جامعه شناسی آموزش و پرورش.pdf
9.2M
✅ نمونه سوالات: جامعە شناسی آموزش و پرورش
▪️ کد درس: 1211607 - ۱۲۱۱۶۰۷
📆 آخرین دوره: نیم سال اول 1403-1402
📌 تگ: #جامعە_شناسی_آموزش_و_پرورش
🏷 کانال علوم تربیتی
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
ریاضی 1 پیام نور واعظی.pdf
12.52M
📚جزوه خلاصه: ریاضی عمومی 1
رشته شیمی
کشاورزی
زمین شناسی
✍️نویسنده: جلیل واعظی
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
نمونه_سوالات_ریاضی_عمومی_1_ریاضیات.pdf
12.08M
نمونه سوالات ریاضی عمومی 1 ( ریاضیات عمومی 1 یا ریاضی 1 ) ( به روز شده تا نیمسال دوم 96-95 )
کد درس : 1111467 - 1111412 - 1111407 - 1111108 - 1111099 - 1111096
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
نمونه_سوالات_فیزیک_پایه_1_فیزیک.pdf
11.09M
نمونه سوالات فیزیک پایه 1 ( فیزیک 1 یا فیزیک عمومی 1 ) ( به روز شده تا نیمسال دوم 96-95 ) 👇👇👇
کد درس : 1113089 - 1113262 - 1113101 - 1113094 - 1113098
#فیزیک_پایه1
جزوه و نمونه سوال پیام نور👇👇👇
🆔
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
فارسی عمومی.pdf
22.64M
✅ نمونه سوالات: فارسی
▪️ کد درس: 1213209 و 1213210
⁉️ رشته: علوم پایه و علوم انسانی
📆 آخرین نیمسال: نیمسال پاییز 1402
📌 تگ: #فارسی
⚠️ ارسالی دانشجو و اعضا
➕ جزوه و نمونه سوال پیام نور👇👇👇
🆔
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
فرهنگ و تمدن اسلام و ایران.pdf
16.7M
✅ نمونه سوالات: فرهنگ و تمدن اسلام و ایران
▪️ کد درس: 1229128 - 1229127
⁉️ رشته: علوم انسانی و علوم پایه
📆 آخرین نیمسال: نیمسال تابستان 1403
📌 تگ: #فرهنگ_و_تمدن_اسلام_و_ایران
➕ جزوه و نمونه سوال پیام نور👇👇👇
🆔
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونهسوال از همه رشتهها↙️تلگرام💙وایتا🧡
📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘
🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Bazy-darmany_Ketabnak_129447_1.pdf
1.59M
کتاب بازی درمانی/گردآوری و تدوین: سکینه راه پیما، محمدرضا اسدی
از مقدمه کتاب:
بازی، وسیله ی بیان و ارتباط کودک است و به عقیده ی برخی از پژوهشگران، بخش مهمی از هر فرآیند درمانگری را تشکیل میدهد. بازی افکار درونی کودک را با دنیای خارجی او ارتباط میدهد و باعث می شود که کودک بتواند اشیای خارجی را تحت کنترل خود درآورد. بازی به کودک اجازه میدهد تا تجربیات، افکار، احساسات و تمایلاتی را که برای وی تهدید کننده هستند، نشان دهد.
بازی فعالیت طبیعی، لذت بخش شگفت انگیز و پر راز و رمز است. بازی وسیله ای برای بیان احساسات برقراری روابط، توصیف تجربیات، آشکار کردن آرزوها و خود شکوفایی است و چون کودکان غالبا قابلیت کلامی و شناختی کمتری در بیان احساسات خود دارند، بازی برای آنان یک وسیله ارتباطی طبیعی و عینی برای کنار آمدن با دنیاست. کودک در بازی نیازهای حسی - حرکتی خود را برآورده می سازد و انرژی درون خویش را تخلیه می نماید که این عمل نه تنها آرامش روحی و روانی او را افزایش می دهد، بلکه باعت پویایی رفتارش نیز می شود حال در صورتی که این انرژی امکان بروز نیابد احتمالا به اضطراب، افسردگی و پرتحرکی تبدیل می شود...
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Agile Estimating and Planning by Mike Cohn-Pearson-9780131479418-EBooksWorld.ir.pdf
1.59M
کتاب Agile Estimating and Planning، راهنمای کامل و عملی برای تخمین و برنامه ریزی پروژههای چابک است. در این کتاب، مایک کوهن، بنیانگذار Agile Alliance، فلسفه برآورد و برنامه ریزی چابک را مورد بحث قرار میدهد و نحوه انجام کار را دقیقاً با مثالهای واقعی و موارد مطالعاتی به شما نشان میدهد.
با استفاده از تکنیکهای کتاب «تخمین و برنامه ریزی چابک»، میتوانید از ابتدا تا انتها چابک بمانید، در وقت صرفه جویی کنید، منابع را حفظ کرده و کارهای بیشتری را انجام دهید. موارد برجسته در این کتاب عبارتند از:
چرا برنامه ریزی آمرانهی متداول با شکست مواجه میشود و چرا برنامه ریزی چابک جواب میدهد
نحوه تخمین اندازه ویژگی با استفاده از story pointها و روزهای ایده آل، و زمان استفاده از هر کدام
نحوه و زمان تخمین مجدد
نحوه اولویت بندی ویژگیها با استفاده از دو رویکرد مالی و غیر مالی
چگونه میتوان امکانات بزرگ را به امکانات کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کرد
چگونه میتوان iterationها را برنامه ریزی کرد و میزان پیشرفت اولیه تیم خود را پیش بینی کرد
چگونه میتوان پروژه هایی را برنامه ریزی کرد که دارای عدم اطمینان زیاد و غیر معمول هستند یا خطر مربوط به زمان بندی دارند
چگونه میتوان پروژه هایی که توسط چندین تیم کار میشوند را تخمین زد
کتاب Agile Estimating and Planning، از هرگونه فرایند چابک، نیمه چابک یا تکرار شونده، از جمله Scrum، XP، توسعه ویژگی محور، کریستال، توسعه نرم افزار تطبیقی، DSDM، فرآیند یکپارچه و موارد دیگر پشتیبانی میکند. این کتاب، یک منبع ضروری برای هر مدیر توسعه، رهبر تیم و عضو تیم خواهد بود.
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Clean-Agile-Back-to-Basics-www.EBooksWorld.ir.epub
5.37M
مطالبی که در کتاب چابک تمیز: بازگشت به اصول، یاد خواهید گرفت:
بازگشت به اصول اولیه - چابک چی هست، بود و همیشه باید باشد
درک ریشهها و شیوه صحیح اسکرام
ماهر شدن در شیوههای ضروری Agile با رویکرد تجاری، از نسخههای کوچک و تستهای پذیرش گرفته تا ارتباطات کل تیم
بررسی روابط اعضای تیم چابک با یکدیگر و محصولشان
یادآوری مجدد شیوههای فنی مهم چابک: TDD، refactoring، طراحی ساده و جفت برنامه نویسی
درک ارزشهای نقشهای اصلی و بازی استادکاری در موفقیت تیم چابک شما
Table of Contents:
- Chapter 1 Introduction to Agile
- History of Agile
- Snowbird
- Agile Overview
- Circle of Life
- Conclusion
- Chapter 2 The Reasons for Agile
- Professionalism
- Reasonable Expectations
- The Bill of Rights
- Conclusion
- Chapter 3 Business Practices
- Planning
- Small Releases
- Acceptance Tests
- Whole Team
- Conclusion
- Chapter 4 Team Practices
- Metaphor
- Sustainable Pace
- Collective Ownership
- Continuous Integration
- Standup Meetings
- Conclusion
- Chapter 5 Technical Practices
- Test-Driven Development
- Refactoring
- Simple Design
- Pair Programming
- Conclusion
- Chapter 6 Becoming Agile
- Agile Values
- The Menagerie
- Transformation
- Coaching
- Certification
- Agile in the Large
- Agile Tools
- Coaching—An Alternative View
- Conclusion (Bob Again)
- Chapte
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Scrum.and.Xp.from.the.Trenches.2nd.Edition.www.EBooksWorld.ir.pdf
2.67M
This book aims to give you a head start by providing a detailed down-to-earth account of how one Swedish company implemented Scrum and Xp with a team of approximately 40 people and how they continuously improved their process over a year's time. Under the leadership of Henrik Kniberg they experimented with different team sizes, different sprint lengths, different ways of defining "done", different formats for product backlogs and sprint backlogs, different testing strategies, different ways of doing demos, different ways of synchronizing multiple Scrum teams, etc. They also experimented with Xp practices - different ways of doing continuous build, pair programming, test driven development, etc, and how to combine this with Scrum. This second edition is an annotated version, a "director's cut" where Henrik reflects upon the content and shares new insights gained since the first version of the book.
Table of Contents
Intro
How we do product backlogs
How we prepare for sprint planning
How we do sprint planning
How we communicate sprints
How we do sprint backlogs
How we arrange the team room
How we do daily scrums
How we do sprint demos
How we do sprint retrospectives
Slack time between sprints
How we do release planning and fixed-price contracts
How we combine Scrum with XP
How we do testing
How we handle multiple Scrum teams
How we handle geographically distributed teams
Scrum-ma
هدایت شده از انتشارات پژوهشگران پارسه
Pearson.Agile.Software.Development.Principles.Patterns.and.Practices.www.EBooksWorld.ir.pdf
4.12M
اصول، الگوها و شیوهها مهم هستند، ولی این افراد هستند که آنها را به کار میبندند. همان طور Alistair Cockburn گفته است "فرایند و تکنولوژی بر روی خروجی پروژه از اثرات ثانویه هستند. آن چیزی که جزء اثرات اولیه تاثیر گذار بر پروژه است، افراد هستند."
ما نمیتوانیم تیمهای برنامه نویسان را مدیریت کنیم، به شرط آن که سیستمهای ساخته شده از اجزای تشکیل شده توسط فرایند وجود داشته باشند. افراد واحدهای برنامه نویسی plug-compatible نیستند. اگر میخواهیم که پروژه هایمان موفق شوند، ما باید تیمهای خود سازمانده و مشارکتی ایجاد کنیم.
شرکت هایی که به تشکیل چنین تیم هایی تشویق میکنند، مزیت رقابتی قابل توجهی نسبت به آن هایی که نگرششان این است که شرکتهای توسعه نرم افزار چیزی بیش از یک شرکت درپیت نیست. یک تیم نرم افزاری خوب، قدرتمندترین نیروی توسعه نرم افزار است.
Table of Contents
Section 1. Agile Development
Chapter 1. Agile Practices
Chapter 2. Overview of Extreme Programming
Chapter 3. Planning
Chapter 4. Testing
Chapter 5. Refactoring
Chapter 6. A Programming Episode
Section 2. Agile Design
Chapter 7. What Is Agile Design?
Chapter 8. SRP: The Single-Responsibility Principle
Chapter 9. OCP: The Open-Closed Principle
Chapter 10. LSP: The Liskov Substitution Principle
Chapter 11. DIP: The Dependency-Inversion Principle
Chapter 12. ISP: The Interface-Segregation Principle
Section 3. The Payroll Case Study
Chapter 13. Command and Active Object
Chapter 14. Template Method & Strategy: Inheritance