eitaa logo
نهضت پیشرفت بانوان
74 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
624 ویدیو
41 فایل
🌺گزارش فعالیتهای اجرایی نهضت پیشرفت بانوان شهرستان گناباد 🌺با حضور جمعی از بانوان فرهیخته گنابادی 🌺اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد
مشاهده در ایتا
دانلود
📌فتوای مهم امام خمینی دربارۀ انتخاب رئیس جمهور «قضیۀ سپردن یک مملکتی است به‌دست کسی که اگر ناباب از کار درآید صدمه به اسلام می‌زند. جمهوری اسلامی را از بین می‌برد. این یک مسئلۀ حیاتی است برای شما، برای اسلام و مسلمین. آسان این را نگیرید که ما دخالت نمی‌کنیم. یک دسته بگویند ما دخالت نمی‌کنیم از باب اینکه امر سیاسی است، به ما چه؟ این امر سیاسی به همه مربوط است... در قضیۀ رئیس‌جمهور تعیین رئیس‌جمهور یکی از چیزهایی است که بر همۀ مسلمان‌های ایران، بر همۀ مکلّف‌های ایران است.» (صحیفۀ امام/ج۱۵/ص۱۷) 〰️〰️〰️〰️〰️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥یه حرفی از یکی شنیدی، ناراحت شدی، برای آخرتت خوبه! مَرَارَةُ الدُّنْيَا، حَلَاوَةُ الْآخِرَةِ 🍁
🔰چکیده ای از مباحث سواد رسانه دکتر مهدی دری 📚سواد: یعنی توانایی تغییر . ✍تفکر نقاد: سنجش گرانه اندیشیدن ، قبول نکردن هر حرف و پیام ، با سواد کسی است که در همه حوزه ها علم داشته ، در جنگ شناختی ، تفکر کرده ، با دلیل حرف زده، با منطق حرف زدن ، با علت حرف زدن ، پرورش فکر . 🧑‍💻رسانه (( media )) : هر چیزی که بین فرستنده و گیرنده وجود دارد ، به معنی واسط و میانی ، رسانه بین یک فرستنده ی بسته محتوایی و دریافت کننده بسته محتوایی اتصال برقرار می کند، قسمت های متعدد مسیر ارتباط📥 ۱_ اندام های رسانه ای ۲_ ابزار های رسانه ای ۳_محیط رسانه ای ۴_ بسته محتوایی پیام ⚡️رسانه شامل : تلفنی همراه ، اینترنت ، تلویزیون، رادیو ✨اندام های رسانه : با آن پیام را تولید و دریافت می کنیم، مانند: چشم ، گوش ، بینی ، پوست ((لامسه )) ، زبان ، این اندام ها در بین مسیر فرستنده و دریافت کنند محتوا قرار دارد. ✨محیط ها و بستر رسانه : ۱_ محیط بصری رسانه ای ، وابسته به مکان و زمان نیستند. ۲_ محیط و بسترهای رسانه ای که برای ارتباط به مکان و زمان وابسته هستند. 💫هر بسته محتوایی دارای سه نوع پیام است: 💥ناظر به متن : فقط نوشتاری نیست ، تمام بسته محتوایی ، عکس نوشت ، کلیپ ، فیلم ، شعر و موسیقی . تولید کننده پیام ، واضح ، آشکار ، و بی واسطه آن را بسازد ، هر اثری یک متن تلقی می شود، نوشتاری ، دیداری ، شنیداری ، نمایشی ، دیالوگ های یک فیلم ، داستان. 🌟چک کردن پیام : 📝شش سوال انتقادی: چه ؟ چرا ؟ چگونه ؟ کی ؟ کجا ؟ کی ؟ برای چک کردن پیام می بایست به این سوالات در رابطه با آن پیام پاسخ دهیم . 📍چک کردن یعنی : ۱ _ کی این بسته محتوایی را تولید کرده است ؟ ۲ _ کِی این بسته محتوایی تولید شده ؟ ۳_ کجا این بسته محتوایی تولید شده ؟ ۴_ چگونه این بسته محتوایی تولید شده است ؟ ۵_ چه چیز تولید شده ؟ ۶_چرا تولید شده ؟ 📌جلسه آینده 📍شناخت مفاهیم کلیدی در مورد اقناع برای داشتن تفکر انتقادی : ۱۴۰۳.۰۳.۲۱