eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
450 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه ای : تعرض به پلیس قابل پذیرش نیست رئیس قوه قضائیه:فرمانده فراجا اولین فردی است که نسبت به خطای احتمالی نیروی خود حساس است و موضوع را دنبال میکند همه باید طبق قانون از فراجا حمایت کنیم نباید نیروی حاضر در میدان احساس کند او را در میدان رها کرده‌ایم.
🚨برخورد با عاملین انتشار تصاویر مبتذل و کشف حجاب در فضای مجازی 🔹 مأمورین مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی ویژه غرب تهران، تعداد ۳ صفحه اینستاگرامی با موضوع کاری آرایشگاه زنانه که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل و کشف حجاب نموده بودند را شناسایی و ضمن پاکسازی صفحات با گردانندگان آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
🌹شهادت سپهبد قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی/3 اردیبهشت 1358 ♦️شهید قرنی در سال 1292 شمسی متولد و از ابتدای کار در ارتش، فعالیت علیه رژیم طاغوت را آغاز کرد. در سال 1337 با عده ای از همکاران خود طرح یک کودتا را علیه رژیم ریخت که بنا به دلایلی کشف شد و به سه سال زندان محکوم شد. سپهبد قرنی پس از آزادی از زندان به فعالیت های خود ادامه داد و در جریان 15 خرداد 1342 پس از دیدار با آیت الله میلانی مجددا دستگیر و به سه سال زندان محکوم شد. به دنبال پیروزی انقلاب، سپهبد قرنی به سمت اولین رییس ستاد مشترک ارتش منصوب شد. ♦️ در شرایطی که عده ای از گروهک های سیاسی به بهانه وضعیت گذشته ارتش شاهنشاهی خواستار انحلال ارتش بودند شهید قرنی تحت فرماندهی امام راحل انجام امور ارتش را بر عهده گرفت و در روز 24 بهمن 57 با حضور در دفتر ریاست ستاد ارتش خطاب به حاضران گفت:"ارتش شاهنشاهی که می گفتند از مجهزترین ارتش های دنیاست و شاید هم از لحاظ وسایل و تجهیزات چنین بود, از آنجا که ایمان و اعتقاد نداشت, ظرف چند ساعت متلاشی شد. افراد ارتش اولا باید مومن باشند , ثانیا آرمان آنها حفظ استقلال میهن باشد نه حمایت از یک فرد" . ♦️ شهید قرنی، فعالیت خود را برای تصفیه و بازسازی و توان مکتبی بخشیدن به ارتش آغاز کرد اما با خشم گروههای چپی و منافقین مواجه شد و از جمله به تصرف پادگان سنندج اقدام کردند که با مقاومت شدید شهید قرنی مواجه شد. پس از این جریان، تنش ها و مخالفت هایی ایجاد شد و گروهک ها با تبلیغات منفی سعی کردند که دولت موقت را وادار به برکناری رییس ستاد ارتش کنند. سرانجام مهندس بازرگان نخست وزیر دولت موقت در 6 فروردین 1358، ایشان را از ریاست ستاد ارتش برکنار کرد. سپهید قرنی در روز سوم اردیبهشت 1358 در منزل خود توسط چند تروریست از گروهک ضاله فرقان به شهادت رسید. 🇮🇷
💢 «طالع یوسف‌اف» (با نام جهادی حاج تقی) مدافع حرم، یار شهید سلیمانی و از رزمندگان مقاومت اسلامی حسینیون، صبح امروز در زندان جمهوری آذربایجان مظلومانه به شهادت رسید. 🔹‌ضمن طلب علوّ درجات برای این شهید سعید از محضر پروردگار متعال، به خانواده و هم‌رزمانش تسلیت عرض می‌کنیم. ✍️
شهادت همرزم حاج قاسم و یکی از فاتحین دیرالزور در زندان کشور آذربایجان ❔حاج طالع یوسف‌اف از یاران و همرزمان شهید سلیمانی و از رزمندگان حسینیون، که پس از بازگشت به کشور خود توسط لابی قدرتمند اسرائیل در دولت آذربایجان دستگیر شده بود، در زندان‌های الهام علی‌اف در کشور آذربایجان به شهادت رسید. ❔گفتنی است همچنان ۵ هزار نفر از زنان و مردان شیعه بدون هیچ جرمی در این زندان‌ها به سر می‌برند.
💢حاج قاسم تعریف میکنن و سردار زاهدی اشک میریزن قربون دلت برم سردار...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آن چیست که سبز است، در زمین و آسمان و دریا هست، در سیل و زلزله هست و قُلدرها از او می‌ترسند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹این هم کل گزارش فرمانده پایگاه «نواتیم» رژیم صهیونسیتی که در اون اعتراف های جالبی میکنه 🔹‌«بن دیوید»: این بی سابقه ترین حمله به پایگاه نواتیم بوده؛ احتمال حمله به پایگاه رو میدادیم بخاطر همین خیلی از افراد و تجهیزات رو خارج کردیم. 🔹‌وی در پاسخ به سوال تعداد اصابت موشک ها و موارد آسیب دیده این حمله گفت: در این موارد حرفی نمیزنم چون اطلاعات دادن به نفع ایرانه!!!😳😳😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"اسرائیل خط مقدم و ناموس غربه اسرائیل دژ استعمار غرب در جهان اسلامه" 🎙رحیم پور ازغدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای صادق زیباکلام پس از قدرت‌نمایی ایران؛ حمله ایران به اسرائیل با استقبال جوانان مسلمان مواجه شد و ایران هزینه‌ای سنگین را بر اسرائیل تحمیل کرد! ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ راهگشا ازفرمایشات رهبر درباره ی ورود پلیس به موضوع حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مبارزه شبکه‌های معاند با فرزندآوری و جوانی جمعیت در ایران ▪️تشویق به فرزندآوری در ایران مطابق با نیازهای انسانی کشور نیست، بلکه برای تامین منافع جمهوری اسلامی است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاخام صهیونیست: نمیدانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم، دوره ای هم نیست که معجزه باشد و دریا شکاف بردارد 🔹خاخام رونان شاولوف: بزرگترین جنگ ایران و اسرائیل و همه اینها به این دلیل است که ایران همه جبهه‌ها را اداره می‌کند: سوریه، حزب‌الله، غزه و همچنین در مرزهای اردن. ما به دام افتاده‌ایم، بنابراین اگر بخواهیم از جایی فرار کنیم، جایی نداریم. ما در دوره‌ای نیستیم که معجزه رخ دهد و دریا به دوازده قسمت تقسیم شود(کنایه به شکافته شدن دریا با دعای حضرت موسی).
🚨کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور 🔹معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی: از کارگاه این باند ۳ نفره حدود هزار فقره مدرک جعلی شامل ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش‌دانشگاهی، گواهی موقت پایان‌ دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و مهرهای مختلف کشف شد.
🚨دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد 🔹از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد. 🔹پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و‌ گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد. 🔹فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است. 🔹پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام میدهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد. 🔹در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.
📸 دیدار تعاملی حجت الاسلام فرهاد نوروزی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بیله سوار با حجت الاسلام محمود فاضلی نیا مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)