هدایت شده از ایلیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اجرای سیاسی ترین سرود تاریخ انقلاب
🎼سرود "آقازاده"
▪️حساب و کتاب این روزاتونو پس میدین
واسهی شماست اگه رو لب مردم آهه
🆔
http://eitaa.com/joinchat/1402798098Ca9059909e5
🆔 @ammareyon
🆔 @tmersad313_amariyon
┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅
🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
5cd680114d6149ee991d59d2_8527631129995962255.mp3
3M
رهبـر من
طلایہ دارِ لالہ هایے...
امید قلب عاشقایے
خمینے زمان مایے
#میثم_مطیعی🎤
ویژه انتخاب آیت الله العظمی #امام_خامنهای به عنوان رهبری جمهوری اسلامی ایران🇮🇷
🍃🌺🍃🌺🍃
http://eitaa.com/joinchat/1402798098Ca9059909e5
🆔 @ammareyon
🆔 @tmersad313_amariyon
┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅
🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
هدایت شده از 👊کانال تنگه مرصاد💥
هدایت شده از 👊کانال تنگه مرصاد💥
با سلام خدمت کاربران عزیز تنگه مرصاد
با درخواست شما بزرگواران مهلت چالش امروز عید بندگی تا فردا شب 16/3/98 ساعت 24 تمدید شد.
ممنون از همراهی شما عزیزان
خادمین رسانه تنگه مرصاد
هدایت شده از کانال چالش تنگه مرصاد
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨
🆘 #چالش_ویژه_عید_فطر 🆘
❣ #چالش_دلنوشته_فطر_بندگی❣
🔮محتوا👈دلنوشته هایی پیرامون عید بندگی و تا رمضان آینده چه قولی به خدا میدهی؟😇
✍❣ دلنوشته های خود را برای ما ارسال کنید و با فروارد دلنوشته خود از کانال 👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1814757378Cdd495a640f
هدیه بگیرید😍
🎁🎈🎁به نفر #اول(1) که دلنوشته اش در کانال #بیشترین_بازدید را داشته باشد ، هدیه شارژ 20هزار تومانی و به نفرات #دوم و #سوم و #چهارم که دلنوشته هایشان #بیشترین_بازدید را داشته باشد هدیه شارژ 10هزار تومانی و به نفرات #پنجم و #ششم با دلنوشته ی با بهترین محتوا به انتخاب #اتاق_ادمین هدیه ی شارژ 10هزار تومانی تقدیم خواهد شد👏👏👏👏
✔️بیشترین فروارد بالاترین بازدید رو خواهد داشت 👈شما برنده ی چالش ما باشید😊 👍
⏰ ساعت 10صبح روز 1شوال مصادف با عید سعید فطر شروع قرار دادن دلنوشته ها در کانال میباشد.
⏳مهلت ارسال دلنوشته ها از امشب 98/3/14 تا ساعت 24روز پنجشنبه98/3/16
🕕زمان اعلام اسامی منتخبین چالش روز 98/3/17 میباشد✅
لینک کانال ⬇️⬇️
http://eitaa.com/joinchat/1814757378Cdd495a640f
♻️ دلنوشته های خودتون رو به آی دی های زیر ارسال بفرمایید👇
@m_zayer_313👤
@soheil_98 👤
▂ ▃ ▄ 🍃🌺🍃 ▄ ▃ ▂
🌸🍃عید آمد و عید آمد
و آن بخت سعید آمد
🌺🍃برگیر و دهل میزن
کان ماه پدید آمد
🌸🍃عید آمد ره جویان،
رقصان و غزل گویان
🍃🌺کان خوبے و زیبایے
بی مثل و ندید آمد
〰〰〰〰🎶〰〰🎶〰〰〰〰
با عرض سلام
همگروهی های محترم💐
ان شاءالله امروز ساعت 18/30 الی 19/30مشاعره برگزار میشه
منتظر حضور سبزتون هستیم 😊
📮گروه #تنگه_مرصاد
http://eitaa.com/joinchat/966787090Cf90e221c24
┅❅❥❈❥❅┅
🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
هدایت شده از ایلیا
❥✺ ﷽ ✺❥
⏰ساعت:22/00
📆تاریخ:98/03/15
📚موضوع:(پروژه2040)
🕹ارائه:جناب دکتر حسین پور
📌اجرا:خیمگاه عشاق
http://eitaa.com/joinchat/556400658C44f0a4a5f6
┅❅❥❈❥❅┅
🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
♻️🍃♻️🍃♻️🍃♻️🍃♻️
✺ ﷽ ✺
رمضـان میرود و پشت سرش هم دلِ ما
رفت تا سالِ دگر زنده بمانیم یا نه...
🍃🌺🍃
عرض سلام ودرود ودعا
وتبریک عید سعید فطر
وآغاز زعامت امام خامنه ای
خــــــــدمت
"جناب دکتـــــــرحسین پور "
وشما دوستان گروه های ولایی
🔮با کنفــــــــــرانس:
(پــــــــــــــروژه. 2040 )
با "جناب دکتر حسین پور "
وشما گرامیان همــــــراه
خواهیـــــــــم شـــد ...
سپاس دار همراهی صمیمانه
شمــــا گرامیــــــان هستیم ....
♻️🍃♻️🍃♻️
animation.gif
55.7K
بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام خدمت همه دوستان وهمراهان گرامی
طاعات وعبادات عزیزان مقبول درگاه الهی
عید سعید فطر رو خدمت همه بزرگواران تبریک عرض میکنم
با موضوع پروژه استعماری -علمی 2040 در خدمت عزیزان هستم
مقدمه:
◀️ بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و بخصوص بعداز ارائه طرح فرهنگ مهدویت در غالب فرهنگ سیاسی جهانی و تقابل علنی با لیبرالیسم وکمونیسم؛ دشمنان هرروز دنبال ایجاد مشکلات در داخل کشور بطور مستقیم( انواع ترورها. جنگ ۸ساله .انواع تحریم ها) و غیرمستقیم وتوسط ایادی داخلیش( نفوذ در عرصه های گوناگون مدیریتی کشور وتضعیف آن) بوده تا مدیریت انقلابی کشور را بعنوان الگوی جهانی برای نجات بشریت وگسترش عدل زیر سوال ببرند.
ازجمله اسناد استعماری چندسال اخیر میتوان به سند ضدفرهنگی 2020وضدعلمی2040 اشاره کرد که به لطف بیخیالی فکری وفرهنگی دولت تدبیر هرروز اجرای وقیحانه آن را در کشور شاهدیم...!!!
1
◀️ پروژهای ضدایرانی درسال 1389 تحت عنوان «خروجی علمی ایران: کمیت، کیفیت و فساد» توسط برخی ایرانی نماهای مقیم امریکا آغاز شد که به دانشجویانی همچون کاوه مدنی، پویا آزادی، امین فیضپور، متین میررمضانی، محسن ب. مسگران و صدرا ساده که همگی در دانشگاه استنفورد تحصیل میکنند، سپرده میشود.
جدااز متن این پروژه که چرندیات واتهامات واهی میباشد ولزومی برای یادآوری ان نیست و فقط اگر نویسندگان اصلی آن را مورد بررسی قرار دهیم، به صحت و سقم ماجرا پی میبریم.
با اندکی جستجوی ساده در گوگل میتوان فهمید، کاوه مدنی همان فردی است که سال گذشته بعنوان یکی از اعضای تیم پرونده جاسوسی محیط زیست بازداشت شد و بعد از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم (فرار یا فراری داده شدن) ایران را ترک کرد!!!!
دستگیرکنندگان وی معتقد بودند که او با سوءاستفاده از جایگاه خود سازمان حفاظت از محیط زیست، اطلاعاتی را از اماکن حساس و حیاتی کشور مثل پایگاههای موشکی جمعآوری و برای بیگانگان میفرستد.
اما ورای این مسایل باید پرسید که چرا همچین افرادی که سالهاست علیه رشد علمی کشور قد علم کردن باید در سازمان محیط زیست مشغول باشند!!!!!
2
◀️ ورای اینکه کاوه مدنی چه اطلاعاتی داشت که فراری داده شد!!!
باید از مجموعه دولت پرسید که چراهمچین شخصی که سالهاست علیه نظام علمی ایران فعال هست در جایگاهی بالا در سازمان محیط زیست مشغول است و دقیقا پروژه نفوذ معنا پیدا میکند!!
جالب تر اینجاست که شخص رئیس جمهور تیرماه سال ۹۴ در اقدامی مشکوک به بهانه مقابله با بورسیه های غیرقانونی به رشد علمی کشور در همین راستا حمله کرد همچنین رسانههای اصلاحطلب در موضعی هماهنگ برای تسخیر افکار عمومی این مساله را پررنگ کرده و به طور اغراقآمیزی آن را بهطور گسترده در بوق و کرنا کردند که بعد از جنجال آفرینی زیاد شخص حضرت آقا در دیدار رمضانی با نخبگان واساتید به این رفتار واکنش شدیدی نشان دادند
3
◀️بعد از جنجال آفرینی بسیار اصلاح طلبان وکشیده شدن پای مجلس و رفتار غیراخلاقی برخی روزنامه های اصلاحات وحتی اعلام لیست ۳۷۰۰نفری وبازی با آبروی افراد و استیضاح وزیر علوم ؛وتشکیل کمیته ها وحواشی های غیراخلاقی بسیار حتی ازجانب وزارت علوم ودولت تدبیر؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با استادان و اعضای هیئتعلمی دانشگاههای سراسر کشور به این موضوع اشاره کردند
ایشان سیاستبازی را سمِّ محیطهای علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیهها به عدهای ظلم شد افزودند: سمّی که در این موضوع به دانشگاهها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت میگرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود.
4
◀️بادخالت رهبری بارقههای امیدی در دانشجویانی که از سیاستبازیهای اینچنینی رنج میّبردند به وجود آمد و این افراد در نامهای با تقدیر از سخنان رهبر معظم انقلاب از زخمهای روحی و روانی خود در این زمینه نوشتند و از مسئولان ذیربط خواستند در خصوص استیفای حقوق ازدسترفتهشان وارد عمل شوند.
در بخشی از نامه جمعی از دانشجویان بورسیه آمده است: «ما دانشجویان و دانشآموختگان بورسیه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی و انقلابی شما رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی هیچگاه از اصول انقلاب عقب نخواهیم نشست و ضمن ارج نهادن به آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مبانی متعالی انقلاب بیبدیل اسلامی ایران با سید و مقتدای خویش حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای (مدظلهالعالی) بیعت دوباره میکنیم و اعلام مینماییم که فرزندان شما در دانشگاهها هیچگاه از اصول و مبانی اولیهای که انقلاب اسلامی بر اساس آنها به وقوع پیوسته است، ذرهای عقب نخواهند نشست و بزرگترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم میدانیم. امید آن داریم پس از سخنان شما، نهادهای ذیربط، در احقاق حق دانشجویان مظلوم بورسیه اقدام عاجل نمایند.»
5
هدایت شده از آرشیوکنفرانس اتحادیه عماریون
◀️پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد چیست؟
پروژه بقول نویسندگان ضدایرانیاش برای چشمانداز علمی و بازار انرژی کشور نوشته شده است و موضوعات مربوط به اقتصاد، انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی و حمل و نقل ایران را پوشش میدهد، اما بانگاهی ساده و اجمالی میتوان دید که این پروژه چیزی نیست جز زیر سؤال بردن پیشرفتهای علمی و دانشگاهی که متأسفانه عدهای هم در داخل در حرکتی مرکب از خباثت و خیانت با آنها همصدایی میکنن، درواقع افرادی همچون پویا آزادی مدیر پروژه ایران ۲۰۴۰ به خودشان جرات دادند که با تحلیلهای نصفه و نیمه خود برای یک کشور و آینده آن چشمانداز و راهکار ترسیم کند.
6
هدایت شده از ایلیا
◀️در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد مقالات دانشگاهیان از نظر کمی و کیفی بررسی و این تحلیل ارائه شده که در عین افزایش مقالات، خبری از کیفیت نیست و طبق آمارها، نشریات در زمینههای مختلف به جز پزشکی و سلامت تغییرات چندانی نداشتند و به طور کلی، بر اساس تعداد کل نشریات، رتبه بندی جهانی ایران از استنادهای جمع آوری شده همواره باعث ضعف رتبه آن بوده است، درحقیقت تخریب دانشمندان و روند رشد علمی ایران در حالی صورت میپذیرد که طبق اطلاعات منتشر شده پایگاههای علمی دنیا، ایران طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی در جایگاه علمی را طی کرده و هر سال به تعداد دانشگاههایی که در لیست تایمز قرار دارند، افزوده شده است.
7
هدایت شده از ایلیا
◀️ بحث کیفیت گرایی تولیدات علم کشور از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز شده و به یک درصد سهم جهانی رسیدیم، در واقع تشویق نگارش هر مقاله در دانشگاهها متوقف و اصطلاح فهرستهای سیاه و سفید نشریات در دانشگاهها شکل گرفته است
افزایش پی در پی تعداد مقالات داغ و پرارجاع ایران طبق آمارهای وبگاه WOS در سالهای اخیر به وضوح نشان میدهد که افزایش کیفیت مقالات ایران و رویکرد جدید کیفیتگرایی در سیاستهای علمی نظام آموزش عالی کشور وجود دارد؛ حال اینکه چرا در پروژه ۲۰۴۰ این مسائل به گونهای دیگر مطرح میشود، خدا داند.
8
هدایت شده از ایلیا
◀️ در پروژه ۲۰۴۰ خروجیهای علمی ایران از جنبههای مختلف مورد بررسی قرار داده شده است و بدون توجه به نکات مثبت و پیشرفتها در حوزه های هوافضا. پزشکی. دارویی. نانو.سلول های بنیادی .پتروشیمی و... چند دهم درصدی به واکاوی موضوعات مختلف وعمدتا ظاهری پرداخته است
بعنوان مثال گسترش ظرفیت دانشگاهها به ویژه دانشگاههای غیرانتفاعی را مورد نقد قرارداده است، چون اعتقاد دارد با این کار آموزش عالی در ایران تجاری سازی شده و حال با انقباض تدریجی اندازه گروههای سنی مخاطب، برای خالی ماندن کرسیهای دانشگاهها تدبیری نمیشود، همچنین مطرح میکند که علیرغم افزایش چشمگیر تعداد کرسیهای دانشگاه، کیفیت آموزش عالی نسبتا افزایش نیافته است.
9
هدایت شده از ایلیا
◀️ اگر دانشگاههای ایرانی کیفیت ندارند چگونه چرا در رتبهبندیهای دنیا جای گرفتند؟
خوب است نویسندگان پروژه با دیدی بازتر به این سوال نگاه میکردند و تدابیر نظام آموزش عالی کشور را برای توزیع مناسب دانشجویان در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور و سازماندهی موسسات آموزشی میدیدند تا متوجه شوند که برای چنین موضوعی دستورالعملها یکی پس از دیگری در صف اجرا هستند. برای پی بردن به کیفیت آموزشهای دانشگاهی هم همین بس که روزانه شاهد ظهور و پیشرفت دانشجویانی هستیم که رتبه ایران را در بسیاری از پایگاههای جهانی در حوزههای گوناگون بالا بردهاند و نام دانشگاههای ایرانی در رتبهبندیهای جهانی به چشم میخورد. بعنوان مثال لایدن نیز رتبهبندی دانشگاههای جهان را در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد که بر اساس اطلاعات ارایه شده؛ در میان مؤثرترین دانشگاههای دنیا نام ۲۶ دانشگاه ایران میدرخشد.
10
هدایت شده از ایلیا
◀️ مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی فرمودند: «پیشرفتهای دانشگاهی به معنای واقعی کلمه چشمگیر است؛ این را نبایستی مورد غفلت قرار داد. اینکه من تأکید میکنم روی این قضیّه، به خاطر جریانی است که راه افتاده، نه فقط در ایران بلکه در دنیا، برای کوچک کردن، سبک کردن و بیارزش نشان دادن حرکت عظیم علمی کشور؛ الان در دنیا دارد روی این کار میشود؛ پول خرج میکنند، برنامهریزی میکنند؛ یک نمونهاش این برنامه ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد است درباره ایران در سال۲۰۴۰ و زیر سؤال بردن پیشرفتهای علمی کشور و کارهای مهمّ دانشگاهی کشور.»
11
هدایت شده از ایلیا
◀️ امام خامنه ای همچنین در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به متونی که در پروژه ایران ۲۰۴۰ استنفورد آمده است، تاکید میکنند: «مثلا فلان مقالهنویس مزدبگیر سعودی برمیدارد راجع به محصولات دفاعی پیشرفته ما که آدمهای عاقل دنیا را میترساند، مقاله مینویسد و میگوید اینها چیزی نیست، اینها مال دیگران است، مال ایران نیست، مال خودشان نیست! اصلا نمیشناسند. حالا او که آن [جور میگوید]، آن مقالهنویس خارجی هم -آمریکایی یا اروپایی- به کمک افراد خائن ایرانی، متهم میکند این قشر عظیم تحصیلکرده دانشگاه را، این مجموعه عظیم اساتید امروز دانشگاه را به کمعمقی و کمسوادی! اگر اینها کمعمقند، پس غنیسازی بیست درصدِ اورانیوم را چه کسی در این کشور درست کرد؟ پیشرفت در دانش نانو را چه کسی دارد در کشور دنبال میکند؟ پیشرفت در همین سلولهای بنیادی را که ایشان ذکر کردند، چه کسی دارد در کشور پیش میبرد؟ اینها همه، چشمها را خیره میکند؛ البته چشمهای آدمهای وارد و مطّلع و چیزفهم را.»
12