود ايران محكوم كردند و بعد او را آوردند در وسط ميدان و به دار كشيدند و پاى آن هم ايستادند كف زدند و شكست دادند اسلام را در آن وقت. و مردم غفلت داشتند از اين عمل، حتى علما هم غفلت داشتند.»(صحيفه امام، ج18، ص: 248-247)
🌐 @Bonyadtarikh
🏢 بنیاد تاریخپژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
🌐 @Peirovir
هدایت شده از طلبه نیوز
ناراحتی بی بی سی و #دولتمردان از فتوای #مراجع علیه #مدارس_طبیعت
🔴 #عیسی_کلانتری، رئیس سازمان حفاظت #محيط_زيست گفته است: سازمان حفاظت محیط زیست به دنبال ایجاد محمل قانونی برای #مدارس_طبیعت بود اما یک ماه پس از شروع این پیگیریها برای قانونی کردن مدارس طبیعت، از طرف #مراجع_عظام_تقلید فتوا صادر شد که فعالیت مدارس طبیعت غیردینی است.
این درحالی است که به گفته ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عمده مدارس طبیعت -که فعالیتشان بدون مجور و غیرقانونی است- پیگیر اجرای #سند_۲۰۳۰ هستند و حتی دانشآموزان تا ۱۲ ساله در استخرهای #مختلط در ساعت #شنا با هم تعلیم میدیدند.
در این میان نکته قابل توجه، نگرانی بیبیسی از تعطیلی #مدارس_طبیعت است؛ بیبیسی در گزارشی جهتدار با ابراز نگرانی از تعطیلی #مدارس_طبیعت مدعی شد: ورود شرع و ایدئولوژیهای سیاسی این بار مانع شد تا کودکان از بازی با طبیعت دور بمانند!
💢شما هم دعوتید به #حجره 👇👇
https://eitaa.com/HOJREH14