حاجی امشب برادر هود رو تمام کردم و اومدم سراغ رولوشن
سیستم بازی توی اساسین 2 اینطوریه که خب اوکی من میتونم بعدش که میری توی برادر هود میگی واووو اره از روی اسب پریدی رو ماشین انگار خفنه کارتو راه میندازه سریع تره
وقتی از رو برادرهود میپری رو رولوشن
میگی پشمام گرافیکو وقتی سعی میکنی از ابلیتی هات استفاده کنی توی فایت دادن کلی خلاق شده گیم ولی اونجاست که میبینی از توی ماشین پریدی توی هواپیما اینچه اینونتوری ای یه
طب گیمینگ
حاجی امشب برادر هود رو تمام کردم و اومدم سراغ رولوشن سیستم بازی توی اساسین 2 اینطوریه که خب اوکی
فقط اولای رولوشن رو بازی کردم
فعالیت هاش و جهانش چقدر از برادرهود بهتره
نسبت به بلک فلگ و روگ و سه چی (پیدونم این یکی مقایسه سمیه ولی خب)
طب گیمینگ
فقط اولای رولوشن رو بازی کردم فعالیت هاش و جهانش چقدر از برادرهود بهتره نسبت به بلک فلگ و روگ و سه چ
این مقایسه بین سه گانه اتزیو بود در اصل
ایتا خیلی باحال شده این چطور باگیه که دو تیک سین پیوی و تعداد سین کانال فقط شب و صبح ها کار میکنه بعدش باگ میشه
طب گیمینگ
وقتی جواب بدی تیک میخوره
نه ربطی نداره
الان باز باگ شد تا ۱۱ کار می کرد دیروزم تا ۱۱ کار می کرد
طب گیمینگ
نه ربطی نداره الان باز باگ شد تا ۱۱ کار می کرد دیروزم تا ۱۱ کار می کرد
شبا چدن استفاده ازش کم میشه سرورا خلوت میشه اختلالی وجود نداره