الان هر دفعه بین اینا شانسی ۴ تا برات انتخاب میشن؟
یادمه گفتی هر دفعه یکیشون جابجا میشه یه همچین چیزی
طب گیمینگ
الان هر دفعه بین اینا شانسی ۴ تا برات انتخاب میشن؟ یادمه گفتی هر دفعه یکیشون جابجا میشه یه همچین چیز
نه خودت انتخاب میکنی
بازی دو مود داره
حالت داستانی/عادی
مرحله به مرحله جلو میری
از اول بازی هم کاراکترا قفلن باید بازشون کنی واسه دور های بعدی
مود دوم kingdom عه یه مپ بهت میده باید ازش در برابر هیولا ها محافظت کنی هرجا که انمی حمله میکنه کاروانتو به سمت اونجا ببری دفاع کنی ازش
تو این مود همه قهرمان ها بازن چون حالت آرکید داره
همش اینو دارم بازی میکنم
طب گیمینگ
وایلدر یه اسکین داره یکم شبیه میشه ولی نه
نه اینم اصلا اسکین وایلدر نیست شبیه هم نیست فکردم ارم رو لباسش شبیه لونه
طب گیمینگ
نه خودت انتخاب میکنی بازی دو مود داره حالت داستانی/عادی مرحله به مرحله جلو میری از اول بازی هم کاراک
اگه کسی بمیره میتونی جایگزینش کنی
ولی بمیره واسه همیشه میمیره
تو حالت کینگدوم حالت ساده اش باز ریسپاون میشن
اگه رو گوشیم بالا بیاد (شبیهساز سوییچ) منم همین آرکید رو میرم حال ندارم همه رو باز کنم