eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 نشست تعاملی حجت الاسلام فرهاد نوروزی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بیله سوار در معیت حجت الاسلام محمدجواد قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حجت الاسلام بهنام یونسی مدیر دارالقرآن الکریم شهرستان بیله سوار در خصوص عقد تفاهم نامه جهت آموزش و حفظ قرآن خانواده های کارکنان انتظامی و همکاری در اجرای طرح نور(ترویج فرهنگ قرآنی و فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب)
📸 دیدار حجت الاسلام فرهاد نوروزی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بیله سوار در معیت حجت الاسلام محمدجواد قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حجت الاسلام دکتر جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خصوص همکاری در اجرای طرح نور(فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 خاخام صهیونیست : نمیدانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم، دوره ای هم نیست که معجزه باشد و دریا شکاف بردارد خاخام صهیونیست رونان شاولوف: بزرگترین جنگ ایران و اسرائیل و همه اینها به این دلیل است که ایران همه جبهه‌ها را اداره می‌کند: سوریه، حزب‌الله، غزه و همچنین در مرزهای اردن. ما به دام افتاده‌ایم، بنابراین اگر بخواهیم از جایی فرار کنیم، جایی نداریم. ما در دوره‌ای نیستیم که معجزه رخ دهد و دریا به دوازده قسمت تقسیم شود(کنایه به شکافته شدن دریا با دعای حضرت موسی). فقط باید از خداوند کمک بخواهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رامین پرهام، فعال سیاسی اپوزیسیون: 🔻رهبر عالی ایران و تیم دانشمندان ایرانی، یک چرخش تاریخی را رقم زده‌اند! ▪️پیام سیاسی ایران در حمله به اسرائیل این بود که بدون ایران هیچگونه نظم پایداری در غرب آسیا متصور نیست! ▪️با همه مخالفت‌هایی که با این حکومت دارم اما با احترام به دستاوردهای نظامی ایران باید اذعان کرد که اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔 نظر قابل تامل جوان عرب! ✅ پایتخت تهرانه ✅ پایتخت تهرانه ✅ پایتخت تهرانه ✅ پایتخت تهرانه ✅ تمام خانواده (طرفداران) خامنه‌ای در این کشورها حضور دارن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن ترانه علیدوستی مریض شده و براندازا باز انداختن گردن نظام و میگن وقتی زندانی بوده ترور بیولوژیک شده 🤣 آخه اینهمه آدم مهم و تأثیرگذار رو ول کردیم این تحفه رو ترور کردیم ؟ اینا نمیدونم چی میزنن که اینقدر تو هپروت سیر میکنن 😅
⭕️ پوستر ویژه حسن روح الامین به مناسبت انتشار سروده‌ای که مقام معظم رهبری در آستانه عملیات علیه رژیم صهیونیستی خواندند
33.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبری کیست؟ ‼️ تسلط رهبری در شعر 00:19 ♨️ تسلط حیرت‌آور در بحث زبان و ترجمه 03:35 💢 هشدار العین الاخباریه به کشورهای عربی در رابطه با رهبر ایران 4:36 🟣 رفتار پدرانه حتی برای معترض‌‌ 06:40 ‼️ وقتی درخواست یک طنزپرداز از با اشکال فنی مواجه شد! 08:53 ♨️ نظر شنیدنی نوری‌زاده درباره اول شخص مملکت 10:29 💢 گوش‌تان به فرمان باشد... 11:51 ‼️ عبادتی که یک را مجذوب کرد! 10:55 ♨️ دقیقه 11:14 را ویژه ببینید! 🟣 عالِمی که پابوس رهبر شد 11:40 💢 نظر درخصوص رهبری 12:09 ‼️ تضعیف رهبری، گناهی بالاتر از شرب خمر 12:32
گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی 🔹کاخ سفید: هریس دربارۀ حمایت کامل آمریکا از امنیت اسرائیل و آزادی اسرای اسرائیلی در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است. 🔹همچنین در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. 🔹هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامۀ آزادی گروگان‌ها تایید کرد.
♦️ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما... سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب، فرمانده انتظامی بم: 🔹۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود. 🔹واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند. 🔹سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند./
🚨پلیس هرمزگان اینبار به شاهراه اصلی قاچاق سوخت در بندر کلاهی میناب دست یافت. 🔸فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف بالغ بر 3 میلیون لیتر گازوئیل و وارد کردن 3 هزارمیلیارد ریال ضربه مالی به قاچاقچیان سوخت در بندرکلاهی شهرستان میناب خبرداد.
🔻 فرمانده شجاع خداوند در رابطه با قومی در آخرالزمان بشارت می دهد که یکی از ویژگی های آنان این است و لا يَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ از ملامت و سرزنش دیگران نمی ترسند امروز دلاورمردان نیروی انتظامی و در رأس آنان فرمانده شجاع آن، سردار رادان یکی از مهمترین مصادیق این بشارت هستند.
🚨به تازگی کلیپی مبنی بر قیچی کردن موهای دختر دستفروش در فضای مجازی بازنشر شده که کذب محض بوده و هیچ ارتباطی با ندارد. 🔹این کلیپ مربوط به چندین سال گذشته می‌باشد و معلوم نیست مربوط به کدام کشور دنیاست؟
🚨 ضربه سنگین پلیس به باندهای بزرگ فساد و فحشا در سال گذشته 📌شناسایی و دستگیری چند صدنفر، کشف و متلاشی کردن چندین شبکه چند ملتی فساد و فحشا 🔹 پروژه کینگ 🔹 پرونده لول آپ دنس 🔹 پرونده سایه 🔹پرونده رافائل 🔹شبکه چتربیت 🔹 پروژه اسکورت سرویس 📌از ابر پرونده های فساد و فحشا چه می دانید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨دستگیری اراذل اوباش شمشیر به دست در محله خاک سفید تهرانپارس
🚨دستگیری زورگیران بوستان چیتگر 🔹پيرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگيری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشينان يک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعيت ميدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت يگان حفاظت بوستان چيتگر به موقعيت اعزام و ۴ سرنشين خودرو دستگیر کرد.
سه پسر جوان که با فریب دو دختر نوجوان آنها را مورد آزار شیطانی قرار داده بودند، به اعدام محکوم شدند 🔹یک‌سال قبل دختر 17ساله‌ای با حضور درپلیس آگاهی ازپسرجوانی و دوستانش به اتهام آزارواذیت شیطانی شکایت کرد. ▫️شیما در تشریح ماجرا به ماموران گفت: «یک ماه قبل با پسر جوانی به نام مهرداد آشنا شده و دوستی ما آغاز شد. 🔹مدتی با هم در ارتباط بودیم و چند بار او را دیدم. وقتی با رفتارش توانست اعتماد مرا جلب کند، دعوت کرد یک روز همراه او برای گردش به بیرون شهر برویم. ▫️آن روز همراه دوستم رها به دیدن مهرداد رفتم. وقتی به محل قرار رسیدیم، مهرداد همراه برادر، پسر عمو و دوستش آمده بود. 🔹سوار ماشین شده و به سمت ورامین رفتیم. در محلی خلوت توقف کرده و در آنجا من و دوستم را مورد آزار قرار دادند. بعد هم در حوالی خانه‌مان پیاده‌مان کردند. ▫️وقتی به خانه رفتم، مادرم با دیدن سر و وضعم به ماجرا مشکوک شد و ماجرا را برایش تعریف کرده و تصمیم به شکایت گرفتیم. رها به خاطر ترس از آبرو از شکایت صرف‌نظر کرد. 🔹پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با ردیابی‌های پلیسی چهار پسر شیطان‌ صفت را دستگیر کردند. با دستگیری متهمان، رها نیز با حضور در پلیس آگاهی از چهار متهم شکایت کرد. ▫️دو دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده که پزشکان ضرب و جرح وآزارواذیت وحشیانه آنها را تایید کردند. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال‌شد. 🔹در جلسه تحقیق، شیما با طرح شکایتش گفت: من فریب مهرداد را خوردم و به او اعتماد کردم. او و همدستانش از اعتماد من و رها سوء‌استفاده کرده و نقشه شیطانی‌شان را اجرا کردند. ▫️به آنها التماس کردیم کاری با ما نداشته باشند اما بدون توجه به التماس‌های ما، نقشه خود را اجرا کردند. حتی ما را به شدت کتک زدند. هنوز کابوس این ماجرا همراه من است و برای متهمان اشد مجازات را می‌خواهم. 🔹رها هم در ادامه گفت: این چهار متهم زندگی مرا تباه کردند.من به خاطر آبرویم اول سکوت کردم اماوقتی فهمیدم باشکایت شیما متهمان دستگیر شدند، تصمیم به شکایت گرفتم.شب حادثه ازترس نمی‌خواستم به خانه بروم. ▫️برای آنها اشد مجازات را می‌خواهم. سپس متهمان به دفاع از خود پرداختند. سه پسر جوان منکر تجاوز به عنف شده و گفتند؛ با رضایت دختران با آنها ارتباط برقرار کردند. آرمان متهم نوجوان پرونده هم در دفاعیاتش منکر ارتباط با دو دختر شد. 🔹پس ازدفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات وارد شور شده ودوبرادر و پسر عموی‌ شان‌ را به اعدام وآریا رابه پنج سال زندان محکوم کردند. 📌جام‌جم ‌‌‌
اونهایی که مخالف طرح نور هستند این رو در مغزشون فرو کنند: اولا مخالفت شما این جرأت رو به اون زن سلیطه میده که روی لباس مقدس نیروی انتظامی آب دهن بندازه و از صبر مامور ناهی از منکر سوء استفاده کنه دوما این مامورین عزیر همونهایی هستند که امنیت خواهر و مادر شما رو تامین می‌کنند که وقتی ساعت ۱۰ شب از این سر تهران بخواد بره اون سر تهران خیال شما راحت باشه اینها همونهایی هستند که جلوی اراذل قمه کش و مست می‌ایستند تا شما امنیت داشته باشید، تضعیف فراجا یعنی تضعیف امنیت در همه عرصه ها سوما قضیه طرح نور به اینجا ختم نمیشه، برخورد با باندهای سازمان یافته فساد و فحشا هم در دست اقدام هست عدم امنیت اخلاقی یعنی قاچاق زن به عنوان کالای جنسی! نتیجش رو ملاحظه بفرمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی فراجا: باندهای سازمان‌یافته قاچاق دختران و خانه‌های فساد متلاشی شد و ۹۶نفر دستگیر شدند سردار منتظرالمهدی: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان ) شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور می‌کردند منهدم شد و ۹۶نفر در سه مرحله دستگیر شدند. ارتباطات آنها با باندهایِ فساد خارج از کشوردر ترکیه و گرجستان مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. پلیس همچنین موفق شد در پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند. https://eitaa.com/police_ardebil