eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان التحریر بغداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده حماس: مردم در بیمارستان پناه گرفته بودند 🔹نماینده حماس در میدان فلسطین تهران: صلیب سرخ به مدیریت بیمارستان در غزه گفته بود اسرائیل این بیمارستان را بمباران نخواهد کرد و مردم در آنجا پناه گرفته بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش خشم لبنانی‌ها دامن سفارت آمریکا در بیروت را گرفت
سیدحسن خمینی: فاجعه بیمارستان المعمدانی نشان داد با سردمداران رژیم صهیونیستی جز با منطق قدرت و زور نمی‌توان سخن گفت حجت الاسلام سیدحسن خمینی: 🔹آنچه امشب در غزه واقع شد، مرگ انسانیت در روح و ضمیر کسانی است که به سبب منافع خود در کنار رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفته‌اند. 🔹جنایت بیمارستان المعمدانی اگر نتواند وجدان به خواب رفته حاکمان آمریکا و اروپا و رسانه های آنها را بیدار کند، دیگر باید ایشان را «مردگان عالم انسانیت» نامید. 🔹این فاجعه نشان داد که با سردمداران این رژیم و طرفداران آنها جز با منطق قدرت و زور نمی توان سخن گفت. 🔹کشتن کودکان و زنان بی دفاعی که به بیمارستانی پناه برده بودند، مطابق کدام منطق انسانی جایز است؟ بمباران غیرنظامیان با کدام ملاک و معیار قابل توجیه است؟ 🔹اما واقعا نمی دانم آیا می توان امیدوار بود که این حادثه تلخ وجدان‌های خواب گرفته‌ای را بیدار کند؟
واکنش «مسوت اوزیل» به بمباران بیمارستان غزه ⚽️ ستاره ترک‌تبار پیشین تیم ملی آلمان: آیا دلیلی در این دنیا وجود دارد که هر روز و هر ساعت بر سر انسان‌های بی‌گناه و به خصوص کودکان خردسال بمب ریخته شود تا آنها را بکشند!؟ قطعا نه!!! این یک کابوس است. انسانیت کجاست، مردم؟
بیمارستان المعمدانی با چه بمبی هدف قرار گرفت؟ 🔹روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-84 بوده است. 🔹مارک 84 (Mark 84 ) بمب سقوط آزاد چندمنظوره ساخت آمریکا است که حدود یک تن وزن داشته و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.
حلقه امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در بغداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنایت امشب برای مسلمانان غیرقابل تحمل است امیرعبداللهیان در بدو ورود به جده: 🔹تاکید ما بر توقف فوری جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه است. 🔹توافق داریم در اجلاس جده یک بیانیه قوی در حمایت از فلسطین صادر شود.
سکوت رئیس سازشکار تشکیلات خودگردان شکست «محمود عباس»: 🔹با هماهنگی برادران اردنی و مصری تصمیم گرفتیم نشستی را که قرار بود امروز با رئیس‌جمهور بایدن برگزار شود، لغو کنیم. 🔹به جامعه جهانی در خصوص جنایات اشغالگران هشدار داده بودیم و در این لحظه خواستار پاسخگویی رژیم اشغالگر در برابر این تجاوز هستیم.
حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم‌صهیونیستی به غزه 🔹ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شرقی محله الزیتون غزه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد. 🔹این حملات ساعاتی پس از جنایت هولناک این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار هولناک مجروحان و بیماران و زنان و کودکان پناه گرفته در محوطه این بیمارستان صورت گرفته است.
مقام فرانسوی: جنایات نتانیاهو محکوم است 🔹رئیس حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر»: آیا نژادپرستی به ما اجازه نمی‌دهد که به فلسطینیان به عنوان انسان نگاه کنیم؟ آیا محکوم کردن جنایات جنگی که نتانیاهو مرتکب می‌شود، سخت است؟
ناپایداری جوی کشور را فرا می‌گیرد ⛈امروز در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران و در ارتفاعات رگبار برف پیش‌بینی شده است. 💨وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. 🌧طی ۴ روز آینده گذر متناوب امواج تراز میانی جو باعث شکل‌گیری ناپایداری در مناطق مختلف کشور می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اهتزاز پرچم‌ حماس در دیوار سفارت آمریکا در لبنان 🔹شهروندان لبنانی به نشانه حمایت قاطع خود از مقاومت فلسطین، پرچم‌های فلسطین و جنبش حماس را بر دیوار سفارت آمریکا در بیروت به اهتزاز درآورند.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام جواد(ع): اينگونه مباش كه در ظاهر با خدا دوستى و در باطن دشـمنى کنی. امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۵ ۱۸ اکتبر۲۰۲۳
▪️رژیم غاصب نسل‌کُش 📝 رهبر انقلاب، روز گذشته: در قضیّه‌ فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است؛ این را همه‌ دنیا دارند مشاهده میکنند. ۱۴۰۲/۷/۲۵ وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع اعتراضی در محکومیت جنایت صهیونیست ها به وقت حاج قاسم در چهارراه فلسطین استان قزوین
📣 اعلام عزای عمومی در سراسر کشور 🔺️دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. 🔺️در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاوی صحنه‌های دلخراش/ تصاویری وحشتناک از نسل‌کشی جمعی فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی غزه 📍طبق آمارهای غیر رسمی تعداد ۱۰۹۰ نفر در بیمارستان‌های نوار غزه به خاک و خون کشیده شدند. 📍این اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی، صدای جهانیان را درآورد. الا لعنة الله علی القوم الظالمین