•هناس خانوم•
که قول داده ای و داده ام قوی باشیم ولی سخت است...
که به تو قول دادم مراقب خودم باشم *
:)
•هناس خانوم•
-
وقتی تو کنارم بودی، کیفیتی عمیقتر از زندگی را تجربه میکردم. یک جور زیستنِ آدمگونه، در بهشت.
ولی یه چیزی سنگینی میکنه رو قفسه ی سینم:)
هرچی نفس عمیق میشکم در نمیشه
آب میخورم نمیره پایین
نمیدونم از جنس چیه !
سنگ؟
دود؟
غبار؟
غم؟
نمیدونم !
هرچی که هست سنگین و سخت *