طب گیمینگ
اگه کسی بمیره میتونی جایگزینش کنی ولی بمیره واسه همیشه میمیره تو حالت کینگدوم حالت ساده اش باز ریسپا
فوری جایگزین میشه یا مثلا باید چکپوینتی جایی برسی؟
طب گیمینگ
نه خودت انتخاب میکنی بازی دو مود داره حالت داستانی/عادی مرحله به مرحله جلو میری از اول بازی هم کاراک
کینگدوم واقعا شبیه یه برد گیمه
هر چند روز به یه نقطه حمله میکنن
بجز کاروان بقیه قهرمان ها هم تو مپ پخشن اگه کاروانت نرسه میتونی بقیه که تو کاروان نیستن رو پیاده بفرستی تا دفاع کنن (ولی قطعا از کاروان خودت ضعیف ترن چون ترکیب دلخواهت نیست و کمتر اپدیت شدن)
تازه کسایی که تو کاروانن بعد یمدت خسته میشن و ضعیف تر میشن باید تعویضشون کنی استراحت کنن☠
طب گیمینگ
اگه رو گوشیم بالا بیاد (شبیهساز سوییچ) منم همین آرکید رو میرم حال ندارم همه رو باز کنم
مگه ۲ اش رو شبیه ساز داره؟☠
طب گیمینگ
کینگدوم واقعا شبیه یه برد گیمه هر چند روز به یه نقطه حمله میکنن بجز کاروان بقیه قهرمان ها هم تو مپ
واقعا وسوسه شدم همین امشب بریزمش
طب گیمینگ
واقعا وسوسه شدم همین امشب بریزمش
ببین بعد دو سه هفته خودم یکی دو روزه تازه دارم از بازی لذت میبرم چدون قلقش دستم اومده
تا قبلش فقط اعصابمو خورد می کرد حتی نمی فهمیدم افکت ها چطور کار میکنن😂