eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعیین گذرنامه‌های زیارتی برای کودکان زیر ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا - برای کودکان زیر ۱۸ سال اجازه قیم برای سفر زیارتی و گذرنامه موقت الزامی است + سرهنگ غلام حسین زراعت کار، رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
33.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مراحل درخواست و صدور گذرنامه زیارتی از طریق اپلیکیشن "پُلیسِ مَن" لینک نصب اپلیکیشن "پلیس من"👈 https://epolice.ir/ با ما همراه باشید در کانال آموزش همگانی پلیس https://eitaa.com/amozesh_hamegani_police
🔻تخصیص ارز اربعین برای افراد ۵ سال به بالا / پیش بینی افزایش زائران اربعین در سال جاری 🔹محمد خورشیدی، دبیر ستاد اربعین استان قزوین، اعلام کرد: ستاد اربعین شامل ۱۷ کمیته تخصصی است و تاکنون سه جلسه ستادی و جلسات متعددی در کمیته‌های تخصصی برگزار شده است، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه اربعین نیز انجام شده است. 🔹خورشیدی تصریح کرد: ثبت‌نام زائرین اربعین حسینی در سامانه سماح آغاز شده و تمامی افراد علاقه‌مند به سفر اربعین باید در این سامانه ثبت‌نام کنند؛ پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، شناسه‌ای برای متقاضیان صادر می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند ارز اربعینی خود را دریافت کنند. 🔹وی تاکید کرد: از هفتم مرداد ماه به بعد، ارز اربعین در بانک‌های عامل عرضه خواهد شد و متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه سماح می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار به ازای هر فرد بالای ۵ سال دریافت کنند. 🔹دبیر ستاد اربعین استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب این سفرها خانوادگی هستند، تصمیم گرفته شده تا ارز اربعین به افراد ۵ سال به بالا اختصاص یابد. 🔹وی یادآور شد: در سال‌های گذشته، افراد دارای گذرنامه‌های فاقد ۶ ماه اعتبار تا تاریخ انقضا می‌توانستند با برچسب از مرز عبور کنند، اما امسال این موضوع ممنوع اعلام شده است؛ سال گذشته حدود ۵۰ هزار نفر از استان قزوین به صورت رسمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در فصل تابستان، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان افزایش یابد.
🔻راه‌اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین در چه مرحله‌ای است؟ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین: 🔹تا به امروز جلسات کارشناسی متعددی در راستای راه‌اندازی شهرک تولید محتوا برگزار شد و چالش‌هایی در حین کار پیش‌آمده بود که بیشتر این موارد حل شد و هم‌اکنون مجموعه اپراتور تلفن همراه مشغول طراحی داده‌ها و نیازسنجی شهرک تولید محتوا است.
شرافتمندانه زندگی کردن به این میگن،طرف درست تاریخ ایستادن به این میگن دمت گرم خانم که حامی کودکان فلسطینی شدی با وجود اینکه می‌دونستی حذفت میکنن.
💥گذرنامه‌های منقضی برای سفر اربعین تمدید نمی‌شود 🔹رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی قزوین گفت: طبق اطلاعیه صادر شده از فراجا، امسال به هیچ عنوان گذرنامه‌های منقضی و فاقد اعتبار برای سفر اربعین تمدید نخواهد شد. 🔹به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ "حسین کشتکار" اظهار داشت: با توجه به عدم تمدید گذرنامه های فاقد اعتبار، کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده است یا زیر ۶ ماه اعتبار دارد بایستی هرچه سریعتر برای ثبت درخواست گذرنامه جدید خود اقدام کنند. 🔹رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: بهترین روش برای درخواست گذرنامه استفاده از بستر فضای مجازی است و متقاضیان دریافت گذرنامه می توانند از سه روش «سکوی پلیس من»، «شبکه تحت وب پلیس من» یا «سامانه سخا»، درخواست خود را ثبت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز ایران عزیز اسلامی را باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور در میسر رشد و پیشرفت قرار دهیم . 🌏 👇 🆔 @Ajc_Police
دکتر پزشکیان پای منافع ملی ایران 🌏 👇 🆔 @Ajc_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تامین نظم و امنیت مراسم تحلیف رئیس جمهور در ساختمان مجلس شورای اسلامی و مسیرها و خیابان های منتهی به میدان بهارستان تهران توسط کارکنان تیپ دوم یگانهای ویژه پاسداران فراجا 🌏 👇 🆔 @Ajc_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرهنگ "علي قاسم پور" رئيس پليس پيشگيري پايتخت در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پيرو وقوع يک فقره سرقت محتويات خودرو در محله جواديه، بررسي موضوع، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان  در دستور کار تيم عمليات کلانتري 117 جواديه قرار گرفت. وي افزود: ماموران کلانتري به محل وقوع سرقت اعزام  و پس از بررسي فيلم دوربين هاي مداربسته و اقدامات فني پليسي، موفق به شناسايي هويت متهم و مخفيگاه وي شدند. اين مقام انتظامي با بيان اينکه در تحقيقات پليسي متهم در مخفيگاهش دستگير شد ، گفت: در بازرسي از مخفيگاه   متهم 32 ساله  اموال مسروقه از جمله تعدادي باتري خودرو، ضبط و باند و ابزار و ادوات سرقت کشف شد. رئيس پليس پيشگيري پايتخت تصريح کرد: در تحقيقات پليسي تا کنون  6 مال باخته شناسايي و  به کلانتري دعوت شد. رئيس پليس پيشگيري تهران با بيان اينکه  تحقيقات تکميلي پليس ادامه دارد و گفت: متهم براي اخذ دستور قضائي به دادسرا روانه شد. سرهنگ علي قاسم پور در پايان به شهروندان توصيه کرد: خودرو خود را در محل هاي امن و مجهز به دوربين مداربسته پارک کنيد تا در صورت وقوع سرقت و هرگونه موارد مشابه، شناسايي مجرم راحت تر و سريعتر انجام شده و به جهت دستگيري متهم اقدام شود.
🔷سردار شرفی در ایلام: 🔸زائران در مراجعه به مرزهاي شش گانه حتي‌المقدور از خودروهاي شخصي استفاده کنند 🔸مرز چذابه آماده پذيرايي از زائران اتباع بيگانه/ با ايجاد پنجره واحد گذرنامه‌اي به دنبال کاهش ميزان ايستايي زائران به کمتر از 5 ثانيه در مرز هاي شش گانه هستيم 🔸پارکينگ‌ها در مرزهاي ششگانه مجهز به دوربین و آماده نگهداری خودروهای زائران هستند شرح خبر 👈 https://news.police.ir/page/single-news?id=100032492
اسماعیل هنیه به شهادت دسید روابط عمومی کل سپاه پاسداران: 🔹با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. 🔹علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از سخنان ماندگار شهید اسماعیل هنیه: این فلسطین است که در جای جای آن خون جاری است و شهدای زیادی تقدیم کرده، دلاورمردان و انسان‌های بزرگ، زنان و مردان اسیر و آواره شدن هفت میلیون فلسطینی که از سال 1948 در غربت و در دیگر کشورها زندگی می‌کنند. ما سنگینی امانت و مسئولیت قضیه فلسطین را احساس می‌کنیم و این مسئولیت هزینه‌هایی دارد و ما برای آن آماده هستیم؛ شهادت در راه خدا، شهادت در راه فلسطین و شهادت در راه عزت و سربلندی این امت.
دو شهید در یک قاب 🔹شهید حسین امیر عبداللهیان و شهید اسماعیل هنیه. تهران ۷ فروردین ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان رهبر انقلاب خطاب به شهید هنیه درباره شهادت فرزندانش: اگرچه تلخ است، لکن حکمت الهی همه‌ی پیشامدها را در صورت توکّل، به خیر مؤمنین قرار می‌دهد.
بیانیه حماس در پی ترور شهید اسماعیل هنیه 🔹ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل‌الله أمواتاً بل أحياءٌ عند ربهم يرزقون 🔹جنبش مقاومت اسلامی حماس در سوگ فرزندان ملت بزرگ ما فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است‌. 🔹برادر رهبر شهید مجاهد اسماعیل هنیه رهبر نهضت پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست ها به محل سکونتش در تهران جان باخت.
روابط عمومی کل سپاه خبر داد؛ شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ازشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی ، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند . متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس ، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی