طب گیمینگ
حاجی امشب برادر هود رو تمام کردم و اومدم سراغ رولوشن سیستم بازی توی اساسین 2 اینطوریه که خب اوکی
فقط اولای رولوشن رو بازی کردم
فعالیت هاش و جهانش چقدر از برادرهود بهتره
نسبت به بلک فلگ و روگ و سه چی (پیدونم این یکی مقایسه سمیه ولی خب)
طب گیمینگ
فقط اولای رولوشن رو بازی کردم فعالیت هاش و جهانش چقدر از برادرهود بهتره نسبت به بلک فلگ و روگ و سه چ
این مقایسه بین سه گانه اتزیو بود در اصل
ایتا خیلی باحال شده این چطور باگیه که دو تیک سین پیوی و تعداد سین کانال فقط شب و صبح ها کار میکنه بعدش باگ میشه
طب گیمینگ
وقتی جواب بدی تیک میخوره
نه ربطی نداره
الان باز باگ شد تا ۱۱ کار می کرد دیروزم تا ۱۱ کار می کرد
طب گیمینگ
نه ربطی نداره الان باز باگ شد تا ۱۱ کار می کرد دیروزم تا ۱۱ کار می کرد
شبا چدن استفاده ازش کم میشه سرورا خلوت میشه اختلالی وجود نداره
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی انقدر بیلدت خوبه برای کشتن انمیا لازم نیست هیچ دکمهای بزنی:
طب گیمینگ
وقتی انقدر بیلدت خوبه برای کشتن انمیا لازم نیست هیچ دکمهای بزنی:
چرا ویدیوش اینجوری شد :/
طب گیمینگ
در کاروانی کوچک مینشینم کنار همراهانی که ازشون متنفرم در سیاه چاله ای قدم میگذارم تا اخرین مشعل آتشم
(To be hopeless is to be fooled by one's self)
دیالوگ راوی
طب گیمینگ
چرا ویدیوش اینجوری شد :/
تصور استودیو ها اگه بازی های ووک جدیدشونو روی نسل هشت پورت کنن: