طب گیمینگ
کلا از بازیش خوشم اومد ولی واقعا هیچی نداره نمیشه بازیش کرد
منم چند وقت پلیش دادم و واقعا سختی سیستم پیشرفتشو دوست داشتم
طب گیمینگ
~• یکی از فنای هایتیل نوشته بود: ما بودیم که پاییز رو اختراع کردیم و ماینکرفت از ما اسکی رفته. د آخ
هایتل به لطف هایپیکسل که سرور ماینکرفت بود ساخته شد اصلا🤣🤣🤣🤣
طب گیمینگ
شاهکارن
اگه پلی ندادید به نظرم کلا گیم و بزارید کنار
تا این حد پیشنهادشون میکنم باساش خیلی خوبن انمیاش شاید یکم آزار دهنده باشن ولی به باساشون میرسید حال میکنید
و یه چیزی که باید بگم به هیچ عنوان و به هیچ وجه خودتون و تو بازی های سولز اسپویل نکنید هیچ ویدیو و کلیپی ازشون نگاه نکنید تا زمانی که تمومشون نکردید
طب گیمینگ
جالبه کارتم شیش ساله اینجوری داره همه چیز و بی هیچ مشکلی بالا میاره
این کارت و ماین شده خریدم دمای کارکردش وقتی آورکلاکه تو گیم اکثرا رو ۸۷/۹۰ بعضی وقتا برای ساعت ها قفله واقعا AMD اگه کارتهای جدیدشم همین اندازه سگ جون باشن دیوانم اگه برا گیم برم سمت ان ویدیا شیش ساله دارم بدونه هیچ تجهیزاتی از یه کارت ماین شده به صورت اور کلاک استفاده میکنم و هیچ وقت مشکلی برام ایجاد نکرده💫
طب گیمینگ
چرا تو کور نمیشی
این چت جی پی تیه عادیه که همه جا همین تم و استفاده کنم 💫
طب گیمینگ
این چت جی پی تیه عادیه که همه جا همین تم و استفاده کنم 💫
یادم باشه فردا ازش بپرسم من چرا کور نمیشم ببینم چی میگه