eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
451 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان سخنگوی فراجا: 🔹در ادامه اقدامات غافلگیرانه واحدهای عمل کننده مبارزه با تروریسمِ فراجا، دو نفر از اعضای اصلی دخیل در شهادت ۴ مامور پلیس راهِ "خاش" و یک سرباز وظیفه‌ در "تفتان" دستگیر شدند. 🔹همچنین فرد تروریستی که سرباز وظیفه اهل تسنن را در «چابهار» به شهادت رسانده بود و نیز دو رابط و تامین کننده تسلیحات تروریستی در نیک شهر در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا درخصوص دستگیری‌های اخیر تروریست‌ها گفت: 🔹در ادامه اقدامات غافلگیرانه واحدهای عمل کننده‌ی مبارزه با تروریسمِ فراجا، دو نفر از اعضای اصلی دخیل در شهادت ۴ مأمور پلیس راهِ "خاش" و شهادت یک سرباز وظیفه‌ در "تفتان" دستگیر شدند. 🔹همچنین فرد تروریستی که سرباز وظیفه اهل تسنن را در "چابهار" به شهادت رسانده بود و نیز دو رابط و تأمین کننده تسلیحات تروریستی در نیک شهر در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنان اردشیر زاهدی وزیر امورخارجه پهلوی و آخرین سفیر ایران در آمریکا درباره زمان پهلوی و وضعیت فعلی ایران ┅♦️روابط عمومی انتظامی ♦️┅┄
حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است
مادر قهرمان سال روسیه پوتین مدال قهرمان سال روسیه را به همسر رئیس جمهور چچن (رمضان قدیرف) به خاطر داشتن ۱۵ فرزند اهدا کرد. این مادر مسلمان ۹ پسر و ۶ دختر دارد.
معرفي متصرف به دادسراي صومعه‌سرا فرمانده انتظامي صومعه‌سرا از رفع تصرف بيش از 1000 متر مربع اراضي ملي در اين شهرستان خبر داد و گفت: متصرف 50 ساله اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد. سرهنگ "امير وهاب‌زاده" در گفت‌و‌گو با روابط عمومی پليس با اشاره به اينکه حفاظت از منابع طبيعي يک وظيفه همگاني است، اظهارداشت: مجموعه انتظامي در برخورد با سودجويان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي‌كنند از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد. وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت خبري مبني بر تصرف اراضي ملي در يکي از روستاهاي بخش ضيابر، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: در خلال رسيدگي به اين پرونده‌، ماموران پليس آگاهي به همراه کارشناس اداره منابع طبيعي به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا تصريح کرد: در بازديد از محل اعلامي مشخص شد، فردي سودجو، هزار و 128 متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسيله سيم‌خاردار و فنس محصور کرده‌ است. اين مقام انتظامي از معرفي متهم 50 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و با اعلام اينكه با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع، کليه آثار تجاوز جمع‌آوري و رفع تصرف انجام شد، تصريح كرد: کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضي را 16 ميليارد ريال برآورد كردند. سرهنگ وهاب‌زاده در پايان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
فضاسازی ستاد انتظامی و کوپ های شهرستان گرمه استان خراسان شمالی به مناسبت انتخابات ۱۴۰۲
گزارش تصویری از فضاسازی محیطی رده های تابعه استان آذربایجان غربی درخصوص انتخابات سال ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برف‌روبی و کمک پلیس به مردم در اردبیل 🔹در پی بارش سنگین برف در اردبیل، پلیس یگان ویژه برای برف‌روبی و کمک به در راه‌ماندگان به میدان آمد.
🔴۳۰ میلیارد کالای قاچاق 📌فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف خودرو سواری حامل بار قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در بیجار خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالاهای قاچاق ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل کالای قاچاق را در محور های این شهرستان شناسایی کردند. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه ماینر ۶۸ دستگاه تبلت ۹ دستگاه لپ تاب ٣ دستگاه دوربین و ۲۲۰ دستگاه هارد قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ایثار، یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود. این، اوّلین موضعگیرىِ شهید است. ۱۳۷۶/۰۲/۱۷
هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است، باید در انتخابات شرکت کند. مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱پوشش خبری برگزاری اولین یادواره شهدای ژاندارمری دفاع مقدس شهرستان خرمشهر از صدا وسیما آبادان استان خوزستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی این کلیپ را دیدید، دلتان برای برخی از جوانان این مللکت می‌سوزد. ⭕️آن‌هایی که صبح و شب حجمی از تبلیغات را دیده‌اند که باورشان شده است که حماس جنگ طلب است و اسرائیل اهل صلح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گاهی یکی کلامی یا صحبتی می‌تونه آینده یک نفر رو تغییر بده😊 ⭕️ برای انتخابات بی‌تفاوت نباشیم☺️
♦️بجای کمک به غزه، تابوت بفرستید! 🔹دیوار نوشته نظامیان اسرائیلی که از جامعه جهانی میخواهند برای مردم غزه به جای ارسال کمک های بشر دوستانه فقط تابوت ارسال کنند! 🔹این نوشته نیت و هدف صهیونیست ها برای کشتار جمعی مردم فلسطین را برای جهانیان آشکار می‌کند.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم|سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی ۴ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز: یا اَرْحَمَ الرّاحِمین؛ ای مهربان‌ترین مهربانان 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): يَنْزِلُ الصَّبْرُ عَلَى قَدْرِ الْمُصِيبَةِ، وَ مَنْ ضَرَبَ يَدَهُ عَلَى فَخِذِهِ عِنْدَ مُصِيبَتِهِ حَبِطَ [أَجْرُهُ] عَمَلُهُ. و درود خدا بر او، فرمود: صبر به اندازه مصيبت فرود آيد، و آن كه در مصيبت بى تاب بر رانش زند، اجرش نابود مى گردد. حکمت ۱۴۴ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔺تیتر یکسان روزنامه‌های هم میهن و سازندگی و اسرائیل به فارسی! 👈همینه که نتانیاهو میگه اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن!!
آثار حمله موشکی سپاه