بررسی جایگاه و محتوای کتاب جامعه منسوب به امام علی علیه السلام.mp3
17.43M
#فایل_صوتی
#نشست_علمی
✅موضوع: «بررسي جايگاه و محتواي كتاب جامعه (منسوب به امام علي(عليه السلام))
🎙استاد ارجمند: جناب دكتر حامد علي پور
🕌 برگزار کننده: پژوهش مدرسه پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها
@peyrovanzahra
🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان:
🔎 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
📚 @howzehpajohesh
#نشست_علمی
#هفته_کتاب_کتابخوانی_مبارک
#فعالیت_پژوهشی_مدارس
✅موضوع: معرفی کتاب «خمس ارباح مكاسب از ديدگاه اماميه»
🔹حائز رتبه سوم در پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان
🎙ارائه دهنده: مؤلف کتاب خانم زهرا مؤمني
🗓 یکشنبه مورخ 1400/08/30
⏰ ساعت 12:30 تا 13:30
🖥دربسترفضای مجازی سامانه lms
⬅️به آدرس:
https://peirovan.lms2.hozehkh.com/ws/khomsbook
برگزارکننده: پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا«علیهاالسلام»
@peyrovanzahra
•┈┈•••🔅•••┈┈•
🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان:
📚 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
🔎 @howzehpajohesh
کتاب خمس ارباح مكاسب از ديدگاه اماميه .pdf
2.66M
#فایل_کتاب «خمس ارباح مكاسب از ديدگاه اماميه»
#هفته_کتاب_کتابخوانی_مبارک
#فعالیت_پژوهشی_مدارس
🔹حائز رتبه سوم در پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان
🔸مؤلف کتاب خانم زهرا مؤمني
برگزارکننده: پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا«علیهاالسلام»
@peyrovanzahra
•┈┈•••🔅•••┈┈•
🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان:
📚 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
🔎 @howzehpajohesh
🔹قال امیر المومنین علی علیه السلام :
📙الکتب بساتین العلماء
🖌کتابها بوستانهای دانشمندان است .
📚غرر الحکم ص245.
♦️ با تشکر از خانم معصومه داوری🌷
🕌 پژوهش مدرسه پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها
@peyrovanzahra
📖 چگونه به کتابخوانی عادت کنیم؟
🔸توصیههای رهبر انقلاب در مورد کتابخوانی:
3️⃣ فرصتهای اندک
من میخواهم خواهشی از مردم بکنم و آن این است: کسانی که وقتهای ضایع شوندهای دارند؛ مثلاً به اتوبوس یا تاکسی سوار میشوند، یا سوار وسیلهی نقلیهی خودشان هستند و دیگری ماشین را میراند، یا در جاهایی مثل مطب پزشک در حال انتظار به سر میبرند و به هرحال اوقاتی را در حال انتظار به بیکاری میگذرانند، در تمام این ساعات، کتاب بخوانند. کتاب در کیف یا جیب خود داشته باشند و در اتوبوس که نشستند، کتاب را باز کنند و بخوانند. وقتی هم به مقصد رسیدند، نشانی لای کتاب بگذارند و باز در فرصت یا فرصتهای بعدی آن را باز کنند و از همانجا بخوانند.
▫️بنده خودم چند جلد قطور از یک عنوان کتاب را در اتوبوس خواندم! قضیه مربوط به قبل از انقلاب است که چند روزی برای انجام کاری از مشهد به تهران آمده بودم... وضعیت و فضای اتوبوسهای آن روزگار برای ما خیلی آزار دهنده بود و نمیتوانستیم تحمل کنیم. دلم میخواست سرم پایین باشد و خواندن کتاب در چنین وضعیتی بهترین کار بود. ساعتی را که به این حالت میگذراندم احساس نمیکردم ضایع میشود. آن وقتها تقریباً یکساعت طول میکشید تا آدم با اتوبوس از جایی به جای دیگر میرفت. بعضی وقتها این جابجایی کمتر یا بیشتر هم طول میکشید. بههرحال چنین یکساعتهایی را احساس نمیکردم که ضایع میشود؛ چون کتاب میخواندم. ۱۳۷۵/۲/۲۲
♦️ با تشکر از خانم فاطمه مهرآبادی🌷
🕌 پژوهش مدرسه پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها
@peyrovanzahra
خطبه ۸۳.m4a
2.65M
🌿شرح صوتی خطبههای نهج البلاغه🌿
🔹صوت شصت و یکم: ترجمه قسمت پایانی خطبه 83 نهج البلاغه
🔹استاد ارجمند : خانم شکیبا عباسی شمیرانی
🗓مورخ 08/30/ 1400
👈👈ادامه دارد ...
⏳ یکشنبه ها
با تشکر از خانم شکیبای عزیزمان و یاد و خاطره مادربزرگ عزیز ایشان (حاجیه خانم فاطمه زندی) گرامی میداریم.
روحشان قرین رحمت الهی🤲🤲
🕌پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها
@peyrovanzahra
🔹اللهمعجللولیڪالفرج🔹
🍀 مقام معظم رهبری (مدظله العالی )
◀️ ابزارهای نوظهور مهمترین هنرشان این است که مضمون کتابها و محتوای آنها را راحت و آسان منتقل میکنند؛ اما جای کتاب را هیچ چیز نمیگیرد.
📚 بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان کتابخانه ها و کتابداران ۱۳۹۰/۴/۲۹
♦️ با تشکر از خانم فاطمه بیجمرانی🌷
🕌 پژوهش مدرسه پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها
@peyrovanzahra