eitaa logo
کانال روشنگری
734 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
4.8هزار ویدیو
627 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ ... پر انگیزه و مقتدر ... 🔸مهمترین اتفاقات خوب سال ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فیش جامع رمضان.apk
20.76M
🔖برنامه اندروید🔖 🔸نسخه ۳ 🔸 📌محتوای ناب 👈 بیش از 2000 سخنرانی روشمند/ مکتوب / کامل و کوتاه 🔸 برخی از محتواهای برنامه 👇 📮منبرویژه 📮فیش منبر 📮فیش مرثیه 📮فیش احکام 📮توشه تبلیغی 📮تجربیات تبلیغی 📮مراسم قرآن بسر 📮سوژه های سخنرانی 📮فیش منبرجهش تولید 📮کتابخانه pdf رمضانیه 📮منبرهای تفسیری متنوع 📮منبرهای کوتاه وکاربردی 📮متن مراسمات شبهای قدر 📮متن خطبه های عید فطر 📮متن سخنرانان مشهور کشوری 📮محتوای مناسبتهای ماه رمضان 🔻دانلود مستقیم 👇 http://talabeyar.ir/1399/01/2140 🔻دانلود از ایتا👇 https://eitaa.com/fish_apk/233 🔸نرم افزار اندروید تلفن همراه جامع و کامل (پیشنهاد نصب) ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👌فیش های اندروید 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @fish_apk ╰┅─────────┅╯
22.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 عاقبت دزدی که نماز می‌خواند! ⁉️ چطور از ها در امان بمانیم؟! ♨️ نماز قطعا یک روزی دست انسان را خواهد گرفت.. 🔴 این پست، اولین در شاد می‌باشد 🔷 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
... پر انگیزه و مقتدر...
... پرانگیزه و مقتدر ... مهمترین اتفاقات خوب سال ۱۴۰۱ 📍دوستان میتونن از این اینفو در دید وبازدیدهای نوروز استفاده کنند و امید آفرینی کنند
26.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسالم سر شد، تو هنوزم تنهایی 😭 دلتو خون کردیم و چقدر فکرمایی... 🍃🍃⚡️⚡️⚡️🍃🍃 معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان غربی https://eitaa.com/propagnda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا رهبر انقلاب سال‌ها را نامگذاری می‎‌کنند؟ معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان غربی https://eitaa.com/propagnda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹﴿حجت الاسلام قرائتی﴾ 🌹 آیا واقعا با اولاد کمتر زندگی بهتره ؟ 🌼به کانال مادرجوان بپیوندید 🌼👇 https://eitaa.com/joinchat/802554046Cf7508f906d
📸 گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در لحظه تحویل سال __________________ :::::: روابط عمومی :::::: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه @ismcir
سال نو ، ☆سال مهار تورم ، رشد تولید☆ مبارک باد . ______________________ :::::: روابط عمومی :::::: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه @ismcir
📗معرفی مواد امتحانی و منابع سرفصلهای امتحان مشترك فراگیر (آزمون كتبی) الف- حیطه عمومی 1. تاریخ و فرهنگ تمدن (خدمات متقابل ایران و اسلام نویسنده: شهید مطهری انتشارات صدرا / صعود چهل ساله مروری بر دستاوردهای چهل ساله 2. تعلیم و تربیت اسلامی (مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی (بخش دوم مبانی، قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی-عمومی) 3. معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی (طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) نویسنده: سید علی خامنهای، انتشارات: صهبا / همرزمان حسین (ع)، نویسنده: سیدعلی خامنهای، انتشارات: انتشارات انقلاب اسلامی). 4. دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران/ وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)/ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی) 5. تواناییهای عمومی ذهنی تذكر 1: سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالكی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احكام فقهی آنان طراحی خواهد شد. تذكر 2: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره كل عمومی (كه حیطه عمومی نامیده میشود)، این درس لحاظ نخواهد شد، ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره كل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره كل عمومی، یك نمره كل با لحاظ نمره خام درس مذكور و یك نمره كل بدون لحاظ نمره خام درس مذكور، محاسبه و نمره كل بالاتر ملاك قرار خواهد گرفت. ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986
ب- حیطه اختصاصی 1) اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش (سیاستهای كلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی- مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی/آییننامه اجرایی مدارس، مصوب سال 1400 شورای عالی آموزش و پرورش) 2) روشها و فنون تدریس (با تاكید بر محور های: مبانی نظری تدریس و یادگیری ؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت كلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویكرد تحولی ؛راهبردهای یاددهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس ) 3) روانشناسی تربیتی 1-3 - برای داوطلبان آموزگار ابتدایی (با تاكید بر محور های: كاربرد نظریه های یادگیری در كلاس؛ كاربرد نظریه های هوش ، تفكر، خلاقیت و استعداد در كلاس؛ كاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ كاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط ) 2-3 - برای داوطلبین آموزگار استثنایی با تاكید بر محور (تعاریف و طبقه بندی دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان كم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان ناشنوا و نابینا ( با آسیب های بینایی و شنوایی ) ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال های هیجان رفتاری و اختلالات ارتباطی ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با مشكلات جسمی – حركتی و چند معلولیتی ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در كودكان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در كودكان و دانش آموزان استثنایی) 4) سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی (با تاكید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط ، سنجش مشاهده ای ؛ سنجش عملكردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری ، سنجش تكوینی؛ پوشه كار ) /كتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی كد 53/5 سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی) ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986