eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
450 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر انقلاب: در آینده نزدیک درباره مسائل لبنان و شهیدنصرالله صحبت خواهم کرد رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: ما در این روزها عزاداریم؛ به خصوص بنده به جد عزادار هستم. حادثه‌ای که اتفاق افتاد، حادثه کوچکی نیست؛ فقدان آقای سیدحسن نصرالله حادثه کمی نیست و جداً ما را عزادار کرده است‌. با اینکه این فضا، فضای عزای عمومیست در کشور و به معنای واقعی کلمه عزاست، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این دیدار از قبل برنامه‌ریزی شده بود می‌شد هفته بعد مثلاً انجام بگیرد. فکر کردم که این موضوع نباید عقب بیفتد‌. این جهت‌گیری، جهت‌گیری گرایش به نخبگی و نخبگانی نباید عقب بیفتد. جلسه را تشکیل دادیم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد و پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست. عزای ما جنسش از جنس عزای سیدالشهدا علیه‌السلام است. زنده و زنده کننده است. عزاداریم اما این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. من می‌خواهم این پیام را در دل و جان خودمان به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم. احساس کنیم عزاداری ما هم باید ما را به پیش ببرد. من البته در زمینه مسائل لبنان و آنچه که مربوط به این شهید بزرگ و عزیز هست عرایضی دارم که در آینده نزدیک انشاءالله آنها را خواهم گفت.
Doa 67 Sahife.mp3
15.2M
۶۷ 🎧 دعا برای موفقیت و پیروزی مرزداران و سربازان اسلام 🔺مداومت هر روز بر این دعا، کمترین کاری است که وظیفه‌ی واجب ما در این نبرد آخرالزمانی و حمایت از رزمندگان و سربازان اسلام است.
خبرنگاران و اصحاب رسانه، مجاهدت های انتظامی کشور را تبیین کنند https://hawzahnews.com/xd7ny
تصاویر/ تجلیل از خبرنگاران در نشست خبری با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی https://hawzahnews.com/xd7nC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️ خبرنگار اسکای‌نیوز: در حملهٔ موشکیِ ایران چیزهایی دیدم که در تمام عمرم ندیده بودم ┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
🔻به مناسبت هفته فراجا دیدار رئیس محترم عقیدتی سیاسی فا.ش.بیله سوار روحانی فرهاد نوروزی به همراه کارکنان تحت الامر با ائمه محترم شهربیله سوار روحانی دکتر جابر عزیزی.وامام جمعه بخش جعفراباد روحانی یاسر باقری جهت تشریح برنامه هفته فراجا وسخنرانی فرمانده محترم انتظامی شهرستان بیله سوار جناب سرهنگ جواد آقامحمدی قبل از خطبه های نماز جمعه در شهربیله ‌‌سوا ر.وسخنرانی جناب سرهنگ عارف عبازاده قبل از خطبه های نماز جمعه در بخش جعفراباد جهت تشریح عملکرد فا.ش.بیلهسوار در طول یک سال # حافظ امنیت # فی سبیل الله # فراجا مبارک باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😡 بله آقای علی دایی برای این به فکر غزه و لبنان هستیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | عملیات وعده صادق ۲ ▫️شعر مداحی نادر جوادی در محضر رهبر انقلاب محقق شد و رسما پایتختشان را زدیم. روابط عمومی ف.انتظامی استان اردبيل https://eitaa.com/police_ardebil
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیل فلج شده است 🔹ما دیگر تحمل حملات موشکی را نداریم. از ۹ میلیون اسرائیلی، ۸ میلیون به پناهگاه رفته‌اند. 🔹فرودگاه‌ها بسته شده‌اند و اقتصاد صدمه دیده و بیمارستان‌ها به زیرزمین منتقل شده‌اند.
🔻این صدای موشک نیست که از نقاط کشور میاد این صدای"قطعا سننتصر "سید حسن نصرالله‌ است. / نصرالله هنوز زنده‌ست...
دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران اسلامی : 🔻بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.
🔻 توییت رهبر انقلاب: به یاری خداوند ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی شدیدتر و دردناکتر خواهد شد
🔻بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان وحزب الله سرافراز بایستد.
#🔻وعده صادق ۲ 💥سال نو صهیونیست‌ها زهرمارشان شد
🔻قدیروف رهبر چچن روسیه: ۳ سال است که روسیه را از ناتو میترسانند ، دیشب ایران تمامی ناتو و قدرت های اروپا و آمریکا و اسرائیل را یکجا شکست داد ورق جنگ در خاورمیانه برگشت.
🟡 یحیی سریع بار دیگر با دست پر آمد
این نماز جمعه پیوستِ رسانه ای و روانی عملیات وعده صادق است. شیاطین می‌گفتند: رهبر را به مکان امن برده اند! هر ملتی با رهبران شجاع خود احساس عزت و آرامش خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از جهنمی که سپاه برای صهیونیست ها ساخته چه خبره واقعا😃 خیبر خیبر یا صهیون✊✊ دورود بر سید علی خامنه ای رهبر مسلمین جهان