eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از امروز 🔹مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، از امروز برای دهک‌های ششم و هفتم اجرا می‌شود. 🔹در طرح کالابرگ الکترونیکی مشمولان به ازای خرید از اقلام کالابرگی، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی دریافت می‌کنند.
💥مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان فارغ التحصیل کارشناسی و بالاتر دارای می‌توانند از امریه خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند . به گزارش پایگاه خبری پلیس  حسین زاهدی معاون اجتماعی  وسخنگوی سازمان وظیفه عمومی  فراجا اظهار کرد : مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و بالاتر می توانند از امریه خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند . وی گفت: لغو سهمیه امریه شرکت های دانش بنیان برای افراد ذکور دارای مدرک کارشناسی صحت ندارد و برابر روال قبل و با تایید معاونت علمی ، فناوری ریاست جمهوری و ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص سرباز امریه دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شرکت های دانش بنیان در  چارچوب ضوابط جاری همچنان استمرار دارد . سخنگوی سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان اخبار مربوط به مقررات خدمت سربازی را صرفا از طریق مرجع قانونی و رسمی سازمان وظیفه عمومی فراجا پیگیری نمایند.
تماس تلفنی رئیس‌جمهور و امیر قطر 🔹«شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر و رئیس‌جمهور ایران در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر اوضاع فلسطین را بررسی کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکست غیرقابل ترمیم 🔹از زمانی که جنبش حماس در سال ۲۰۰۷ نوار غزه را تحت حاکمیت خود گرفت، رژیم صهیونیستی همواره دست برتر را در تعامل با نوار غزه و ضربه زدن به مقاومت در اختیار داشته است اما نبرد «طوفان الاقصی» بازی را عوض کرد.
🔴 رهبر انقلاب در دیدار با شیخ زکزاکی: شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.
🔹اهدای انگشتر توسط رهبر انقلاب به شیخ ابراهیم زکزاکی و همسر وی
📸 رهبر انقلاب، صبح امروز: جناب آقای زکزاکی، دیدار با جنابعالی و خانواده شما بسیار خوشحال کننده است. شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.
🚨سردار رادان: اراذل و اوباش و گردن‌کشان جایی در ایران ندارند مگر اینکه رفتارشان را تغییر دهند 🔹در آیندۀ نزدیک با روش‌های هوشمند، بیشتر سارقان را به کنترل خود درمی‌آوریم.
🚨برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در گیلان 📌سردار حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان 🔹دستگیری ۲۰ تن اراذل و اوباش به جرم شرکت در نزاع دسته جمعی در رشت و سنگر و ایجاد رعب و وحشت به وسیله تیراندازی 🔹متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفتند
💥توقیف محموله قطعات کامپیوتری با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان قزوین خودرو حامل هزار و 390 قطعه برد کامپیوتر و 15 دستگاه ماینر قاچاق توقیف شد. سردار"علی ابراهیمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست آن را صادر کردند. وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به هشدارهای و علائم پلیس اقدام به متواری شدن از محل کرد که پس از طی مسافتی با سرعت عمل و هوشیاری مأموران گشت انتظامی خودروی مذکور متوقف و در بررسی های انجام شده هزار و 390 قطعه برد کامپیوتر و 15 دستگاه ماینر قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند. فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
افتتاح مرکز تولید پلاک در موسسه رهگشا قزوین همزمان با هفته انتظامی مرکز تولید پلاک با حضور سردار"علی ابراهیمی" فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان در موسسه رهگشا قزوین افتتاح شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحنه هایی از برخورد مجاهدین قسام با کودکان در نبردهای کیبوتز هولیت در اولین روز عملیات
🗓 🔹امروز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲
بارندگی در نوار شمالی کشور ادامه دارد 🔹سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی در نوار شمالی کشور خبر داد. 🔹امروز یک‌شنبه در برخی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی اردبیل و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
🚨سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت گفت: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. 📍سخنگوی پلیس افزود: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کاراگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل می‌باشند.
توییت سخنگوی فراجا درخصوص قتل داریوش مهرجویی
✳️ عجب تصویری و عجب مقایسه‌ی جالبی👌 🔹اسرائیل همان کاری را با فلسطینی‌ها کرد که اروپایی‌ها با بومیان آمریکا کردند. فقط اروپایی‌ها به ۱۸۸ سال نیاز داشتند و اسرائیلی‌ها این کار را تنها در ۶۴ سال انجام دادند😤
45.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مصاحبه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با خبرگزاری ایرنا سرهنگ مهدی حاجیان راد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان عامل حفظ تولید و جلوگیری از بیکاری در اولویت کاری پلیس است،‌ چراکه با هر یک درصد بیکاری در جامعه ۱.۵ درصد جرم به وقوع می پیوندد
💥رشوه بگیران گرفتار قانون شدند فرمانده انتظامی استان گفت: 2 نفر از کارکنان یکی از ادارات شهرستان تاکستان که از مدیران 2 شرکت خودرویی اقدام به دریافت رشوه میلیاردی کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "علی ابراهیمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبني بر اينکه 2 نفر از کارکنان یکی از اتحادیه های صنفی، به بهانه صدور مجوز فعالیت قانونی و جلوگیری از پلمب این شرکت ها از مالکان دو شرکت خودرویی مبلغ هنگفتی وجه نقد و رشوه دريافت کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تاکستان قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این 2 نفر را در محل کار خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند افزود: تحقیقات مأموران حاکی از این بود که یکی از این افراد به منظور فک پلمب دفتر یک شرکت خودرویی از مدیر عامل آن مبلغ 10 میلیارد ریال وجه نقد،2 کیلوگرم شمش طلا و سه دستگاه گوشی هوشمند آیفون 14 دریافت کرده و نفر دوم نیز به بهانه تسهیل در صدور مجوز قانونی فعالیت از مدیر شرکت دیگر مبلغ 3 میلیارد ریال وجه نقد، یک دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه یخچال به عنوان رشوه دریافت کرده اند. سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل برهم زنندگان فضای اقتصادی و عوامل حیف و میل سرمایه شهروندان و سرمایه گذاران در این شرکت های خودرویی ایستاده و برابر قانون با آن ها برخورد خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پلیس: آثاری متعلق به قاتل خانواده مهرجویی در محل حادثه به جا مانده است رئیس پلیس آگاهی کشور: 🔹با بررسی صحنه جرم، آثاری در صحنه قتل پیدا شده است که ما احتمال می‌دهیم مربوط به قاتل باشد. 🔹آثار ورود جبری در صحنه جرم دیده نمی‌شود و تخریبی در درب‌ها صورت نگرفته است. 🔹نگهبانی شهرک تا منزل مقتول یک کیلومتر فاصله دارد و تمامی مسیرهای ورود و خروج در منطقه در حال بررسی است. 🔹در این تحقیقات برای نخستین بار از سگ‌های ردیاب نیز استفاده شده تا در اطراف منزل به ردیابی بپردازند.
♦️هشدار پلیسی ▫️از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد ، روی صندلی جلو و صندلی عقب خودرو و در معرض دید خودداری کنید زیرا ممکن است سارق در محل حضور داشته باشد و پس از دور شدن شما اقدام به سرقت کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی فراجا: کاراکاهان به سرنخهای جدیدی رسیدند شناسایی ۴ مظنون ودستگیری ۲تفر از آنان
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام کاظم(ع): هر که پدر و مادر را اندوهگین کند آنان را ناسپاسی کرده است. امروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۵ ۱۶ اکتبر۲۰۲۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام خیر باشه صبحتون 😊 پر از اتفاقات قشنگ باشه روزتون 🤗 شاد و پرانرژی باشید ❤