آزمون کتبی شنبه پنجم خرداد ساعت 13.pdf
598.7K
شنبه 5خرداد ازمون پایان ترم
پیام نور کرمانشاه
شماره صندلی
@pnu100
نحوه محاسبه نمرات پایان ترم در دانشگاه پیام نور
- در صورت داشتن نمره میان ترم
8 نمره میان ترم + 12 نمره پایان ترم = 20
- در صورتی که درس خودخوان باشد و یا دانشجو نمره میان ترم نداشته باشد:
12 نمره پایان ترم ضربدر ده ششم = 20
توجه1:
در صورت داشتن نمره میان ترم نمره پایان ترم در سیستم گلستان هم به صورت روش اول و هم به صورت روش دوم محاسبه شده و بیشترین نمره ثبت می گردد.
توجه2: سیستم گلستان در مقطع کارشناسی نمرات 9.5 به بالا را به نمره 10 تبدیل و درس مورد نظر قبول حساب می شود.
نکات مهم:
- برگزاری امتحان میان ترم برای کلیه دروس غیر خودخوان الزامی می باشد.
@pnu100
CamScanner 12-06-2022 17.21.pdf
792.9K
🔯چارت حذفیات رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی
@pnu100bot
اطلاعیه
قابل توجه کلیه دانشجویان دانشگاه پیامنورمتقاضی وام شهریه
🔷دانشجویی در سه مقطع تحصیلی
🔶کارشناسی،کارشناسی ارشد، دکتری
تاریخ درخواست وام شهریه دانشجویی تا مورخ ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شد.
🔹دانشجویانی که تمایل به دریافت وام شهریه دانشجویی دارند به امور دانشجویی مرکز وواحد خود مراجعه نمایند. با تشکر
@pnu100
قابل توجه دانشجویان مرکز بجنورد
برای دریافت شماره صندلی امتحانات ترم دوم سال تحصیلی 1403-1402 به لینک زیر مراجعه فرمائید.(برای ورود نام کاربری:شماره دانشجویی و کلمه عبور:کد ملی بدون صفر ابتدا)
http://78.38.100.89:2080/
تذکر مهم :فیلتر شکن فعال نباشد از نرم افزار کروم استفاده شود
دانشجویان محترم از آدرس فوق نسبت به دریافت👈 شماره صندلی👉 خود اقدام نمایند
خراسان شمالی
@pnu100
✅ راهنمای تصویری شرکت در آزمون #الکترونیکی
@pnu100
آدرس سایت دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب
اخبار ، اطلاعیه ها ، شماره صندلی و راهنمای آزمونها
https://teh-gharb.pnu.ac.ir
حذفیات رشته علوم تربیتی همه گرایش ها.pdf
934.6K
✅حذفیــــــــات و منــــــابع
رشته علوم تربیتی همه گرایش ها
◉ نیمسال دوم 1402_1403
@pnu100
نکات کلیدی و مهم در خصوص:
⚠️آزمون دروس عمومی⚠️
آزمون دروس عمومی به صورت آنلاین در سامانه lms.razavi.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد.
- جهت ورود به سامانه فوق،
نام کاربری : شماره دانشجویی
رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان به همراه aA می باشد. ( برای مثال : 3511387343aA )
- نام کاربری و رمز عبور دانشجویان که در سامانه گلستان فاقد کد ملی می باشند (اتباع) نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور10 تا 1 و a A میباشد. ( برای مثال : 1111111111aA)
دانشجویانی که رمز خود را تغییر داده اند با همان رمز جدید وارد شوند
برای دروس عمومی، آزمون هایی آزمایشی پیش بینی شده که دانشجو با شرکت در آنها ، آماده شرکت در آزمون اصلی خواهد شد و حضور در این آزمون ها به منظور اطمینان از نام کاربری و کلمه عبور و سیستم مورد استفاده جهت امتحان(رایانه یا تلفن همراه) الزامی است
📌 رزم آزمون دروس عمومی در تاریخها ذیل برگزار خواهد شد:
1 - رزم آزمون اول: یکشنبه 06 خردادماه 1403 راس ساعت 10:00
2 - رزم آزمون دوم : یکشنبه 13 خردادماه 1403 راس ساعت 10:00
3 - رزم آزمون سوم: (درس ارزشهای دفاع مقدس) یکشنبه 20 خردادماه 1403 راس ساعت 10:00
❌❌نکته بسیار مهم❌❌
رزم آزمون سوم فقط جهت دانشجویان دارای درس (( ارزشهاي دفاع مقدس )) در تاریخ 20 خردادماه رأس ساعت 10:00 صبح به صورت سراسری برگزار میگردد. لازم به ذکر است نمره کسب شده در این آزمون به منزله نمره پایان ترم دانشجو محسوب میگردد.
✅ لازم به ذکر است حضور دانشجویان دارای درس عمومی فوق در آزمون الزامی است.✅
- تاریخ و ساعت برگزاری آزمون هر یک از دروس عمومی در سراسر کشور به صورت یکپارچه میباشد، لازم به ذکر است تاریخ و ساعت دروس مذکور در کارت آزمون (گزارش 428 ) دانشجو نیز اصلاح گردیده است.
نکته: آزمون دروس عمومی دانشجویان دارای تغییر محل آزمون، در سامانه LMS استانی محل تحصیل دانشجو برگزار می گردد.
- آزمون دانشجویان مطابق ساعت اعلام شده بر روی کارت آزمون (گزارش 428) میباشد.
به همراه داشتن کارت آزمون در تمامی جلسات امتحانی الزامی است
⚠اطلاعاتی در خصوص رزم آزمون⚠️
✅منظور از رزم آزمون، برگزاری آزمایشی یک امتحان، که عملا هیچ سوالی از هیچ درسی قرار نیست پاسخ داده شود، تنها ورود دانشجویان به سیستم و شرکت آنها در یک آزمون آزمایشی مورد بررسی قرار میگیرد، تا اگر دانشجو در این موارد مشکلی داشت بتواند آنها را برطرف نماید.
@pnu100
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ کوتاه آموزشی نحوه مشاهده نمرات میانترم
البته ترم باید ۴۰۲۲ باشد
YoUsefi:
✅ قابل توجه دانشجویانی که در ترم جاری درس عمومی دارند؛
در کارت شرکت در آزمون (گزارش ۴۲۸) نحوه برگزاری این دروس نوشته شده (غیرحضوری - الکترونیکی)
☑️ پیرو اطلاعیه های قبلی اولین رزم آزمون دروس عمومی فردا یکشنبه مورخ ۶ خردادماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۰ صبح در سامانه ریلاین استانی به آدرس زیر برگزار می گردد.
☑️ از همه دانشجویانی که دروس عمومی را در این نیمسال اخذ نموده اند تقاضا می گردد حتماً در رزم آزمونهای اعلام شده شرکت فرمایند.
lms.khz.pnu.ac.ir
❇️ برای ورود به سیستم؛
نام کاربری: شماره دانشجویی
کلمه عبور: کدملی سپس a سپس A
ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور واحد ماهشهر
✅ قابل توجه دانشجویانی که در ترم جاری درس عمومی دارند؛
🔰 پیرو اطلاعیه های قبلی ، اولین رزم آزمون دروس عمومی ( آزمون آزمایشی) امروز یکشنبه مورخ ۶ خردادماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۰ صبح در سامانه ریلاین استانی به آدرس زیر برگزار می گردد.
همه دانشجویانی که در این نیمسال درس عمومی اخذ نموده اند لازم است حتماً در رزم آزمونهای اعلام شده شرکت فرمایند.
lms.khz.pnu.ac.ir
❇️ برای ورود به سیستم؛
نام کاربری: شماره دانشجویی
کلمه عبور: کدملی سپس a سپس A
⚠️ این آزمون آزمایشی بوده و تاثیری در نمره دانشجویان ندارد.✅✅✅✅
@pnu100
7خرداد.pdf
335.1K
✅✅شماره صندلی امتحانات پایانترم روز دوشنبه ۷خرداد
مرکز کرمان
8خرداد.pdf
274.6K
✅✅شماره صندلی امتحانات پایانترم روز سه شنبه ۸خرداد
مرکز کرمان
9خرداد.pdf
436.8K
✅✅شماره صندلی امتحانات پایانترم روز چهارشنبه ۹خرداد
مرکز کرمان
⭕️پاسخ به سوال دانشجویان
❇️❇️❇️نحوه محاسبه نمره نهایی در دانشگاه پیام نور
🔹 اگر نمره میانترم داشته باشید :
در این صورت نمره پایانی از 12 محاسبه شده و با هم نمره میانترم جمع می شود.
(8 نمره میان ترم + 12 نمره پایان ترم =20)
⭕️ مثال :
شما نمره میانترم 7 از 8 کسب کرده اید و در امتحان پایانی نمره 10 از 12 برای شما ثبت شده است؛
پس : ⬅️ 17=7+10
🔹 اگر نمره میانترم نداشته باشید :
در این صورت نمره پایانی از 20 محاسبه خواهد شد.بدین ترتیب که هر نمره ای در برگه امتحان کسب کرده باشید ضرب در 10 و سپس تقسیم بر 6 خواهد شد.
(نمره ی کسب شده × 10 ÷ 6)
⭕️ مثال :
نمره پایانی شما 10 از 12 شده است؛
پس : ⬅️ 100=10×10
و سپس: ⬅️ 16.66= 6÷100
🔹 اگر درس دارای واحد عملی باشد به طور مثال درس 3 واحدی دارای یک واحد عملی و 2 واحد تئوری باشد:
👈 در این صورت نمرهی میانترم با نمره ی پایانی جمع می شود و ضربدر 2 می شود. سپس با نمره ی عملی که از 20 نمره است جمع می شود و بر 3 تقسیم می شود.
(8 نمره میان ترم + 12 نمره پایان ترم × 2)نمره عملی 20 تقسیم بر 3= میشود 20
⭕️ مثال :
اگر میان ترم 7 شوید و پایان ترم از 12 نمره 10 شوید و نمره عملی 19؛
پس ⬅️ 17.6=3÷19+ (2×7+10)
❎ نکات مهم :
سیستم گلستان برای مقطع کارشناسی نمرات 9.5 تا 9.99 را در سیستم 10 رد کرده و برای مقطع ارشد نمرات 11.5 تا 11.99 را 12 ثبت خواهد کرد.
⭕️ عدم شرکت در امتحان پایانی به منزله حذف درس خواهد بود.
🔹 سیستم در ثبت نمره میان ترم حالتی را که به سود دانشجو باشد، ملاک قرار میدهد. بهعنوان مثال درسی را در امتحان نمرهی ۱۲ از ۱۲ گرفتید، نمرهی میانترم شما ۶ از ۸ محسوب ميگردد و مجموع نمرهی شما ۱۸ میشود.
در اینصورت بهصورت خودکار درس را خودخوان محاسبه میکنید (چون نمره کامل گرفته) و نمره نهایی کارنامه ۲۰ منظور می شود.
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
نکات ضروری که هنگام امتحانات باید حتما حتما رعایت شود
@pnu100
نمونه سوالات درس زبان خارجی ( زبان عمومی) در لینک زیر:
testmoz.com/9999990
@pnu100
📣 قابل توجه کلیهی دانشجویان؛ بهویژه ورودیهای جدید
⭕️ نمره در پیام نور:
✅ نمرات دانشگاه پیام نور به ۴ بخش مختلف تقسیم کرد :
۱- نمرهی امتحان تستی از ۱۲ نمره که استاد امکان تغییر نمره را ندارد و به صورت سیستمی و خودکار تصحیح می شود.
۲- نمرهی میانترم از ۸ نمره: این نمره در اختیار استاد است. (فقط تا بازهی زمانی مشخصی امکان وارد کردن نمره میان ترم وجود دارد که در این نیمسال ۳ خردادماه است و پس از آن سیستم بسته میشود). در صورتی که استاد نمره میانترم را وارد نکند نمره نهایی دانشجو به صورت سیستمی محاسبه می شود. یعنی از ۱۲ نمره پایانترم هر نمره ای که کسب کردید ضربدر ۱۰ تقسیم بر ۶ می شود تا از ۲۰ حساب شود.
۳- نمرهی امتحان تشریحی: استاد تصحیح کنندهی سوالات تشریحی است و نمره را در سامانه ثبت میکند.
۴– نمرهی امتحان عملی از ۲۰ نمره: نمره در اختیار استاد است.
👈 شایان ذکر است نمرهی قبولی در دانشگاه پیام نور همانند گذشته در دورهی کارشناسی ۱۰ و در دورهی کارشناسیارشد ۱۲ است.
⭕️ نکاتی درخصوص #امتحانات پایانترم
⛔️ جهت اطلاع دانشجویان؛ موارد و مصادیق تخلفات امتحانی که منجر به صدور رای از سوی کمیتهی انضباطی میشود:
۱- همراه داشتن کتاب، جزوه، یادداشت و … در جلسهی امتحان.
۲- همراه داشتن تلفن همراه (حتی خاموش)، ساعت هوشمند، هندزفری و هرگونه وسایل الکترونیکی.
۳- صبحت کردن با دیگر دانشجویان و نگاهکردن به برگهی سایر دانشجویان.
۴- رد و بدل کردن هرگونه وسیله اعم از لوازمالتحریر، ماشین حساب و...
۵- ایجاد اختلال در نظم جلسه.
۶- جابهجا کردن صندلی و یا نشستن بر روی صندلی مغایر با شمارهی اعلامشده.
۷- بیاحترامی به هر یک از برگزارکنندگان در قبل، حین و یا بعد از آزمون.
۸ - عدم تحویل برگهی سوال یا چرکنویس در پایان جلسه.
۹- عدم تحویل بهموقع پاسخنامهها و برگههای سوال.
۱۰- حضور در جلسهی امتحان به جای شخص دیگر و یا فرستادن شخص دیگر به جای خود بر سر جلسهی امتحان.
♦️♦️اطلاعیه شماره ۱ امتحانات پایانترم ♦️♦️
تکالیف دانشجو قبل از ورود به حوزه امتحانی:
✅حضور در دانشگاه حداقل نیم ساعت قبل از شروع امتحان (امتحانی که ساعت برگزاری آن 8 تا 10 اعلام شده، راس ساعت 8 شروع می گردد و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به ثبت غیبت برای دانشجو می گردد.)
✅تحویل وسایل اضافی به قسمت امانات (مانند موبایل، هندزفری، وسایل الکترونیکی، هر نوع برگه، جزوه و کتاب و ....)
✅همراه داشتن کارت دانشجویی
✅همراه داشتن کارت ورود به جلسه (گزارش 428) که می بایست برای اخذ آن از سیستم گلستان شهریه متغیر پرداخت شده باشد.
✅همراه داشتن خودکار آبی، مداد مشکی نرم، پاک کن، مداد تراش، ماشین حساب (استفاده از ماشین حساب منوط به درج مجوز در سربرگ سوال می باشد)
✅چک کردن شماره صندلی خود در لیست مربوطه (قبل از امتحان مسئولین در دسترس دانشجویان قرار می دهند). در صورتی که دو امتحان دارید و یکی از آنها الکترونیکی و دیگری کاغذی است می بایست ابتدا به سایت کامپیوتر دانشگاه مراجعه کنید و شماره صندلی امتحان کاغذی خود را در ابتدای جلسه به مراقب اطلاع دهید. چون امکان ورود به امتحان الکترونیکی بعد از 15 دقیقه میسر نیست.
♦️♦️اطلاعیه شماره۲ امتحانات پایانترم♦️♦️
تکالیف دانشجو در شروع جلسه امتحان:
✅نشستن بر صندلی مربوط به خود ( بر اساس شماره صندلی)
✅امضا کردن صورتجلسه حضور و غیاب امتحانات
✅چک کردن مشخصات خود در بالای پاسخنامه های تستی و تشریحی
✅تطبیق عنوان و کد درس در بالای پاسخنامه با عنوان و کد درس در سربرگ سوالات
✅تکمیل کد سری سوال در پاسخنامه تستی در قسمت مربوطه با مداد مشکی نرم (کد سری سوال در سربرگ سوالات درج شده است)
✅تکمیل پاسخنامه تستی با مداد مشکی نرم و پررنگ و تکمیل پاسخنامه تشریحی با خودکار آبی و به صورت یک رو (توجه نمائید که سوالات تستی نمره منفی ندارد.)
✅اگر نوع امتحان تستی و تشریحی است ابتدا پاسخنامه تستی از دانشجو تحویل گرفته می شود. مدت پاسخگویی به سوالات تستی و تشریحی به صورت جداگانه در بالای برگه سوالات درج شده است.
✅در صورت مغایرت سوالات با منبع معرفی شده به مراقب جلسه اطلاع داده شود.
✅از تا زدن و هرگونه دستکاری و علامت زدن غیرضروری در حواشی و قسمت بارکد پاسخنامه های تستی و پاسخنامه های تشریحی خودداری نمائید.
✅از نوشتن هرگونه یادداشت بر روی کارت ورود به جلسه خودداری نمائید زیر تخلف محسوب می شود (مثلا نوشتن پاسخ سوالات در حین آزمون جهت چک کردن صحت آن بعد از آزمون)
♦️♦️اطلاعیه شماره ۳ امتحانات پایانترم ♦️♦️
تکالیف دانشجو جهت خروج از حوزه امتحانی:
✅مجوز خروج از جلسه حداقل 20 دقیقه پس از شروع رسمی آزمون توسط مسئولین اعلام می گردد.
✅در صورتی که مهلت آزمون پایان نیافته جهت خروج عجله نکنید زیرا در صورت خارج شدن از حوزه امتحانی، امکان بازگشت مجدد به جلسه امتحان به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.
✅کلیه برگه ها شامل پاسخنامه های تستی و تشریحی، سوالات و چرک نویس باید به مراقب تحویل داده شود.
✅در صورت اعتراض به سوال امتحانی یا کلید آن از طریق کاربری گلستان خود اقدام نمائید.
✅ چند نکته بسیار مهم که باید قبل از شروع امتحانات پایانترم به آن توجه شود؛
1⃣ دانشجو از لحاظ شهریه (ثابت و متغییر) نباید در سیستم گلستان بدهکار باشد. در غیر این صورت امکان ثبت نمره، مشاهده برخی از منوهای سیستم گلستان یا چاپ کارت شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.
2⃣ نهایتا تا ۲۵ اردیبهشت جهت اطمینان از صحت رمز عبور خود حتما یکبار وارد سیستم گلستان شوید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید تا فرصت باقی است جهت بازیابی رمز عبور، حضوراً به آموزش دانشگاه مراجعه فرمایید.
3⃣ کارت شرکت در آزمون (گزارش ۴۲۸) از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه فعال خواهد شد. لذا ضروری است با عنایت به تغییر روز و ساعت برگزاری برخی از دروس، کلیه دانشجویان محترم جهت اطلاع از تاریخ دقیق امتحانات خود حتماً این گزارش را تهیه نمایند.
4⃣ با توجه به تذکرات فراوان در خصوص اخذ کارت دانشجویی، ضروری است دانشجویانی که تاکنون کارت دانشجویی خود را دریافت نکرده اند، حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت نسبت به تهیه کارت دانشجویی خود اقدام نمایند.
5⃣ با عنایت به اینکه آزمون دروس عمومی بصورت مجازی برگزار می گردد، ضروری است دانشجویان محترم از صحت رمز عبور سامانه lms اطمینان حاصل نموده و چنانچه در این خصوص مشکلی دارند تا فرصت باقی است نسبت به رفع آن از طریق مراجعه حضوری به مسئول مربوطه اقدام نمایند.
✅ خلاصه دستورالعمل انتخاب واحد دوره تابستانی 1403 دانشگاه پیام نور
☑️ انتخاب واحد:
1403/3/26 لغایت 1403/4/6
☑️ درخواست مهمان:
1403/3/20 لغایت 1403/3/31
☑️ کلاسهای دروس نظری صرفاً به صورت الکترونیکی در سطح استان و در سامانه آموزش الکترونیکی استانی ارائه میگردد.
☑️ درس حفظ جزء سی قرآن کریم به صورت عادی و بدون استاد ارائه میشود.
☑️ کلیه دروس (بجز درس حفظ جزء سی قرآن کریم) دارای نمره میانترم می باشد.
☑️ تاریخ برگزاری کلاسها:
1403/4/6 لغایت 1403/6/6
☑️ مهلت ثبت نمرات میانترم:
1403/6/1 لغایت 1403/6/15
✅ دروس قابل ارائه در دوره تابستانی به شرح زیر است؛
❇️ دروس کاملاً نظری مقطع کارشناسی پیوسته و دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد.
❇️ درس حفظ جزء سی قرآن کریم برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.
❇️ کلیه دروس عمومی مقطع کارشناسی و صرفا سه عنوان درس معارفی مقطع کارشناسی شامل:
1⃣ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران
2⃣ اندیشه اسلامی2
3⃣ دانش خانواده و جمعیت
❇️ سقف تعداد واحد انتخابی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 1401 و قبل از آن 9 واحد و برای ورودی سال 1402 و بعد از آن 14 واحد میباشد.
❇️ انتخاب واحد در دوره تابستانی برای دانشجویان الزامی نمیباشد.
☑️ حذف و اضافه:
1403/4/14 لغایت 1403/4/22
☑️ برگزاری امتحانات به صورت متمرکز:
1403/6/7 لغایت 1403/6/27 طبق تقویم امتحانات و به صورت حضوری برگزار میشود. تاریخ و نحوه برگزاری دروس عمومی متعاقبا اعلام میگردد.
☑️ درخواست تغییر محل آزمون:
1403/5/20 لغایت 1403/5/24