طب گیمینگ
-بررسی Rimworld رقیب سرسخت بازی های روگلایک و سولز لایک -بازی راجب چیه؟سوال خوبیه ولی جواب مشخصی ند
من دقیقا عین عکس همه چیو گذاشتم فقط دیوار سفینه نذاشتم بخاطر اونه؟
طب گیمینگ
من دقیقا عین عکس همه چیو گذاشتم فقط دیوار سفینه نذاشتم بخاطر اونه؟
اگه مشکل از دیوار ها باشه پس چطور اون ویدیویی که تو یوتیوب دیدم بدون دیوار پرواز کرد☠
اره دیوار بذار
طب گیمینگ
اگه مشکل از دیوار ها باشه پس چطور اون ویدیویی که تو یوتیوب دیدم بدون دیوار پرواز کرد☠ اره دیوار بذا
شاید مشکل اون نیست
آخه تو دیسکریپشن کنسوله سفینه مینویسه کنسول به gravship وصل نیست
طب گیمینگ
-بررسی Rimworld رقیب سرسخت بازی های روگلایک و سولز لایک -بازی راجب چیه؟سوال خوبیه ولی جواب مشخصی ند
حالا که بیکارم یه سری توضیحات ازش بزارم فردا
طب گیمینگ
شاید مشکل اون نیست آخه تو دیسکریپشن کنسوله سفینه مینویسه کنسول به gravship وصل نیست
اگه کنسول همون صفحه کنترل جلو سفینه توی عکسه،گزینه ای چیزی نداره توش دستکاری کنی؟
طب گیمینگ
اگه کنسول همون صفحه کنترل جلو سفینه توی عکسه،گزینه ای چیزی نداره توش دستکاری کنی؟
نه فقط لانچ داره که به همین خاطر فعال نیست
طب گیمینگ
-بررسی Rimworld رقیب سرسخت بازی های روگلایک و سولز لایک -بازی راجب چیه؟سوال خوبیه ولی جواب مشخصی ند
بشدت سخت و تاقت فرساست اولش پیر میشی ...
زبانت ضعیف باشه احتمالا ولش کنی
یا اینکه عاشقش میشی
سیستم بازی اولش اذیتت میکنه آدمای روستات مریض میشن از سرما میمرن از گرما مریض میشن
گرسنه بشن کار نمیکنن شایدم دیگه به دینشون اعتقاد نداشته باشن .....
طب گیمینگ
بشدت سخت و تاقت فرساست اولش پیر میشی ... زبانت ضعیف باشه احتمالا ولش کنی یا اینکه عاشقش میشی سیس
داداش میتونی اولش از ایزی شروع کنی
این چیزایی که گفتی واسه حالتای سختشه