eitaa logo
راهبرد ارتباطات و روابط عمومی
650 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
66 ویدیو
89 فایل
چرخه شبکه اطلاعاتی فقط زمانی به‌درستی کار می‌کند که افراد، ارتباطات جدیدی برقرار کنند. بنابراین با حفظ احترام، ادب، و فروتنی می‌توانید روابط انسانی و کاری خود را تقویت کنید و حتی روابط جدیدی بسازید. www.rahbord-pr.ir ۰۹۱۵۵۰۵۰۶۸۷
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 به دیگران نیز کمک کنید شبکه سازی و امتیازات مثبت آن نمی‌تواند یک‌طرفه باشد؛ به‌عبارت دیگر، هرچقدر دوستان و همراهانتان برای شما مفید بوده‌اند، شما نیز باید به هر روشی که می‌توانید به آن‌ها کمک کنید. در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که شبکه سازی در هر مقطعی، باید به‌اندازه یکسان برای هر دو طرف ارزش‌آفرین باشد؛ بنابراین به‌دنبال را‌ه‌هایی برای کمک به شبکه دوستان خود باشید؛ در مقابل، دوستانتان نیز تلاش می‌کنند تا کارهای مفیدی را برای شما انجام دهند. 🔹 یکی از راه‌های کمک‌کردن به دیگران، انجام کارهای داوطلبانه است؛ برای مثال، می‌توانید در تیم‌های غیرانتفاعی کار کنید؛ به این ترتیب با سایر اعضای انجمن، ارتباطاتی قوی برقرار خواهید کرد. 🔹🔹 روش دیگر برای کمک به دیگران، انجام کارهای داوطلبانه‌‌ای بر اساس مهارت‌های شخصی است؛ این کار به شما امکانی می‌دهد تا از مهارت‌های حرفه‌ای خود در فعالیت‌های داوطلبانه استفاده کنید. در هر شرایطی، به ‌یاد داشته باشید که اگر کسی به شما یاری می‌رساند، در مقابل شما نیز حتما لطف او را جبران کنید. 🌐 www.Rahbord-pr.ir
راهبرد ارتباطات و روابط عمومی
💠 ۲۰ بیستمین شماره نشریه راهبرد، (هفتمین شماره ی دوره جدید انتشار) منتشر شد ... .
🛎 فراخوان دریافت مقالات هشتمین شماره ی نشریه ی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی با سلام خدمت استادان، فرهیختگان، دانشجویان، فعالان، مدیران و کارشناسان محترم روابط عمومی و سپاس از همراهی صمیمانه ی شما با نشریه ی تخصصی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی ، از این که همچنان با مشارکت و ارایه ی دیدگاه ها، نظرات، انتقادها و پیشنهادهای ارزشمند و سازنده تان، دست اندر کاران این نشریه را بهره مند می فرمایید و در برداشتن گام های موثر جهت توسعه و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در کشور با ما همراه هستید، سپاسگزاریم. 💠 موضوعات محوری شماره ی هشتم: البته تلاش شده تا موضوعاتی برای مقالات درنظر گرفته شوند که باروش و خط مشی نشریه که همانا مباحث و موضوعات مرتبط با حرفه ی روابط عمومی و ارتباطات است، مرتبط بوده و سنخیت داشته باشد. برای دریافت مقالات شما همراهان همیشگی نشریه و دیگر استادان و دست اندر کاران فن و حرفه ی روابط عمومی عناوینی که انتخاب شده اند به شرح زیر است : ۱. "ارتباطات بین‌فردی و مهارت‌های ارتباطی در روابط عمومی" ۲. "نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار" ۳. "تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روابط عمومی" ۴. "ارتباطات بین‌المللی و نقش روابط عمومی در آن" ۵. "تأثیر روابط عمومی بر تصمیم‌گیری سیاسی" ۶. موضوع آزاد در زمینه ی روابط عمومی و بین الملل، واستفاده ی موثر از رسانه ها با هدف انعکاس فعالیت ها و عملکردهای روابط عمومی. 🔴 آخرین مهلت ارسال مقالات: 24 مردادماه ۱۴۰۳ شما می توانید آثار خود را که نباید بیش از ۱۵۰۰ کلمه باشد ، از طریق تلگرام یا ایتا به شماره ی ۰۹۱۵۵۰۵۰۶۸۷ ارسال فرمایید. 🔹 لطفا مشخصات کامل شناسنامه ای، میزان تحصیلات، رشته ی تحصیلی و سمت خود را به همراه یک تصویر با کیفیت از خودتان جهت استفاده در طراحی نشریه ارسال نمایید. ❌ دریافت مقالات الزاما به معنای انتشار آنها نیست، ضمن این که مقالات بر اساس محتوا و زمان دریافت در نوبت انتشار قرار می گیرد. ⭕️ با توجه به محدودیت های موجود ( از نظر تعداد صفحات در هر شماره ی نشریه ) در صورت تائید مقاله، امکان انتشار در شماره های آتی نیز وجود دارد. ▪️ شورای تحریریه ی نشریه ی راهبرد
💠 از هر موقعيتی برای برقراری ارتباط استفاده كنيد. شما می بايست پيوسته در اين فكر باشيد كه چگونه و كجا می توانيد روابطی را ايجاد و آنها را تقويت كنيد. يعنی از هر فرصتی مثل نوشيدن چای، صرف ناهار و شام و يا هر نوع ارتباط و تماسی كه در مسافرت ها دست می دهد استفاده كنيد و گرنه مجبور خواهيد بود راه دور و درازی را برای رسيدن به اين هدف طی كنيد. 🌐 www.Rahbord-pr.ir
💠 راهبردهای فرهنگ سازمانی ✍️ فرهنگ سازمانی چیزی بیشتر از شعارهای روی دیواره! فرهنگ قابل ساختنه و رهبران باید برای ساختنش تلاش کنن. چرا؟ چون فرهنگ سازمانی عالی منجر به موارد زیر میشه: 🌺کارکنان سالم‌تر 🌺کارمندان شادتر 🌺نیروهای پربازده‌تر 🌺کاهش غیبت کارمندان 🌺کاهش ترک کار 🌺مشتریان راضی‌تر 🌺کسب‌وکار موثرتر 📌 از این چک‌لیست برای ساختن یک فرهنگ سازمانی عالی استفاده کنید. ✍️ موارد داخل این چک‌لیست رو به طور جدی پیاده‌سازی کنید. نه اینکه صرفا به عنوان پوستر و شعار روی دیوار نصب کنید. اگر امروز برای ساختن یک فرهنگ سازمانی عالی تلاش کنید بعدا از خودتون برای این تصمیم و اجرای اون تشکر خواهید کرد. به نظر شما جای چه موارد دیگه‌ای تو این چک‌لیست خالیه؟ 🔹 موسسه روابط عمومی راهبرد
✍️ وقتی که واقعا برایت اهمیتی نداشته باشه که دیگران درموردت چطور فکر می کنند به یک درجه ای از آزادی می رسی که بعدش می تونی به هر موفقیتی دست پیدا کُنی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 اعتمادسازی کسب و کارهایی که روابط عمومی دارند، در جلب اعتماد مشتریان موفق‌تر هستند. این برندها وقتی اشتباهی رخ می‌دهد، عذرخواهی می‌‌کنند و در صدد جبران آن بر می‌آیند. وقتی خبری منتشر می‌شود، خودشان واقعیت را اعلام می‌‌کنند و به شایعات پایان می‌دهند و همیشه برای پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از آن‌ها آماده هستند. این اقدامات و ویژگی‌ها،‌ جلب‌کننده اعتماد مشتریان است.