eitaa logo
آرشیوکنفرانس اتحادیه عماریون
10 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
371 ویدیو
592 فایل
💮در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💮 🌐#مجری_طرح_اتحاد_گروه های_ولایی 🇮🇷#عمــــــاریون_رهبـــــریم 🆔 @ammareyon 🚫#کپی برداری از #طراحی گپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🎗امام خميني (ره) مي فرمايد: «اين دستگاه ها که مربيان فرهنگي جامعه امروزند, بايد وسيله تربيت ملت باشند, يعني نه تنها نبايد با اشاعه ابتذال مانع رشد فرهنگي وضد تربيتي شوند, بلکه بايد مربي بوده و جامعه را تربيت کنند.» ┈••❈🗯8⃣🗯❈••┈
➰امروزه رسانه ها همانند مدرسه اي بزرگ بر تمامي ابعاد زندگي انسان حتي در اوقات فراغت و هنگامي که به عنوان سرگرمي مورد استفاده قرار مي گيرد، تأثير مي گذارد ┈••❈🗯9⃣🗯❈••┈
🌀اهميت تربيتي و گسترة رسانه ها نسبت به مراکز آموزشي 1️⃣مراکز آموزشي، مانند مدرسه و دانشگاه، محدوديت زماني دارند، يعني فقط سال هايي چند از حيات کودک، نوجوان و جوان را به خود مشغول مي کنند، اما رسانه ها بي هيچ محدوديتي در تمامي مراحل زندگي با انسان ها هستند و از آغاز تا پايان عمر آن ها را پوشش مي دهند. ┈••❈🗯1⃣1⃣🗯❈••┈
2️⃣-مدرسه و دانشگاه در سالهاي تحصيل، فقط ساعاتي چند از حيات کودک يا جوان را در اختيار دارند، اما راديو و تلويزيون چنين نيستند. امواج راديو و تلويزيون در تمام ساعات شبانه روز به خانه مي آيند و هيچ محدوديت زماني براي آنها وجود ندارد. ┈••❈🗯1⃣2⃣🗯❈••┈
3️⃣مدرسه و دانشگاه از نظر مکان محدوديت دارند، اما راديو و تلويزيون هيچ محدوديتي از اين نظر ندارند، امواج اين وسايل به همه جا، خانه ها، مدرسه، شهر و ورستا مي روند و از اين رو راديو و تلويزيون: « دانشگاهي است که در تمام سطح کشور گسترده است.اين دستگاه ها از مدرسه بالاتر است، ┈••❈🗯1⃣3⃣🗯❈••┈
4️⃣-مدرسه و دانشگاه قشري خاص از انسان ها را، آن هم به تعداد اندک و در ساعاتي محدود زير پوشش مي گيرد، ولي رسانه همه انسان ها، اعم از با سواد و بي سواد را زير پوشش خويش مي گيرد ┈••❈🗯1⃣4⃣🗯❈••┈
🛑برنامه حساب شده غرب ➰کشورهاي غربي با برنامه هاي حساب شده، جهت انحراف فرهنگي و تهي کردن جوامع اسلامي از هويت و استقلال و فرهنگ خود،برنامه هاي مخرب را از طريق رسانه در سطح جهان پخش مي کنند. و ظهور وسايل ارتباط جمعي باعث بروز بسياري از مسايل و نابهنجاري هاي اجتماعي به خصوص در جوامع جهان سوم گرديده است و با قاطعيت مي توان گفت که بخش عمده اي از گرفتاري ها و انحراف هاي جوامع اسلامي نشأت گرفته از نتايج سلطه فرهنگي و ترويج بسياري از انحرافات از طريق همين رسانه هاي عمومي است. ┈••❈🗯1⃣6⃣🗯❈••┈
➰متأسفانه امروز اکثررسانه ها وابسته به کشورهاي غربي بوده وهزينه ها و امکانات شان از طرف آنها تأمين مي شود و از اين رو تا اندازه‌اي مروج فرهنگ و ارزشهاي مبتذل آنها به شمار مي آيد. وابستگي از مهم ترين آسيب هاي رسانه و سازمانهاي فرهنگي يک کشور است که در مرور زمان مي تواند آنها را از فرهنگ و اعتقادات خود شان دور و تحت تأثير فرهنگ هاي مبتذل بيگانگان قرار دهند. ┈••❈🗯1⃣7⃣🗯❈••┈
🖥تاثیر رسانه بر فرزندان: 💬یکی از حوزه ی آسیب هایی که ما می توانیم به صورت جدی در مورد آن صحبت کنیم و توصیه می شود خیلی جدی در این باره تحقیق و پژوهش شود، تاثیر رسانه ها بر فرزندان و تربیت فرزندان است. امروزه بچه ها باید در یک محیط امن، آرام و بدون دغدغه تربیت شوند. خیلی از مسائل پیرامون و خیلی از مسائل اطراف تاثیرات سو روی تربیت بچه ها می گذارد. 💬ما می دانیم بچه ها تحت تاثیر خانواده و خود مقوله تربیت و محیط شخصیت شان شکل می گیرد. محیط اطراف خیلی روی بچه ها تاثیر دارد و امروزه رسانه ها با این گستردگی، جذابیت و دنیای فانتزی که به خدمت گرفته اند برای بچه ها حکم محیطی را دارند که تاثیرات مستقیم و سویی می گذارند. ┈••❈🗯1⃣9⃣🗯❈••┈
💬کاشت تفکرات غلط ذهنی، ترسیم الگو های ناصحیح و تغییر باور ها و اعتقادات، مجموعه آسیب هایی هستند که می توانند برای بچه ها داشته باشند. مثلا یکی از تاثیراتی که می تواند خیلی جدی برای بچه ها داشته باشد این است که فکر و ذهن آن ها را به یک نوعی درگیر می کند و یک شخصیتی برای آن ها ترسیم می کند که از دنیای واقعی خیلی فاصله دارد. امروزه بچه ها در دنیای فانتزی و انیمیشن های اطراف خودشان قرار می گیرند و با آن ها زندگی می کنند. الگو ذهنی بچه های ما امروز تغییر کرده است، بچه ها آنقدر که این شخصیت های کارتونی خارجی از قصد طراحی شده ی آسیب زا را می بینند با الگو های دیگر اصلا ارتباط خیلی خوبی ندارند. امروزه باور و اعتقاد بچه های ما تحت تاثیر یک سری برنامه ها قرار می گیرد ┈••❈🗯2⃣0⃣🗯❈••┈
🛑ضعف در محتوا و مجريان رسانه ها 🗯يکي از خلأها و آسيب هاي بزرگ در رسانه ها ـ درکشور ما اين ست که اين رسانه ها بيش از آنکه توليد کننده باشد، مصرف کننده است. 🗯 از آسيب هاي که شديدا رسانه هاي ما را تهديد مي کند ضعف محتواي آنها است که مي توان گفت ناشي از ضعف و بي سوادي مجريان و دست اندرکاران و کاربران اين دستگاه ها است .چه در بخش خصوصی چه دولتی .یعنی این که ما محتوای تربیتی در رسانه ها نداریم در صورتی که رسانه اگر محتوای درست داشته باشد بخاطر جذابیت و تاثیر گذاری در امر تربیت بسیار کار ساز می باشد.امروزه اکثر کاربران یا مصرف کننده هستند و یا فقط منتشر کننده محتوا در حالی که تولید محتوا در این زمینه بسیار مهم و جدی میباشد ┈••❈🗯2⃣2⃣🗯❈••┈
🛑نقش رسانه ها در تربیت فرزندان ☁️یکی از آسیب هایی که عرض کردیم رسانه ها بر خانواده دارند، نقش خود این رسانه ها به طور کلی بر تربیت فرزند است، آسیب هایی که روی بچه ها دارند. ☁️این جا بحث های زیادی می شود مطرح شود از آسیب های اعتقادی که بچه ها می بینند، ساعت ها می خواهند پای یک رسانه و بازی کامپیوتری بنشینند، آسیب های جسمی که در موردش صحبت کردیم ، بلوغ زودرس جنسی و خیلی از اتفاقاتی که می افتد. ☁️اما اگر ما بخواهیم مقداری ریشه ای تر به این مسئله نگاه کنیم باید بفهمیم اصلا تغذیه ذهنی بچه های ما و این کارتون ها و انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری وشبکه های اجتماعی که بچه های ما می بینند از کجا آمده است و چطوری این آسیب ها طراحی شده است؟ ┈••❈🗯2⃣4⃣🗯❈••┈
🛑 تربیتی رسانه ای در ها ┈••❈🗯2⃣6⃣🗯❈••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑چه خطراتی کودکان را در رسانه هاتهدید می کند ؟؟ 🎙استاد ┈••❈🗯2⃣7⃣🗯❈••┈
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯 "جناب مهنـدس قاسمی خدا قوت وسپاس فراوان اجرتون با سیدالشهدا علیه السلام سپاســـدار همراهی شما دوستان ولایی هستیم... پایان کنفرانس التماس دعای فرج یا علی ┅┅✿❀❤️❀✿┅ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅✼❁•﷽ •❁✼┅┄ 🔵 مطالبه مجموعه رسانه‌ای و متحد از اپراتورهای تلفن همراه برای اجرای طرحی که بر زمین مانده است(حفظ حقوق تولید کنندگان محتوا)! 🛑امروز به واسطه فروش ترافیک داخلی و بین المللی اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر وب به سودهای بسیار کلان و بالایی می‌رسند. درآمدهایی که حاصل تولید محتوای اندیشمندان و نخبگان کشوری است. 🎗 مجموعه رسانه‌ای و اپراتورهای تلفن همراه، پیام رسان‌ها، استارت آپ‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و وزارت ارتباطات اجرای طرحی است که بدین شرح بوده است 👇 [1⃣]. : اختصاص 25 تا 30% درآمد حاصل از فروش اینترنت داخلی به ابزارهای انتشار محتوا از جمله پیام رسان، جستجوگر، شبکه های اجتماعی و استارت آپ های فعال در شبکه اینترنت داخلی. [2⃣]. پیام رسان‌ها، شبکه های اجتماعی و استارت آپ‌ها: اختصاص 50% از درآمد دریافتی از بند 1(اپراتورها) به تولید کنندگان محتوای عرضه شده در بستر خود. 🛑برای درک بهتر جزئیات طرحی که مسکوت مانده، به ذکر این مثال بسنده می‌کنیم 👇 فرض کنید یک تولید کننده محتوا(مدیر کانال، مدیر صفحه اجتماعی یا تیم تولید محتوای مدیا) یک کلیپ 10مگابایتی را تولید و در بستر مجازی خود(کانال، صفحه مجازی و...) بارگزاری کند و فرض کنیم میزان دانلود این فیلم 10.000 بار از کانال شخصی شما باشد، به این ترتیب مخاطبان به میزان 100 گیگ اینترنت را صرف دانلود این کلیپ خواهند کرد و این یعنی یک درآمد حدودا 150 هزارتومانی برای اپراتورهای تلفن همراه. اگر 30% این مبلغ مطابق بند1 به مثلا واریز شود، ایتا نیز موظف می‌شود که 50% درآمد را به انتشار دهنده محتوا یا همان مدیران کانال ها و صفحات مجازی پرداخت کند یعنی بدین صورت 👇 100گیگ×1500= 150.000 درآمد اپراتورها تومان 150.000×30%= 45.000 تومان درآمد ایتا و 50% این مبلغ یعنی 22.500 تومان درآمد یک کانال از فقط یک کلیپ 10مگابایتی خواهد بود. 🛑مزایای این طرح:👇 {1⃣} حمایت مالی از پیام رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، جستجوگرها، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای داخلی که مبتنی بر شراکت در کسب درآمد حاصله از فروش اینترنت داخلی است.(تسهیم درآمد) {2⃣} حمایت از بستر تولید و نشر محتوای داخلی از جمله نویسندگان، برنامه سازان و سازندگان کلیپ و عکس و... {3⃣} ایجاد انگیزه برای انتقال فعالیت کسب و کارهای اینترنتی، کانال‌ها، صفحات مجازی و... برای حضور مستمر در بستر شبکه اینترنت داخلی(با توجه به تضمینی بودن درآمد حاصله از این طرح) {4⃣} در بعد کلان با افزایش مصرف اینترنت داخلی‌، علاوه بر افزایش سرعت خدمات دانلود و آپلود حداقل 10 برابری، مانع از خروج ارز از کشور خواهد شد. {5⃣} با اجرای این طرح علاوه بر اینکه بیگ دیتا کشور به خارج از کشور منتقل نخواهد شد، بلکه دست رقیبان اطلاعاتی سیاسی کشور را از پایش افکار عمومی مردم بزرگ ایران کوتاه خواهد کرد. ان شاء الله 💥لذا مطالبه ما از وزارت ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه اجرای طرحی است که به صورت کارشناسی شده تدوین شده بود و متاسفانه با کارشکنی برخی مدیران بالا دستی اجرا نشد. پ.ن: این مطالبه، همان اجرای طرح Content Family است./اعداد فوق فقط برای تقریب ذهنی استفاده شده است. 💥 ما برای وصل کردن آمدیم؛ 📮 🆔http://eitaa.com/joinchat/4107337742Cfbf67e746b 📮 (1393) http://eitaa.com/joinchat/1402798098Ca9059909e5 ┄┅✿❀🌹❀✿┅┄ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈 آیا شما راضی هستید؟؟! 🔸️ سهم اپراتورها،شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات ۱۰۰ درصد 🔹️ سهم تولیدکنندگان محتوا منفی ۱۰۰ درصد!!! ◀️ منفی عرض کردم چون همه تولیدکنندگان ( من و شما ) ماهیانه کلی هزینه خرید اینترنت، شارژ تلفن، قبض برق، خرید نرم افزار و ... میکنیم! این یعنی برای تولید محتوا داریم هزینه میکنیم اما درآمد هیچی نداریم!! #تسهیم_درآمد #سیداحمدرضوی @s_a_razavi