طب گیمینگ
کینگدوم واقعا شبیه یه برد گیمه هر چند روز به یه نقطه حمله میکنن بجز کاروان بقیه قهرمان ها هم تو مپ
واقعا وسوسه شدم همین امشب بریزمش
طب گیمینگ
واقعا وسوسه شدم همین امشب بریزمش
ببین بعد دو سه هفته خودم یکی دو روزه تازه دارم از بازی لذت میبرم چدون قلقش دستم اومده
تا قبلش فقط اعصابمو خورد می کرد حتی نمی فهمیدم افکت ها چطور کار میکنن😂
طب گیمینگ
پس قراره تجربه سمی بشه🤣
اره خب کسی که هیچی بلد نباشه اگه کاراکترش کشته نشه،از شدت استرس سکته میکنه (اره استرس کاراکتر زیاد بشه سکته میکنه... بر اساس شکست،دمیج خوردن خودت یا هم تیمی،اتفاقات بد کاراکتر استرس میگیره)
طب گیمینگ
از همین الان ترسیدم.
ولی مود خوبی نیست تکراری میشه
همش باید از شهر ها محافظت کنی
باید یه محتوا معنا دار بدن میخوام راهزن بره کشاورزی کنه😤
(رفرنس به نقد سردبیر گیمفا راجب گوست آف یوتی)