eitaa logo
کانال روشنگری
749 دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.5هزار ویدیو
616 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
26.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسالم سر شد، تو هنوزم تنهایی 😭 دلتو خون کردیم و چقدر فکرمایی... 🍃🍃⚡️⚡️⚡️🍃🍃 معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان غربی https://eitaa.com/propagnda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا رهبر انقلاب سال‌ها را نامگذاری می‎‌کنند؟ معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذربایجان غربی https://eitaa.com/propagnda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹﴿حجت الاسلام قرائتی﴾ 🌹 آیا واقعا با اولاد کمتر زندگی بهتره ؟ 🌼به کانال مادرجوان بپیوندید 🌼👇 https://eitaa.com/joinchat/802554046Cf7508f906d
📸 گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در لحظه تحویل سال __________________ :::::: روابط عمومی :::::: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه @ismcir
سال نو ، ☆سال مهار تورم ، رشد تولید☆ مبارک باد . ______________________ :::::: روابط عمومی :::::: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه @ismcir
📗معرفی مواد امتحانی و منابع سرفصلهای امتحان مشترك فراگیر (آزمون كتبی) الف- حیطه عمومی 1. تاریخ و فرهنگ تمدن (خدمات متقابل ایران و اسلام نویسنده: شهید مطهری انتشارات صدرا / صعود چهل ساله مروری بر دستاوردهای چهل ساله 2. تعلیم و تربیت اسلامی (مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی (بخش دوم مبانی، قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی-عمومی) 3. معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی (طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) نویسنده: سید علی خامنهای، انتشارات: صهبا / همرزمان حسین (ع)، نویسنده: سیدعلی خامنهای، انتشارات: انتشارات انقلاب اسلامی). 4. دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران/ وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)/ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی) 5. تواناییهای عمومی ذهنی تذكر 1: سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالكی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احكام فقهی آنان طراحی خواهد شد. تذكر 2: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره كل عمومی (كه حیطه عمومی نامیده میشود)، این درس لحاظ نخواهد شد، ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره كل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره كل عمومی، یك نمره كل با لحاظ نمره خام درس مذكور و یك نمره كل بدون لحاظ نمره خام درس مذكور، محاسبه و نمره كل بالاتر ملاك قرار خواهد گرفت. ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986
ب- حیطه اختصاصی 1) اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش (سیاستهای كلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی- مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی/آییننامه اجرایی مدارس، مصوب سال 1400 شورای عالی آموزش و پرورش) 2) روشها و فنون تدریس (با تاكید بر محور های: مبانی نظری تدریس و یادگیری ؛ مدیریت و طراحی فعالیت های آموزشی؛ اصول و شیوه های مدیریت كلاس درس؛ مهارت های خلق موقعیت و فرصت های یادگیری؛ آشنایی با روش های تدریس مبتنی بر شناخت گرایی و سازنده گرایی با رویكرد تحولی ؛راهبردهای یاددهی و یادگیری؛ مهارت های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس ؛ پس از تدریس؛ مدل ها و الگوهای تدریس ) 3) روانشناسی تربیتی 1-3 - برای داوطلبان آموزگار ابتدایی (با تاكید بر محور های: كاربرد نظریه های یادگیری در كلاس؛ كاربرد نظریه های هوش ، تفكر، خلاقیت و استعداد در كلاس؛ كاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ كاربرد نظریه های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط ) 2-3 - برای داوطلبین آموزگار استثنایی با تاكید بر محور (تعاریف و طبقه بندی دانش آموزان استثنایی؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان كم توان ذهنی؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان ناشنوا و نابینا ( با آسیب های بینایی و شنوایی ) ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال های هیجان رفتاری و اختلالات ارتباطی ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با مشكلات جسمی – حركتی و چند معلولیتی ؛ شناخت و آموزش كودكان و دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم ؛ توان بخشی و مداخله بهنگام در كودكان و دانش آموزان استثنایی ؛ خانواده و مداخله بهنگام در كودكان و دانش آموزان استثنایی) 4) سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی (با تاكید بر محور تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط ، سنجش مشاهده ای ؛ سنجش عملكردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری ، سنجش تكوینی؛ پوشه كار ) /كتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی كد 53/5 سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی) ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986
ج- حیطه تخصصی -1 مفاهیم پایه متون و روشهای یاد دهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی (نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی/ راهنمای معلم هدیه های آسمانی پایه سوم و ششم) -2 مفاهیم پایه متون و روشهای یاددهی ریاضی دوره ابتدایی (راهنمای معلم ریاضی اول و ششم) -3 مفاهیم پایه متون و روشهای یاددهی علوم تجربی دوره ابتدایی (كتاب راهنمای معلم علوم تجربی دوم و چهارم و ششم) -4 مفاهیم پایه متون و روشهای یاددهی فارسی دوره ابتدایی (راهنمای معلم فارسی اول و چهارم و ششم) -5 مفاهیم پایه متون و روشهای یاددهی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (كتاب راهنمای معلم اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی). تذكر 1: كلیه مواد آزمون حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی به صورت چهارگزینه های با ضریب یك ( 1) میباشند. تذكر 2: تعداد سوالات امتحان حیطه عمومی 100 سوال خواهد بود كه به صورت چهار گزینه های و با احتساب یك سوم نمره منفی طراحی خواهد شد. تذكر 3: سوالات حیطه های اختصاصی و تخصصی در امتحان مشترك فراگیر (آزمون كتبی) و به صورت چهارگزینهای با احتساب یك سوم نمره منفی به ترتیب 60 و 75 سوال خواهد بود. ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986
مبانی نظری تحول بنیادین+ اسناد.pdf
3.37M
مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت ┄┅─✵🍃🌸🌼🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/joinchat/1526792371C1780c8d986