eitaa logo
✔️📚پرسمان دینی آنلاین 📚✔️
7.6هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.4هزار ویدیو
48 فایل
🔸﷽🔸 🔴 #ب̈́ـانک پاسخ به ̈́سـ̈́وا̈́لات،توسط طلاب واساتید ✔️مرکزملی پاسخگویی به سوالات درقم 096400 پاسخ به سؤال شرعی،نوبت #مشاوره برای درمان وسواس،ازدواج (در مراکز)👈🏻 @F_Gh14 کانال های دیگر ما⬇️ @houshyari_jafar575 @khosravi1253 @mobahesegroup
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| آشنایی با چند پرتکرار و نگارشی جالب بود 👌 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🍃پیامبر رحمت(ص): 👌 مردم، كسى است كه عاشق شود، و آن را در گيرد، و با دل و جانش آن را دوست بدارد، و با اعضا و جوارحش در انجام دادن آن بكوشد، و خود را براى آن سازد. چنين كسى برايش مهم نيست كه دنيا بر چه پايه اى مى چرخد، بر سختى يا آسانى 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
جواز نگاه به زنان بی حجاب و نفی حجاب اجباری !!!!! 🤔 : ❓در این چند روز اشخاصی مثل مهدی نصیری که متاسفانه در پوشش افراد متدین و حوزوی به نفی قانونگذاری و الزام در حوزه حجاب و پوشش می پردازند و به روایتی از امام صادق(ع) استناد میکنند که در آن روایت بیان شده است که چنانچه زنی به اختیار خود حجابش را کنار گذاشت و ملتزم به حیا و عفت نیست، نگاه به او بلا اشکال است , آیا این روایت و مطلب درباره زنی که به اختیار خود و با اصرار به پوشش اسلامی التزام و تقید ندارد، میتواند دلیل و مستمسکی برای نفی قانون گذاری و نظارت حکومت اسلامی در عرصه حجاب باشد !!!! 💠💠 👌روایت مورد استناد نقل ذیل از امام صادق علیه السلام است که فرمود : " نگاه كردن به موهاى زنان تهامه و باديه نشينان و روستاييان و كافران اهل ذمه اشكالى ندارد؛ چون اينان اگر نهى شوند دست نمى‏كشند و نگاه كردن به مو و بدن زن ديوانه و زن كم عقل، در صورتى كه عمدى نباشد، مانعى ندارد. " "ُ لَا بَأْسَ بِالنَّظَرِ إِلَى رُءُوسِ أَهْلِ التِّهَامَةِ وَ الْأَعْرَابِ وَ أَهْلِ السَّوَادِ وَ الْعُلُوجِ لِأَنَّهُمْ إِذَا نُهُوا لَا يَنْتَهُونَ قَالَ وَ الْمَجْنُونَةِ وَ الْمَغْلُوبَةِ عَلَى عَقْلِهَا وَ لَا بَأْسَ بِالنَّظَرِ إِلَى شَعْرِهَا وَ جَسَدِهَا مَا لَمْ يَتَعَمَّدْ ذَلِكَ. " 📚الکافی ج ٥ ص ٥٢٤ 👌این روایت به اصلاح متاخرین از علمای رجالی صحیح نیست , زیرا در سند آن عباد بن صهیب وجود دارد که از اهلسنت بوده و روایات مردودی در مدح خلفا و تایید مذهب اهلسنت از او نقل شده است : " يبعّد كونه عامّيّا رواياته‏ ... " 📚مستدركات علم رجال الحديث، ج‏4، ص: 334 ❕از نظر دلالتی هم این روایت ارتباطی با نفی حجاب اجباری ندارد , در این روایت برای جواز نگاه کردن به موی زنان نامحرمی علت آورده شده است که آنان اگر نهی شوند , پرهیز نمی کنند و حجاب خود را اصلاح نمی کنند , فقها از این علت آوردن یک حکم کلی استفاده کرده اند که نگاه کردن به مو و بدن زنان بی حجابی که اگر نهی شوند , پرهیز نمی کنند , بدون قصد لذت و شهوت اشکالی ندارد و این استدلال از باب قیاس منصوص العله است . 📚شرح اصول فقه، ج‏3، ص: 318 ❕امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد : ١ _ مرحله قلبی ٢ _ مرحله زبانی ٣ _ مرحله عملی که وظیفه حکومت اسلامی است . ❕مثلا در محله ای افرادی شراب و مواد مخدر می فروشند و جوانان مردم را به فساد و اعتیاد می کشانند , افراد محله می روند و مجرمین را نهی از منکر می کنند اما این نهی منکر فایده ای ندارد , در این هنگام دیگر مردم وظیفه ای ندارند و حکومت اسلامی موظف است که از باب مرحله سوم نهی از منکر با جبر و اجبار بساط این شراب و مواد فروشی را برچیند . ▫️در مورد روایت مورد اشکال هم مطلب همین گونه است . اگر زنان بی حجابی بودند که با سر و سینه لخت در جامعه رفت و آمد می کردند , مردم می روند و آنان را نهی از منکر می کنند , اگر آن زنان بی حجاب به نهی مردم گوش ندادند , در این صورت مردم وظیفه ای ندارند , و نگاه بدون شهوت و لذتشان هم به چنین زنانی بی اشکال است , در اینجا حکومت اسلامی وارد عمل می شد و از باب مرحله سوم نهی از منکر , با زنان بی حجابی که مروج هرزگی هستند برخورد می کند . ❕بنابراین روایت مذکور هیچ منافاتی با قانون حجاب اجباری ندارد و تنها بیان کننده جواز نگاه بدون لذت به چنین زنانی است که در مرحله سوم حکومت اسلامی از باب عمل نهی از منکر عملی وارد میدان شده و این زنان را ملزم به رعایت پوشش می کند . 🔸مثلا چنین زنانی خارج از چشم حکومت اسلامی بی حجابی می کنند و مردم عادی نیز در راهها با چنین افرادی برخورد می کنند , در این هنگام نگاه افتادن غیر عمدی و بدون شهوت مردم به آنان بی اشکال است , اما حکومت اسلامی موظف است که اگر از این زنان بی حجاب مطلع شود با آنان برخورد کند . ▫️ جواز نگاه بدون شهوت مردم یک مساله است و برخورد حکومت اسلامی با آنان مساله ای دیگر است و نمی توان گفت که چون مردم جواز نگاه بدون لذت دارند پس حکومت وظیفه ای برای اجبار ندارد , زیرا رفت و آمد چنین زنانی با سر و سینه لخت ممکن است موجب اغوای جوانان و ایجاد هرزگی شود و چنین نیست که جوانان بتوانند به چنین زنانی نگاه بدون شهوت و تحریک داشته باشند . 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
به نباید زیاد شد… آدم‌ها با ابهاماتشان .😍 با چیزهایی که در موردشان نمی‌بینیم و نمی‌دانیم … . به در حدی که "می‌خواهند"، باید رضایت داد چون شناختِ بیشتر در هر صورت ناامیدکننده خواهد بود. . می‌شود برای شناخت یک آدم زمان گذاشت و همه‌ی ابعاد روحش را کشف کرد، می‌شود وارد حبابش شد و دنیای یک نفری‌اش را فهمید و پرده از مگویش برداشت، اما نمی‌ارزد، چنین موفقیتی هرگز به خراب شدنِ و تصورِ زیبایی که از او در ذهن ساخته‌اید نمی‌ارزد. . 👈به شدت به رعایت حد و آدم‌ها معتقدم، در هر رابطه‌ای و از هر نوعِ آن. بعضی ازآدم‌ها از ... 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوال ⁉️ آیا و را خودمان در انتخاب کردیم؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
لذت بندگی 3.apk
12.26M
﷽ 👌نرم افزار 💖 1️⃣ افزایش و فضائل 2️⃣ علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به 3️⃣ بیدار شدن آسان برای و... 4️⃣ چرا نماز بخوانم؟ چرا عربی؟ خدا چه نیازی به نماز ما دارد؟ و....ـ 🔴بروزترین کانال 👌 ⠀ོ ⛅️⠀⠀ོ ⠀🌥⠀ ⠀ོ ╭═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╮ eitaa.com/joinchat/3560439879C0e9ded2d08 ╰═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم🌸 🌺قالَ رسول الله صلی‌الله‌علیه‌وآله: ♦️الجَليسُ الصّالِحُ خَيرٌ مِنَ الوَحدَةِ و الوَحدَةُ خَيرٌ مِن جَليسِ السُّوءِ ؛ 🔅همنشين خوب بهتر از تنهايى است و تنهايى بهتر از همنشين بد 📚 الأمالى ، طوسى ، ص 536 . ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
⁉️آیا نبابددر شرکت کنند؟ Gomnam 💎💎💎: در روایاتی ، از این که زنان در تشییع جنازه حاضر شوند ، نهی شده است ، چنان که در روایتی آمده است ؛ « پیامبر نهی کرد که زنان در تشییع جنازه شرکت کنند » « نهی عن اتباع النساء الجنائز » الفقیه ج ۴ ص ۵ و فرمود ؛ « تشییع جنازه ، برای زنان روا نیست » « لیس علی النساء … و لا اتباع جنازه » الخصال ، ج ۲ ص ۵۱۱ در نقل دیگری تصریح شده است که مقصود از زنان در این روایات ناهیه ، زنان هستند ، چنان که امام صادق ع فرمود ؛ « شایسته نیست که زن جوان به سوی جنازه رود تا بر آن نماز بخواند ، مگر در صورتی که زن مسن و پیری باشد » « لَیْسَ یَنْبَغِی لِلْمَرْأَهِ الشَّابَّهِ أَنْ تَخْرُجَ إِلَى الْجِنَازَهِ تُصَلِّی عَلَیْهَا إِلَّا أَنْ تَکُونَ امْرَأَهً قَدْ دَخَلَتْ فِی السِّنِّ » وسائل الشیعه ، ج ۳ ص ۱۳۹ فلسفه این که زنان جوان از شرکت در تشییع جنازه نهی شده اند ، از این جنبه است که احساسات در آنان در فراق عزیزان ، داغتر و شدیدتر است و ممکن است که در تشییع جنازه نتوانند خود را کنترل کنند و صدای خود را در برابر نامحرمان بلند کنند و به سر و روی خود زنند و پوشش سر و بدنشان کنار رود ، لذا حضور زنان جوان در تشییع جنازه به خاطر این مفاسد ، مکروه شمرده شده است . حال اگر زن جوانی در تشییع جنازه شرکت کند و مفاسد گفته شده بر او مترتب نشود ، و بتواند خود را کنترل کند ، در این صورت شرکت در تشییع جنازه برای او اشکالی ندارد . در روایتی آمده است که فاطمه س و زنان مومنین و مهاجرین برای تشییع جنازه رقیه خواهر فاطمه س ، خارج شدند و بر او نماز خواندند ؛ «خَرَجَتْ فَاطِمَهُ ع وَ نِسَاءُ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُهَاجِرِینَ فَصَلَّیْنَ عَلَى الْجِنَازَهِ » الکافی ج ۳ ص ۲۵۳ یا از امام صادق ع نقل شده است که فاطمه س به همراه سایر زنان در تشییع جنازه زینب ، دختر دیگر پیامبر حاضر شدند و بر ایشان نماز خواندند ؛ « ان زینب بنت النبی توفیت و ان فاطمه خرجت فی نسائها فَصَلَّتْ عَلَى أُخْتِهَا. » تهذیب الاحکام ، ج ۳ ص ۳۳۳ یا امام کلثوم دختر امام علی علیه السلام می گوید در تشییع جنازه پدرم حاضر شدم و پدرم را تا مدفنش همراهی کردم ؛ « أُمِّ کُلْثُومٍ بِنْتِ عَلِیٍّ ع فِی حَدِیثٍ قَالَتْ فَخَرَجْتُ أُشَیِّعُ جِنَازَهَ أَبِی حَتَّى إِذَا کُنَّا بِظَهْرِ الْغَرِیِّ » مستدرک الوسائل ج ۲ ص ۳۸۳ در نقل دیگری آمده است که کاهلی گوید ؛ « به امام موسى بن جعفر علیهما السّلام عرض کردم: که همسرم و خواهرم- که همسر محمّد بن مارد است- در مجالس ماتم شرکت میکنند و من ایشان را از این کار منع میکنم، و آنان بمن میگویند: اگر حرام است ما به این عمل خاتمه میدهیم و دیگر تکرار نمیکنیم، و اگر حرام نیست پس چرا ما را منع میکنى تا اگر کسى از ما فوت شود مردم نیز از اداى حقوق ما و شرکت در مجلس ما خوددارى کنند و به تعزیت ما نیایند ؟ امام ع فرمود ؛ « از حقوق سؤال میکنى (یعنى آنان که به عزا و عروسى شما مى‏ آیند ایشان نسبت به شما داراى حقّى هستند و رفتن به مجالس ایشان کار عبث و حرامی نیست) پدرم به مادرم و امّ فروه رخصت میداد که حقوق اهل مدینه را بجا آورند. » « …. َ فَقَالَ أَبُو الْحَسَنِ ع عَنِ الْحُقُوقِ تَسْأَلُنِی کَانَ أَبِی ع یَبْعَثُ أُمِّی وَ أُمَّ فَرْوَهَ- تَقْضِیَانِ حُقُوقَ أَهْلِ الْمَدِینَهِ » الفقیه ج ۱ ص ۱۷۸ یا در روایت دیگر آمده است که خدیجه س ، در تشییع جنازه فرزندش قاسم شرکت کرد و وقتی قاسم را دفن کردند ، باز گشت ؛ «لَمَّا تُوُفِّیَ الْقَاسِمُ بْنُ رَسُولِ اللَّهِ ص فَخَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ ص فَاتَّبَعَتْهُ خَدِیجَهُ فَلَمَّا دُفِنَ رَجَعَتْ خَدِیجَهُ » مستدرک الوسائل ج ۲ ص ۳۸۳ 👈بنابراین شرکت زنان در تشییع جنازه ، در صورتی که مضرات و مفاسد پیش گفته شده را نداشته باشد ، بی هیچ اشکالی ، صحیح است . 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
70.7K
⭕️ سوال سلام شیعه غیرمومن چه کسانی هستندکه تا ابد جهنمی هستند؟ چه خصوصیاتی دارند شیعیان غیرمومن؟؟ 🔰 پاسخ بِسم اللّه الرَّحمنِ الرّحیم شیعه یعنی مؤمن و مؤمن هم یعنی شیعه. بله ممکن است که یک‌وقت کسی شیعه هم باشد، گناهی هم انجام بدهد یا مثلا مؤمن باشد و گناهی هم مرتکب بشود؛ خب اگر این‌جوری باشد این‌ها به جهنّم می‌روند تا پاک بشوند و بیایند به بهشت. تا ابد در جهنّم نمی‌مانند. کسی که شیعه باشد یا مؤمن باشد داخل جهنّم نمی‌مانَد. 🎙 استاد محمدی شاهرودی 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیارزیبا👌 📹 میکس جدید آهنگ " ... ! " 🔴 ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
🖍 ✅پرسش: مگر بعد از اینکه شیطان به انسان سجده نکرد ، خداوند او را از بهشت بیرون نکرد ؟ پس چگونه به بهشت رفت و حضرت آدم و حوا را فریب داد ؟ ✍️پاسخ: شیطان در هیچ زمانی وارد بهشت نشده بود تا بخواهد بعد از نافرمانی کردن از آن بیرون شود. شیطان از جنّیان بود و به دلیل مقام بالایی که داشت، در مقام فرشتگان خدا را عبادت می کرد و این به معنای سکونت او در بهشت نیست. نکته دیگر این که بهشتی که حضرت آدم و حوا در آن ساکن شدند، بهشت موعود نبود. 🔹به چند دلیل: - هیچ کس از بهشت خلد اخراج نمی شود. - بهشت موعود پاداش اعمالی است که به وسیله تکالیف کسب شده است، اما حضرت آدم و حوا تکلیفی انجام نداده بودند که شایسته بهشت خلد شوند. - در بهشت جاودان، ممنوعیتی وجود ندارد؛ در حالی که حضرت آدم و حوا از خوردن آن میوه، منع شده بودند. 🔸بهشت حضرت آدم و حوا یا در باغ های زمینی بوده و یا بهشت برزخی (بین عالم دنیا و آخرت). امام صادق (ع) در پاسخ به سوال از بهشتی که حضرت آدم (ع) از آن هبوط کرد، فرمود: «باغی از باغ های دنیا بود که خورشید و ماه بر آن می تابید و اگر بهشت جاودان بود، هرگز آدم از آن بیرون رانده نمی شد.» ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯
🍃❤️ دنیا به زن‌های مقاوم‌ نیاز دارد؛ زن‌ هایی که بی‌ توجه به محیط پیرامون‌ شان، مشتاق، سرزنده و هستند؛ 🍃 زن‌ هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقادات‌شان نمی‌ترسند؛ 🍃 سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند؛ 🍃 خودشان را با مردها مقایسه نمی‌کنند یا با سایر زن‌ ها نمی‌جنگند، 🍃 بلکه همه‌ی انسان‌ها را همان‌طور که هستند، می‌بینند و همواره در جست‌و‌جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند. ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از مهمترین حدیث ازامام صادق علیه السلام☝️ 🔴🔊 ╭═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
✿‍✵✨🍃🌸<❈﷽❈>🌸🍃✨✵✿‍ شما سلام و شب بخیر خدمت اساتید عزیز آیه ای در قرآن هست که نجس بودن سگ رو اثبات کنه ما✅ ✅ علت نجاست سگ چیست 1⃣قرآن کتاب کلیات است. قرار نیست تمام فروعات احکام در قرآن بیان شود.خداوند می فرماید: "ما قرآن را بر تو نازل کردیم تا تو ایات آن را برای مردم تبیین کنی"( نحل 44) ومی فرماید: "آنچه پیامبر برای شما آورده وبه شما فرمان دهد بگیرید وعمل کنید وانچه شما را از آن نهی کرده خودداری کنید"( حشر 7) ❗با توجه به این آیات، حجیت سنت پیامبر اثبات میشود وما نیز سنت پیامبر را طبق ادله قاطع از اهل بیت می گیریم وسخنان اهل بیت نیز برای ما حجت است 2⃣قرار نیست، کلیه فلسفه های احکام برای ما روشن باشد.امام سجاد فرمود: "دین خداوند با عقول ناقصه وآرای باطله وقیاس های فاسد بدست نمی آید وتنها باید در برابر فرامین خداوند تسلیم بود" 📚کمال الدین،شیخ صدوق،ج1 ص324 3⃣دلیل نجاست سگ روایات فراوانی است که در مجامع روایی ما آمده است 📚وسایل الشیعه،ج1 ص225 بحار الانوار،ج62 ❗دراین زمینه روایات فراوانی آمده است. ❗امام صادق فرمود: "خداوند مخلوقی نجس تر از سگ خلق نکرده است" وسایل الشیعه،ج1 ص226 ❗امام صادق فرمود: "سگ موجود پلید ونجسی است" لاستبصار،ج1 ص19 ❗اما در مورد دلايل اين حكم بايد گفت: جزييات و نكات دقيق اين مسئله همانند بسياري از مسائل تعبدي ديگر بر ما روشن نيست ، چنان كه نظير اين روايات در مورد شغال و روباه و مانند آن ها كه همه از يك تيره هستند بيان نشده است . البته از نظر علمي مشكلاتي براي ارتباط با سگ مطرح مي شود؛ اما اين مسائل مطالب قطعي و صد در صدي در اين زمينه محسوب نمي شود و بعيد است كه اين نوع حرمت ها مربوط به جنبه هاي ظاهري و مشكلات بهداشتي و طبيعي باشد. آن چه از ظاهر روايات برمي آيد آن است كه: حكم نجاست به خاطر لزوم پرهيز از سگ هاست كه منشاء آن هم نوعي پليدي باطني و معنوي است كه تاثيرات آن بر ما روشن و محسوس نيست. اما در هر حال با وجود اين ارتباط نزديك اين آثار منفي متوجه ما مي شود و به ما آسيب مي رساند . ❗پیامبر گرامی فرمود: "جبرئیل به من خبر رساند که ما فرشتگان داخل خانه ای که در آن سگ باشد داخل نمی شویم" بحار الانوار،ج62 ص54 هر چند زمينه ظاهری هم مي تواند در اين روايات مد نظر باشد؛ چنان كه مثلا گفته شده: در روده سگ کِرم کوچکی به طول چهار میلی متر به نام تینیا ایکینوسکوس است. وقتی این کرم از طریق مدفوع سگ بیرون می آید، تخم های زیادی از این کرم نيز خارج مي شود و به آساني انتقال مي يابد و اگر یکی از این تخم ها به معده انسان وارد شود، مرض های گوناگونی تولید می کند. ❗اما ایا دلیل اصلی نجاست سگ،آلودگی ظاهری آن است یا خیر برای ما مشخص ومعلوم نیست وطبق آنچه در بند شماره 2 بیان کردیم وظیفه ما تنها تسلیم در برابر فرامین الهی می باشد. ⁣╭═━⊰🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍁🌺 ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ❌ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﻘﺶ ﻣﻨﺪﺑﻮد 👌😍ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﻘﺶ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻧﻘﺸﯽ ﻫﺴﺘﯿﺪ ╭═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🌸🍃⊱━═╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما به شما🌺 🌺✌️ ❤️ دورکعتی 👌فوق العاده برای 📽اســــــتادرفیعی،حتما ببینید☝️ 🔴🔊 ╭═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╮ @porseman_onlin ╰═━⊰🍃🌸🍃⊱━═╯ 🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌴امام سجاد(علیه السلام)فرمودند: ✅گناهانی که موجب رد شدن دعا می شوند عبارتند از: 💠نيت بد 💠پليدي باطن 💠دورويي با برادران ديني 💠باور نداشتن اجابت دعا 💠تاخير‌درنمازهاواجب تاوقتش‌بگذرد 💠ترک كار خير و صدقه 💠گفتن كلمات زشت و ناسزا 📚معاني الأخبار،ص۲۷۱ ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮ http://eitaa.com/joinchat/3560439879C0e9ded2d08 ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯