📖 مجموعه #خواندنی داستانهایی از #رضا_شاه
_______________
♨️ جان گونتر در کتابش با عنوان «در درون آسیا» درباره #رضا_شاه مینویسد:
« از عجایب اینکه اعلیحضرت همایونی تنها پادشاه این عالم هستند که به #هتل_داری اشتغال دارند. امور سیر و سیاحت در ایران در انحصار دولت است، و اکثر هتل های علی الخصوص هتل های حاشیه #دریای_خزر به شخص شاه تعلق دارد.
📚 منبع: کتاب رضاشاه و بریتانیا بر اساس اسناد وزارت خارجه آمریکا؛ ص 135
__________________
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
37.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای دکتر سیم فروش متخصص ارولوزی و استاد دانشگاه
#جمعیت
💠اینستاگرام:
Instagram.com/iranjamiat
💠ایتا,بله,سروش
@iranjamiat
💠 آپارات
https://www.aparat.com/iranjamiat
نوشته فنی سالم
قیمت فقط ۸۷ میلیون
فقط باید ۵۰ میلیون بدی یکی بیاد تشخیص بده ماشین چی هست😂😂😂
https://eitaa.com/joinchat/83820580Cb2ffbde1b7
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
🎥#کلیپ_تصویری
🔻آشنایی با #خطبه_غدیریه
📍 جلسه اول
💠 سخنران: حجه الاسلام والمسلمین #محمد_امیری_طیبی
#غدیر
#غدیر_خم
#امیرالمومنین
#علی_ابن_ابیطالب
🆔 eitaa.com/Mohammad_AmiriTayebi/
🆔 telegram.me/Mohammad_AmiriTayebi/
🆔 instagram.com/Mohammad_AmiriTayebi/
@Mohammad_AmiriTayebi
14.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠موشن گرافیک تفسیر قرآن کریم
🔸سوره فلق، آیه 5
🔸موضوع: حسد و لزوم دوری از آن
🔸«بگو به خدا پناه میبرم از زيان حسود، زمانى كه حسد مىورزد»
🔹ومِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ
🔹و از زیان حسود، زمانی که حسد می ورزد.
#موشن_گرافیک_تفسیر_قرآن
@ahlolbait
@Maddahionlinمداحی آنلاین - روش شناخت حق - حجت الاسلام رفیعی.mp3
زمان:
حجم:
2.78M
🌸 #عید_غدیر
♨️روش شناخت حق!
👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی
🎤حجت الاسلام #رفیعی
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴بهترین #سخنرانی های روز
♨️ @Maddahionlin 👈
@Maddahionlinمداحی آنلاین - نماهنگ صبح غدیر - علی اکبر قلیچ.mp3
زمان:
حجم:
7.1M
🌸 #عید_غدیر
💐تا صورت و پیوند جهان بود علی بود
💐تا نقش زمین بود و زمان بود علی بود
🎤 #علی_اکبر_قلیچ
👏 #نوآهنگ
👌 #پیشنهاد_ویژه
🌷گلچین بهترین #مولودی های روز
♨️ @Maddahionlin 👈
🔴 چرا از دیدگاه قرآن، روح دین امامت است؟
🔸 الْیوْمَ اکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ اتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْاسْلامَ دیناً (مائده/۳)
🔹 اینجا دو تعبیر داریم: یکی اینکه «اکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ»، دیگر اینکه «اتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی». دین شما را به حد کمال رساندم و نعمت خودم را - که همین نعمت دین است - به اتمام رساندم.
🔸 فرق است میان اتمام و اکمال. پس دین را، هم اکمال کردم و هم اتمام کردم. اتمام در جایی گفته میشود که یک ساختهای ناقص است به معنی اینکه بعضی از اجزائش هنوز ناتمام است. مثلا یک ساختمان قبل از آنکه همه کارها تمام بشود که بتوان از آن استفاده کرد، مثل اینکه سقفش مانده باشد یا درهایش را هنوز کار نگذاشته باشند، «ناتمام» میگویند. اما مسئله اکمال چیز دیگری است.
🔹 یک شیء ممکن است پیکرهاش درست و تمام باشد اما از باب اینکه روح ندارد و آن واقعیتش و آثاری که منتظَر است بر آن مترتب بشود مترتب نمیشود، کامل نیست. مثلاً اگر بگویند کمال «علم» به «عمل» است معنایش این نیست که تا عمل نیامده است علم یک جزئش ناقص است؛ خیر، علم علم است، علم با علم تمام میشود ولی علم با عمل کامل میشود، یعنی آن آثاری که از علم باید گرفت با عمل گرفته میشود.
🔸 الْیوْمَ اکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ اتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی. با این دستور [یعنی نصب امیرالمؤمنین علیه السلام به امامت] نعمت دین به اعتبار اینکه یک جزء از اجزاء آن و یک دستور از دستورهای آن ناتمام بود، تمام شد. از طرف دیگر این دستور به اعتبار اینکه اگر نبود همه دستورهای دیگر ناکامل بود، کمال همه آنها به این دستور است.
🔹 این است که میگوییم روح دین، ولایت و امامت است. اگر انسان ولایت و امامت نداشته باشد اعمالش حکم یک پیکر بدون روح را پیدا میکند.
📝 استاد مطهری، پانزده گفتار، ص۶۴-۶۳ (با اندک تلخیص)
#عید_غدیر
✍جوان بصیر٣١٣
┈┈••✾••┈┈
🔮@Javanebasir313