eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
450 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خبر فوری: شهادت فرمانده یگان امداد شهرستان شیراز بامداد امروز سرهنگ کوروش بازیار فرمانده یگان امداد شهرستان شیراز به درجه رفیع شهادت نائل گردید. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل آقای جلال آفاقی در خصوص نشست تخصصی با مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی استان اردبیل
📷 تصویری قدیمی از حرم امام کاظم علیه‌السلام امام کاظم علیه‌السلام می‌فرمایند: تلاش کنید که وقت شما چهار ساعت باشد: 1⃣ساعتى براى مناجات با خدا 2⃣ساعتى براى کار زندگى 3⃣ساعتى براى معاشرت با برادران و اشخاص مورد اعتماد که شما را از عیب‏ هایتان آگاه نمایند و از دل با شما خالص و یک رو باشند 4⃣و ساعتى که در آن براى لذت‏‌هاى غیر حرام خویش خلوت کنید و با این ساعت، براى سه قسمت دیگر نیرو مى‏‌یابید. 📗 تحف العقول، صفحه۴۰۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 خانم شما حلوای نذری نیستی... استاد قرائتی (حفظه الله) 🔻 فلسفه حجاب را از این استاد شیرین سخن بشنویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞پادکست 🔻بیانات مقام معظم رهبری: 🔸 هر چه انتخاب کنید برای خودتان انتخاب کرده اید...
شهادت فرمانده یگان امداد شیراز روابط عمومی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت فرمانده یگان امداد شیراز در بامداد امروز خبر داد. به گزارش روابط عمومی پلیس فارس، در این اطلاعیه آمده است: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت 4 صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی سرتیپ دوم "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند. براساس این گزارش،پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و وانت نیسان را متوقف می‌کنند که در حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به سرتیپ دوم "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و به شدت وی را مجروح می‌کند و متواری می‌شود. گفتنی است سرتیپ دوم "بازیار" سریعا به مرکز درمانی اعزام و اقدامات درمانی توسط کادر درمان انجام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد. شایان ذکر است اخبار تکمیلی و زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
📸 هم اکنون | ورود حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و هیئت همراه به محل برگزاری پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار
🔴دستگیری ۲ تروریست در سیستان و بلوچستان ♦️سخنگوی فراجا:یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شدند. ♦️اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای، توسط ماموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.
🔻جشن هنر شیراز یا جشن فساد پهلوی! 🔻مراسمی که حتی صدای ساواک را هم درآورد 🔻«ویلیام شوکراس نویسنده انگلیسی در کتاب «آخرین سفر «شاه» صفحه ۱۱۵، درباره جشن هنر شیراز نوشته ... ملکه ریاست جشن هنر شیراز را نیز بر عهده داشت. در اواسط سالهای دهه ۷۰ میلادی این جشن از پرجنجال ترین رویدادهای فرهنگی - کشور بود و جنجال هایش وقتی به اوج رسید که در سال ۱۹۷۷ یک گروه هنر پیشه دکانی را در یکی از خیابانهای اصلی شیراز در نزدیکی مسجد گرفت و در درون دکان و در پیاده روی جلو آن نمایشی اجرا کرد که شامل یک هتک ناموس تمام عیار و اعمال شهوت انگیز بین هنرپیشگان زن و مرد بود. چنین نمایشی در هر شهر انگلیس یا آمریکا جنجال بر پا میکرد و منجر به بازداشت هنر پیشگان می شد....
🔻فرمانده کل انتظامی کشور: هر چه صندوق رای پرتر سیلی های ما به دشمن بیشتر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟩 *قابل توجه اونایی که از شاه حمایت میکنن و میگن زمان شاه*... 🔥محمدرضاپهلوی سالیان سال هرشب حداقل 50میلیون تومان درقمار می‌باخت! 👌۵۰میلیونِ در دهه۵۰، معادل ۳۰۰میلیارد تومن امروز است! یعنی شاه هر ۱۰شب، 3000میلیارد تومان به اندازه اختلاس خاوری، اموال ملت را در آتش میزد! 🔥طبق سند شخص اول مملکت برای واردات قاچاق فقط به یک ۶۰میلیون تومان داد 🔥بخشش شاه به اجنبی به بهانه های واهی درحالیکه مردم نان شب نداشتند: 👌پاکستان: 540میلیون دلار 👌فرانسه: 1میلیارد و200میلیون دلار 👌انگلستان: 800میلیون دلار 👌مصر: 500میلیون دلار و... 🔥شاه هرساله به ، می داد 🔥شاه وام بدون بهره به صندوق بین‌الملل داد ولی هیچگاه بازنگشت 🔥بزرگترین اختلاسگران تاریخ دنیا : 3⃣نفرسوم: در طول ۳دهه: 35میلیارد دلار 2⃣نفر دوم: در سال ۱۳۸۹م : 65میلیارد دلار 1⃣ نفر اول دنیا: در دهه ۵۰ : بیش از 100میلیارد دلار ✍ و اما تورم 300 درصدی حکومت پهلوی را از زبان شاه بشنوید!
🔴اعتراض خبرنگاران عرب به بازيكن تيم ملى براى استفاده از نام «خليج فارس» ♦️پس از پایان نشست خبری امروز دیدار ایران و قطر که با حضور امیر قلعه‌نویی، سرمربی و سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی کشورمان برگزار شد، اتفاق عجیبی افتاد. ♦️در شرایطی که قلعه‌نویی و عزت‌اللهی خود را از محل دور کرده بودند، برخی خبرنگاران عربی حاضر در محل به این دلیل که عزت‌اللهی از واژه خلیج فارس استفاده کرده انتقاداتی را به مسئولان رسانه‌ای تیم وارد کردند که البته آنها نیز در گفت و گو با این خبرنگاران عنوان کردند نام این خلیج، فارس است و عزت‌اللهی از اسمی تاریخی، اصیل و صحیح استفاده کرده است.
خبر فوری انا لله و انا الیه راجعون متأسفانه جناب سرگرد ابراهیمی رئیس کلانتری ۱۲ مشگین شهر دقایقی پیش به رحمت خدا رفتند https://eitaa.com/meshginshar_ravabetomomi
قاتل شهید کوروش بازیار دستگیر شد 🔹در پی شهادت فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی توسط یک سواری شوتی پژو پارس، با تلاش ماموران، قاتل و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند‌ در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آن‌ها را دستگیر شدند. 🔹قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم «کوروش بازیار» اعتراف کرد.
تشييع و خاکسپاری پيکر مطهر سردار شهيد "کوروش بازیار" در شیراز روابط عمومی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاري مراسم تشييع پيکر پاک و مطهر شهيد والامقام سرتیپ دوم "کوروش بازیار" در شهرستان شیراز خبر داد. به گزارش روابط عمومی پلیس فارس، در این اطلاعیه آمده است پيكر پاك و مطهر شهيد والامقام سرتیپ دوم "کوروش بازیار" ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هجدهم در حرم مطهر شاه چراغ (ع) تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان رستم-روستای تل بندو از توابع استان فارس انتقال داده خواهد شد. گفتنی است اين شهید گرانقدر فرمانده یگان امداد شیراز بود که امروز (17بهمن‌ماه) به درجه رفيع شهادت نائل آمد.  شایان ذکر است مراسم يادبود اين شهيد والامقام از ساعت 2 الي 4 بعدظهر در مسجد امام سجاد (ع) روستای تل‌بندو برگزار خواهد شد و از عموم مردم استان فارس برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید. 
🔻آیا اهمال در انجام وظیفه پزشک را میتوان جزء جرایم عمدی محسوب کرد؟ 🔻وفق ماده 295 قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی فعلی که انجام آن را برعهده گرفته یا وظیفه خاصی را که قانون بر عهده او گذاشته است، ترک کند و به سبب آن، جنایتی واقع شود، چنانچه توانایی انجام آن فعل را داشته باشد جنایت حاصل به او مستند می‌شود و حسب مورد عمدی، شبه عمدی، یا خطای محض است، مانند این که مادر یا دایه ای که شیر دادن را برعهده گرفته است، کودک را شیر ندهد یا پزشک یا پرستار وظیفه قانونی خود را ترک کند.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : انقلاب اسلامی ایران پایان خط استعمار و استکبار بود،  همانگونه که آمریکای خبیث و مرکز سلطه گران عالم است، انقلاب اسلامی مرکز سلطه گریزان و عدالت خواهان جهان و الگویی برای همه ملت های آزاده  عالم است.
💢نه کره و نه ژاپن، هیچکدوم به فینال نرسیدن آقای دایی؛ ایران اگه قطر رو ببره،‌ میره فینال... 🔹
🖤فرا رسیدن سالروز رحلت مؤمن قریش، حضرت ابوطالب، پدر بزرگوار امیرالمؤمنین علیهماالسلام و بزرگ مدافع رسول‌خدا صلّی‌الله‌علیه‌وآله را به محضر مقدّس حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف و همۀ شیعیان و منتظران تسلیت عرض می‌نمائیم.🖤 از امیرالمؤمنین صلوات‌الله‌علیه روایت شده است که در بخشی از پاسخ خود به شخصی که در حضورشان به حضرت ابوطالب علیه‌السلام تهمت شرک و بی‌ایمانی زد، فرمودند: ⭕️ «خدا دهانت را بشکند! قسم به خداوندی که به حقّ، محمّد صلّی‌الله‌علیه‌وآله را به پیامبری برگزید، اگر پدرم برای تمام گنهکاران روی زمین شفاعت کند، خداوند متعال شفاعتش را می‌پذیرد؛ آیا پدرم معذّب در آتش خواهد شد، در حالی که پسرش قسمت‌کنندۀ بهشت و جهنّم است؟!» «عَنْ أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ‌السَّلَامُ قَالَ: وَالَّذِي بَعَثَ مُحَمَّداً بِالْحَقِّ نَبِيّاً، لَوْ شَفَعَ أَبِي فِي كُلِّ مُذْنِبٍ عَلَى وَجْهِ الْأَرْضِ لَشَفَّعَهُ اللَّهُ تعَالَى فِيهِمْ.» 📚 الأمالی (شیخ‌طوسی)، ص۳۰۵، ح۵۹ کشف الغمة (محدث‌إربلی)، ج۲، ص۴۲ «اللّهمّ عجّل لولیّک الغریب الفرج.»
📸 🔻بمناسبت ایام الله دهه فجر و عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در حسینیه شهدای انتظامی محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاری کشوری محمد اسمعیلی برگزار گردید. 🔻ثوابت این مجلس تقدیم گردید به روح شهید دیروز فراجا کوروش بازیار در استان فارس و جناب سرگرد بهزاد ابراهیمی رییس کلانتری۱۲ مشگین شهر که دیروز بر اثر ایست قلبی فوت نمود.