ولی واقعا از مکانیزم های این بازی خوشم میاد
چقدر روابط کاراکتر ها چالشی و سرگرم کننده اس
انتخاب ها بر اساس اینن که ایده یک کاراکتر رو باید برداری و اون انتخاب میتونه اثر مثبت،منفی یا خنثی توی روابط با بقیه داشته باشه
یعنی تو هر موقعیتحداقل ۲ انتخاب و حداکثر ۴ تا داریم
تو هر انتخاب مثل اینکه کاروان به کدوم راه بره،به دشمن برخورد میکنیم مبارزه کنیم یا فرار کنیم،چه چیزی لوت کنیم همش باید تلاش کنیم بالانس ترین راه رو بریم
اگه روابط زیادی خوب یا بد بشن،موجب یه همکاری میشه
همکاری ها رندوم یک مهارت از بین دو کاراکتر دوست انتخاب میکنه که با استفاده از اون مهارت،یه اثر مثبت روی کاراکتر دوست بذاره
مثلا تو عکس طرف slice off بزنه،یکی از استرس دوستش کم میکنه
ولی اگه زیادی بد باشه،موجب کینه میشه و اگه اون مهارت رو استفاده کنی یه اثر منفی روی کاراکتری که ازش کینه داره میذاره
طب گیمینگ
میشه من هیولای مازوخیسمی باشم؟ 👈👉
مازوخیسمی خیلی باحاله
مثلا ۱۰ درصد از جون خودش میکنه تا ۲۵ درصد جون هم تیمیش رو درمان کنه
یا دو تا استرس از هم تیمیش میگیره تا خودش دو تا استرس بگیره (اپدیت کنی سه تا میگیره دو تا خودش میگیره)
چون یه کاراکتر هیلر و back عه خیلی به کار میاد
طب گیمینگ
چه باحاله این مکانیزمش
بعد یکی مثل یوبی سافت میاد ادعای یه بازی rpg میکنه
طب گیمینگ
بعد یکی مثل یوبی سافت میاد ادعای یه بازی rpg میکنه
بره همون مخفیکاری بازیاش رو درست کنه بعد بره سراغ rpg