مدارس امین. نوجوانان. 1387.pdf
18.45M
🍃💐🍃
#گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی8
#ره_توشه_راهیان_نور_1387
#دارای_20_درسنامه_روشمند
🔰 معرفی کتاب:
۲۰ درسنامه روشمند برای بیان هنرمندانه آموزه های دینی با قالب های بازی، شعر، مسابقه و ... .
💠 برخی از موضاعات:
📌نور جاویدان
📌آخرین سفر
📌فکر نو
📌وقت دیدار
📌برتر از کعبه
📌خط قرمز
📍 و…
----------------------------
🆔با معرفی#مبلغ_یار به رفقاء، در #ثواب جمع آوری و تکثیر مطالب، شریک باشید 👇👇👇
♻️ @mobalegh_yar
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌷
نشاط معنوی 1393.pdf
8.7M
🍃💐🍃
#گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی9
#درسنامه_نشاط_معنوی1393
#دارای_15_درسنامه_روشمند
🔰 معرفی کتاب:
۱۵ درسنامه روشمند برای بیان هنرمندانه آموزه های دینی با قالب های بازی، شعر، مسابقه و ... .
💠 برخی از موضاعات:
📌خشم و غضب
📌سپر آتش
📌آراستگی
📌فولاد آبدیده
📌گلبرگهای قرآن
📌محرم و نامحرم
📍 و…
----------------------------
🆔با معرفی#مبلغ_یار به رفقاء، در #ثواب جمع آوری و تکثیر مطالب، شریک باشید 👇👇👇
♻️ @mobalegh_yar
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌷
نشاط معنوی 1395.pdf
6.27M
🍃💐🍃
#گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی10
#درسنامه_نشاط_معنوی1395
#دارای_30_درسنامه_روشمند
🔰 معرفی کتاب:
۳۰ درسنامه روشمند برای بیان هنرمندانه آموزه های دینی با قالب های بازی، شعر، مسابقه و ... .
💠 برخی از موضاعات:
📌یوسف زهرا
📌مسابقه و بازی
📌سر گرمی های بیهوده
📌مروارید در صدف
📌آتش دلها
📌معماها
📍 و…
----------------------------
🆔با معرفی#مبلغ_یار به رفقاء، در #ثواب جمع آوری و تکثیر مطالب، شریک باشید 👇👇👇
♻️ @mobalegh_yar
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌷
طرح درس اوقاف - ج2 - ویژه متوسطه اول.pdf
11.65M
🍃💐🍃
#گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی11
#درسنامه_نشاط_معنوی1397
#دارای_30_درسنامه_روشمند
🔰 معرفی کتاب:
۳۰ درسنامه روشمند برای بیان هنرمندانه آموزه های دینی با قالب های بازی، شعر، مسابقه و ... .
💠 برخی از موضاعات:
📌مسابقه
📌شتر دیدی ندیدی
📌اوقات خوش
📌حجاب
📌شهر فرنگ
📌لطیفه ها
📍 و…
----------------------------
🆔با معرفی#مبلغ_یار به رفقاء، در #ثواب جمع آوری و تکثیر مطالب، شریک باشید 👇👇👇
♻️ @mobalegh_yar
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌷
نشاط معنوی 1395.pdf
6.27M
🍃💐🍃
#فهرست_گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی
🔰 جهت دسترسی سریع به درسنامه های مدارس راهنمایی، از #هشتگ های زیر استفاده نمائید:👇👇👇
#گنجینه_مدارس
#درسنامه_مدارس_راهنمایی1
#دارای_42_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1374
#درسنامه_مدارس_راهنمایی2
#دارای_24_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1376
#درسنامه_مدارس_راهنمایی3
#دارای_25_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1377
#درسنامه_مدارس_راهنمایی4
#دارای_22_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1378
#درسنامه_مدارس_راهنمایی5
#دارای_20_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1379
#درسنامه_مدارس_راهنمایی6
#دارای_22_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1380
#درسنامه_مدارس_راهنمایی7
#دارای_20_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1384
#درسنامه_مدارس_راهنمایی8
#دارای_20_درسنامه_روشمند
#ره_توشه_راهیان_نور_1387
#درسنامه_مدارس_راهنمایی9
#دارای_15_درسنامه_روشمند
#درسنامه_نشاط_معنوی1393
#درسنامه_مدارس_راهنمایی10
#دارای_30_درسنامه_روشمند
#کتاب_نشاط_معنوی_1395
#درسنامه_مدارس_راهنمایی11
#دارای_30_درسنامه_روشمند
#کتاب_نشاط_معنوی_1397
🔰بقیه #درسنامه_مدارس_راهنمایی را، درکانال #مبلغ_یار مشاهده نمایید.
----------------------------
🆔با معرفی#مبلغ_یار به رفقاء، در #ثواب جمع آوری و تکثیر مطالب، شریک باشید 👇👇👇
♻️ @mobalegh_yar
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌷
هر چقدر مردم خدا پرست از دیدن ناهنجاری مدرسه ای در کرمان ناراحت شدند از برنامه آغاز سال نو در بیشتر مدارس ایران اسلامی با حضور پر رنگ #مربیان_مدارس_امین باید لذت برد.
🔸در هر قشری انسان های بد وجود دارد ولی اکثر مردم و نوجوانان دلشان با آرمان های انقلاب است🇮🇷🇮🇷
#همه_مقاطع
#نظام_اسلامی
#کلیپ
#دلگرمی
🌸به کانال #مدارس_امین ملحق شوید:
@mamin110
اختلاف زمانی تصویر بالا و پایین فقط ۵ ماه است!
تبدیل شدن یک ساختمان نیمه ویران به مدرسهای شیک و مدرن آنهم به نام شهید آرمان علیوردی عزیز در منطقه کمبرخوردار فیروزبهرام تهران با تلاش و همت بنیاد برکت
✍️ حامد/شاهمیری
در کنار اتفاقات بد، اتفاقات خوب زیادی میفته بستگی داره به دیدن چه چیزها علاقمند باشیم
🌀 آخوندی چه فایدهای دارد؟
📝 به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی حوزههای علمیه
👤 مرحوم علی صفایی حائری
🔸 هنگامی که من وارد حوزه شده بودم، افرادی که دلسوزی میکردند و استعداد مرا میشناختند، میگفتند: «پسرم! آخر آخوندی چه فایدهای دارد؟ اصلا آخوندی دورهاش گذشته»!
و گاهی میگفتند: «بين آخوندها چقدر بد هستند و چه کارها که نکردهاند!» و شروع میکردند دادِ سخن دادن در این زمینهها.
🔹 و هنگامی که خطابه طولانی آنها تمام میشد، میگفتم:
«این حرفها را قبول دارم و بهتر از شما هم میدانم و چون اینها را دانستهام مجبور شدم که در این راه بیایم. اگر به اندازه احتیاج، آخوند و روحانی داشتیم، که به من احتياج نبود. اما حالا شما هم باید بیایید تا این زمینه پر شود و به اندازه احتیاج و نیاز اجتماع، فقیه در دین تهیه شود و آنگاه به کارهای دیگر بپردازیم، چون اجتماعی که مغز و قلبش گرفتار است، فکر و روحش عليل است، نمیتوان برایش لباس قشنگ و وسایل قشنگ و مدرن و تکنیک پیشرفته درست کرد؛ چون این تکنیک پیشرفته با این فکر مسموم و قلب آلوده، جز به نابودی و هلاکت ما خدمت نمیکنند، جز تیغ دادن در کف زنگی مست نیست!»
🔻 و در اینجا بود که همان خطابهسرایان زبردست، با بیچارگی میگفتند: «آخر ما کار داریم و بار داریم و فلان داریم و بهمان داریم».
🔹 و من میگفتم: «وقتی که انسان کارهای زیادی پیش رو دارد، باید به ترتيب الأهم فالأهم شروع کند و با ملاک اهمیت جلو بیاید. مگر این تربیتها و آدمسازیها و درمان دردها، بیکاری است؟! این بزرگترین نیاز و بزرگترین احتياج و در نتیجه بالاترین کار است.»
«آخر آدمهایی که از درون پوک و فاسد شدهاند، طبیب و مهندس میخواهند چه کار؟! ....مربی میخواهند و ......
و تازه اینقدر داوطلب در آن طرف هست که هر سال پشت دیوار کنکور ......... پس برای این طرف هم باید کاری کرد و با این توجه شروع به کار کرد، که همه ......... همانطور که میگویید فلان و بهمان هستند.
🔻 و در اینجا بود که میگفتند: «آخر این کارها هم نتیجه ندارد. این همه آخوند، مگر چه کردهاند؟!»
🔹 و در اینجا بود که مشتشان باز میشد، میگفتم: «تا به حال میگفتید همه بد هستند و فلان و بیسار هستند. خب، از بدها چه توقع دارید و چه کاری میخواهید؟!»
✅ و میگفتم: «بر فرض اینها کاری نکرده باشند، این وسیلهی تبرئهی شما نمیشود و دلیل نشدنِ کار نمیشود.
شما دستها را بالا بزنید و مریضها را درمان کنید و از غرق شدهها دستگیری نمایید و لااقل دارو و درمان را در دسترس بگذارید تا هر کس بخواهد نجات بیابد و هرکس نخواست و از روی نخوت و عناد درمان پذیرفت، با حجت تمام جان بکند و بمیرد.»/ کانال رصد نامه
📗 روحانیت و حوزه، ص ۱۷۵-۱۷۷
___________________
:::::🇮🇷 کانال رسمی 🇮🇷:::::
مرکز مدیریت حوزههای علمیه
@ismcir
هدایت مردم با خرید میوه ! « اثر تهذیب »
🔸 جناب آقای حسين مدرسى مىگويد :
يكى از دوستان از قول ميوه فروشى واقع در خيابان آزادى ـ نزدیک منزل [مرحوم] حاجى میرزا علی آقا فلسفی تنکابنی ـ مىگفت :
🔺 «رفتار حضرت ايشان ، جوان مرا متحول كرد و او را از بدبينى به ناحق نسبت به روحانيون و از #بى_دينى به #ديندارى برگرداند .
از وضع او نگران بودم ، ولى اينک خوشحالم كه نجات يافته است .
🔻 ماجرا از اين قرار بود كه حاجى آقا گاهى از مغازه ما ميوه مىخريدند .
هرگاه تشريف مىآوردند ، من پاكت به دست با اشتياق جلو مىدويدم كه بهترين ميوه را تقديم ايشان بكنم . پاكت را با اصرار از من مىگرفتند و مىگفتند : من خودم بلد هستم ميوه برچينم .
✅ آن گاه يک دانه ميوه خوب ، يک دانه متوسط و يک دانه ميوه نامرغوب در پاكت مىگذاشتند !
من جلو مىپريدم و مىگفتم : حاجى آقا چه مىكنيد ، چرا ميوه خوب بر نمىداريد ؟ حاجى آقا بدون توجه به درخواست من ، كار خود را ادامه مىدادند و مىفرمودند : ديگران هم حقى دارند .
جوان من كه ايستاده بود و نظاره مىكرد ، پس از رفتن ايشان با شگفتى به من گفت : آيا چنين آدمى ممكن است ؟!
✅ همين مشاهده او را اصلاح كرد و حالا نماز مىخواند ، آن هم به جماعت .
___________________
:::::🇮🇷 کانال رسمی 🇮🇷:::::
مرکز مدیریت حوزههای علمیه
@ismcir