eitaa logo
ثامن مقداد
389 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
💢حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی‌از‌منکر کرده بود و‌ همچنین ۲ خانم قانون‌شکن صادر شد دادستانی طرقبه: 🔹ضمن دستور برای تحقیق در مورد چگونگی شکل‌گیری اصل ماجرا با دستور قضایی حکم جلب این شخص به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم و همچنین ۲ نفر خانم به اتهام ارتکاب فعل حرام به لحاظ تظاهر به کشف حجاب صادر شد. 🔸همچنین به صاحب واحد صنفی که این اتفاق در آن رقم خورده بود نیز جهت رعایت اصول شرعی و قانونی تذکرات لازم داده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه عسگری: من کاری که می‌کنم تا پنجاه سال بعد رو در نظر می‌گیرم، اما رهبری تا 100 سال آینده را در نظر میگیرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تذکر محترمانه و اعمال قانون حجاب در فرودگاه بین المللی شیراز 🔹 به امید اینکه سایر نهادها و دستگاه‌ها از این حرکت‌های مثبت الگو گرفته و قانون حجاب را در زیر مجموعه خود اجرایی کنند.
💢 شهادت نردبان آسمان بود ... 🔹مقداد مهقانی مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه که براثر حمله رژیم صهیونیستی مجروح شده بود، صبح امروز آسمانی شد و به مقام شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حقایقی کمتر شنیده شده درباره حقیقت ۱۳ بدر و جشن یهودی ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه ما روشن است توصیه مهم اخیر رهبر انقلاب درباره امیدآفرینی به همه کسانی که رسانه در اختیارشان است
Untitled 909.mp3
7.3M
🌺:دوازدهم فروردین روزمبارک جمهوری اسلامی 🎤:سخنران حجه الاسلام علیزاده 🕌:مکان مسجدحضرت ولیعصرعج 1402/1/12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘تجمع مطالبه حجاب در رامسر حاضرین خطاب به استاندار: 🔻 آقای استاندار شما از جنس ما هستید اگر نمی توانید کاری بکنید ما خودمان وارد شویم. 🔻 رستوران‌های کل شهر باز است و همه لخت 🔻اگر شما وارد نمی شوید خودمان آتش به اختیار ورود می‌کنیم/رجانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این کارشناس افغان‌تبار، ❓تنها در ۲ دقیقه و ۵۳ ثانیه مسئلهٔ عقب‌ماندگی برخی کشورهای مسلمان را به قدری زیبا و کامل تشریح می‌کند که گویی مخاطب به یک سمینار چند ساعته رفته است❗
🔴 توقیف کشتی خارجی حامل ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس 🔹رئیس کل دادگستری هرمزگان: رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند. 🔹در بازرسی از این کشتی بیش از ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.۲۶ خدمه این کشتی متخلف نیز دستگیر شده‌اند و جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
『 🔹سه جور روزه داریم..... درجات روزه داری از نظر آیت الله (ره) ______________________
میدل‌ایست‌آی: اسرائیلی‌ها به فکر فرارند وب‌سایت انگلیسی میدل‌ایست‌آی: بسیاری از کسانی که به ایده ایجاد یک خانه ملی برای اسرائیل متعصب بودند، اکنون به دنبال گذرنامه دومی هستند تا به آن‌ها امکان اقامت در یک کشور غربی را بدهد؛ حتی با وجود آنکه نتانیاهو اعلام کرد طرح اصلاحات قضایی خود را متوقف کرده است.
♦️اتفاقات خوب امروز
از ماست پاشی تا خاک پاشی به حجاب انتشار یک فیلم از ریختن ماست بر روی سر دو زن کشف حجاب کرده توسط یک مرد با هویت نامشخص، محل توجه برخی فعالین رسانه ای و اجتماعی شده است. یک: عمل فرد ناشناسی که اقدام به ماست پاشی کرده قطعا محکوم و بسیار زشت بوده و حتما مورد تایید نیست. نه اقدام قانونی کرده، نه عملش اخلاقی بوده و نه با معیارهای روشن امر به معروف و نهی از منکر منطبق است. دو: در فیلم منتشر شده همزمان دو اقدام غیر قانونی، غیر اخلاقی و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اتفاق افتاده و هم آن مرد ماست پاش و هم آن دو زن کشف حجاب کرده محکوم هستند. سه: اما فیلم ماست پاشی نکات فرامتنی نیز دارد، اول نکته اینکه یاددآوری می‌کند که چرا باید هرچه سریعتر و بهتر موضوع مبارزه با اباحه گری با قوانین و تبصرهای جامع‌تر، سیاستگذاری به روز تر و چارچوب مشخص‌تری اجرا و پیگیری شود و تکالیفی که بر عهده متولیان حوزه حجاب در همه سلسله مراتب آن وجود دارد، به جد به اجرا برسد تا کمتر امکان جولان کشف حجاب و اباحه گری در سطح اجتماع پیدا شود و عموم مردم کمتر در معرض این ناهنجاری که افکار و احساسات فرهنگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، قرار بگیرند. چهار: طبق معمول در واکنش اولیه به این نوع فیلم‌های نادر، برخی فعالین مجازی و اجتماعی و حتی فرهنگی دچار خطا می‌شوند و ناخواسته با وزن دادن بیش از حد به یک خطا زشت، یک اصل درست همانند لزوم برخورد با شتاب بیشتر را با اقلیت ناچیز مروج اباحه گری را دچار حواشی و کندی ‌می‌کنند. از سوی دیگر فرصت‌طلبان سیاسی و ضد فرهنگی نیز عمدا با پروپاگاندای مجازی و رسانه‌ای چنان خطا مذکور را بزرگ نمایی و تعمیم‌های کذایی می‌دهند که شاید بتوانند مقداری عقب نشینی در موضوع مقابله با اباحه گری در جامعه ایرانی ایجاد شود. در هر صورت هر دو طیف رفتارشان مکمل هم می‌شود و یکی با عدم تشخیص صحنه و دیگری با سواستفاده از صحنه بوجود آمده عمل می‌کنند. پنج: اما برجسته سازی عامدانه این فیلم توسط جریان رسانه‌ای ضدانقلاب در زمانه‌ای که موضوع مبارزه با اباحه گری و کشف حجاب در داخل کشور به سرانجام مناسب‌تر و عزم جدی‌تری نزدیک شده، کاملا معنادار است. به خوبی معلوم است که جریان پشت صحنه و سازمان دهنده اباحه گری در ایران نگران بهم خوردن روند جاری و طراحی‌های خود است و از فرصت ماست پاشی یک فرد ناشناس و متخلف تلاش می‌کند که به ارزش پذیرفته شده فرهنگی و عرفی شده جامعه ایران چندی بیشتر خاک پاشی کند. تلاش نافرجامی که بیشتر به خاک پاشیدن به انوار تابناک خورشید می‌ماند! *مهدی جهان تیغی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥💠پروژه صهیونیست‌ها علیه حاج احمد متوسلیان از کجا، چگونه و توسط چه کسانی شکل گرفت و سرانجام 4 دیپلمات ایرانی ربوده‌شده چه شد؟
✨امام صادق علیه السلام: السَّعيدُ مَن وَجَدَ في نفسِهِ خَلوَةً يَشغَلُ بها 🎖خوشبخت، كسى است كه براى نفس خود خلوت و فراغتى يابد و به كار اصلاح آن پردازد.
سخنگوی سپاه: پرونده حاج احمد متوسلیان همچنان مفتوح است / از سخنان فرمانده کل سپاه برداشت نادرست شده است سردار رمضان شریف: 🔹از سخنان فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده معظم حاج احمد متوسلیان برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشته‌اند. 🔹در وضعیت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و سرنوشت قطعی ایشان تاکنون تغییری حاصل نشده است. 🔹 پرونده وی و همراهان " کاظم اخوان ، تقی رستگار مقدم و سید محسن موسوی " که در ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه "باره" لبنان توسط نیروهای فالانژ ربوده شده اند، همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است
▪️هانیه توسلی اعلام کرده "راستش من فعلا قرار نیست بازی کنم حالم خوش نیست نه تئاتری در کاره نه فیلمی نه سریالی" اما در همین حین و بین پوسترهای تبلیغاتی او در تورنتو و ونکور دست به دست می شود حالا باید از او پرسید آیا او در این نمایش ظاهرا پرسود هم انصراف داده و اگر نمایش غم و غصه او واقعی است آیا او از عواید مالی بلیط فروشی که از مدتی قبل آغاز شده هم انصراف می‌دهد؟
🔴‌ اولین تصویر از پیکر مطهر شهدای مدافع حرم مقداد مهقانی ومیلاد حیدری بعداز شهادت در معراج شهدای تهران
نماینده اردن: عادی‌سازی ارتباط اردن و ایران وظیفه ملی است ممدوح العبادی، نماینده پارلمان اردن: تاریخ و تمدن ایران بسیار مهم است و خوب است که ایران و عربستان با هم توافق کنند. ملاحظات سیاسی و امنیتی اردن در قبال ایران را می‌توان با توافق حل کرد. عادی‌سازی روابط اردن و ایران یک وظیفه ملی است که فقط در راستای گسترش افق‌های اقتصادی نیست؛ بلکه در راستای توازنی است برای مقابلۀ حتمی با طرح‌های راستگرایان اسرائیلی.
حجت الاسلام رضایی: 📌رمز ماندگاری در ضیافت الهی ماه رمضان «حُسن خلق» است 🔹مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رمز ماندگاری در ضیافت الهی ماه رمضان را کیمیای «حُسن خلق» خواند و گفت: با فرزندان، خویشان و دوستان خود با اکسیر حسن خلق ومهربانی برخورد‌کنید. 🔹لحظه عصبانیت و خشم شما همان لحظه اخراج شما از این مهمانی الهیست. 🔹ماه رمضان ماه «ربیع القرآن» است و در سراسر ماه رمضان توجه شما به روزه دارحقیقی و انسان کامل یعنی وجود ذی جود حجة بن الحجج البالغة (عج) نمی‌بایست منقطع شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔 اعتقادات مردم کم شده؟! 📍پ.ن : مواظب باشید در هجمه‌ی و بازی‌های رسانه‌ای دشمن ، تعداد افرادی که تظاهر به بی دینی میکنند در نگاهتان بزرگ جلوه نکند! اکثریت مردم دین دار هستند حتی اگر ظاهر آنها این را نشان ندهد! ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این کلیپ از سخنان حاج قاسم را همه باید ببینند. اون دوستانی که ادعای دوست داشتن حاج قاسم رو دارند و نسبت به فریضه امر به معروف بی توجه هستند. ببینند حاج قاسم حتی در هواپیما از فرصت اندکی که داشت برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده می کرد. روش امر به معروف و نهی از منکر صحیح را در این چند دقیقه ببینید.
💢مابه‌التفاوت سپاه ایستادگی در دل مخاطرات است 🔰سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار نوروزی فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه ضیافت الهی گفت: زاد و توشه‌ای که از این ماه مبارک باید برگیریم، با موانست با قرآن و تقوی و ورع الهی حاصل می‌شود. 🔸وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ایام‌الله و یادآوری نعمت‌های الهی در زمانی که دشمن درصدد محاصره مؤمنان بود اما با نصرت الهی دشمن با شکست مواجه شد. 🔹سردار سلامی افزود: انقلاب ما ظرف و بستر تحقق سنت‌های الهی است و شما در مسیر تحقق این سنت‌ها بودید و توفیق پاسداری از آن را دارید. مابه‌التفاوت سپاه ایستادگی در وسط میدان و در دل مخاطرات و ثبات قدم در راه اهداف اسلام و انقلاب است که نتیجه آن نصر و ظفر است. 🔸فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: در نقشه سیاسی جهان، نام هیچ ضعیفی نوشته نمی‌شود. لذا قوت و قدرت درونی رمز ماندگاری و فائق شدن بر توطئه‌های دشمنان است. 🔹سردار سلامی با اشاره به وقایع و حوادث سال گذشته خاطرنشان کرد: همه عوامل و ایادی دشمن از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تا معاندینی که با حمایت قدرت‌های مستکبر و مرتجع در صدد مقابله با ملت ایران هستند، به میدان آمده بودند تا نظام اسلامی ملت ایران را از پای در آورند، اما پیشوای انقلاب در مقابل دشمنان و بدخواهان ایستاد و مردم فریب دشمن را نخوردند و استعدادها و ظرفیت‌های دشمن کارگر نیفتاد و نصرت الهی موجب شد تا مکر بدخواهان به خودشان بازگردد. 🔰در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نیز با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: این تلاقی زیبا فرصتی برای تحول است و مراقب باشید تا در این ضیافت بزرگ الهی به حداقل‌ها قانع نباشیم. 🔹وی با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم خاطرنشان کرد: تحول یعنی اینکه بدانیم همه فرصت‌ها و توفیقات را قدر بدانیم، تحول یعنی هوشیاری و دیدن و توجه هم بعد نقاط قوت و نقاط ضعف؛ نقاط قوت را برای ارتقا و نقاط ضعف را برای برطرف کردن. 🔸نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: سپاه در سال گذشته امتحانات خوبی را پشت سر گذاشت و با الهام از تعالیم دینی و منویات رهبری حکیم، گام‌های بزرگی برداشت و با صبر و تحمل انقلابی، مدبرانه از انقلاب پاسداری کرد. 🔹وی افزود: سپاه جهاد ترکیبی را در برابر جنگ ترکیبی سامان داد و توفیقات خوبی حاصل شد که شکست دشمنان و معاندین نتیجه این مجاهدت‌ها بود. 🔸حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تأکید کرد: ما در سپاه خودمان را مخاطب بیانات رهبری می‌دانیم و باید در پیش‌روندگی سپاه و هم در پیش‌برندگی سپاه نگاه تحولی داشته باشیم. 🔹وی با تأکید بر تقویت معنویت، جهاد تبیین ویژه برای امیدآفرینی و اشراف اطلاعاتی بر نقشه‌های دشمنان گفت: باید قوی شویم، رمز ماندگاری قوی شدن است.