طب گیمینگ
واقعا وسوسه شدم همین امشب بریزمش
ببین بعد دو سه هفته خودم یکی دو روزه تازه دارم از بازی لذت میبرم چدون قلقش دستم اومده
تا قبلش فقط اعصابمو خورد می کرد حتی نمی فهمیدم افکت ها چطور کار میکنن😂
طب گیمینگ
پس قراره تجربه سمی بشه🤣
اره خب کسی که هیچی بلد نباشه اگه کاراکترش کشته نشه،از شدت استرس سکته میکنه (اره استرس کاراکتر زیاد بشه سکته میکنه... بر اساس شکست،دمیج خوردن خودت یا هم تیمی،اتفاقات بد کاراکتر استرس میگیره)
طب گیمینگ
از همین الان ترسیدم.
ولی مود خوبی نیست تکراری میشه
همش باید از شهر ها محافظت کنی
باید یه محتوا معنا دار بدن میخوام راهزن بره کشاورزی کنه😤
(رفرنس به نقد سردبیر گیمفا راجب گوست آف یوتی)
طب گیمینگ
اره خب کسی که هیچی بلد نباشه اگه کاراکترش کشته نشه،از شدت استرس سکته میکنه (اره استرس کاراکتر زیاد ب
مکانیزم استرس هم جالبه
هر کاراکتر ده خط استرس داره
اگه بار اول کل خط پر بشه کاراکتر احتمال زیاد یه صفت منفی بگیره
ولی یه احتمال کمی وجود داره که برعکس شه و صفت مثبت بگیره!
بازی عملا بازم توی مکانیزم هاش مفهوم امید داشتن و قوی بودن رو نشون میده
حالا هر کدوم اتفاق بیفته خط استرس خالی میشه
ولی اگه دوباره کامل پر بشه دیگه سکته میزنه